IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : True love... Vorige pagina | Volgende pagina
Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 28-05-2003 18:17 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/





Winsor & Newton Series 7 Miniature Sable - met Kolinsky haren, size 0 en 000

[Dit bericht is gewijzigd door Claw op 28-05-2003 18:20]


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 28-05-2003 18:17 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Ik heb vandaag nog es een rit gemaakt op deze slet, en hoezeer ik 'r ook afmat, ze blijft smeken voor meer




I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Mirandarijntje
miaaaaaauuuuw...mheh
Usericon van Mirandarijntje
Posted 28-05-2003 18:53 by Mirandarijntje Wijzig reactieProfiel van MirandarijntjeQuote dit berichthttp://www.myspace.com/mirandarijntje

quote:
Op 28 mei 2003 14:46 schreef Vampie het volgende:


Beldin


Misra


Lief !!!



kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 28-05-2003 18:55 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 1:56 schreef Asherah het volgende:
Daar ik in een hippie mood ben, post hier de foto's van dingen waar je gek op bent, dus je kleine zusje ofzo, of je vriendje of vriendinnetje, of je gitaar, of whatever...
Ben es benieuwd.

True love:





waarom moet deze titel in het engels als het op dit Nederlands/Vlaamse forum ook gewoon in het Nederlands kan; ware liefde?
stomme ver-anglisering


And my marlboro light


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 28-05-2003 19:03 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

Helaas met schmink op z'n gezicht, maar kan zo gauw niet een andere foto vinden:
(Robert-Paul, m'n vriend)


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 28-05-2003 19:04 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 18:53 schreef Mirandarijntje het volgende:
Lief !!!


dank!


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 28-05-2003 19:21 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Fuck zeg. Ik kijk hier voor het eerst in maanden weer eens, om de meest vreselijke foto's van mezelf tegen te komen... :-(



Dead things grow from deep inside...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-05-2003 19:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nouhou die zijn keimooi


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 28-05-2003 19:53 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 12:05 schreef Dunne_Hein het volgende:
je houd van lelijke vrouwen?


Klootzak. Ik weet zelf ook wel dat ik moeders mooiste niet ben, maar hoef het niet bevestigd te hebben door sneue personen die het niet kunnen hebben dat anderen wel liefde kennen.


Dead things grow from deep inside...


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 28-05-2003 19:55 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 28 mei 2003 19:22 schreef Jenje het volgende:
Nouhou die zijn keimooi


Helemaal mee eens. Je hebt het getroffen Jenje.

Hey Shera, tijdje niet gezien!


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 28-05-2003 19:58 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 18:55 schreef kleine Micha Banaan het volgende:
waarom moet deze titel in het engels als het op dit Nederlands/Vlaamse forum ook gewoon in het Nederlands kan; ware liefde?
stomme ver-anglisering

U heeft een punt daar


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-05-2003 19:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 19:55 schreef XnegativeX het volgende:
Helemaal mee eens. Je hebt het getroffen Jenje.

Hey Shera, tijdje niet gezien!

Dank je Dennis.
Zeker weten dat ik het getroffen heb.
Dat anderen dat niet kunnen uitstaan, is hun probleem.


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 28-05-2003 19:58 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 19:55 schreef XnegativeX het volgende:
Helemaal mee eens. Je hebt het getroffen Jenje.

Hey Shera, tijdje niet gezien!




Ik heb besloten afentoe weer eens een kijkje te komen nemen.

Hoewel ik al weer bijna van gedachten veranderd was. Maar bij nader inzien is dat het niet waard.


Dead things grow from deep inside...


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 28-05-2003 20:00 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht



Op deze foto lijkt het net of ze iets verkeerd gegeten heeft.
Die ander is overigens een stuk mooier.


And my marlboro light


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 28-05-2003 20:01 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 19:53 schreef SheRa het volgende:
Klootzak. Ik weet zelf ook wel dat ik moeders mooiste niet ben, maar hoef het niet bevestigd te hebben door sneue personen die het niet kunnen hebben dat anderen wel liefde kennen.


Ik vind de foto's ook mooi hoor! En wie is hij om te bepalen dat jij lelijk bent zeg???
Tjees, ben misschien een vrouw, maar ik kan wel zeggen dat je echt wel mooi bent! (En om ff alle flauwe opmerkingen vóór te zijn, nee ik ben niet lesbisch, maar ik kan gewoon niet tegen dat soort kortzichtigheid, iemand gelijk lelijk noemen, tssss...)...

[Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 28-05-2003 20:01]


..."Hate can only create more hate"...


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 28-05-2003 20:03 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 19:58 schreef SheRa het volgende:


Ik heb besloten afentoe weer eens een kijkje te komen nemen.

Hoewel ik al weer bijna van gedachten veranderd was. Maar bij nader inzien is dat het niet waard.


Idd, welkom back.


Bazzio Attacks!!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-05-2003 20:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Vaag .. in active topics staat dat XnegjeX een post heeft gemaakt en hier is ie niet te vinden ...


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 28-05-2003 20:03 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 20:03 schreef Jenje het volgende:
Vaag .. in active topics staat dat XnegjeX een post heeft gemaakt en hier is ie niet te vinden ...


Precies, dat viel mij ook al op...


..."Hate can only create more hate"...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-05-2003 20:04 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Mooi man .. Dennis' zijn onnzin wordt ons hier door de almchtige ZM server bespaard


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 28-05-2003 20:05 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 20:03 schreef Jenje het volgende:
Vaag .. in active topics staat dat XnegjeX een post heeft gemaakt en hier is ie niet te vinden ...


Joah, viel mij ook al op.

Jij was direct weer nieuwsgierig he!


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 28-05-2003 20:05 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 28 mei 2003 18:15 schreef Shadow_Smile het volgende:
Dus een maagd voor het LEVEN !!!!!!!!



Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 28-05-2003 20:05 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 20:04 schreef Jenje het volgende:
Mooi man .. Dennis' zijn onnzin wordt ons hier door de almchtige ZM server bespaard




..."Hate can only create more hate"...


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 28-05-2003 20:06 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Euh hiero staat zijn reactie er gewoon tussen hoor.


Bazzio Attacks!!!


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 28-05-2003 20:07 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 28 mei 2003 20:05 schreef Immortella het volgende:



En daar lach jij om?


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 28-05-2003 20:07 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 20:04 schreef Jenje het volgende:
Mooi man .. Dennis' zijn onnzin wordt ons hier door de almchtige ZM server bespaard


Nee, jij bent ook niet altijd, 'The brightest star in the sky' mijn mede tukker.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen