IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Zweden tips.. Vorige pagina | Volgende pagina
rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 17-06-2003 15:23 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

kben blij voor je dat je mooi weer had! dat maakt het allemaal nog net wat extra leuker! Op het moment is het hier schitterend weer!
Bijna midzomer hier en dat gaat natuurlijk flink met snapps gevierd worden!!
kheb een feessie georganiseerd in een soort dungeon achtig feest zaaltje in het 13e eeuwse oude centrum van Stockholm (Gamla Stan) met zon 30 man gaanwe dan eens lekker een drinksessie houden! duistere muziek aan en gaan!!

kom ook eens naar Stockholm zou ik zeggen! smooi!


I Find That I Am Not There...


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 17-06-2003 19:57 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

heeeeeey r. ben je weer terug online!?! Leuke tijd gehad in Nederland? Jij viert je verjaardag vrijdag he? Midzomervooravond? Ik heb er maar een midzomernachtverjaardag van gemaakt (zaterdag). En... volgend jaar vier ik mijn verjaardag waarschijnlijk in Zweden!


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 18-06-2003 10:21 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 19:57 schreef Midnight het volgende:
heeeeeey r. ben je weer terug online!?! Leuke tijd gehad in Nederland? Jij viert je verjaardag vrijdag he? Midzomervooravond? Ik heb er maar een midzomernachtverjaardag van gemaakt (zaterdag). En... volgend jaar vier ik mijn verjaardag waarschijnlijk in Zweden!


Hej Midnight!
jij ook nog hier! Tja dat midzomerfeestje is inderdaad in combinatie met het vieren van mijn verjaardag! Alles goed? Hier wel! nederland was zeer leuk weer eens voor de verandering! Zweden blijft to nog toe wel mijn thuis! zeker nu de vriendin ook hier is!




I Find That I Am Not There...


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 18-06-2003 18:34 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Vieren ze midzomer echt uitbunding in Zweden?


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 18-06-2003 18:46 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

En hoe is Sharteel er heen gegaan of wie er ook heen gegaan was?

Met het vliegtuig? Welke maatschappij?


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 19-06-2003 11:15 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Ik ben gewoon met SN Brussels gevlogen. Dat was zelfs goedkoper dan met Virgin. Een enkele vlucht kost zo'n 97 euro.. Is goed te doen he..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 19-06-2003 12:38 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

wow dat is goedkoop vanuit Brussel! Ik heb maandag mijn vliegticket gekocht en dat was 200 euro (exclusief)!

Vanaf Schiphol vliegen alleen KLM en SAS rechtstreeks op Arlanda, Stockholm.

Maar 9 augustus stap ik op het vliegtuig naar Stockholm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 19-06-2003 12:40 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

gezellig!! gaan we een biertje doen midnight?



I Find That I Am Not There...


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 19-06-2003 12:41 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Hmm, dus ik kan beter via Belgie vliegen?


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 19-06-2003 12:42 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2003 12:41 schreef wladimir het volgende:
Hmm, dus ik kan beter via Belgie vliegen?


kzou als ik jullie was zeker een ticket via het net boeken, is meestal stukken goedkoper!


I Find That I Am Not There...


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 19-06-2003 12:43 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2003 12:40 schreef rvanderholst het volgende:
gezellig!! gaan we een biertje doen midnight?




Zeker weten! Als ik dan toch in Stockholm ben dan ga ik niet weg zonder met jou een pilsje gedronken te hebben. Kristian en ik hadden het er al over, waarschijnlijk gewoon afspreken in Kelly's. Moet je me van te voren maar even je telefoonnr. mailen of op yahoo even geven!


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 19-06-2003 12:44 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2003 12:43 schreef Midnight het volgende:
Zeker weten! Als ik dan toch in Stockholm ben dan ga ik niet weg zonder met jou een pilsje gedronken te hebben. Kristian en ik hadden het er al over, waarschijnlijk gewoon afspreken in Kelly's. Moet je me van te voren maar even je telefoonnr. mailen of op yahoo even geven!

komt goed!!! Kelly's here we come!

in augustus ben in ook net weer terug van 2 weken hiken in noorwegen (Jotunheimen)

heb ik zo'n zin in!!!


I Find That I Am Not There...


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 19-06-2003 12:47 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

Ik zit ook al de dagen te tellen totdat ik vakantie heb, ben mezelf nu echt achterover aan het werken dus een leuke vakantie heb ik straks hard nodig! Maar ik moet nu ook weer gaan werken.. bah.... Maar nog even dan is het alweer juli.. Graspop, nog een paar weekjes werken en dan... vakantie!!!!!


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 19-06-2003 12:47 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2003 12:42 schreef rvanderholst het volgende:
kzou als ik jullie was zeker een ticket via het net boeken, is meestal stukken goedkoper!
Ik heb al iets goedkoops gevonden .
Ik ga trouwens naar bolustlan ofzoiets.
De vriendin van me oom vertelde dat mensen uit Stockholm daar vaak op vakantie gaan.


Forever Times
Speuleeh!!
Usericon van Forever Times
Posted 19-06-2003 16:25 by Forever Times Wijzig reactieProfiel van Forever TimesQuote dit berichthttp://www.forevertimes.com

Hmm, het ziet er naar uit dat ik ook maar eens volgend jaar naar Sweden Rock moet. Ik hoor van veel te veel bekenden dat het super is daar. Daarnaast eens een goede gelegenheid eens wat bekenden te zien.

BTW, Midnight: werk jij toevallig bij Demo in Oisterwijk?


"Geeft de stier meer melk dan de koe, dient men hem de verkeerde hormonen toe"


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 20-06-2003 1:38 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2003 16:25 schreef Forever Times het volgende:
Hmm, het ziet er naar uit dat ik ook maar eens volgend jaar naar Sweden Rock moet. Ik hoor van veel te veel bekenden dat het super is daar. Daarnaast eens een goede gelegenheid eens wat bekenden te zien.

BTW, Midnight: werk jij toevallig bij Demo in Oisterwijk?


Um jah? Kom je daar weleens of heb je er weleens gespeeld?

*kijkt naar nick en slaat zichzelf voor het hoofd* oh ja natuurlijk forever times! En jij was de...?

[Dit bericht is gewijzigd door Midnight op 20-06-2003 1:39]


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


Forever Times
Speuleeh!!
Usericon van Forever Times
Posted 20-06-2003 11:40 by Forever Times Wijzig reactieProfiel van Forever TimesQuote dit berichthttp://www.forevertimes.com

Ik was de roadie die alles mocht sjouwen en koffie moest halen Geintje, ik was de gitarist. Moest mijn nick maar eens veranderen aangezien ons optreden in Demo het laatste was..



"Geeft de stier meer melk dan de koe, dient men hem de verkeerde hormonen toe"


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 17-08-2003 16:18 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

en...SCHOP!!!!!!!



Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-08-2003 16:24 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

euhm oke
*schopt mee*
heb je nog tips dan, of moeten we gewoon blijven schoppen?



rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 17-08-2003 20:44 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Zweden tips.... hmmmm.... let me think

het is goed te doen om een biertje in Kelly's te drinken te stockholm!

Alhoewel daar wel 2 hele erge homos van Therion aanwezig waren.....

he he, twas gezellig Midnight! jammer dat je hier nu al niet woont, konden we vaker een bakkie doen en de VLIEGER zingen!



I Find That I Am Not There...


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 17-08-2003 21:07 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2003 20:44 schreef rvanderholst het volgende:
Zweden tips.... hmmmm.... let me think

het is goed te doen om een biertje in Kelly's te drinken te stockholm!

Alhoewel daar wel 2 hele erge homos van Therion aanwezig waren.....

he he, twas gezellig Midnight! jammer dat je hier nu al niet woont, konden we vaker een bakkie doen en de VLIEGER zingen!







ah, du ar mycket bog! Ja precies!

ach van die ene weet ik toch heel erg zeker dat hij geen homo is..

bier drinken bij Kelly's in Stockholm met Midnight en rvanderholst is zeker een tip!

Oh man, kan niet geloven dat we echt de vlieger en zelfs het volkslied daar binnen hebben staan te zingen ! (valt om van het lachen). Maar het was supergezellig, alleen vannacht en vanmorgen ging het was minder goed met me... ik kan echt geen alcohol meer hebben! Damn... ach ja, zometeen met die 2 homo's weer een pilsje drinken bij Tiffany's denk ik...




[Dit bericht is gewijzigd door Midnight op 17-08-2003 21:17]


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 17-08-2003 23:48 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 19 juni 2003 12:38 schreef Midnight het volgende:
wow dat is goedkoop vanuit Brussel! Ik heb maandag mijn vliegticket gekocht en dat was 200 euro (exclusief)!


200 valt nog goed mee.. Ik heb al prijzen gezien (met SNBrussels) tussen 500 en 900.
Het is altijd goedkoper als je meer dan 2 weken op voorhand reserveert (iets waar ik blijkbaar nooit in slaag..)


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-08-2003 23:53 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2003 23:48 schreef mislyd het volgende:
200 valt nog goed mee.. Ik heb al prijzen gezien (met SNBrussels) tussen 500 en 900.
Het is altijd goedkoper als je meer dan 2 weken op voorhand reserveert (iets waar ik blijkbaar nooit in slaag..)

Ha mislyd jij weet vast het antwoord wel op mijn vraag in het crap topic.


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 18-08-2003 9:59 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2003 23:48 schreef mislyd het volgende:
200 valt nog goed mee.. Ik heb al prijzen gezien (met SNBrussels) tussen 500 en 900.
Het is altijd goedkoper als je meer dan 2 weken op voorhand reserveert (iets waar ik blijkbaar nooit in slaag..)


Das wel heel erg duur voor een ticket naar zweden. voor die prijs kun je toch alm gauw in de californie aankomen.

de laatste 2 keer heb ik voor rond de 180 eurootjes gevlogen en das best te doen. gewoon via het net boeken! SAS heeft nog wel eens leuke aanbiedingen!


I Find That I Am Not There...


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 18-08-2003 10:37 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 18 augustus 2003 9:59 schreef rvanderholst het volgende:
Das wel heel erg duur voor een ticket naar zweden. voor die prijs kun je toch alm gauw in de californie aankomen.

de laatste 2 keer heb ik voor rond de 180 eurootjes gevlogen en das best te doen. gewoon via het net boeken! SAS heeft nog wel eens leuke aanbiedingen!


Idd, via het net boeken en heel late of heel vroege vluchten nemen.. En niet in 't weekend vleigen of tijdens feestdagen..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen