IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Bands die je eerst goed vond, en nu zeg maar bagger vind Vorige pagina | Volgende pagina
Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 18-05-2003 22:00 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Emperor, Nile, Satyricon, Nevermore, Marduk, pffft, teveel om op te noemen.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 18-05-2003 22:29 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Hmm, dat heb ik met geen enkele band.. Wat ik vroeger goed vond, word ik tijdelijk misschien eventjes beu, maar vroeg of laat luister ik er toch weer even graag naar.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 18-05-2003 22:32 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Marduk (behalve Opus Nocturne)
veel (brute) death metal releases


zombie
Usericon van zombie
Posted 18-05-2003 23:07 by zombie Wijzig reactieProfiel van zombieQuote dit bericht

Morbid Angel


Aerpel
Fear no Beer
Usericon van Aerpel
Posted 18-05-2003 23:37 by Aerpel Wijzig reactieProfiel van AerpelQuote dit bericht

Metallica , Sepeltura het oude werk is o.k. en luister het nog graag maar dat nieuwe werk poe poe.


Half zat is ook maar weg gegooid geld.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 19-05-2003 0:04 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

marduk
wigrid
sammath
venom

verder: zie tradelist


Je moeder.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 19-05-2003 0:51 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Amorphis... *nostalgie* Was de eerste band waar ik shirts/cd's van kocht...
Met de nieuwere cd's zijn ze helaas een andere weg ingeslagen ...


..."Hate can only create more hate"...


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 19-05-2003 10:17 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Nightwish


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


svartsyn
Usericon van svartsyn
Posted 19-05-2003 13:21 by svartsyn Wijzig reactieProfiel van svartsynQuote dit bericht

Entombed, Tiamat, Paradise Lost, Moonspell, ...


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 19-05-2003 13:27 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2003 0:51 schreef Immortella het volgende:
Amorphis... *nostalgie* Was de eerste band waar ik shirts/cd's van kocht...
Met de nieuwere cd's zijn ze helaas een andere weg ingeslagen ...
tuonela en karelian ithsmus zijn wel een verschil van dag nacht


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


juggalo
chainsaw boogie
Usericon van juggalo
Posted 19-05-2003 13:37 by juggalo Wijzig reactieProfiel van juggaloQuote dit bericht

napalm death


MOTHERFUCKER! you want my COUCH?. you motherFUCKER. I need your motherfucking Brain!. You can't have my COUCH!. What the FUCK you thinking?.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 19-05-2003 13:47 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Unleashed.

Is niet bagger, maar ik luister het nooit meer, terwijl het zo'n 10 jaar geleden een van mijn favoriete bands was.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 19-05-2003 13:50 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Vanilla Ice..... Alleen het nummer ICE ICE BABY heerscht.... de rest


I Find That I Am Not There...


hammer
Usericon van hammer
Posted 19-05-2003 15:00 by hammer Wijzig reactieProfiel van hammerQuote dit berichthttp://www.naxtstage.nl

within temptation



No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 19-05-2003 15:06 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2003 15:00 schreef hammer het volgende:
within temptation


Dat meen je niet!


Ik heb er nooit lang naar kunnen luisteren eigenlijk.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 19-05-2003 15:14 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

dream theater


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 19-05-2003 15:17 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 19 mei 2003 13:50 schreef rvanderholst het volgende:
Vanilla Ice..... Alleen het nummer ICE ICE BABY heerscht.... de rest


Ban him!!!


Zenial


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 19-05-2003 15:17 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2003 15:14 schreef El Chulo het volgende:
dream theater




The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


innerlogicmarty
Map Ref. 41ºN 93ºW
Usericon van innerlogicmarty
Posted 19-05-2003 15:18 by innerlogicmarty (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van innerlogicmartyQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2003 15:14 schreef El Chulo het volgende:
dream theater


Sluit ik me bij aan. En vroeger (=pakweg 12 jaar geleden) vond ik Helloween een geweldige band. Gelukkig nu niet meer


hammer
Usericon van hammer
Posted 19-05-2003 15:19 by hammer Wijzig reactieProfiel van hammerQuote dit berichthttp://www.naxtstage.nl

quote:
Op 19 mei 2003 15:06 schreef No Nonsense het volgende:
Dat meen je niet!
Ik heb er nooit lang naar kunnen luisteren eigenlijk.


ja dat meen ik wel!
enter is nog steeds een erg gave cd! vind ik!



aerodis
Usericon van aerodis
Posted 19-05-2003 15:20 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Krieg- Destruction Ritual

ik vind er niet erg veel meer aan...


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 19-05-2003 15:22 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Zykl0n, als ze niet opschieten met het nieuwe materiaal!


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 19-05-2003 15:24 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Er schieten mij vooral wat gothic-metal en meer symfonische bands te binnen:

-Theatre of tragedy:

Musique kon ik nog hebben, omdat het af en toe nog eens stevig doortrok en het live nog beter was. Van hun laatste (hoe was dat weer?) heb ik een copietje die ik één keer met moeite heb uitgezeten.

-Tristania: geen commentaar

-The gathering: Ja, ik vind die eerste twee albums met Anneke echt wel goed (de eerste van de band op zich was heel wat anders), maar dan ...







I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 19-05-2003 15:46 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

Marduk, alles na Heaven shall burn, helaas.
Immortal, alles na Blizzard Beasts
laatste Shining album ...


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 19-05-2003 15:54 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2003 15:46 schreef Wolveken het volgende:
Marduk, alles na Heaven shall burn, helaas.
Immortal, alles na Blizzard Beasts
laatste Shining album ...

Waarom noemt iedereen toch Marduk?!

Na Heaven Shall Burn kwamen ook nog Nightwing, Panzer Division en World Funeral. Allen goeie platen!
Ik vind Nightwing zelfs samen met Opus Nocturne en hun beste plaat!

En het latere Immortal is ook gewoon steengoed!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen