IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Deeds Of Flesh Volgende pagina
0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 24-05-2003 19:02 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Dat hier nog geen topic over is, schaam!

Geweldige band, strak en technisch. Nieuwe cd zit er ook aan te komen!

"Deeds of Flesh has finished recording 'Reduced to Ashes'. The new album contains 8 new brutal songs at over 45 minutes in length. The new album will be in stores on June 24th, 2003"

Oh en deze quote is ook wel aardig:

"DEEDS GETS PLAYED WHILE IRAQ GETS BLASTED!
A loyal fleshcamp member blasts Deeds over the airwaves as Tomahawk cruise missiles are launched from a war ship.
"During the
war every time while we were launching Tomahawk missles, I blasted Ya'lls
music down in the combat control room." - Steven, San Antonio
"

http://www.deedsofflesh.com/


"This one is older than shit, heavier than time!"


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 24-05-2003 19:25 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ja, deze band ken ik tot mijn schaamte nauwelijks. Ik zal ze binnenkort eens uitchecken.

Ik ga ze in ieder geval wel live zien in september samen met Hate Eternal, Dying Fetus en Severe Torture!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 24-05-2003 19:29 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Reken maar dat dat optreden gaat heersen!


"This one is older than shit, heavier than time!"


Faceless Unknown
Brutality is Law
Usericon van Faceless Unknown
Posted 24-05-2003 19:36 by Faceless Unknown Wijzig reactieProfiel van Faceless UnknownQuote dit bericht

Deedz of the fucking Flesh!!!!

Ik kan niet wachten op de nieuwe album . . .


There is no religion higher than Truth!


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 24-05-2003 19:36 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Dit is trouwens 1 nummer van hun nieuwe album:

http://www.uniqueleader.com/MP_3/DeedsofFlesh-Banished.mp3


"This one is older than shit, heavier than time!"


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 24-05-2003 19:42 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2003 19:25 schreef NecRobert het volgende:
Ja, deze band ken ik tot mijn schaamte nauwelijks. Ik zal ze binnenkort eens uitchecken.

Ik ga ze in ieder geval wel live zien in september samen met Hate Eternal, Dying Fetus en Severe Torture!


Daar ga ik ook heen!
Deeds of Flesh heerscht de pannen van het dak.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Katablaster
Toxobasher
Usericon van Katablaster
Posted 25-05-2003 11:34 by Katablaster Wijzig reactieProfiel van KatablasterQuote dit berichthttp://www.toxocara.com




Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 18-06-2003 16:19 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

nu de nieuwe cd aan het draaien en die beukt de pannen van het dak....


None of us are saints - Albert Fish


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 28-06-2003 20:23 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik heb een paar nummers gehoord van Reduced to ashes en hij is weer geweldig!!! Ik kan niet wachten tot ik de cd in mijn grijpgrage handen heb.

Kan iemand me de tracklist van die cd even vertellen?


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 28-06-2003 20:25 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2003 20:23 schreef XnegativeX het volgende:
Ik heb een paar nummers gehoord van Reduced to ashes en hij is weer geweldig!!! Ik kan niet wachten tot ik de cd in mijn grijpgrage handen heb.

Kan iemand me de tracklist van die cd even vertellen?


ik heb alleen Banished gehoord en die vond ik al zeer vet, beetje een mix tussen path of the weaking cd en Inbreeding The Anthropophagi


"This one is older than shit, heavier than time!"


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 28-06-2003 20:30 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Deze review van Reduced To Ashes gevonden:
http://www.digitalmetal.com/reviews.asp?cid=4277

Kon alleen geen tracklisting vinden


"This one is older than shit, heavier than time!"


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 28-06-2003 20:45 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2003 19:36 schreef 0Tolerence het volgende:
Dit is trouwens 1 nummer van hun nieuwe album:

http://www.uniqueleader.com/MP_3/DeedsofFlesh-Banished.mp3


Lekker maar wat klinkt die snare kut zeg!


Bazzio Attacks!!!


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 30-06-2003 13:48 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

dat die mp3 niet geweldig klinkt kan kloppen, het is ook een advanced unmastered track.




0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 30-06-2003 14:22 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2003 13:48 schreef Vampire Ricardo het volgende:
dat die mp3 niet geweldig klinkt kan kloppen, het is ook een advanced unmastered track.




Instrumentaal komt het nog aardig naar voren allemaal. Maar heb de nieuwe cd besteld, dus ik ben benieuwd wanneer ik em krijg


"This one is older than shit, heavier than time!"


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 04-07-2003 20:29 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Vandaag gekocht: Deeds of Flesh - Reduced to Ashes. HEEEEERSSSSSCCCCHHHHHHHH!!!!
Death metal van het allerhoogste niveau! Dit is nu al een van de beste death metalplaten van dit jaar!

En die snare klinkt fantastisch!

Favo tot nu toe: Het titelnummer en het afsluitende nummer: The Endurance.

Voor fans van Dying Fetus, Suffocation, Exmortem...ach eigenlijk voor alle death metalliefhebbers!
EEN VETTE DIKKE HEERSCH VOOR DEEDS OF FLESH!



Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 04-07-2003 21:47 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Dat klinkt veelbelovend! Maandag ff uitchecken .


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 04-07-2003 22:53 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

HEERS Wist dat ie goed was toen ik banished hoorde, ik heb em vorige week al besteld bij displeased maar hij is nog niet op voorraad


"This one is older than shit, heavier than time!"


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 04-07-2003 23:27 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Lijkt-ie op de vorige Deeds of Flesh platen?


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 05-07-2003 3:35 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2003 23:27 schreef Dwaallicht het volgende:
Lijkt-ie op de vorige Deeds of Flesh platen?

Goeie vraag. Is eigenlijk een van m'n eerste kennismakingen met deze band.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 05-07-2003 14:27 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2003 20:23 schreef XnegativeX het volgende:
Ik heb een paar nummers gehoord van Reduced to ashes en hij is weer geweldig!!! Ik kan niet wachten tot ik de cd in mijn grijpgrage handen heb.

Kan iemand me de tracklist van die cd even vertellen?






1-Reduced to ashes
2-Infested beneath the earth
3-Avowed depraved
4-Empyrean
5-Human trophies
6-Banished
7-Disinterred archaic heap
8-The endurance


No meat is sweater


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 05-07-2003 14:32 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 5 juli 2003 3:35 schreef NecRobert het volgende:
Goeie vraag. Is eigenlijk een van m'n eerste kennismakingen met deze band.


Van wat ik van Banished kon horen is het een mix tussen Path Of The Weakening en Inbreeding The Antropophagi. Dus wat technischer maar toch de cohesie van path of the weakening. Weet niet of de rest van het album ongeveer hetzelfde patroon heeft


"This one is older than shit, heavier than time!"


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 05-07-2003 18:13 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Wat is hun een na laatste? Is dat Path of the Weakening?
Wat is hun beste tot nu toe volgens jullie?

Ik ben nl. van plan meer aan te schaffen van dit gezelschap!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 06-07-2003 16:09 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 5 juli 2003 18:13 schreef NecRobert het volgende:
Wat is hun een na laatste? Is dat Path of the Weakening?
Wat is hun beste tot nu toe volgens jullie?

Ik ben nl. van plan meer aan te schaffen van dit gezelschap!


1 na laatste is Mark Of The Legion, ik persoonlijk vind Path of the weakening nog het meest geniale van allemaal en inbreeding is toch wel de meest technische die ik heb gehoord


"This one is older than shit, heavier than time!"


shitzor
Usericon van shitzor
Posted 06-07-2003 18:24 by shitzor Wijzig reactieProfiel van shitzorQuote dit bericht

nieuwe Deeds of Flesh heerscht als de tering
vooral het laatste 12 minuten durende nummer, heersch!!


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 21-07-2003 20:31 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Oh oh oh, wat is die nieuwe weer lekker. Deeds of flesh hoort op het moment toch echt tot het rijtje van de beste Death metal bands. Hoewel ik Path of the weakening nogsteeds hun beste cd vind, puur door de sfeer. Ik ben een beetje bang dat ze weer de kant op gaan van vroeger. Reduced to ashes barst ook al weer van de tempo-wisselingen. Hopelijk verzuipen ze er straks niet in.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 22-07-2003 11:16 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Hij is inderdaad vrij complex en doet me ook aan inbreeding the antropophagi denken.
Maar hij is zeker goed, nog ff vaker luisteren want ik zit er nog niet echt in


"This one is older than shit, heavier than time!"


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen