IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : CDA,VVD,D66 hebben regeerakkoord Vorige pagina | Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-05-2003 16:24 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2003 16:20 schreef ghoulliette het volgende:
ik ken iemand die werkte bij rijkswaterstaat en die deed echt nix


zo ken ik er ook een paar ja, die werkten bij de Bouwdienst van Verkeer & Waterstaat. Echt stereotype ambtenaren, heel erg.. Ik moest daar wel eens zijn i.v.m. mijn werk.. Tenenkrommend die mensen


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 20-05-2003 20:45 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Hehe, ik ben wel blij dat ik bij een bedrijf werk. Als je ziet hoeveel ambtenaren eruit vliegen, en hoe het met hun loon gaat .


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 20-05-2003 22:50 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

Ben ik ff blij dat de NS( zijn geprivatiseerd en op de zak van de reizigers kunnen teren ipv die van de staat, die al zo goed als leeg is Moet er niet denken dat ik NOG minder ga verdienen

Misschien toch informeren om naar Zweden te emigreren, temeer omdat het sociale klimaat in Nederland nu helemaal naar de filistijnen gaat


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 21-05-2003 9:38 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2003 20:45 schreef Dwaallicht het volgende:
Hehe, ik ben wel blij dat ik bij een bedrijf werk. Als je ziet hoeveel ambtenaren eruit vliegen, en hoe het met hun loon gaat .

Idd zo zit hier nu een ambtenaar die eind mei ontslagen wordt. Die dacht laat ik eens omscholen, weetjewat ik word webdesigner , want in de IT gaat het nu zo goed.... dus die volgt hier nu een cursus. (wat natuurlijk wel een goede zaak is )


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 27-05-2003 15:54 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Het kabinet is beëdigd.

Dat het maar snel in elkaar stort.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 27-05-2003 15:56]


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 27-05-2003 16:03 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

idd...

Toch jammer dat D66 heeft besloten mee te doen, vind ik eerlijk gezegd wel tegenvallen van die partij...


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 27-05-2003 16:25 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2003 16:03 schreef Phriar het volgende:
idd...

Toch jammer dat D66 heeft besloten mee te doen, vind ik eerlijk gezegd wel tegenvallen van die partij...


maar aan de andere kant hebben ze wel een ietwat groen beleid erin kunnen stoppen. dus dat is toch een klein voordeeltje en ik ben dan ook blij dat d,66 de derde partij is en niet LPF of die ultra christelijken.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 27-05-2003 16:32 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2003 15:54 schreef attila_de_hun het volgende:
Het kabinet is beëdigd.

Dat het maar snel in elkaar stort.




MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 27-05-2003 16:44 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2003 16:25 schreef attila_de_hun het volgende:
maar aan de andere kant hebben ze wel een ietwat groen beleid erin kunnen stoppen. dus dat is toch een klein voordeeltje en ik ben dan ook blij dat d,66 de derde partij is en niet LPF of die ultra christelijken.

Dat zeg ik toch ook steeds.
Al ben je geen D66-stemmer dan nog moet je ze enigszins dankbaar zijn. De alternatieven waren LPF en de Christalibanen.
Feit is dat D66 niet wilde regeren. Ze zeiden keer op keer dat PvdA mee moest. Dat geberude NIET. Finito. Wat DAN!?!?


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 27-05-2003 22:53 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

quote:
Op 27 mei 2003 16:25 schreef attila_de_hun het volgende:
maar aan de andere kant hebben ze wel een ietwat groen beleid erin kunnen stoppen. dus dat is toch een klein voordeeltje en ik ben dan ook blij dat d,66 de derde partij is en niet LPF of die ultra christelijken.



Ja, maar NOG liever...


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 27-05-2003 22:55 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2003 16:03 schreef Phriar het volgende:
idd...

Toch jammer dat D66 heeft besloten mee te doen, vind ik eerlijk gezegd wel tegenvallen van die partij...


ze nemen hun verantwoordelijkheid en dat is goed


"This one is older than shit, heavier than time!"


bean
Usericon van bean
Posted 28-05-2003 9:59 by bean Wijzig reactieProfiel van beanQuote dit berichthttp://beansmaidentrading.tk

Ik ben wel blij met dit kabinet..



Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 28-05-2003 12:20 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Ik ben blij met kabinet. Nu eens zien wat ze er van bakken.


Touché, pussycat!


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 28-05-2003 17:19 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2003 15:54 schreef attila_de_hun het volgende:
Het kabinet is beëdigd.

Dat het maar snel in elkaar stort.

Nou dat hoop ik niet, al zie ik weinig heil in dit kabinet, het is beter dan dat we weer een halfjaar zonder kabinet zitten.


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 30-05-2003 19:02 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 17:19 schreef FireFox het volgende:
Nou dat hoop ik niet, al zie ik weinig heil in dit kabinet, het is beter dan dat we weer een halfjaar zonder kabinet zitten.


inderdaad..

Het is eerder een kwestie van hopen dat ze niet al te veel verzieken..


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 30-05-2003 19:26 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Ik hoor net dat dat stelletje godverdomse kut kut kut kutkankerlijers zichzelf een loonsverhoging van 5% willen geven.


Zoekt op google "how to make a bomb in 10 seconds"


Bazzio Attacks!!!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-05-2003 20:52 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2003 19:26 schreef bazzio het volgende:
Ik hoor net dat dat stelletje godverdomse kut kut kut kutkankerlijers zichzelf een loonsverhoging van 5% willen geven.


Zoekt op google "how to make a bomb in 10 seconds"


ik kan dat niet geloven. en die gasten maar zeiken over hoe zwaar iedereen het gaat krijgen en over offers brengen maar ondertussen.. Geen wonder dat die Zalm altijd zo staat te lachen,. hij staat gewoon iedereen uit telachen.



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-05-2003 20:53 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2003 20:52 schreef attila_de_hun het volgende:
ik kan dat niet geloven. en die gasten maar zeiken over hoe zwaar iedereen het gaat krijgen en over offers brengen maar ondertussen.. Politiek met een christelijke insteek op zijn best. en geen wonder dat die Zalm altijd zo staat te lachen, hij staat gewoon iedereen uit telachen.




ik heb het eens nagekeken en het was iemand van de LPF die het heeft voorgesteld. de leden van de huidige regering willen het juist niet. mijn bovenstaande post is dus volledig onzin.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 31-05-2003 12:14]


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 30-11-2003 3:54 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

http://www.politiekebarometer.nl/
ze hebben volgens de peilingen geen meerderheid meer ,als er nu verkiezingen zouden worden gehouden .misschien zouden ze er beter mee op kunnen houden .



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 30-11-2003 4:01 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Tja de mensch weet ook niet meer wat hij wil misschien moeten we gewoon geen regering meer


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 30-11-2003 4:07 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

afschieten hlept ook niet...weten we uit ervaring...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 30-11-2003 4:11 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 30 november 2003 4:01 schreef ElitE het volgende:
Tja de mensch weet ook niet meer wat hij wil misschien moeten we gewoon geen regering meer

nieuwe verkiezingen lijkte me, als er zo een groot verschil is met de mening van het volk ,dan lijkt me dat het meest democratisch .Alles is beter dan balkenende denk ik , ik denk dat Jeltje van Nieuwenhoven ( zo heet ze volgens mij ) wel een goede minister-president zou worden , ze is ook voorzitter geweest van de tweede kamer en zeer ervaren politicus.


[Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 30-11-2003 4:12]



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 30-11-2003 4:13 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Weer nieuw hallo dit vertraagt het systeem alleen maar zodat de "leiders" geen tijd hebben om zich te bewijzen. voor dat er resultaat is van deze regering zijn we 2 a 3 jaar verder


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 30-11-2003 4:49 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 30 november 2003 4:13 schreef ElitE het volgende:
Weer nieuw hallo dit vertraagt het systeem alleen maar zodat de "leiders" geen tijd hebben om zich te bewijzen. voor dat er resultaat is van deze regering zijn we 2 a 3 jaar verder

de maatregelen zijn zodanig dat de economie vastloopt (ook op lange termijn )en ook zijn er veel ontslagen gevallen , en geen zicht op werk etc .de taak van de regering is om daar wat aan te doen , een stabiele ,geleidelijke ontwikkeling te creeren wat betreft werkgelegenheid , ondernemerschap etc . Volgens mij doet deze regering hier niets aan .een wat linksere regering lijkt me beter .



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 30-11-2003 4:52 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

nog linkser dan zitten we tegen het communisme aan






;


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen