IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Saxon Vorige pagina
de laar
Usericon van de laar
Posted 24-12-2004 18:32 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

Ligt het aan mij of heb ik gewoon hun slechtste cd ooit in huis liggen?
Ik heb ooit Crusader aangeschaft omdat ik het titelnummer goed vond.
De rest van die plaat vind ik bedroevend saai en erg soft.


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 24-12-2004 18:52 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

Crusader is inderdaan niet zo bijzonder. Check Denim And Leather eens.


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 18-10-2005 23:07 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

afgelopen zaterdag in Antwerpen waren ze weer erg gaaf!


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 08-02-2007 14:43 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Vanmorgen het nieuwe album geluisterd en ik ben er zeer over te spreken. Minder heavy als Lionheart, maar minstens even sterke songs!


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 08-03-2007 18:16 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Minder heavy? Productiegewijs wel ja, minder bombastisch, over het algemeen hamert de nieuwe meer dan Lionheart.

Beste nummer van The Inner Sanctum is opener State of Grace.


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 08-03-2007 18:50 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

komend weekend in Antwerpen en Amsterdam! erg veel zin in, k moet techen voor het voorprogramma


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 13-09-2007 0:16 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Een of ander nr van env erzamelaar gehoord; lekker snel riffwerk! Was verrast want ik heb het toch altijd wat langzamer en tammer gevonden..

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 13-09-2007 0:16]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 06-02-2014 10:53 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Zo...even een oude thread om hoog schoppen.

Voor diegene die een kaartje hebben voor Saxon in Leeuwarden volgende maand op 6 maart.
De show gaat door.

Zoals sommigen wel weten zou de show eerst op 13 december vorig jaar gespeeld worden.
Echter ging deze show niet door i.v.m. het herstel van Lemmy.
Leeuwarden was een van de weinige shows waar alleen Saxon zou spelen.

De hele tour was verplaatst naar later en helaas i.v.m. hetzelfde herstel van Lemmy zijn de shows met Motörhead wederom afgelast.
De Saxon shows van Leeuwarden (en Malmo en Malta) gaan nu wel door.

Goed nieuws dus.

zin in...SAXON!


bub


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 06-02-2014 11:04 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

Opgegroeid met de muziek van deze gasten dankzij de muzieksmaak van pa.
Ooit nog eens live gezien op de Zwarte Cross, dat was uitzonderlijk goed voor zo'n stel opa's. De muziek schijnt ook steeds harder te worden naarmate de jaren verstrijken.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 06-02-2014 17:24 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2014 11:04 schreef Sisyphos het volgende:
Opgegroeid met de muziek van deze gasten dankzij de muzieksmaak van pa.
Ooit nog eens live gezien op de Zwarte Cross, dat was uitzonderlijk goed voor zo'n stel opa's. De muziek schijnt ook steeds harder te worden naarmate de jaren verstrijken.


Of ze nu harder zijn dan vroeger...nou nee.
Maar de laatste (eigenlijk alweer een aantal jaren) zijn ze wel weer een stuk beter te pruimen dan zeg maar van Innocence Is No Excuse (1985) tot 1995. Met Dogs Of War gingen ze weer betere (naar mijn bescheiden mening dan) platen maken.
Mijn favoriete platen blijven echter de eerste 4 waarvan ik de Strong Arm plaat de best vind.

Sowieso is dat een van de beste heavy metal platen ooit gemaakt.



bub


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 06-03-2014 7:17 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Saxon...vanavond live in Leeuwarden.
Mocht je nog geen kaartje hebben...het is uitverkocht!

Zin in!


bub


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 05-02-2022 13:51 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Saxon heeft net een nieuwe plaat uit: Carpe Diem.
Een toppertje.








bub


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 05-02-2022 17:32 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

Degelijk zoals verwacht en goed, hopelijk nog een clubtour met dit album waar zaal 013 in Tilburg ook bijzit want heel veel jaren zal Saxon niet meer blijven bestaan.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 05-02-2022 17:43 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

+1



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 05-02-2022 18:35 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Toegevoegd aan mijn werkplaylist voor maandag.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-03-2022 14:25 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 19-03-2022 14:46 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2022 14:25 schreef Mutilator het volgende:



Fijn, bedankt.


bub


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-03-2022 16:01 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Asje


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen