IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Zweden tips.. Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-05-2003 15:07 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht


uhm de linker?

edit: nasst de linker dus

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 17-05-2003 15:08]


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 17-05-2003 15:08 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

yup.. die met die zonnebril en die kale kop...LOL... moest dat nou die foto?


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-05-2003 15:10 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

als je wilt dan haal ik hem weg, je hoeft het maar te zeggen


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 17-05-2003 15:11 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

nee joh, laat maar staan, je hebt in ieder geval een gave foto uitgekozen!


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 17-05-2003 17:02 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Wat een lekkere duikbril heb die kale op!!!

heet ie niet PIETER????

LOL (sorry midnight!)


I Find That I Am Not There...


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 17-05-2003 17:03 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

LMAO... nee.. zo heet hij niet..... ik vind die bril wel sexy en dat pak ook!


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 17-05-2003 17:05 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

VAN DEN HOOGEBAND!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door rvanderholst op 17-05-2003 17:06]


I Find That I Am Not There...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-05-2003 17:06 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2003 17:05 schreef rvanderholst het volgende:
VAN DEN HOOGENBAND!!!!

o....... dat was de grap, snapte er al nix van


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 17-05-2003 17:07 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2003 17:06 schreef ghoulliette het volgende:
o....... dat was de grap, snapte er al nix van



Ja snelle jongen he?


I Find That I Am Not There...


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 17-05-2003 17:07 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

du ar bog rvanderholst! (en pieter is veel lelijker)


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 17-05-2003 17:08 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

ja, jag är bög!!! men förresten, jag är ärlig!!!


I Find That I Am Not There...


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 17-05-2003 17:10 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

dus je geeft het toe????


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 17-05-2003 17:16 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

ach ik vind die kale gewoon een lekker ding ja! kben jaloers op je....


I Find That I Am Not There...


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 17-05-2003 22:41 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ik heb Göteborgs bloed, maar aangezien ik nu tjokkefol ben, zeg ik er later wel wat over.


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 18-05-2003 2:38 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 17 mei 2003 14:56 schreef Midnight het volgende:
umm.... hij speelt gitaar in Therion...fuck dat wilde ik eigenlijk helemaal niet vertellen....



Heeey, dan ben jij die vriendin van Phil van Manic Movement. Hij vertelde me dat een vriendin van hem iets had met iemand van Therion en dat ze bij hem ging wonen..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 18-05-2003 4:46 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2003 2:38 schreef Sharteel het volgende:
Heeey, dan ben jij die vriendin van Phil van Manic Movement. Hij vertelde me dat een vriendin van hem iets had met iemand van Therion en dat ze bij hem ging wonen..


*lacht* inderdaad! Goed geheugen heb jij! Moet Phil weer eens te pakken zien te krijgen, al weer veel te lang niet gezien......


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 19-05-2003 10:36 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 17 mei 2003 17:16 schreef rvanderholst het volgende:
ach ik vind die kale gewoon een lekker ding ja! kben jaloers op je....


Die kale is ook een enorm lekker ding.. Midnight, damn you're lucky..
'k Heb nog een hoop mooie foto's van je vriend hier liggen. Was mijn eerste optreden in de fotopit.. Als je wil scan ik ze wel eens in voor je ofzo


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 19-05-2003 10:48 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2003 16:17 schreef rvanderholst het volgende:
Ha ha, dat zijn een paar mooie woorden!

komt ie:

Vad Fan Håller du på med??? = What the fuck are you doing???

sjutton också!!! = Damn it!

Helvete jävla shit = helse duivelse poep!! (een van de meest zware uitdrukkingen in zweden)

Finnjävlar = klote fin!

Håll kjäften kärring = Hou je bek, bitch!

(goh wat is Zweeds toch leuk!)





Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 19-05-2003 10:49 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Zo'n a met een bolletje erop, hoe spreek je dat uit?


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 19-05-2003 13:47 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

ja das: o (de korte uitspraak zo als in BOLLETJE!!)


I Find That I Am Not There...


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 19-05-2003 17:38 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Heb je nog meer Zweedse (scheld) woorden?


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 19-05-2003 17:45 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 16 mei 2003 16:25 schreef rvanderholst het volgende:
Nog even een goede pick up line:

Dina Tänder Tända Mig


He he werkt gegarandeerd!!!!!


Iets als "je zet me in vuur en vlam" ofzo?


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 19-05-2003 18:25 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

nee hoor! het betekend:

Je tanden vertederen mij

in het zweeds klinkt het gewoon lekker en als je dit als buitenlander zegt maak je een goede indruk!


I Find That I Am Not There...


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 20-05-2003 2:03 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2003 10:36 schreef Sharteel het volgende:
Die kale is ook een enorm lekker ding.. Midnight, damn you're lucky..
'k Heb nog een hoop mooie foto's van je vriend hier liggen. Was mijn eerste optreden in de fotopit.. Als je wil scan ik ze wel eens in voor je ofzo


mooie foto's van Kristian zijn altijd welkom.. moet iets hebben om naar te kijken voorlopig... dus graag! Ik zal ze dan ook naar Kristian sturen, die was wel geinteresseerd.... Waar heb je die foto's gemaakt? 013?

[Dit bericht is gewijzigd door Midnight op 20-05-2003 2:04]


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 20-05-2003 10:10 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Ik heb ze gemaakt op het optreden in Hof Ter Loo, ik denk ergens in 2001 zelfs.. Met Trail of Tears en co.. Overmorgen ofzo heb ik wel ff tijd.


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen