IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Bands die je eerst goed vond, en nu zeg maar bagger vind Volgende pagina
Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 18-05-2003 17:40 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

goed bagger
Arch Enemy


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 18-05-2003 17:41 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

hier zullen heel veel gothic 'metal' bandjes komen te staan denk ik


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-05-2003 17:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Metallica ..


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 18-05-2003 17:42 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Biohazard


ilyc
Usericon van ilyc
Posted 18-05-2003 17:43 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

Satyricon
OK, bagger is overdreven, maar ik vind er geen ruk meer aan


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 18-05-2003 17:43 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

laten we zeggen dat ik ze stukken minder vind dan voorheen- Nile


Orion
Usericon van Orion
Posted 18-05-2003 17:43 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

sepultura


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 18-05-2003 18:01 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Cradle of Filth


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 18-05-2003 18:14 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Ik wist gewoon dat dit topic ging komen
Ik vind eigenlijk weinig bagger wat ik eerst goed vond, maar er zijn er wel die ik veel minder ben gaan draaien, zoals Neil Diamond, de Bee Gees en Toto.
Verder heb ik 't wel gehad met van die jaren '80 glam metal die ik twee jaar geleden luisterde, zoals Def Leppard (wat 'n boyband is dat geworden), Warrant, Poison, Dokken, Winger, White Lion en zo. Maar om nou te zeggen dat ik het nu echt bagger vind...
En een band waarvan waarvan de debuutalbum goed vond, maar het tweede niet meer is Lifehouse.
SOiL vond ik eerst geweldig, maar nu luister ik het nauwelijks nog. Maar dat zal wel weer terugkomen als het nieuwe album uitkomt denk ik


Magistus
Usericon van Magistus
Posted 18-05-2003 18:15 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2003 17:43 schreef ilyc het volgende:
Satyricon
OK, bagger is overdreven, maar ik vind er geen ruk meer aan


Hmmz, als jij daar nog wat van hebt en je wilt het kwijt....
Maar bands die niet meer zo gewaardeerd worden:
Cradle of Filth, Crematory en nog de nodige grunge en punk zooi


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-05-2003 18:48 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Nocturnal Rites (stond een nummer op verzamel cd'tje dat ik erg oke vond, maar de rest van hun cd is echt om te huilen zo slecht)

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 18-05-2003 18:48]


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 18-05-2003 18:53 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Metallica Megadeth Sepultura en Anthrax


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Thyran
Soul of Blasphemy
Usericon van Thyran
Posted 18-05-2003 19:11 by Thyran Wijzig reactieProfiel van ThyranQuote dit berichthttp://www.opgeroth.tk

nu metal


I welcome you to a world pitch black


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-05-2003 19:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2003 19:11 schreef Thyran het volgende:
nu metal
Die band ken ik niet ..


ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 18-05-2003 19:27 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

quote:
Op 18 mei 2003 18:53 schreef Vampie het volgende:
Metallica Megadeth Sepultura en Anthrax






4 stringed axe
...whetterkhupje...
Usericon van 4 stringed axe
Posted 18-05-2003 19:53 by 4 stringed axe Wijzig reactieProfiel van 4 stringed axeQuote dit bericht

JA NU METAL is over het algemeen wel zwaar zuigend...


Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in...


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 18-05-2003 21:12 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

Moonspell... waar zijn de dagen van Wolfheart gebleven?????


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 18-05-2003 21:15 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 18 mei 2003 21:12 schreef Midnight het volgende:
Moonspell... waar zijn de dagen van Wolfheart gebleven?????


Maar dat komt meer omdat de band dan andere muziek is gaan maken. Zo kan ik ook wel een lange lijst hier neerzetten, maar het gaat er hier denk ik om dat jij bent veranderd en niet de band.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-05-2003 21:16 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2003 21:15 schreef Claw het volgende:
Maar dat komt meer omdat de band dan andere muziek is gaan maken. Zo kan ik ook wel een lange lijst hier neerzetten, maar het gaat er hier denk ik om dat jij bent veranderd en niet de band.
Waar staat dat?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-05-2003 21:23 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

arch enemy
sick of it all
slayer
metallica
en nog wel 10000000000000 anderen.


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 18-05-2003 21:25 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Metallica,Sepultura,Cradle of filth.


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 18-05-2003 21:44 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

ik begin het te merken met iron maiden.. wordt een beetje saai


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 18-05-2003 21:46 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

Rakoth


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 18-05-2003 21:52 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Dimmu Borgir, Cradle of Filth, veel 'nieuwe' punk, veel nu-metal.


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 18-05-2003 21:52 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Dimmu Borgir


Dit slaat nergens op.


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 18-05-2003 21:58 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Paradise Lost, de laatste 3 cd's.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen