IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : veranderingen Volgende pagina
Midnight
Usericon van Midnight
Posted 28-05-2003 3:10 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

Op een Amerikaans forum waar ik post is op het moment een topic gaande over 'the waves of change' in een vergelijkbare afdeling van het forum. Blijkbaar zijn er een aantal mensen op dat forum die de laatste tijd veranderingen voelen. En niet alleen zij, ook de mensen in hun omgeving die zich bezig houden met spirtualiteit. (Deze mensen komen zowel vanuit de Wicca, de Chaos-magicians en andere 'overtuigingen'). Schijnbaar is er het een en ander aan het veranderen in de kosmische energie. Er wordt zowel gesproken over de laatste tijd alswel sinds kerstmis 2002. Ik heb zelfs al een site gezien van mensen van verschillende overtuigingen die zich aan het bundelen zijn. Al met al is de komende verandering niet positief en indicatoren zijn o.a. sterke energiestromingen en dromen die negatieve gevoelens teweeg brengen en dan niet zozeer mbt tot het eigen leven maar veel groter.

Ikzelf behoor niet echt tot een groep zoals de wiccans e.d. maar ik sta wel open voor bepaalde dingen. Ik heb echter niets gemerkt. Misschien is het gewoon Amerikaanse hysterie. Toch vraag ik me af of er hier mensen zijn die weten waar ik het over heb en dergelijke gevoelens herkennen...


[Dit bericht is gewijzigd door Midnight op 28-05-2003 3:13]


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 28-05-2003 3:12 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

sorry dubbele post

[Dit bericht is gewijzigd door Midnight op 28-05-2003 3:13]


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 28-05-2003 3:22 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

quote:
Op 28 mei 2003 3:10 schreef Midnight het volgende:
..Amerikaanse hysterie..




ja

[Dit bericht is gewijzigd door ZwaarMetaal op 28-05-2003 3:22]



helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 28-05-2003 12:48 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Ik heb het de laatste tijd te druk gehad om op dit soort dingen te letten eerlijk gezegd. Zal er eens bij stilstaan.

Aan de andere kant.. weet er iemand of we afgelopen weekend in de buurt van een volle maan zaten?


I'm not being rude. You're just insignificant.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 28-05-2003 13:08 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

er vinden toch altijd veranderingen plaats?


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 28-05-2003 14:31 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

Tja och... ik denk dat het wel overdreven wordt door die Amerikanen, maar dat er iets gaat gebeuren geloof ik graag... kijk maar naar dit forum: de laatste tijd is iedereen heel erg geprikkeld en oorlogszuchtig...

En of ik aan wicca oid doe? Neuh... maar ik geloof wel dat er meer is tussen hemel en aarde dan wij als mens kunnen zien


FREEZE


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 28-05-2003 14:40 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

wat een crap


"This one is older than shit, heavier than time!"


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 28-05-2003 14:51 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Wacht maar tot 2012.


campske666
Usericon van campske666
Posted 28-05-2003 14:53 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 14:51 schreef wladimir het volgende:
Wacht maar tot 2012.


Inca kalender onder ogen gekregen ?


Magistus
Usericon van Magistus
Posted 28-05-2003 14:56 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht

ehrm vraagje, kan iemand mij vertellen waarom iedereen zich altijd zo druk maakt over "dingen die staan te gebeuren" en "het einde van de wereld"?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 28-05-2003 14:56 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 14:51 schreef wladimir het volgende:
Wacht maar tot 2012.


en dan gebeurt helemaal niks. net zoals in het jaar 2000. dan zou de aarde ook tien keer ontploffen of zoiets.


campske666
Usericon van campske666
Posted 28-05-2003 14:57 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 14:56 schreef Magistus het volgende:
ehrm vraagje, kan iemand mij vertellen waarom iedereen zich altijd zo druk maakt over "dingen die staan te gebeuren" en "het einde van de wereld"?


Omdat je dan dood gaat, net zoals alles en iedereen rondom je. Sommige menen vinden dat geen fijne gedachte. Persoonlijk heb ik er geen schrik voor , maar al die christenen die zoveel gezondigd hebben natuurlijk wel.


Magistus
Usericon van Magistus
Posted 28-05-2003 15:43 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 14:57 schreef campske666 het volgende:
Omdat je ... natuurlijk wel.
ja, idd, lekker boeien als iedereen in 1 klap dood gaat, daar merk je toch niks van. Alsof wij zo belangrijk zijn dat we niet dood mogen gaan...


campske666
Usericon van campske666
Posted 28-05-2003 15:45 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Jij misch niet.
Het gaat m niet over belangrijk zijn, sommige mensen leven gewoon graag. Gek hé !


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 28-05-2003 15:45 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 14:56 schreef attila_de_hun het volgende:
en dan gebeurt helemaal niks. net zoals in het jaar 2000. dan zou de aarde ook tien keer ontploffen of zoiets.

Dat kan toch niet 10 keer ontploffen, bij de eerste keer is hij al kapot


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 28-05-2003 15:46 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 15:45 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Dat kan toch niet 10 keer ontploffen, bij de eerste keer is hij al kapot
Ja dus? Wij hebben op Aarde toch ook genoeg kernbommen om de Aarde 47 keer te laten ontploffen?


FREEZE


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 28-05-2003 15:47 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 15:46 schreef Phantom Lord het volgende:
Ja dus? Wij hebben op Aarde toch ook genoeg kernbommen om de Aarde 47 keer te laten ontploffen?

Dat is bullshit, want je kan de aarde niet 47 keer laten ontploffen


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 28-05-2003 15:47 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Ik voel ook zeer ernstige negatieve ontwikkelingen op gang komen...

...oh wacht, het is al gebeurd, weer een post aan wicca-crap verspeeld...


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 28-05-2003 15:47 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 14:56 schreef attila_de_hun het volgende:
en dan gebeurt helemaal niks. net zoals in het jaar 2000. dan zou de aarde ook tien keer ontploffen of zoiets.



gebeuren doet er altijd wel wat, ook slechte dingen , maar om nu weer onheil te gaan voorspellen................


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 28-05-2003 15:48 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 15:47 schreef Gunman het volgende:


gebeuren doet er altijd wel wat, ook slechte dingen , maar om nu weer onheil te gaan voorspellen................
Er heerst toch al onheil in de wereld sinds onze grote vriend George aan de macht is


FREEZE


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 28-05-2003 15:50 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 15:48 schreef Phantom Lord het volgende:
Er heerst toch al onheil in de wereld sinds onze grote vriend George aan de macht is


Prijs die lul toch niet zo de lucht in.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Magistus
Usericon van Magistus
Posted 28-05-2003 15:54 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 15:45 schreef campske666 het volgende:
Jij misch niet.
Het gaat m niet over belangrijk zijn, sommige mensen leven gewoon graag. Gek hé !
Heb het ff niet over het feit dat jij (of ik, iig 1 persoon) dood gaat en de rest niet maar over een totale ondergang. Don't get me wrong, leven bevalt mij wel maar ik ga mijn tijd dan ook niet verpesten door me nu druk maken om iets wat OF niet komt OF niet te voorkomen is. Maar ik zal dit topic verder met rust laten want ik dwaal een beetje af...

[Dit bericht is gewijzigd door Magistus op 28-05-2003 16:12]


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 28-05-2003 18:49 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

Mensen, willen altijd andere mensen aansmeren dat we in hachelijke tijden van verandering enz enz leven (einde der tijden is nabij, nieuwetijdskinderen, earth is dying ), daar gaan mensen zich nl. belangrijk van voelen, wat de bodes van deze stelling vaak weer in de hand speelt, voor hun doeleinden (zomaar een ideetje)


And my marlboro light


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 28-05-2003 19:06 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 12:48 schreef helmet het volgende:
Ik heb het de laatste tijd te druk gehad om op dit soort dingen te letten eerlijk gezegd. Zal er eens bij stilstaan.

Aan de andere kant.. weet er iemand of we afgelopen weekend in de buurt van een volle maan zaten?


Nee..komend weekend is het volle maan.


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


---Spike---
Use the Force, dude.
Usericon van ---Spike---
Posted 01-06-2003 18:09 by ---Spike--- Wijzig reactieProfiel van ---Spike---Quote dit berichthttp://www.pyter.tk

quote:
Op 28 mei 2003 15:48 schreef Phantom Lord het volgende:
Er heerst toch al onheil in de wereld sinds onze grote vriend George aan de macht is


[whisper] volgens mij is George de Anti-Christ [/whisper]

Of zouden we hem dan aardig moeten vinden?


Do or do not. There is no try.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 01-06-2003 18:10 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Bush is geen Antichristen, hij is gewoon een klootzak


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen