IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : stupide acties van religieuzen Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 28-05-2003 15:09 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

aangezien extreme gelovigen door een of andere stupide actie het nieuws halen lijkt het me wel handig hier een topic aan te besteden. hier is weer een fraai staaltje van zo een extreme moslimmuts.

"Vrouw wil gesluierd op pasfoto van rijbewijs"

In de Verenigde Staten is een moslimvrouw een proces begonnen tegen de Amerikaanse staat Florida. Zij deed dat omdat de staat haar rijbewijs heeft ingetrokken waarop ze gesluierd op de pasfoto staat.

Sultaana Freeman, 35 jaar, stond gesluierd op de pasfoto van haar rijbewijs, waardoor alleen haar ogen waren te zien. De autoriteiten zeggen dat een foto met daarop een verborgen gezicht een gevaar kan vormen voor de openbare veiligheid. Drie maanden na aanslagen van 11 september 2001 kreeg ze het verzoek de gewraakte foto te vervangen door een andere waar ze ongesluierd opstaat.

Freeman weigerde dit en dus trok de staat haar rijbewijs in. De vrouw zegt nu dat de staat haar vrijheid van religie schendt door een andere foto te eisen. Bovendien vindt ze dat een foto van haar onbedekte gezicht niet in overeenstemming is met de koran, aldus haar advocaat.

Het Openbaar Ministerie verklaart dat er geen verband is tussen de aanslagen van 11 september en het verzoek de foto te wijzigen. Het OM zegt wel dat de pasfoto's van rijbewijzen door de politie kunnen worden gebruikt bij het identificeren van criminelen en het opsporen van vermiste personen en slachtoffers van misdaden.


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 28-05-2003 15:11 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

Dat ze dan in haar eigen onnozele moslimland blijft wonen en niet is de USA. fucking kutimmigraten


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


campske666
Usericon van campske666
Posted 28-05-2003 15:11 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Whoehoe, een topic naar mijn hart !
Ik vind het een dom wicht, en de regering heeft gelijk als ze die mensen aan dezelfde wetten onderwerpen als de mensen die geen achterlijke religie aanhangen.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 28-05-2003 15:15 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 15:11 schreef campske666 het volgende:
Whoehoe, een topic naar mijn hart !
Ik vind het een dom wicht, en de regering heeft gelijk als ze die mensen aan dezelfde wetten onderwerpen als de mensen die geen achterlijke religie aanhangen.


idd, maar het hoeft niet alleen over moslims te gaan he? alle extreme religieuzen zijn stom.


campske666
Usericon van campske666
Posted 28-05-2003 15:18 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 15:15 schreef attila_de_hun het volgende:
idd, maar het hoeft niet alleen over moslims te gaan he? alle extreme religieuzen zijn stom.


Absoluut, en niet alleen de extreme, ook veel gematigde religieuzen zijn simpel/idioot/achterlijk/...


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 28-05-2003 15:30 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Ik vind de staat Florida uber-dom omdat ze dat stomme wijf uberhaupt een rijbewijs gaven met de gesluierde foto
Maar ja: Florida wordt ook gerund door de broer van G-Dubya: Jeb Bush


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 28-05-2003 15:30 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 15:18 schreef campske666 het volgende:
Absoluut, en niet alleen de extreme, ook veel gematigde religieuzen zijn simpel/idioot/achterlijk/...


van mij mag iemand best religieus zijn.we denken er allemaal wel eens over na heb ik het idee. maar een religie is PERSOONLIJK. dus verder vind ik dat een religie niet opgedrongen mag worden en gemengd mag worden met politiek (Balkende II?). En ze heoven bij mij niet te komen zeieken dat ze gediscrimineerd worden omdat ze per se een hoofddoekje, mijter of wat dan ook op willen tijdens het werk. als het werk voorschrijft: geen hoofddeksels, is dat jammer maar helaas. Ga dan maar in Iran of in Staphorst wonen0.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 28-05-2003 15:30 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 15:30 schreef MBMarduk het volgende:
Ik vind de staat Florida uber-dom omdat ze dat stomme wijf uberhaupt een rijbewijs gaven met de gesluierde foto
Maar ja: Florida wordt ook gerund door de broer van G-Dubya: Jeb Bush



ook al zulke pseudo-fundamentalisten. ba, ik word toch zo ziek van die extreme gelovigen.


campske666
Usericon van campske666
Posted 28-05-2003 15:35 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Nadenken over spirituele of religieuse dingen, en mekkeren dat je een doek op je kop moet hebben omdat het zo in het grote sprookjesboek staat zijn twee verschillende dingen.
Het ergste is dan nog dat er veel mensen in vb Turkije wonen die al lang niet meer zo debiel zijn om rond te lopen gelijk woestijn-pinguins, maar dat het vooral die idioten zijn die naar de westerse wereld ge-emigreerd zijn die zich zo fel vast houden aan de dit soort absurditeiten.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 28-05-2003 15:39 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

het valt me mee dat die vrouw niet direct op "verdenking van terrorisme" verhoord is door de FBI! Het is immers zeer verdacht dat zij niet herkenbaar op de foto staat!




Sja.. sneu.. regels zijn regels, pasfoto's op rijbewijs, paspoort e.d. moeten duidelijk en volledig zijn, punt uit. Als je je daar niet aan wilt conformeren is dat JAMMER VOOR JE

Stond er niet onlangs in de krant dat een stel van die slimmerikken dankzij deze "vrijheid" die ze in Nederland wel hebben een vrachtlading illegalen het land in gesmokkeld hebben? Burqa aan en je komt zo binnen als degeen op de pasfoto van je (geleende) paspoort ook een burqa aanheeft.. CRAP!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 28-05-2003 15:39 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 15:35 schreef campske666 het volgende:
Nadenken over spirituele of religieuse dingen, en mekkeren dat je een doek op je kop moet hebben omdat het zo in het grote sprookjesboek staat zijn twee verschillende dingen.
Het ergste is dan nog dat er veel mensen in vb Turkije wonen die al lang niet meer zo debiel zijn om rond te lopen gelijk woestijn-pinguins, maar dat het vooral die idioten zijn die naar de westerse wereld ge-emigreerd zijn die zich zo fel vast houden aan de dit soort absurditeiten.


ik kan het niet anders dan geheel met je eesn zijn. Ik snap zowiezo trouwens niet dat religieuzen hun hele levenstijl baseren op een boek van 100-en jaren oud. dom,dom,dom.stel jeeesn voor dat achterf blijkt dat de schrijver van de bijbel,koran of wat dan ook eigenlijk gewoon iemand was die een luk verhaaltje wilde verzinnen.

maar ook ons land staat nog te veel onder de invloed van de christenen. dat er in het nieuws nog aandacht aan de paus wordt besteedt is mij een groot raadsel. en waarom mogen mensen die dat graag willen niet werken op een zondag?


campske666
Usericon van campske666
Posted 28-05-2003 15:43 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Ze hadden hier vroeger harder moeten vechten om de vuiligheid (christendom dus) buiten te houden. En dat geld nu zeker zo hard voor Islam.


GalleryOfSuicide
Wat is de meest gestelde vraag Bruno?
Usericon van GalleryOfSuicide
Posted 28-05-2003 15:45 by GalleryOfSuicide Wijzig reactieProfiel van GalleryOfSuicideQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/GRIND-ATTACK

ag zulk soort dingen hoor je wel vaker. ze moeten in de eerste instantie niet eens een rijbewijs uitdelen aan dat domme wijf.en gesluierd op een rijbewijs wilt gewoon zegge zoiets van:IK heb deze godsdienst en IK doe ermee wat ik wil. ze past gewoon niet aan. ze zouden dat soort mensen echt het land uit moeten schoppen


" De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood"


campske666
Usericon van campske666
Posted 28-05-2003 15:46 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Dit is de eerste keer (voor mij dan) dat er in zo een conversatie niet iemand begint te mekkeren over racisme of tolerantie of zo iets van dat links gezeik. Ideaal !


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 28-05-2003 15:49 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Nee ze moeten zo iemand niet het land uitschoppen. Ze moeten zo iemand gewoon heel erg hard uitlachen.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Magistus
Usericon van Magistus
Posted 28-05-2003 15:50 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 15:49 schreef Claw het volgende:
Nee ze moeten zo iemand niet het land uitschoppen. Ze moeten zo iemand gewoon heel erg hard uitlachen.

ze moeten zo iemand er uberhaupt niet in laten


GalleryOfSuicide
Wat is de meest gestelde vraag Bruno?
Usericon van GalleryOfSuicide
Posted 28-05-2003 15:51 by GalleryOfSuicide Wijzig reactieProfiel van GalleryOfSuicideQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/GRIND-ATTACK

quote:
Op 28 mei 2003 15:46 schreef campske666 het volgende:
Dit is de eerste keer (voor mij dan) dat er in zo een conversatie niet iemand begint te mekkeren over racisme of tolerantie of zo iets van dat links gezeik. Ideaal !


ja das cker wel mooi


" De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood"


Fire
Usericon van Fire
Posted 28-05-2003 15:51 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 28 mei 2003 15:39 schreef Snaack het volgende:
het valt me mee dat die vrouw niet direct op "verdenking van terrorisme" verhoord is door de FBI! Het is immers zeer verdacht dat zij niet herkenbaar op de foto staat!


Propaganda en je krijgt een erg goedkoop proces



Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 28-05-2003 15:51 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Eén groot voordeel van de meeste westerse landen is dat er een scheiding is tussen kerk (ruimer: religie) en staat: dus de wet boven de religie, en al wie er wil wonen, moet dat maar es gaan aanvaarden of oprotten.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 28-05-2003 15:52 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 15:46 schreef campske666 het volgende:
Dit is de eerste keer (voor mij dan) dat er in zo een conversatie niet iemand begint te mekkeren over racisme of tolerantie of zo iets van dat links gezeik. Ideaal !


dit is zo een onderwerp waarin alleen nog zeer extreme linkse denkers over rasicme beginnen. Ik ben op bepaalde standpunten links maar het steeds meer opkomend geblaat van religieuze extremisten is voor de meerderheid van "normale" mensen een zeer grote doorn in het oog.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 28-05-2003 15:52 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 15:51 schreef Gunman het volgende:
Eén groot voordeel van de meeste westerse landen is dat er een scheiding is tussen kerk (ruimer: religie) en staat: dus de wet boven de religie, en al wie er wil wonen, moet dat maar es gaan aanvaarden of oprotten.


Helemaal mee eens

NP: Deicide


"This one is older than shit, heavier than time!"


GalleryOfSuicide
Wat is de meest gestelde vraag Bruno?
Usericon van GalleryOfSuicide
Posted 28-05-2003 15:52 by GalleryOfSuicide Wijzig reactieProfiel van GalleryOfSuicideQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/GRIND-ATTACK

trouwens heeft iemand nog zon stukkie tex over domme acties??


" De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood"


campske666
Usericon van campske666
Posted 28-05-2003 15:56 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 15:51 schreef Gunman het volgende:
Eén groot voordeel van de meeste westerse landen is dat er een scheiding is tussen kerk (ruimer: religie) en staat: dus de wet boven de religie, en al wie er wil wonen, moet dat maar es gaan aanvaarden of oprotten.


Er is dan wel een scheiding tussen staat en kerk, maar de staat sponsert de grootste religies toch nog altijd met hopen en hopen geld, dus echt scheing kun je het niet noemen, jammer genoeg. Plus, in Belgie is er de CD&V, een politieke partij met de C van Christenen in hun naam, niet erg gescheiden lijkt me.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 28-05-2003 16:11 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Iedereen moet herkenbaar staan op de foto van je rijbewijs, anders is het geen bewijs toch? Dit heeft in totaal niets met religie te maken, het is gewoon een kwestie van veiligheid: wie zegt dat de persoon achter de burqa in de auto geen zeventienjarige is die het bewijs van haar moeder heeft "geleend"?

Het is een domme aanklacht.


period


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Koffies Kip
Usericon van Koffies Kip
Posted 28-05-2003 16:11 by Koffies Kip Wijzig reactieProfiel van Koffies KipQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 15:49 schreef Claw het volgende:
Nee ze moeten zo iemand niet het land uitschoppen. Ze moeten zo iemand gewoon heel erg hard uitlachen.


Of keihard doodschoppen


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 28-05-2003 16:12 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 16:11 schreef Phriar het volgende:
Iedereen moet herkenbaar staan op de foto van je rijbewijs, anders is het geen bewijs toch? Dit heeft in totaal niets met religie te maken, het is gewoon een kwestie van veiligheid: wie zegt dat de persoon achter de burqa in de auto geen zeventienjarige is die het bewijs van haar moeder heeft "geleend"?

Het is een domme aanklacht.


period


maar ja wat wil je ook van iemand die "sultaana" heet.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 28-05-2003 16:12]


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen