IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Onmisbare bandleden Vorige pagina | Volgende pagina
WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 02-07-2007 11:29 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2007 11:28 schreef mental het volgende:
Anders doe je even normaal,

Je kraamt argumentloze onzin uit.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 02-07-2007 11:31 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2007 11:29 schreef WhiteRider het volgende:
Je kraamt argumentloze onzin uit.
Anders jij wel.


Fuck the world and fuck you


spectre
Usericon van spectre
Posted 02-07-2007 11:33 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2007 11:28 schreef mental het volgende:
leg maar uit dan waarom het onjuist is wat ik beweer.


King Diamond heeft niets gejat van Kiss of Venom.. wat een loze bewering. De paint is afgeleid van Alice Cooper.. omdat KD daar een groot bewonderaar van is/was. Venom is muzikaal totaal anders en stamt uit dezelfde periode. Kiss hoor ik er ook niet in.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 02-07-2007 11:34 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Dropkick Murphys zonder Ken Casey
Anathema zonder Danny Cavanagh



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-07-2007 11:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2007 11:31 schreef mental het volgende:
Anders jij wel.
nee jij


Sargatanas
Usericon van Sargatanas
Posted 02-07-2007 11:37 by Sargatanas Wijzig reactieProfiel van SargatanasQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2007 11:03 schreef Martinator het volgende:
Atheist zonder Roger Patterson.






Valt mee vind ik. Tony Choy verricht in ieder geval goed werk.



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 02-07-2007 11:40 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2007 11:33 schreef spectre het volgende:
King Diamond heeft niets gejat van Kiss of Venom.. wat een loze bewering. De paint is afgeleid van Alice Cooper.. omdat KD daar een groot bewonderaar van is/was. Venom is muzikaal totaal anders en stamt uit dezelfde periode. Kiss hoor ik er ook niet in.
ok, kan ik mee leven.


Fuck the world and fuck you


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 02-07-2007 11:41 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2007 11:36 schreef Jenje het volgende:
nee jij
Goh, de ZM humorist weer.


Fuck the world and fuck you


Martinator
Cereal killer
Usericon van Martinator
Posted 02-07-2007 12:09 by Martinator Wijzig reactieProfiel van MartinatorQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2007 11:37 schreef Sargatanas het volgende:
Valt mee vind ik. Tony Choy verricht in ieder geval goed werk.


Tony is een goeie bassist, hoor, maar Roger schreef de eerste twee (geniale) CD's, was ook een betere bassist en was het hart van Atheist. Zijn overlijden en het erop volgende gebrek aan chemie en inspiratie was voor Flynn reden te vertrekken na de UP tour en Elements haalde het niveau van de eerste twee CD's bij lange na niet (al was dat mede omdat ie werd afgeraffeld als contractuele verplichting). Nee, Atheist zonder Roger is geen Atheist meer en dat zullen Kelly en Steve beamen, ondanks de reünie.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 02-07-2007 12:12 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Opeth zonder Mikael Äkerfeldt...


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


murtcelP
Joah!
Usericon van murtcelP
Posted 02-07-2007 12:16 by murtcelP Wijzig reactieProfiel van murtcelPQuote dit berichthttp://www.libithum.nl

Savatage zonder Jon Oliva



6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 02-07-2007 13:23 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Rage against the machine zonder Zack de la Rocha


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 02-07-2007 13:29 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 2 juli 2007 11:34 schreef Judge M. het volgende:
Dropkick Murphys zonder Ken Casey
Anathema zonder Danny Cavanagh

Ahhh jij gaat dus zaterdag ook mee feesten bij Dropkick?

Carnal leftovers, zonder Bringer of light?


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 02-07-2007 13:31 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 2 juli 2007 13:29 schreef zillah-morte het volgende:
Ahhh jij gaat dus zaterdag ook mee feesten bij Dropkick?



zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 02-07-2007 13:33 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 2 juli 2007 13:31 schreef Judge M. het volgende:


Vet,..dat wordt een feeeeeeest


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Windir
Usericon van Windir
Posted 02-07-2007 13:36 by Windir Wijzig reactieProfiel van WindirQuote dit bericht

- Windir zonder Valfar (dus goed dat ze ermee gestopt zijn na zijn dood).
- Blind Guardian zonder Hansi
- Ancient Rites zonder Gunther Theys en Erik Sprooten
- Sonata Arctica zonder Tony Kakko en fantastische gitarist Jari Lit... (kan er niet opkomen)
- Metallica zonder James
- Bathory zonder Quorthon (is wel logisch maar ja)
- ...

Anderzijds zijn er wel band die goed blijven ondakns talloze wissels. Kijk maar naar Ensiferum!



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 02-07-2007 13:39 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2007 13:36 schreef Windir het volgende:
- Ancient Rites zonder Gunther Theys en Erik Sprooten


Ah, die zijn het belangrijkste voor AR? Dus als die weggaan is er misschien nog hoop?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 02-07-2007 13:40 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 2 juli 2007 13:36 schreef Windir het volgende:
- Windir zonder Valfar (dus goed dat ze ermee gestopt zijn na zijn dood).
- Blind Guardian zonder Hansi
- Ancient Rites zonder Gunther Theys en Erik Sprooten
- Sonata Arctica zonder Tony Kakko en fantastische gitarist Jari Lit... (kan er niet opkomen)
- Metallica zonder James
- Bathory zonder Quorthon (is wel logisch maar ja)
- ...

Anderzijds zijn er wel band die goed blijven ondakns talloze wissels. Kijk maar naar Ensiferum!



Hmm en dat terwijl Erik er niet eens vanaf het begin bij zat. Maar idd hij maakt de band nu wel zoals ie nu is...


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Windir
Usericon van Windir
Posted 02-07-2007 13:49 by Windir Wijzig reactieProfiel van WindirQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2007 13:39 schreef ZelThoR het volgende:
Ah, die zijn het belangrijkste voor AR? Dus als die weggaan is er misschien nog hoop?


voor al de AR-haters wel dan. Het zou geen AR meer zijn zonder het prachtige gitaarwerk van de heer Sprooten en zijn uit-duizend-herkenbaar gitaargeluid. En Gunther is gewoon een icoon: retegoede zanger, supersympathieke kerel enook beschikkend over een redelijke portie intellect.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 02-07-2007 13:51 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2007 13:49 schreef Windir het volgende:
voor al de AR-haters wel dan. Het zou geen AR meer zijn zonder het prachtige gitaarwerk van de heer Sprooten en zijn uit-duizend-herkenbaar gitaargeluid. En Gunther is gewoon een icoon: retegoede zanger, supersympathieke kerel enook beschikkend over een redelijke portie intellect.

Ach ja, zolang dat maar meer is dan van de fans zit het wel goed ja


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Windir
Usericon van Windir
Posted 02-07-2007 13:56 by Windir Wijzig reactieProfiel van WindirQuote dit bericht

dan moet hij wel over een verschrikkelijk hoog IQ beschikken amai. Aangezien ik een fan ben...


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 02-07-2007 13:57 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2007 13:56 schreef Windir het volgende:
dan moet hij wel over een verschrikkelijk hoog IQ beschikken amai. Aangezien ik een fan ben...
Scherp

Maar jullie blijven Belgen!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Windir
Usericon van Windir
Posted 02-07-2007 14:00 by Windir Wijzig reactieProfiel van WindirQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2007 13:57 schreef ZelThoR het volgende:
Scherp

Maar jullie blijven Belgen!


Racist!


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 02-07-2007 14:12 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 2 juli 2007 14:00 schreef Windir het volgende:
Racist!


Sinds wanneer zijn Belgen een apart ras?


Bruce Banner


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 02-07-2007 14:14 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 2 juli 2007 14:12 schreef Lainedil het volgende:
Sinds wanneer zijn Belgen een apart ras?


Belgen zijn negers.


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen