IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Sommige mensen haten blijkbaar Displeased... Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-05-2003 19:15 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2003 19:14 schreef Ragnarok het volgende:
"Survival of the fittist weet je wel"


Wedden dat als ik dit gezegt had ik weer gezeik zou krijgen?



komt dat ik het zeg in het kader van het kapitalisme


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 23-05-2003 19:16 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2003 19:11 schreef Ragnarok het volgende:
Communist? hoe kom je daar nou weer bij?


1. Bekrompen gedachtengang
2. Zijn/haar standpunt gelijkstellen aan het juiste standpunt
3. Iets proberen te boycotten/negeren wat niet tegen te houden valt
4. Denken dat het juiste weten, en de rest moet dit maar volgen
5. Anti-kapitalisme (verkopen veel shirts, etc.)
6. Iets proberen in je eigen groepje te houden, ten faveure van de boze buitenwereld.
7. Kan nog ff door gaan


Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 23-05-2003 19:16 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

De tweede keer dat ik iets van de Black Metal Maffia zie (de eerste keer was het een flyer waarop stond dat we Onheil moesten boycotten omdat ze met christenen omgingen), en ik kan me moeilijk voorstellen dat ze het menen, met opmerkingen zoals "they are not selling it to people who are worthy of such elitist and extremist releases"

Maar goed, wie weet, misschien zijn er mensen gek genoeg om zich hierover op te winden.

NP: Wizard - The Powergod


For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 23-05-2003 19:16 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2003 19:15 schreef ghoulliette het volgende:
Denk ik ook, dat voorbeeld over de belastingdienst bijvoorbeeld. Als jij zorgt dat je je zaakjes op orde hebt hoef je je daar niet druk om te maken, of wel dan?


Ja dat lijkt me ook niet nee, beetje vreemd dat hij dat ook aanhaalt in de brief.


"This one is older than shit, heavier than time!"


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 23-05-2003 19:16 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2003 19:14 schreef Ragnarok het volgende:
"Survival of the fittist weet je wel"


Wedden dat als ik dit gezegt had ik weer gezeik zou krijgen?




toch gezeik, het is fittest.

voor de rest van het verhaal, LB.


Bazzio Attacks!!!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-05-2003 19:17 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2003 19:16 schreef filosofem het volgende:
1. Bekrompen gedachtengang
2. Zijn/haar standpunt gelijkstellen aan het juiste standpunt
3. Iets proberen te boycotten/negeren wat niet tegen te houden valt
4. Denken dat het juiste weten, en de rest moet dit maar volgen
5. Anti-kapitalisme (verkopen veel shirts, etc.)
6. Iets proberen in je eigen groepje te houden, ten faveure van de boze buitenwereld.
7. Kan nog ff door gaan


haha dit heeft echt niets met communisme te maken, bedoel je zou kunnen beweren dat die gast communistisch zou zijn, maar niet op deze gronden.

Marx is juist erg pro het kapitalisem want de onwtikkeling van het kapitalisme zal juist de revolutie teweeg brengen.


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 23-05-2003 19:25 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

waarom staan er allemaal cijfers en &, $, % e.d tussen?


No meat is sweater


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-05-2003 19:30 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2003 19:25 schreef Infaustus het volgende:
waarom staan er allemaal cijfers en &, $, % e.d tussen?


weet ik ook niet. wel dat het het meest zinnige stukken zijn in die hele brief.


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 23-05-2003 19:39 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Weer zielig gelul van een zgn. True Black Metal Poser!

Ik hou absoluut niet van CoF en Dimmu Borgir, maar wat daar allemaal staat is gewoon zielig!

Ik dacht dat ik bekrompen was HAHAHAHAH!

Gelukkig ken ik ook black metal figuren die anders zijn!



Fire
Usericon van Fire
Posted 23-05-2003 19:57 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 23 mei 2003 19:02 schreef attila_de_hun het volgende:
effe tussendoor, kan iemand effe de typefout (blijkblaar) weghalen? bij voorbaat dank
Done. Ook heb ik de speciale tekens (code) geactiveerd



Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 23-05-2003 20:20 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

't Kan me geen reet schelen dat Displeased niet "echt underground" is en geld wil verdienen. Als zij de cd die ik wil hebben verkopen voor een redelijke prijs (= de laagste prijs), koop ik hem bij hen en dat is vrij regelmatig het geval..


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point."


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 23-05-2003 20:23 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 23 mei 2003 19:16 schreef filosofem het volgende:
1. Bekrompen gedachtengang
2. Zijn/haar standpunt gelijkstellen aan het juiste standpunt
3. Iets proberen te boycotten/negeren wat niet tegen te houden valt
4. Denken dat het juiste weten, en de rest moet dit maar volgen
5. Anti-kapitalisme (verkopen veel shirts, etc.)
6. Iets proberen in je eigen groepje te houden, ten faveure van de boze buitenwereld.
7. Kan nog ff door gaan

jou gedachtegang is zo bekrompen dat je volgens jou theorie ook een communist bent,
proost kameraad


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 23-05-2003 20:47 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

dit is de druppel, van nu af aan koop ik alleen nog maar bij Graf records!


And my marlboro light


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-05-2003 20:50 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht



Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 23-05-2003 20:52 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Ik heb echt een hekel aan displeased maar die lap tekst gaat echt NERGENS over


I can't shoot straight unless I've had a pint!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-05-2003 21:42 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2003 20:52 schreef Dunne_Hein het volgende:
Ik heb echt een hekel aan displeased maar die lap tekst gaat echt NERGENS over


Waarom heb jij een hekel aan Displeased als ik vragen mag??? Ik bestel regelmatig bij ze en heb geen klachten.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 23-05-2003 21:42 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Jezus christus wat een zielig stuk tekst. Ik ken Ron en Lars goed genoeg om te weten dat dit echt nergens op slaat! Trieste "black metal mefia" pubers!


Zenial


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 23-05-2003 21:48 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2003 21:42 schreef attila_de_hun het volgende:
Waarom heb jij een hekel aan Displeased als ik vragen mag??? Ik bestel regelmatig bij ze en heb geen klachten.


Oef, ik heb al in twee topics hier op ZM mn gal zitten spuwen over DR. In drie topics lijkt mij een beetje overdreven


I can't shoot straight unless I've had a pint!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-05-2003 21:57 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2003 21:48 schreef Dunne_Hein het volgende:
Oef, ik heb al in twee topics hier op ZM mn gal zitten spuwen over DR. In drie topics lijkt mij een beetje overdreven


aha, dan vind ik het wel.


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 23-05-2003 22:02 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht



I can't shoot straight unless I've had a pint!


Twone
Usericon van Twone
Posted 24-05-2003 5:52 by Twone Wijzig reactieProfiel van TwoneQuote dit bericht

Displeased is Ze hebben me al 2(goede) cd's opgestuurd zonder dat ik ze betaald noch besteld heb hahaha............sukkels


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 24-05-2003 9:15 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Displeased heerscht, ze hebben genoeg cd's van alle verschillende metal genres.


TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 25-05-2003 17:31 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

-Ik speel in een deathmetalband die puur gericht is op commercie.
-Ik maak aan de lopende band de undergrond belachelijk
-Ik ben een afvallige blekkie
-Ik heb in een Cradle of Filth cloon gespeeld
-Ik vind Slipknot, Dimmu Borgir en Cradle of Filth gaaf
-Ik heb een Christelijke opvoeding gehad en heb mijn ouders niet vermoord.
-Ik ben gek op geld verdienen dmv van cd verkoop en merhandise omzet.

Ik verwacht nu toch wel binnen afzienbare tijd met mijn kop op een flyer te staan van de maffia wegens verraad aan alles wat maar underground en true is.

Het zou de mooiste dag van mijn leven zijn. Hopelijk komen ze me ook nog even in elkaar rammen.

[Dit bericht is gewijzigd door TMDC wordfuhrer op 25-05-2003 17:31]



wladimir
Usericon van wladimir
Posted 25-05-2003 17:34 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Dan heb je gelijk weer promotie voor je band zeker. BMM wordt opgepakt en jij wordt een martelaar.


TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 25-05-2003 17:37 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

Dan zullen ze me wel moeten doden

weinig kans, omkruid vergaat niet



Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen