IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Bands die je eerst goed vond, en nu zeg maar bagger vind Vorige pagina | Volgende pagina
Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 29-05-2003 14:20 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 19:48 schreef bazzio het volgende:
Euhh morgil, heb je nog een stuk zeep over.


ik heb nog een halve fles groene zeep, that will do


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-05-2003 14:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm ik heb Iron Maiden nooit goed gevonden ...


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 29-05-2003 14:27 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2003 14:24 schreef Jenje het volgende:
Hmm ik heb Iron Maiden nooit goed gevonden ...
Lees eens welk topic dit is... "welke band VOND je eerst goed" Niet: "welke bands vind jij gewoon bagger"


FREEZE


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-05-2003 14:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2003 14:27 schreef Phantom Lord het volgende:
Lees eens welk topic dit is... "welke band VOND je eerst goed" Niet: "welke bands vind jij gewoon bagger"
hou je mond jij


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 29-05-2003 14:29 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2003 14:28 schreef Jenje het volgende:
hou je mond jij
Jenje kan het niet hebben dat ik hem terecht wijs


FREEZE


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 29-05-2003 14:30 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Europe, Bon Jovi, G&R, zeg maar wat ik luisterde zo rond mijn 10e

Alles wat ik daarna ben gaan luisteren draai ik nog steeds en vind ik nog steeds tof


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 29-05-2003 14:51 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Ik heb het helemaal gehad met progmetal eigenlijk. Ben ik een tijd lang helemaal wild van geweest, maar ik kan er helemaal niks meer mee.


Pazuzu
Usericon van Pazuzu
Posted 29-05-2003 15:07 by Pazuzu Wijzig reactieProfiel van PazuzuQuote dit bericht

King Diamond
Helloween
Heir Apparent


"If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated."


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 30-05-2003 12:03 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2003 14:20 schreef Morgil het volgende:
ik heb nog een halve fles groene zeep, that will do


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


campske666
Usericon van campske666
Posted 30-05-2003 13:06 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Al die bands die mij in de metal richting getrokken hebben:

Nirvana, Korn, Machine Head,...

En dan ga je naar graspop, en dan hoor je goeie metal, en dan zet je die zooi niet meer op.


Marco_Filth
Usericon van Marco_Filth
Posted 01-06-2003 23:47 by Marco_Filth Wijzig reactieProfiel van Marco_FilthQuote dit berichthttp://www.geocities.com/marco_filth

Korn, Nirvana? Jeejzus man, wat was jij een baggeraar.


And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 01-06-2003 23:55 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

Machine Head dat na Burn My Eyes steeds verder bergafwaarts gaat...



Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 02-06-2003 0:15 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2003 13:27 schreef DaVinz het volgende:
tuonela en karelian ithsmus zijn wel een verschil van dag nacht


Juist! Daarom ook... Ik vind Privilege of Evil, Karelian Isthmus, Black Winter Day, Tales From the Thousand Lakes en Elegy errug goed... Al is de muziek op bijv. Karelian Isthmus en Elegy ook al verschillend...
Maar alles na Elegy, dus vanaf Tuonela vind ik echt niks meer ...


..."Hate can only create more hate"...


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 02-06-2003 0:20 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 19:22 schreef Trevoc het volgende:
At the heart vind ik juist een van de betere werken van ze. De sfeer die deze CD brengt is geweldig de nummers duren best lang. De teksten zijn ook erg mooi.


Ik ben het met je eens dat de teksten op dit album erg sterk zijn, het draagt de sfeer uit die Immortal naar mijn idee ook uit probeert te dragen...
De reden waarom ik dit album iets minder vind is omdat de muziek behoorlijk traag is vergeleken bij bepaalde andere albums...
Plus dat ik het gewoon niet echt een Immortal album vind. Maarja, kwestie van smaak dacht ik zo...


..."Hate can only create more hate"...


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 02-06-2003 8:50 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

Ik ben pas vanaf gisteravond helemaal van metallica af. Ik weet dat anderen het licht al eerder zagen, maar gisteravond waren ze in een show van MTV en speelden een nieuw nummer. Ik had al wat demo's gehoord van de nieuwe plaat en gehoopt dat het materiaal op de cd strx een stuk kwalitatiever zou zijn maar wat ik gisteravond weer hoorde.....nou sorry hoor. James zingt als een dweil, z'n stem slaat de hele tijd over en die nummers zijn een slap aftreksel van de nieuwe Anthrax/Voivod. Welke het trouwens ook een stuk beter doen...

Nee, Metallica was zelfs in de Load tijd nog een band voor mij die respect verdiende, maar nu ? verschrikkelijk....


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


R.
Usericon van R.
Posted 02-06-2003 9:04 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Satyricon en burzum, ik vindt het niet bagger. Maar ik heb veel betere muziek ontdekt


R.
Usericon van R.
Posted 02-06-2003 9:05 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2003 23:47 schreef Marco_Filth het volgende:
Korn, Nirvana? Jeejzus man, wat was jij een baggeraar.


en dat zegt iemand met een cradle of filth (ik vindt het meer filth) site in zijn undersign


R.
Usericon van R.
Posted 02-06-2003 9:06 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Oja cradle vondt ik ook ooit tegek. Maar dat was in mijn experimentele jaar

[Dit bericht is gewijzigd door R. op 02-06-2003 9:06]


campske666
Usericon van campske666
Posted 02-06-2003 10:26 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2003 23:47 schreef Marco_Filth het volgende:
Korn, Nirvana? Jeejzus man, wat was jij een baggeraar.


Tja, een mens moet ergens beginnen hé. het is toch dankzij die groepen dat ik stilletjes aan in " het wereldje" ben terecht geraakt en het goede spul heb leren kennen. Het fijne aan metal is, dat die evolutie niet stopt, en dat je constant nieuwe bands kan leren kennen.



Sater
Usericon van Sater
Posted 02-06-2003 10:39 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2003 23:47 schreef Marco_Filth het volgende:
Korn, Nirvana? Jeejzus man, wat was jij een baggeraar.


Zegt Marco Filth...


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Sater
Usericon van Sater
Posted 02-06-2003 10:40 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2003 0:20 schreef Immortella het volgende:
Plus dat ik het gewoon niet echt een Immortal album vind. Maarja, kwestie van smaak dacht ik zo...


Komt omdat de voorkant van ATHOW de enige is die geen bandleden op de voorkant heeft


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


campske666
Usericon van campske666
Posted 02-06-2003 10:41 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2003 23:47 schreef Marco_Filth het volgende:
Korn, Nirvana? Jeejzus man, wat was jij een baggeraar.


Prutser ! K had nie eens gezien dat gij het waart. K meen mij anders te herinneren dat gij vroeger nogal hebt zitten geilen op mister koppijn.


djkrizz
de allergeilste
Usericon van djkrizz
Posted 02-06-2003 13:42 by djkrizz Wijzig reactieProfiel van djkrizzQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.tk

blink 182, the offspring, michael jackson, aerosmith



Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 02-06-2003 16:39 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Live...

*schaam schaam schaam schaam schaam schaam*

Sinds Overcome voor het eerst op t.v. was ben ik compleet anti-live geworden, kan geen nummer van hun horen (zelfs de oudere), moet overal spontaan radio 's uittrekken als ze toevallig opstaan, t.v. 's uitzetten als hun clips verschijnen en krijg spontane kotsneigingen bij het zien van monsieur kwalszeik


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 04-06-2003 9:56 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Queensrÿche, een van mijn eerste metalbands! Niet dat ik het nu bagger vind, maar ik luister er gewoon nooit meer naar


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen