IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Heavy Metal nieuwe marteltechniek. Volgende pagina
Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 21-05-2003 13:35 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

Irak: VS gebruiken heavy metal om gevangenen te breken

De Amerikaanse militairen in Bagdad gebruiken wel heel onorthodoxe technieken om informatie los te krijgen van al te zwijgzame Iraakse soldaten. Uit de luidsprekers galmen heavy metalsongs die elkaar in snel tempo opvolgen. Dat meldt The Guardian dinsdag. De Amerikanen proberen o.a. informatie te verkrijgen over eventuele massavernietigingswapens in het land. Het onderwerpen van de Iraki's aan "cultureel aanstootgevende" muziek zou de gevangen vlugger aanzetten tot bekentenissen. Een van de favoriete songs van de ondervragers is "Enter Sandman" van Metallica, waarin de luisteraar regelmatig gewaarschuwd wordt: "Sleep with one eye open, gripping your pillow tight". "De Iraki's hebben nog nooit heavy metal gehoord. Ze kunnen het gewoonweg niet aan en bezwijken", aldus sergeant Mark Hadsell. De Amerikanen kennen reeds lang de impact van heavy metalmuziek op buitenlandse misdadigers: ze lieten onder meer de hardrock van Van Halen los op Manuel Noriega toen hij zijn toevlucht nam in de ambassade van het Vaticaan in Panama-City in 1989. (DWM)

>belgabrief >politiek >vs >irak >muziek


Je kan me de bout hachelen!


chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 21-05-2003 13:36 by chrishetmetaalhoofd Wijzig reactieProfiel van chrishetmetaalhoofdQuote dit berichthttp://www.error-band.tk

haha


www.error-band.tk - Melodic Death Metal


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 21-05-2003 13:36 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Dit heb ik vorige week in de LOLLIG topik gepleurd


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 21-05-2003 13:37 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

zet dan keihard merzbow op ofzo, dat gaat een stuk sneller.


No meat is sweater


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-05-2003 13:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht



karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 21-05-2003 13:38 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

las het al op een ander forum ja


Je moeder.


Metal
Usericon van Metal
Posted 21-05-2003 13:39 by Metal Wijzig reactieProfiel van MetalQuote dit bericht

Heb ik zojuist ook gelezen in de krant..vond ik wel grappig...maar dit gaat mijn verstand toch teboven, zijn die mensen dan toch zo achterlijk.


After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain)


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 21-05-2003 13:41 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

moet metallica die lui niet aanklagen nu wegens ongeoorloofd luisteren van hun muziek?


Je moeder.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 21-05-2003 13:42 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht



Witchking
Usericon van Witchking
Posted 21-05-2003 13:43 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Begin er straks zo'n Iraki te headbangen, nou lekkere techniek dan..


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 21-05-2003 13:46 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Ze kunnen beter hardere muziek gebruiken.
Zodat de moslims denken dat ze bij satan zelf op bezoek zijn gegaan.


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 21-05-2003 13:47 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Iets soortgelijks deden ze in Vietnam toch ook al?


Touché, pussycat!


witch
bloembakvoetballuh
Usericon van witch
Posted 21-05-2003 13:48 by witch Wijzig reactieProfiel van witchQuote dit bericht



Metal
Usericon van Metal
Posted 21-05-2003 14:02 by Metal Wijzig reactieProfiel van MetalQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2003 13:47 schreef Sporty Voleg het volgende:
Iets soortgelijks deden ze in Vietnam toch ook al?


Santana, Lynyrd skynyrd, Rolling stones?? en op LSD
Damn dat moet wreed geweest zijn.


After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain)


eukaryoot
high fidelity
Usericon van eukaryoot
Posted 21-05-2003 14:27 by eukaryoot Wijzig reactieProfiel van eukaryootQuote dit bericht

Ik vind dat dit een negatieve invloed heeft op metal, alsof metal "dodelijk".


grrr


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 21-05-2003 18:01 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

Dit is een lariekoek verhaal dat moet afleiden van de werkelijke inhoudelijke boodschap en dat is dat de V.S. Iraakse wetenschappers, geen soldaten, wetenschappers martelt, je kunt er de donder op zeggen dat het niet met muziekjes gebeurd.

Het verhaal van het draaien van metal in Panama is gewoon dat een stel puberende soldaten het wel grappig vonden om de katholieke geestelijken te shockeren. Dat was dus gewoon een genante vertoning en heeft verder nergens mee te maken.

Als jullie werkelijk in dit soort verhaaltjes geloven dan heb ik nog een hele mooie draaitafel te koop. Speelt ook CD's af, werkelijk een prachtdingetje voor een heel zacht prijsje.


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 21-05-2003 18:11 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

En ik zie dat mijn krant dezelfde flauwekul compleet met Bert en Ernie als vaststaand feit presenteert, terwijl ze nog de werkelijke martelmethode noemen, namelijk die van de slaapdeprivatie, samen met de extra vermoeidheid die het horen van harde muziek (iedereen die oefent weet waar ik het over heb) met zich meebrengt.

Mijn gedachten gaan automatisch steeds uit naar subliminale technieken, maar dat zijn vast en zeker weer samenzweringsfantasieen.

Right..

Mijn krant herhaalt ook het Panamafabeltje en laat mij wederom weer vertwijfeld achter met de vraag wie ik betaal met mijn abonnementsgeld, in ieder geval geen wakkere redactie.

[Dit bericht is gewijzigd door Oebe op 21-05-2003 18:17]


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 21-05-2003 18:25 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

En trouwens wat voor waarde zou dat soort dingen hebben.

Als ik gedwongen werd 24 uur lang naar Enter Sandman te luisteren dan had ik na een kwartier al opgebiecht dat ik massavernietgingswapens in mijn vullingen had verstopt.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 21-05-2003 18:28 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/



Je moeder.


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 21-05-2003 20:17 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Niet alle muziek wordt overal aanvaard,hé.Ik denk dat,als ze me zouden bestoken met Iraakse folkmuziek,ook om genade zou schreeuwen


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 21-05-2003 20:23 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Ik moest laatst Islamitische folksmuziek luisteren volgensmij. In idd geval was het niet om aan te horen, normaal vind ik het wel leuk. Maar die stem arghhhh
En dat een uur lang in de bus en ik kreeg al koppijn. Kan je voorstellen als je dat een paar dagen achter elkaar doet.


eukaryoot
high fidelity
Usericon van eukaryoot
Posted 21-05-2003 21:46 by eukaryoot Wijzig reactieProfiel van eukaryootQuote dit bericht

Damn het was net op het nieuws over de martel techniek, ze zeiden ook dat naast metalica ook sesamstraat werd gedraait.


grrr


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 21-05-2003 22:29 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2003 13:47 schreef Sporty Voleg het volgende:
Iets soortgelijks deden ze in Vietnam toch ook al?


Napalm Death?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


ilyc
Usericon van ilyc
Posted 22-05-2003 0:52 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht



X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 22-05-2003 0:57 by X-Act Wijzig reactieProfiel van X-ActQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2003 18:11 schreef Oebe het volgende:
En ik zie dat mijn krant dezelfde flauwekul compleet met Bert en Ernie als vaststaand feit presenteert, terwijl ze nog de werkelijke martelmethode noemen, namelijk die van de slaapdeprivatie, samen met de extra vermoeidheid die het horen van harde muziek (iedereen die oefent weet waar ik het over heb) met zich meebrengt.

Mijn gedachten gaan automatisch steeds uit naar subliminale technieken, maar dat zijn vast en zeker weer samenzweringsfantasieen.

Right..

Mijn krant herhaalt ook het Panamafabeltje en laat mij wederom weer vertwijfeld achter met de vraag wie ik betaal met mijn abonnementsgeld, in ieder geval geen wakkere redactie.

ha, ik heb het vandaag ook in de krant gelezen en net hetzelfde gedacht. Ik erger me anders ook al dood aan het feit dat in zowat elk artikel wel een of andere stomme taalfout (spelling, syntax) staat; nu word je er nog mee geconfronteerd dat sommige artikels gewoon bullshit zijn zonder informatieve waarde.


In der Beschränkung zeigt sich der Meister !


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 22-05-2003 10:08 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 21 mei 2003 13:47 schreef Sporty Voleg het volgende:
Iets soortgelijks deden ze in Vietnam toch ook al?


Sodom-Agent Orange?


Je kan me de bout hachelen!


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen