IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : staatsloterij en andere kansspelen. Vorige pagina | Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-01-2005 23:09 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Wohooo wel 0 euro


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 03-01-2005 23:10 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2005 23:07 schreef arrebar het volgende:
Eerlijk gezegd lijkt rentenieren me ontzettend kut.

Ja he? Kost zoveel tijd ook, dat rentenieren. Je bent er echt 24/7 mee bezig!! Stomvervelend.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 03-01-2005 23:11 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 3 januari 2005 23:07 schreef arrebar het volgende:
Eerlijk gezegd lijkt rentenieren me ontzettend kut.

lijkt me ook niets maar je kan er net een mooi groot huis van kopen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 03-01-2005 23:16 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

En met 19 miljoen erbij kun je overdreven veel gitaren kopen en een studio onder je grote huis laten bouwen en en en. Euh..

Oja, rentenieren.


Oud Vuil.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 03-01-2005 23:17 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Heerschappen Elite en arrebar, wat verstaan jullie precies onder rentenieren?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 03-01-2005 23:20 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

met 1 miljoen moet je nog steeds erg zuinig leven, maar je hoft in princiope niet te werken, als je luxe wilt rentenieren heb je wel meerdere miljoenen nodig.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 03-01-2005 23:21 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2005 23:17 schreef M. het volgende:
Heerschappen Elite en arrebar, wat verstaan jullie precies onder rentenieren?


Zielige neg0rtjes helpen in Afrika waar je met je privéjet naar toe vliegt


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 03-01-2005 23:23 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2005 23:20 schreef ElitE het volgende:
met 1 miljoen moet je nog steeds erg zuinig leven, maar je hoft in princiope niet te werken, als je luxe wilt rentenieren heb je wel meerdere miljoenen nodig.

Hoeveel heb je per jaar nodig dan, denk je? En hoeveel rendement denk je dat je kunt halen met een miljoen?

Hmmm?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 03-01-2005 23:25 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2005 23:23 schreef M. het volgende:
Hoeveel heb je per jaar nodig dan, denk je? En hoeveel rendement denk je dat je kunt halen met een miljoen?

Hmmm?


een beetje risicovol beleggen en een gedeelte van je kapitaal "opsnoepen", met een beetje mazzel (en verstand..) groeit dat bedrag


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 03-01-2005 23:26 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2005 23:25 schreef Snaack het volgende:
een beetje risicovol beleggen en een gedeelte van je kapitaal "opsnoepen", met een beetje mazzel (en verstand..) groeit dat bedrag

Nou, precies, my thoughts exactly. Money makes money.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 03-01-2005 23:28 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2005 23:26 schreef M. het volgende:
Nou, precies, my thoughts exactly. Money makes money.


Juischt


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 03-01-2005 23:30 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 3 januari 2005 23:23 schreef M. het volgende:
Hoeveel heb je per jaar nodig dan, denk je? En hoeveel rendement denk je dat je kunt halen met een miljoen?

Hmmm?

weet het ook niet precies, me pa had berekend dat je met 5 miljoen "gulden" pas aardig kon rentenieren.

maar dat geld kan je veel beter investeren, heb je nog wat leuks om te doen


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 03-01-2005 23:33 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

en dan staat dat geld op de bank niets te doen...


spaaaaaaaannend!!!





M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 03-01-2005 23:34 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2005 23:30 schreef ElitE het volgende:
weet het ook niet precies, me pa had berekend dat je met 5 miljoen "gulden" pas aardig kon rentenieren.

maar dat geld kan je veel beter investeren, heb je nog wat leuks om te doen

Ik hoop dat je pa z'n zaakjes dan goed voor elkaar heeft straks met de erfenis
Met een miljoen heb je zoveel mogelijkheden, tering, zelfs een groentje als ik zou dat moeten kunnen. Huis kopen met aflossingsvrije hypotheek, door je kapitaal heb je nauwelijks verzekeringen nodig, niets aflossen zodat je zoveel mogelijk van de (vermogens- en inkomens)belasting kunt aftrekken, zoveel mogelijk ook in beleggingsfondsen stoppen zodat je daar geen belasting over hoeft te BETALEN, nog een paar panden kopen die je verhuurt zodat je inkomsten hebt, met een ton of zo flink risicovol (maar wel verstandig) gaan smijten op de beurs zodat je daar fors profiteert, nou daar maak je je leventje wel rijk mee hoor.

En dan heb ik alleen nog maar de klok horen luiden zonder te weten waar de klepel hangt... met een miljoen kan je echt wel veel.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 03-01-2005 23:39 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

tuurlijk kan je met een miljoen veel, ik ben ook blij met de 10 euries die ik gewonnen heb, maar arrebar vond de prijs van 20 miljoen te hoog. omdat je dan allemaal zinloze aankopen doet...
mensen die dat doen doen ook zinloze aankopen als ze weinig geld hebben

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 03-01-2005 23:41]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 03-01-2005 23:41 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

arrebar is een hippie.


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 03-01-2005 23:44 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2005 23:34 schreef M. het volgende:
Ik hoop dat je pa z'n zaakjes dan goed voor elkaar heeft straks met de erfenis
Met een miljoen heb je zoveel mogelijkheden, tering, zelfs een groentje als ik zou dat moeten kunnen. Huis kopen met aflossingsvrije hypotheek, door je kapitaal heb je nauwelijks verzekeringen nodig, niets aflossen zodat je zoveel mogelijk van de (vermogens- en inkomens)belasting kunt aftrekken, zoveel mogelijk ook in beleggingsfondsen stoppen zodat je daar geen belasting over hoeft te BETALEN, nog een paar panden kopen die je verhuurt zodat je inkomsten hebt, met een ton of zo flink risicovol (maar wel verstandig) gaan smijten op de beurs zodat je daar fors profiteert, nou daar maak je je leventje wel rijk mee hoor.

En dan heb ik alleen nog maar de klok horen luiden zonder te weten waar de klepel hangt... met een miljoen kan je echt wel veel.


Olbligaties zijn ook altijd erg leuk, zeker omdat het een relatief risicovrije investering is, maar je er toch winst op maakt. Doormiddel van een leuke combinatie van aandelen en obligaties kan je opzich niet al te moeilijk een goed rendements-risicovrije portefeuille samenstellen (call-put pariteit heet dat deftig). Investeren in onroerendgoed is uiteraard ook altijd fijn en winstgevend.

Wat ook een leuk weetje is, is dat je 9x je 'vermogen' zo mogen lenen, als je een onroerendgoed investering doet, zoals bijvoorbeeld een braakliggend stuk land (voor woningbouw bijv.). Zo kun je dus met een 'laag' investeringsbedrag, grootse leuke dingen doen

-edit-
dit alles is uiteraard niet haalbaar met een verlies van 5 euro op een oudejaarslot

[Dit bericht is gewijzigd door Bintmeister op 03-01-2005 23:47]


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 03-01-2005 23:46 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Projectontwikkelaar worden lijkt me geen onverstandige careermove


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 03-01-2005 23:48 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

oudere uitgewoonde goedkopere panden/appartementen kopen, die oplappen en weer met winst verkopen is natuurlijk altijd een leuke optie. En daar heb je geeneens zoveel startkapitaal voor nodig.

[Dit bericht is gewijzigd door Bintmeister op 03-01-2005 23:48]


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 04-01-2005 0:56 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

fuck de postcode van mijn ouders is ook in de 3068 range...helaas waren de ltters niet juischt.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 31-05-2005 22:16 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Niks in de staatsloterij, verdomme!

Anders maar afstappen van het 66 op het eind systeem. Maar weer één 6 op het eind nemen. Dat was ook nodig voor de hoofdprijs van deze trekking.



Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 30-06-2005 23:04 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

En natuurlijk gewoon weer 66 genomen op 't eind. En niks.



zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 30-06-2005 23:06 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 31 mei 2005 22:16 schreef Oud Vuil het volgende:
Niks in de staatsloterij, verdomme!

Anders maar afstappen van het 66 op het eind systeem. Maar weer één 6 op het eind nemen. Dat was ook nodig voor de hoofdprijs van deze trekking.


Als ik al meedoe, heb ik altijd een 6 op het eind. Tot nu toe alleen maar geluk mee gehad. Als ik een lot kocht (ook als cadeau) dan viel er altijd wat op. Alleen geen grote prijzen.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 05-08-2005 20:53 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Jenje baalt....of heeft hij een lot?




KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-08-2005 20:57 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

nee .. 9933 ...


Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen