IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Extol Vorige pagina | Volgende pagina
rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 20-10-2003 12:54 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2003 12:33 schreef XPositiveX het volgende:
vet wijs!

en uhh, 'hardcore achtig'???


qua vocalen dan.....

zijn diepere grunt is veel mooier namelijk! imho


I Find That I Am Not There...


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 26-01-2005 21:25 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Draai nu de nieuwe parel "The Blueprint Dives" van deze geniale band. Wat weer een klasseplaat!

Even op me in laten werken hoor...

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 26-01-2005 21:31]


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 26-01-2005 21:44 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 26 januari 2005 21:25 schreef NecRobert het volgende:
Draai nu de nieuwe parel "The Blueprint Dives" van deze geniale band. Wat weer een klasseplaat!

Even op me in laten werken hoor...

is die bijna uit? Heb jij de promo te pakken? Wil je wat meer details geven?




NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 26-01-2005 22:02 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ik kwam 'm toevallig tegen op Kerrazy Torrents. Heb daar het hele album weggehaald. Maar ik weet zeker dat ik dit geweldige schijfje ga aanschaffen!!

Op het eerste gehoor zijn de nummers iets doordachter en ook af en toe vrij poppy. Dit vooral door het vele gebruik van cleane zang. Maar hij kent ook weer zijn geniale technische hoogstandjes die we van Extol gewend zijn!

Oh ja en ze komen naar Nederland in het voorprogramma van Mastodon


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 26-01-2005 23:14 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2005 22:02 schreef NecRobert het volgende:
Ik kwam 'm toevallig tegen op Kerrazy Torrents. Heb daar het hele album weggehaald. Maar ik weet zeker dat ik dit geweldige schijfje ga aanschaffen!!

Op het eerste gehoor zijn de nummers iets doordachter en ook af en toe vrij poppy. Dit vooral door het vele gebruik van cleane zang. Maar hij kent ook weer zijn geniale technische hoogstandjes die we van Extol gewend zijn!

Oh ja en ze komen naar Nederland in het voorprogramma van Mastodon


Whaat?????? SUPERGOED DAN!

Ben ook al tijdje fan van Extol, briljante band die op elk album anders klinkt. Ben erg benieuwd hoe nieuwe album klinkt! Ze hebben 2 nieuwe gitaristen en die komen uit een meer poppy band, is het nog wel metal?

Maar komen ze in het voorprogramma van Mastodon in de melkweg? Zo ja, dat zou echt kickass zijn. Ik had namelijk al kaarten voor Mastodon



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 26-01-2005 23:27 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2005 23:14 schreef Cainam Ladicius het volgende:
Whaat?????? SUPERGOED DAN!

Ben ook al tijdje fan van Extol, briljante band die op elk album anders klinkt. Ben erg benieuwd hoe nieuwe album klinkt! Ze hebben 2 nieuwe gitaristen en die komen uit een meer poppy band, is het nog wel metal?

Maar komen ze in het voorprogramma van Mastodon in de melkweg? Zo ja, dat zou echt kickass zijn. Ik had namelijk al kaarten voor Mastodon
yep
En ik wil ook naar de melkweg


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 27-01-2005 22:18 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

Heb nu Blueprint voor de 1e keer gedraaid en kan me nog niet super boeien. Het is gewoon geen metal meer, meer wat stevige rock. Alleen de schreeuw is nog een beetje metal.
Niet dat ik perse metal wil horen, maar ook het briljante technische aan de band is een beetje verloren, veeel te poppy denk ik. Hopen dat de plaat nog een beetje groeit, net zoals by Synergy die ik ook in het begin niet kon waarderen.



Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 28-01-2005 14:55 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 27 januari 2005 22:18 schreef Cainam Ladicius het volgende:
Heb nu Blueprint voor de 1e keer gedraaid en kan me nog niet super boeien. Het is gewoon geen metal meer, meer wat stevige rock. Alleen de schreeuw is nog een beetje metal.
Niet dat ik perse metal wil horen, maar ook het briljante technische aan de band is een beetje verloren, veeel te poppy denk ik. Hopen dat de plaat nog een beetje groeit, net zoals by Synergy die ik ook in het begin niet kon waarderen.

ik weet genoeg over blueprint, gelukkig heb ik 15 min geleden met de post burial binnengekregen



Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 29-01-2005 14:42 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 29-01-2005 15:05 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht



Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 29-01-2005 16:05 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2005 15:05 schreef NecRobert het volgende:
http://www.zwaremetalen.com/nieuws/3808.html


ow, blijkbaar nog niet wakker genoeg....


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 13-02-2005 13:13 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2005 21:25 schreef NecRobert het volgende:
Draai nu de nieuwe parel "The Blueprint Dives" van deze geniale band. Wat weer een klasseplaat!

Even op me in laten werken hoor...


tsja vind em een beetje 'glad' en 'commercieel' in vergelijk met Synergy wat dan ook een geniale plaat is natuurlijk.

Zeker niet slecht, maar je moet er wel erg aan wennen.

Ik had het persstukje al geschreven zonder Blueprints geluisterd te hebben. Vergelijkingen met Invocator en Cynic van mijn kant gaan nu niet helemaal meer op...


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 14-02-2005 11:24 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2005 13:13 schreef Spirit In Black het volgende:
tsja vind em een beetje 'glad' en 'commercieel' in vergelijk met Synergy wat dan ook een geniale plaat is natuurlijk.

Zeker niet slecht, maar je moet er wel erg aan wennen.

Ik had het persstukje al geschreven zonder Blueprints geluisterd te hebben. Vergelijkingen met Invocator en Cynic van mijn kant gaan nu niet helemaal meer op...
Hij is inderdaad wat gelikter en liever dan het vorige werk, maar de muziek blijft even geniaal. Hoewel iets minder technische hoogstandjes (die liggen ook wat dieper verborgen in de muziek), zijn de "liedjes" van wonderlijke schoonheid.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 14-02-2005 13:32 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

ik ben blueprint aan het downloaden, maar ik krijg er steeds minder zin in denk ik. Synergy vond ik al een teleurstelling na Undeceived en Paralysis...



XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 21-02-2005 20:40 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik heb Blueprint vandaag over de post gekregen.
Het viel me direkt op dat deze nieuwe weer totaal anders klinkt dat Synergy. De death en de thrash invloeden zijn wat minder belangrijke invloeden en progressieve metal, hardcore en emo liggen op dit album meer op de voorgrond.
Maar net als NecRobert zegt zijn de nummers op Blueprint echt bloedstollend mooi en zeker de moeite waard.

Ik denk alleen dat ik wel meer luisterbeurten nodig ben om de essentie van het album helemaal door te krijgen.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


watery black
Usericon van watery black
Posted 21-02-2005 20:44 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2005 20:40 schreef XnegativeX het volgende:
Ik heb Blueprint vandaag over de post gekregen.
Het viel me direkt op dat deze nieuwe weer totaal anders klinkt dat Synergy. De death en de thrash invloeden zijn wat minder belangrijke invloeden en progressieve metal, hardcore en emo liggen op dit album meer op de voorgrond.
Maar net als NecRobert zegt zijn de nummers op Blueprint echt bloedstollend mooi en zeker de moeite waard.

Ik denk alleen dat ik wel meer luisterbeurten nodig ben om de essentie van het album helemaal door te krijgen.




[offtopic] hee leef jij ook nog? das lang geleden.... alles goed? [/offtopic]


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 23-02-2005 21:02 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

nou nu zowat hel blueprint afgeluisterd, maar ik vind het maar niks, die cleane zang vind ik irritant, en het beukt niet...



XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 23-02-2005 21:14 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Interessant joh.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 23-02-2005 21:59 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

misschien houd ik teveel vast aan de oude extol albums...



Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 25-03-2005 19:45 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

aangezien ik niet bekend ben met hun oude werk, kan ik zonder vooroordelen melden dat ik The Blueprint Dives een uitstekende cd vind


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 27-03-2005 21:52 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

Heerlijke plaat, dat "The Blueprint Dives". Nu nog een beetje werken aan de podiumpresentatie en het komt wel goed met Extol...


no text supplied


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 28-03-2005 13:09 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Nou, ik heb een clip van Extol op de Metal Hammer promotie-DVD van deze maand staan en ik vind het echt drie keer niks.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 28-03-2005 13:17 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Zeker de clip van Pearl? Niet echt een rolmodel voor de rest van de plaat...


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 28-03-2005 13:25 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Inderdaad ja, Pearl. Ik kan er echt niet naar luisteren. Maar zelfs als dat nummer niet model staat voor de rest van de plaat, dan nog ga ik me volgens mij dood ergeren aan die zang.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 11-05-2005 2:42 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

Pearl is zo'n beetje de ballad van de plaat en als je hem binnen de context hoort is het een geweldig nummer! Dus laat je door zo'n clipje niet een van de beste albums van 2005 ontglippen, dat zou eeuwig zonde zijn...


no text supplied


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen