IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : True love... Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-05-2003 20:09 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 20:07 schreef No Nonsense het volgende:
Nee, jij bent ook niet altijd, 'The brightest star in the sky' mijn mede tukker.
Gelukkig niet, met mijn fat ass stort ik snoeihard uit de lucht


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 28-05-2003 20:10 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 28 mei 2003 20:06 schreef bazzio het volgende:
Euh hiero staat zijn reactie er gewoon tussen hoor.


Kun je het dan even kopieren? Het was namelijk een best zinnige post. (voor mijn doen dan)


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 28-05-2003 20:10 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 20:09 schreef Jenje het volgende:
Gelukkig niet, met mijn fat ass stort ik snoeihard uit de lucht


Soms enorm bijdehand dat wel.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 28-05-2003 20:10 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 28 mei 2003 19:53 schreef SheRa het volgende:
Klootzak. Ik weet zelf ook wel dat ik moeders mooiste niet ben, maar hoef het niet bevestigd te hebben door sneue personen die het niet kunnen hebben dat anderen wel liefde kennen.


Misschien moet jij je vriendje anders eens opvoeden....

En het ging hem volgens mij helemaal niet om jouw uiterlijk...



SheRa
Usericon van SheRa
Posted 28-05-2003 20:13 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 20:10 schreef Kramy het volgende:
Misschien moet jij je vriendje anders eens opvoeden....

En het ging hem volgens mij helemaal niet om jouw uiterlijk...


Mijn vriendje doet wat hij zelf wil.

En het ging wel om mijn uiterlijk want er stond toch echt dat Jenje volgens meneer op lelijke vrouwen valt.

Maar boeien verder.


Dead things grow from deep inside...


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 28-05-2003 20:13 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 28 mei 2003 20:10 schreef Kramy het volgende:
Misschien moet jij je vriendje anders eens opvoeden....







bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 28-05-2003 20:15 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 20:10 schreef Kramy het volgende:
Misschien moet jij je vriendje anders eens opvoeden....



Misschien moet jij even gaan kijken of je eerste haartje al aan het doorkomen is op je ballen.


Bazzio Attacks!!!


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 28-05-2003 20:16 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 20:15 schreef bazzio het volgende:
Misschien moet jij even gaan kijken of je eerste haartje al aan het doorkomen is op je ballen.


Domme opmerking maar toch leuk.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 28-05-2003 20:16 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 20:15 schreef bazzio het volgende:
Misschien moet jij even gaan kijken of je eerste haartje al aan het doorkomen is op je ballen.


Whahahaha waarom kan ik dat soort reacties nou niet bedenken!!!!!


Dead things grow from deep inside...


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 28-05-2003 20:17 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 20:07 schreef XnegativeX het volgende:
En daar lach jij om?


Euh... sorry Dennis!!! *valt op haar knieën*... Denk aan gisteren!! Het was toch best gezellig?? ...


..."Hate can only create more hate"...


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 28-05-2003 20:17 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 20:16 schreef SheRa het volgende:
Whahahaha waarom kan ik dat soort reacties nou niet bedenken!!!!!


Mischien kan Jenje een top-10 op papier zetten.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 28-05-2003 20:17 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 28 mei 2003 20:13 schreef SheRa het volgende:
Mijn vriendje doet wat hij zelf wil.

En het ging wel om mijn uiterlijk want er stond toch echt dat Jenje volgens meneer op lelijke vrouwen valt.

Maar boeien verder.



Mjah ik wou alleen maar zeggen dat er ook mensen zijn die een beetje ziek worden van Jenje's bijdehandte opmerkingen en daarom wel eens wat agressief reageren... dat jij daar de dupe van bent in dit geval kwam gewoon per ongeluk zo uit volgens mij... maar goed ..



No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 28-05-2003 20:18 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 20:17 schreef Immortella het volgende:
Euh... sorry Dennis!!! *valt op haar knieën*... Denk aan gisteren!! Het was toch best gezellig?? ...



En dat heb je nu dus weer regelrecht verknoooooid.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 28-05-2003 20:18 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 28 mei 2003 20:15 schreef bazzio het volgende:
Misschien moet jij even gaan kijken of je eerste haartje al aan het doorkomen is op je ballen.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-05-2003 20:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 28-05-2003 20:19]


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 28-05-2003 20:22 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 28 mei 2003 20:18 schreef No Nonsense het volgende:
En dat heb je nu dus weer regelrecht verknoooooid.


Naaaaa, Immortella en ik zijn dikke vriendjes.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 28-05-2003 20:25 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 20:15 schreef bazzio het volgende:
Misschien moet jij even gaan kijken of je eerste haartje al aan het doorkomen is op je ballen.


grin..die zit!


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 28-05-2003 20:31 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Om maar weer ontopic te komen.
dochterlief



Bazzio Attacks!!!


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 28-05-2003 20:34 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

oew!!! coole dame!!


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-05-2003 20:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Bazzio leert ze de juiste dingen op de juiste leeftijd!

PS. luisteren ze ook echt naar metal?


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 28-05-2003 20:36 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Zeg...heeft ze al een vriendje?


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 28-05-2003 20:38 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 19:53 schreef SheRa het volgende:
Klootzak....


Ehhhm, ik wilde Jenje gewoon een keer flink afzeiken zoals hij zelf bij iedereen doet (en om het rasputin-gezeik). Ik deed het op deze manier omdat ik in de veronderstelling was dat jij hier toch niet meer kwam. Daar zat ik dus fout. Dus.....

sorry


I can't shoot straight unless I've had a pint!


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 28-05-2003 20:39 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 20:36 schreef Jenje het volgende:
Bazzio leert ze de juiste dingen op de juiste leeftijd!

PS. luisteren ze ook echt naar metal?


Volgende vraag graag. heeeel weinig dus.
Maar ik dring het wel op als ik weer eens een top40 cd'tje voor haar moet branden. Staan er ineens een paar bonus tracks bij.


Bazzio Attacks!!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-05-2003 20:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

LOL ...
Leuk als ze op school muziek draaien ...

*lalalalalala RAG RAG RAG*


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 28-05-2003 20:41 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 20:39 schreef bazzio het volgende:
Volgende vraag graag. heeeel weinig dus.
Maar ik dring het wel op als ik weer eens een top40 cd'tje voor haar moet branden. Staan er ineens een paar bonus tracks bij.




The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen