IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Muse Vorige pagina | Volgende pagina
M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 17-06-2009 22:01 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2009 19:37 schreef bastianus het volgende:
Is er geen mogelijkheid om de NMA dit soort praktijken te laten uitpluizen? Of een ombudsman ofzo?

Kom nou zeg, er zijn wel belangrijkere dingen om uit te pluizen. Concerten zijn nu niet bepaald een eerste levensbehoefte.

Maar je kan natuurlijk altijd zoveel mogelijk klachten verzamelen, die bundelen en opsturen naar de één of andere klachteninstantie. Als jij het belangrijk genoeg vindt, moet je dat vooral doen.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 17-06-2009 22:39 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2009 22:01 schreef M. het volgende:
Kom nou zeg, er zijn wel belangrijkere dingen om uit te pluizen. Concerten zijn nu niet bepaald een eerste levensbehoefte.

Maar je kan natuurlijk altijd zoveel mogelijk klachten verzamelen, die bundelen en opsturen naar de één of andere klachteninstantie. Als jij het belangrijk genoeg vindt, moet je dat vooral doen.

Zeg verstandskies, ik kan me anders wel herinneren dat de SP al eens heeft voorgesteld om onderzoek te laten doen naar de praktijken en monopolieposities van concertpromotors. Dus ik ben echt niet de eerste en enige die met dit idee komt. Bovendien vind ik het wel belangrijk dat cultuur en concerten voor iedereen toegankelijk blijven, dus niet alleen voor mensen met een dikke portemonnee. Sterker nog, ik heb al meerdere keren concerten moeten laten schieten wegens achterlijk hoge toegangsprijzen of de onmogelijkheid via internet op fatsoenlijke wijze tickets te bemachtigen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


spectre
Usericon van spectre
Posted 18-10-2009 18:29 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

De nieuwe 'The Resistance' is een verdomd goed plaatje geworden, veeeeel afwisseling, Queen referenties en diepte. Vet



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 19-10-2009 0:15 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

De nieuwe single wordt hier op de radio compleet kapot naar de tering gedraaid. Ben het nu alweer zat.


Dear dirty delightful old drunken old days


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 19-10-2009 7:48 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Dat is een van de redenen dat ik de radio vaak uit laat. Maakt niet uit hoe goed een plaat is, ze krijgen het wel voor elkaar om hem stuk te draaien.

Verder ben ik zeer te spreken over de nieuwe cd weer. Wat een band is het toch ook.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


spectre
Usericon van spectre
Posted 19-10-2009 16:09 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2009 0:15 schreef Schaffelaer het volgende:
De nieuwe single wordt hier op de radio compleet kapot naar de tering gedraaid. Ben het nu alweer zat.


Boeiend, vette plaat. En wat Ralph zegt


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 19-10-2009 17:28 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2009 22:39 schreef bastianus het volgende:
Zeg verstandskies, ik kan me anders wel herinneren dat de SP al eens heeft voorgesteld om onderzoek te laten doen naar de praktijken en monopolieposities van concertpromotors. Dus ik ben echt niet de eerste en enige die met dit idee komt. Bovendien vind ik het wel belangrijk dat cultuur en concerten voor iedereen toegankelijk blijven, dus niet alleen voor mensen met een dikke portemonnee. Sterker nog, ik heb al meerdere keren concerten moeten laten schieten wegens achterlijk hoge toegangsprijzen of de onmogelijkheid via internet op fatsoenlijke wijze tickets te bemachtigen.


SP heeft in de lente van 2008 met een andere partij (volgens mij CDA) een initiatiefwet ingediend die verkoop tegen woekerprijzen (en daarmee het opkopen van kaartjes door handelaren) tegen moet gaan. Tot op heden is deze nog niet behandeld. Ze zijn niet zo rap in Den Haag..






EDIT: Her originele ANP'tje: 22 mei 2008

Initiatiefwet woekerwinst wedstrijd- en concertkaarten

De SP en het CDA hebben vandaag een initiatiefwet ingediend tegen het met forse winst doorverkopen van toegangsbewijzen voor culturele en sportieve evenementen. Volgens de partijen zijn sport en cultuur belangrijke waarden in de samenleving en wordt door speculatie met kaartjes de prijs opgedreven, waardoor de toegankelijkheid in het geding is. De initiatiefwet moet paal en perk stellen aan dat speculeren door dubieuze handelaren en ticketbureaus.

SP-Kamerlid Arda Gerkens: "Met regelmaat krijg ik klachten van mensen die geen kaartjes meer kunnen krijgen, terwijl op internet legio kaartjes worden aangeboden tegen woekerprijzen. Bijvoorbeeld tot 1250 euro voor een kaartje voor het EK voetbal, of 150 euro voor een kaartje voor Marco Borsato. Dubieuze handelaren en ticketbureaus kopen de kaartjes massaal op, ze veroorzaken vaak zelf de schaarste die hen in staat stelt woekerprijzen te vragen. Zo worden de evenementen slechter bereikbaar zijn voor mensen met een bescheiden inkomen."

De wet regelt dat het onmogelijk wordt kaartjes door te verkopen met winst. Slechts voor gemaakte kosten mag een klein bedrag worden gevraagd. Wanneer een aanbieder toch voor een hogere prijs de toegangsbewijzen aanbiedt, kan de Consumentenautoriteit boetes opleggen. Mocht een kaartje onverhoopt al verkocht zijn tegen een hogere prijs dan de oorspronkelijke, dan kan de consument het teveel betaalde bedrag terugeisen, desnoods via de rechter.

Gerkens: "Met dit wetsvoorstel geven we de consument middelen in handen om zijn recht te halen. Dat maakt het voor aanbieders een stuk onaantrekkelijker om toegangsbewijzen tegen belachelijke prijzen aan te bieden. En het gaat ons echt om die aanbieders, die zonder een prestatie rijk worden op de inspanningen van artiesten en sporters ten koste van de echte fans."

Het SP-Kamerlid is blij met de toezegging van organisatoren om het aanbieden van kaartjes boven de kostprijs te helpen signaleren. "Hiermee is de handhaving gewaarborgd. Na de signalering kan de Consumentenautoriteit actie ondernemen," aldus Gerkens.

(ANP/APS)


[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 19-10-2009 17:31]


Asphyxiate
Usericon van Asphyxiate
Posted 19-10-2009 19:00 by Asphyxiate Wijzig reactieProfiel van AsphyxiateQuote dit bericht


Is weer een erg goede cd geworden. Favo nummers hier zijn 'Resistance', 'MK Ultra' en 'I Belong To You'.

Maar wat is dat frans in I Belong To You verschrikkelijk
En van de "symfonie" had ik toch ook iets meer verwacht. Anyway, Muse blijft geweldig



spectre
Usericon van spectre
Posted 20-10-2009 20:28 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Die Symphony delen vindt ik vrij briljant
Hele plaat eigenlijk, serieuze jaarplaat


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 14-11-2009 16:30 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2009 0:22 schreef Snaack het volgende:
Muse naar Ahoy in november

AMSTERDAM - De Britse band Muse zal op 14 november een optreden geven in de Rotterdamse Ahoy.

Dat meldt de website van de band. Muse zal 2 november een optreden geven in het Sportpaleis in Antwerpen.

Het optreden in Ahoy maakt deel uit van het Europese deel van The Restistance tour. The Restitance is het vijfde studioalbum van Muse en zal waarschijnlijk in het najaar uitkomen. De precieze releasedatum is nog onbekend.

Orkestrale compositie
Eerder lichtte zanger Matthew Bellamy al een tipje van de sluier van The Resistance op. Bellamy zou bezig zijn met een orkestrale compositie.

Wanneer de voorverkoop van het concert begint is nog onduidelijk.


HEEEEEEEN!


Vanavond!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Mr. Cuntreaper
Heavy metal, Raise Hell!
Usericon van Mr. Cuntreaper
Posted 15-11-2009 2:03 by Mr. Cuntreaper Wijzig reactieProfiel van Mr. CuntreaperQuote dit berichthttp://www.myspace.com/Jack_Hellfire

Het was geniaal!


Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!!


Kaaskop
Usericon van Kaaskop
Posted 15-11-2009 3:10 by Kaaskop Wijzig reactieProfiel van KaaskopQuote dit bericht

Damn, muse is echt zo'n band die ik niet standaard in de mp3 player heb zitten maar als ik ze hoor, dig ik het toch altijd weer erg hard. Briljante muzikanten! Vooral de gitarist/zanger/pianist. Wat een gast!



Mirandarijntje
miaaaaaauuuuw...mheh
Usericon van Mirandarijntje
Posted 15-11-2009 10:34 by Mirandarijntje Wijzig reactieProfiel van MirandarijntjeQuote dit berichthttp://www.myspace.com/mirandarijntje

quote:
Op 15 november 2009 3:10 schreef Kaaskop het volgende:
Damn, muse is echt zo'n band die ik niet standaard in de mp3 player heb zitten maar als ik ze hoor, dig ik het toch altijd weer erg hard. Briljante muzikanten! Vooral de gitarist/zanger/pianist. Wat een gast!




mee eens ...echt een vette show gister



Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 15-11-2009 10:53 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Wat een spektakel gister. Erg goed!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Kaaskop
Usericon van Kaaskop
Posted 15-11-2009 11:11 by Kaaskop Wijzig reactieProfiel van KaaskopQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2009 10:34 schreef Mirandarijntje het volgende:
mee eens ...echt een vette show gister
Cool. welke songs speelden ze? en vertel eens wat meer over de show?


Mirandarijntje
miaaaaaauuuuw...mheh
Usericon van Mirandarijntje
Posted 16-11-2009 16:13 by Mirandarijntje Wijzig reactieProfiel van MirandarijntjeQuote dit berichthttp://www.myspace.com/mirandarijntje

quote:
Op 15 november 2009 11:11 schreef Kaaskop het volgende:
Cool. welke songs speelden ze? en vertel eens wat meer over de show?


nee, dan had je zelf maar moeten gaan
De show was spectaculair, veel van de nieuwe en wat klassiekers,'t is opgenomen dus dan dan zou ik maar de dvd aanschaffen



Kaaskop
Usericon van Kaaskop
Posted 16-11-2009 16:15 by Kaaskop Wijzig reactieProfiel van KaaskopQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2009 16:13 schreef Mirandarijntje het volgende:
nee, dan had je zelf maar moeten gaan
De show was spectaculair, veel van de nieuwe en wat klassiekers,'t is opgenomen dus dan dan zou ik maar de dvd aanschaffen
En dan gezellig een keer met jou kijken?

Ik wacht wel even op de dvd dan...wanneer komt die uit?


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 19-06-2013 10:16 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Gisteren dus Muse mogen meemaken in Werchter.
Voorprogramma's waren SX (aanstekelijke '80 synthpop/funck met een knappe, in een catsuit gestoken zangeres met een zeer eigen, prachtige stem) en Balthazar (compleet verwaarloosbare middle-of-the-road suffe doordeweekse popmuzak).

En dan Muse...Een reuzegrote robot die, tijdens het opstellen van het podium, het publiek komt entertainen!
Knallend vuur (heet zeg)! Perfect op de maat gesneden videoclips op een reuzegroot scherm! Acteurs die Muse-geld (de Muso) het publiek insmeten! Een enorm grote, over het publiek zwevende lamp waar een trapeze-artieste uit tevoorschijn kwam! Een (kleine) zanger die iedereen op de eerste rij een handje kwam geven!
En hit na hit na hit..natuurlijk.
Enfin, groots, bombastisch over the top a la carte entertainment.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 09-06-2015 23:39 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Nieuwe is zeker lekker. Doet me een beetje denken aan de periode van "Absolution". En dat was zeker een lekkere plaat. Alhoewel haalt de nieuwe dat niveau niet.


_Thomas_
Usericon van _Thomas_
Posted 13-06-2015 15:56 by _Thomas_ Wijzig reactieProfiel van _Thomas_Quote dit bericht

Die hoes van de nieuwe


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 13-11-2018 1:07 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Morgen maar ff tickets scoren voor 27 Juni.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 13-11-2018 10:19 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Tickets binnen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 13-11-2018 11:38 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Ik ook.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 13-11-2018 11:42 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Album gepreordered (Kolere, hoe schrijf je dat? Ge-pre-ordered???), ja?

Zit alleen nog op mijn album te wachten.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 13-11-2018 11:47]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 13-11-2018 12:09 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Vooruitbesteld.



http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen