IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Winds Vorige pagina | Volgende pagina
Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 02-04-2004 9:54 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Na het een paar vluchtige luisterbeurten te hebben gegeven moet ik zeggen dat ik het geheel heel erg vind lijken op reflections of the I. Niet dat ik het een slechte zaak vind, maar ik had toch gehoopt op een paar vernieuwendere elementen, ik vind het een beetje veel van hetzelfde worden.

Maar het is een zeer goede, gevoellige plaat. Ook muzikaal gezien zit het best wel snor.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 02-04-2004 13:56 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Hoe de cd reflections of the I in vredes naam op m'n I pod is terecht gekomen is me nog steeds een raadsel, maar ik vind het 3x niets. De stem van de zanger is wel aardig, maar na 1 nummer wordt het al irritant omdat er te veel wordt gezongen. Ook het gitaar werk is absoluut niet om over naar huis te schrijven. Niets voor mij dus.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 02-04-2004 16:02 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

Ik heb die CD ooit gekocht, maar slechts een paar keer beluisterd. Om eerlijk te zijn vind ik het nogal saai en hoor ik liever Arcturus. Niet echt de moeite waard als je het mij vraagt...


no text supplied


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 02-04-2004 16:39 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2004 13:56 schreef Cadaveria het volgende:
Ook het gitaar werk is absoluut niet om over naar huis te schrijven. Niets voor mij dus.
het gitaarwerk is juist van ultieme schoonheid! Prachtige solo's!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 02-04-2004 16:41 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2004 16:39 schreef NecRobert het volgende:
het gitaarwerk is juist van ultieme schoonheid! Prachtige solo's!
SMaken verschillen kennelijk. Ik vind het saai.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 26-04-2004 16:52 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

Leuke band, maar ik had gehoopt dat ze niet weer die viool uit de kast zouden halen. Staat op de nieuwe plaat zelfs meer geloof ik. Das jammer want volgens mij maakt dat het zo vals als wat, maar goed.....



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 06-05-2004 17:13 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht




Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 06-05-2004 17:46 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

kheb hem bijna binnen, super plaat weer!


I Find That I Am Not There...


Hieronimus
Usericon van Hieronimus
Posted 06-05-2004 21:10 by Hieronimus Wijzig reactieProfiel van HieronimusQuote dit berichthttp://likeantennas.com

Helemaal geweldig
Top-band!


Ad Astra...


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 10-05-2004 19:19 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht



I Find That I Am Not There...


Righard
Usericon van Righard
Posted 11-05-2004 23:17 by Righard Wijzig reactieProfiel van RighardQuote dit bericht

Hee, Rasputin of ik wet niet wat een undersign is of er staat geen DC hub in ik wil hun weten, dankje


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 13-08-2004 21:40 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Wegens geldgebrek heb ik heb gedownload maar zodra mn salaris gestort is ga ik TIDOT gelijk halen! Damn heerlijke muziek. Niet zo bombarisch als een symph. band als Therion maar kleinschaliger, meer persoonlijker. En met een sfeer (niet de uitvoering!) die me sterk aan Empyrium doet denken. Dikke aanrader


invictis
Usericon van invictis
Posted 24-11-2004 7:01 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

Heersband 1e klas;
perfecte crossbreed tussen Arcturus,Devil Doll, Memento Mori en een vleugje Morgul.
een tip voor de mensen is om dit eigenlijk goed hard te draaien (ik doe niks anders meer) om het juist te kunnen waarderen.
Elite avant garde dit, erg impressive...


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


A.
Twenty Four Hours
Usericon van A.
Posted 24-01-2005 12:05 by A. Wijzig reactieProfiel van A.Quote dit bericht

Aanrader voor Winds-luisteraars :

http://www.ageofsilence.com/

Age of Silence


Welcome to the Atrocity Exhibition


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 24-01-2005 12:11 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Zal het komend weekend eens luisteren, ik heb hier geen geluidskaart.


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 24-01-2005 15:05 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

age of silence staat hoog op mijn lijstje van beste platen van 2004. schitterende schijf!!



I Find That I Am Not There...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-06-2006 20:20 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Ik heb 'of entity and mind' gekocht. Een rustig schijfke. Aangenaam, zomers, gevoelig. Niet wereldschokkend


signature


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 13-06-2006 21:36 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Heb nog enkele exemplaren van die eerste mini te koop liggen


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-06-2006 21:49 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2006 21:36 schreef Hub de Gallier het volgende:
Heb nog enkele exemplaren van die eerste mini te koop liggen


originele press?????!

kopuh!

ot: ligt die sarcoma inc er nog vr me?


signature


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 13-06-2006 22:11 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Uiteraard originele persing.... Ja, Sarcoma Inc. ligt er nog


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-06-2006 22:58 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2006 22:11 schreef Hub de Gallier het volgende:
Uiteraard originele persing.... Ja, Sarcoma Inc. ligt er nog


dat zijn er twee voor Hypnos


signature


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 13-06-2006 23:20 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht



Hub de Gallier RIP 17-03-2013


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 14-06-2006 17:26 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht


Zit nu Reflections the draaien. Wel sfeervol.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 10-04-2007 12:12 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Mooi, er komt weer een nieuwe plaat aan!

Winds enters the studio to mix their upcoming fourth recording
April 2, 2007

Winds is entering the studio on April 4th to complete the work on their long anticipated fourth recording. The laying down of the tracks was finished gradually over the past three years, and now ready for the task of mixing, Winds has chosen Hipposonic Studios in Vancouver and mixing engineer Shaun Thingvold for the task. Shaun Thingvold has previously worked with bands like Fear Factory, Paradise Lost, Lamb of God, Strapping Young Lad and Devin Townsend Band.
As previously reported, guest performances on the follow-up to 2004's The Imaginary Direction of Time have been completed by Dan Swano, Agnete M. Kirkevaag, Lars A. Nedland and Oystein Moe, along with a classical string ensemble from the Oslo Philharmonic Orchestra. It has also been confirmed that graphic designer Travis Smith has completed the cover layout, and that a title for the record has been known within the band for several years already. The album title, along with a complete track listing, front cover and release date, will all be announced in the not too distant future.

http://www.winds.ws/index2.php


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 26-09-2007 20:40 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Iemand de nieuwe Winds gehoord? Ik kom er net achter dat Prominence and Demise al zowat uit is.

MP3:
http://www.winds.ws/mp3s/Convictions-and-Contradictions.mp3

Klinkt weer behoorlijk ok


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen