IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : stupide acties van religieuzen Vorige pagina | Volgende pagina
Captain Winter War
OLD MAN'S CHILD en EMPALIGON kunnen echt samen.
Usericon van Captain Winter War
Posted 28-05-2003 21:35 by Captain Winter War Wijzig reactieProfiel van Captain Winter WarQuote dit bericht

Dit zijn nou karakteristieken dingen waarom men buitenlanders(en religieuzen) haat.


GODLESS NORTH buy it now.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-05-2003 21:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 21:30 schreef Sporty Voleg het volgende:
* ziet Beavis and Butthead scene voor zich *
.. euhm .. ja .. zoiets ...


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 29-05-2003 4:25 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 21:27 schreef Jenje het volgende:
Euhm niet eens ... gewoon .. metal doen ...

Zo dus?


...hmmm best duivelsch!

[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 29-05-2003 4:26]


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 29-05-2003 10:03 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 20:59 schreef attila_de_hun het volgende:
ja, ik las net in de Volkskrant dat in een provincie in Pakistan de sharia is ingevoerd.


Dat las ik de morgen ook. Maar ik vraag mij dan af of dit iets is van de laatste tijd of dat het altijd al zo is geweest? Ik krijg namelijk het gevoel dat het de laatste tijd allemaal radicaler aan het worden is.


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 29-05-2003 13:18 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Stupide acties:

Toen ik in mijn eerste (slechte) bandje bandje zat, repeteerden we in de schuur van mijn ouders' huis. Die was niet erg goed geïsoleerd en fungeerde derhalve deels als klankkast.

De buren (toen fanatiek gerefo en tevens fanantiek in het uiten van ongenoegen over alles wat dat niet was) klaagden toen met enige regelmaat. De klachten betroffen echter niet het lawaai, maar de soort lawaai.

Volgens hen was alle moderne (rock- en pop)muziek duivels van oorsprong en onze herrie was satanisch en zij wensten daar niet aan blootgesteld te worden. Daarbij maakte onze 'zanger' naar hun idee het geluid van een varken. Dat is mijn moeder wel enigszins in het verkeerde keelgat geschoten; "Vergelijk je mijn zoon met een varken?" Niet dat ik de zanger was, maar goed.

Ze hadden uiteraard nog nooit een tekst van ons gelezen (die hadden geen reet met Satan te maken) en mijn moeder heeft ze toen maar gevraagd of ze het dan konden verstaan. Niet dus. Maar ze bleven bij hun "standpunt" dat het allemaal maar satanisch was.

Het mooiste van dit geheel was nog wel dat meneer zelf op zondag op z'n dak zat te timmeren. Dat vind ik überhaupt geen probleem, maar enge zelfkritiek van zijn kant was wel op z'n plaats geweest.

Later heeft mijn moeder (mij spraken ze er nooit op aan; zij was immers de opvoeder) nog een keer met ze gediscussieerd over mijn kleding, nota bene. Zij vonden het storend en wilden niet dat hun kinderen blootgesteld werden aan t-shirts met doodskoppen en duivels. Bovendien zag het er niet uit.

Dat laatste was mijn moeder roerend met ze eens, maar wat kon haar dat nou schelen? Zij hoefde er immers niet in te lopen? "Als die jongen voor gek wil lopen, dan moet ie dat vooral doen." Daarop zeiden de buren nog: "Ja maar dan verbied je ze het toch gewoon?" Mijn moeder heeft ze toen nog even fijntjes gewezen op hun eigen verleden (ze zijn een tijdje afvallig geweest, hebben de kerk verlaten en waren tegen alles wat hun kerk predikte; mede door de manier waarop ze binnen de "gemeente" werden opgevoed), en toen de discussie afgesloten met: "Als je niet wil dat je kinderen dat soort dingen zien, moet je ze maar een stel oogkleppen opzetten." Mamma:


Touché, pussycat!


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 29-05-2003 13:22 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

juist de religieuze doen alles wat 'god' verboden heeft em


"This one is older than shit, heavier than time!"


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-05-2003 21:24 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2003 10:03 schreef Dunne_Hein het volgende:
Dat las ik de morgen ook. Maar ik vraag mij dan af of dit iets is van de laatste tijd of dat het altijd al zo is geweest? Ik krijg namelijk het gevoel dat het de laatste tijd allemaal radicaler aan het worden is.


ik denk dat het iets van de laatste tijd is. Ik merk op dat in ons land steeds meer hoofddoeken op straat komen en er was zelfs onlangs een rel rond die stomme chadors. de gelovigen zijn aan het radicaliseren. helaas.


Schemerzang
Usericon van Schemerzang
Posted 30-05-2003 23:29 by Schemerzang Wijzig reactieProfiel van SchemerzangQuote dit bericht

--edit door paul-- nazi troep


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 30-05-2003 23:31 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Hahaha, stomme religieusen.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 31-05-2003 1:43 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

De gristenen vallen onze coffeeshops aan!!!

Weed rokende metalheads van nederland verenigt u en verdrijf deze schandelijke schertsvertoning van een politieke partij uit onze wereld!!!



"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 31-05-2003 1:50 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

quote:
Op 31 mei 2003 1:43 schreef Phriar het volgende:
De gristenen vallen onze coffeeshops aan!!!

Weed rokende metalheads van nederland verenigt u en verdrijf deze schandelijke schertsvertoning van een politieke partij uit onze wereld!!!




Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 02-06-2003 16:42 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com




MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 02-06-2003 16:44 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Hahaha Batman en The Lone Ranger


campske666
Usericon van campske666
Posted 02-06-2003 16:47 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2003 13:18 schreef Sporty Voleg het volgende:
Stupide acties:

Toen ik in mijn eerste (slechte) bandje bandje zat, ....


Die fanatieke religieuzen zijn toch zo een bende achterlijke hypocriete idioten
Het ziet er niet goed uit met de toekomst. Als het zo blijft doorgaan zitten we binnen de kortste keren terug in de middeleeuwen.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 02-06-2003 16:47 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 2 juni 2003 16:44 schreef MBMarduk het volgende:
Hahaha Batman en The Lone Ranger

Hehe, die attitude op hun gezicht ook "echt niet!"

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 02-06-2003 16:49]



Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 02-06-2003 17:19 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 28 mei 2003 21:33 schreef GalleryOfSuicide het volgende:
AMERICAN HISTORY X!!!




Die film is meer blablabla dan wat anders.


Je kan me de bout hachelen!


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 02-06-2003 17:29 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

MAAR ik ga wat slims doen met religie!

Ik heb eergisteren ontdekt dat Sekte's bijna nergens belasting voor betalen, dus ik ga denk ik maar es een sekte beginnen, moet alleen nog een leuke theologische grondslag zien te verzinnen


campske666
Usericon van campske666
Posted 02-06-2003 17:32 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2003 17:29 schreef Dargull het volgende:
MAAR ik ga wat slims doen met religie!

Ik heb eergisteren ontdekt dat Sekte's bijna nergens belasting voor betalen, dus ik ga denk ik maar es een sekte beginnen, moet alleen nog een leuke theologische grondslag zien te verzinnen


je verzint gewoon de domste bull-shit die je kan verzinnen, daar trappen mensen in. Dan laat je je secte-leden veel afzien, zodat ze in de hemel kunnen komen. Je verkracht de knappe meiden onder je secte-leden, ook zogenaamd voor het hogere nut. En nadat iedereen zijn geld op jou rekening heeft gestort laat je ze collectief zelf-moord plegen, en ga jij met al dat geld in hawaii wonen. Makkie.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-06-2003 17:32 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2003 17:29 schreef Dargull het volgende:
MAAR ik ga wat slims doen met religie!




on topic graag.

neen dargull, religie draait al om de centen, dat is reeds ontdekt door enkele slimmeriken. het enige wat je nodig heb is een niet nadenkende, angstige kudde en hoppa je bent binnen.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 02-06-2003 17:38 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Ah, en waar zijn mesnen over het algemeen erg bang voor? Voor veranderingen, een onzekere toekomst, dus als je een stel regels opmaakt die lekker conservatief zijn, dan verzeker ik je een kudde schapen. Begin bijv. met "Gij zult niet veranderen".



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-06-2003 21:30 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

hier is weer een sterke actie van onze religieuze moslim vrienden. dat ze maar ter plekke doodvallen en/of schurft krijgen (van FOK).

''Vrouwen oorzaak aardbeving Algerije''


Een merkwaardig bericht uit Algerije; daar zouden radicale imams hebben gezegd dat de zware aardbeving van 21 mei de schuld is van vrouwen die zich niet aan de kledingvoorschriften van de sharia hebben gehouden, zoals het dragen van een sluier. Daardoor is de toorn van god gewekt en heeft hij de aarde in Noordoost-Algerije laten schudden waarbij meer dan 2.000 doden vielen.

Ook zouden de imams hebben opgeroepen tot het lynchen van vrouwen die zich niet aan de islamitische wet houden.

De regering van Algerije heeft vandaag aangekondigd dat er stappen zullen worden ondernomen tegen de imams. Het ministerie van godsdienstzaken wil de betreffende imams op het matje roepen zodat zij zich nader kunnen verklaren over hun uitspraken. Mogelijk worden ze uit hun functie gezet.

In Algerije maken veel extremistische moslimorganisaties misbruik van de psychische kwetsbaarheid van de getroffenen van de aardbeving om radicaal islamitische ideeën te propageren.



campske666
Usericon van campske666
Posted 04-06-2003 7:45 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht



Achterlijk ? Neeeuuuu !!!!


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 04-06-2003 11:10 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com



Hmmm... er is een aardbeving geweest, hoe kunnen we dit naar ons voordeel ombuigen? Ik weet het al, laten we zeggen dat de vrouwen het waren...

Misselijk wordt je daar van


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Marco_Filth
Usericon van Marco_Filth
Posted 06-06-2003 2:25 by Marco_Filth Wijzig reactieProfiel van Marco_FilthQuote dit berichthttp://www.geocities.com/marco_filth

Ze hadden deze topic evengoed gewoon 'acties van religieuzen' kunnen noemen. Dat die dan stupide zijn, dat is alleen maar het logische gevolg.

Heb net een boek gelezen waarin de katholieke Kerk zwaar wordt afgekraakt, niet door 150 bladzijden te schelden maar door gewoon de feiten op te sommen. (De Papenspiegel, geschreven door Corvin Wiersbitsky in 1870) Zal der es effe een paar goei passages uithalen:

"Omdat Jezus het noodzakelijk achtte veertig dagen in de woestijn te verblijven - waarom hij dat nuttig vond, weet vandaag nog altijd niemand - vonden ook de fanatici dat ze woestijnwaarts moesten trekken, om daar hun lichaam door streng vasten en allerlei folteringen te kastijden. ... De woestijnen van Syrie en Egypte werden koortsachtig bevolkt door godvruchtige christenen die Jezus wilden naäpen. ... Een van deze arme, dwalende, krankzinnige heiligen woonde vijftig jaar lang in een onderaards hol, zonder één keer het zonlicht te zien. Andere gelukzaligen lieten zich bij vlammende hitte in gloeiend zand begraven. Sommigen lieten zich in dik bont naaien, zo dat er maar een gaatje om te ademen overbleef, en dit bij een Afrikaanse tropenhitte. ... Een populaire praktijk was zich met zware, ijzeren kettingen en gewichten te behangen. De heilige Eusebius droeg bestendig tweehonderdzestig pond ijzer aan zijn lijf."

En zo gaat het dus nog 150 pagina's door, geweldig boek gewoon. Een aanrader voor de Verlichte lezer

BTW: Ik wil islam en jodendom hier zeker niet benadelen. Die zijn minstens even achterlijk of zelfs nog achterlijker. Aangezien Mohammed trouwens zijn clubje oprichtte rond het jaar 600, zitten die dus volgens hun jaartelling nog maar in het jaar 1400. Surprise, surprise, the middeleeuwen.



And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 06-06-2003 2:29 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

quote:
Op 6 juni 2003 2:25 schreef Marco_Filth het volgende:
"Omdat Jezus het noodzakelijk achtte veertig dagen in de woestijn te verblijven - waarom hij dat nuttig vond, weet vandaag nog altijd niemand - vonden ook de fanatici dat ze woestijnwaarts moesten trekken, om daar hun lichaam door streng vasten en allerlei folteringen te kastijden. ... De woestijnen van Syrie en Egypte werden koortsachtig bevolkt door godvruchtige christenen die Jezus wilden naäpen. ... Een van deze arme, dwalende, krankzinnige heiligen woonde vijftig jaar lang in een onderaards hol, zonder één keer het zonlicht te zien. Andere gelukzaligen lieten zich bij vlammende hitte in gloeiend zand begraven. Sommigen lieten zich in dik bont naaien, zo dat er maar een gaatje om te ademen overbleef, en dit bij een Afrikaanse tropenhitte. ... Een populaire praktijk was zich met zware, ijzeren kettingen en gewichten te behangen. De heilige Eusebius droeg bestendig tweehonderdzestig pond ijzer aan zijn lijf."


kan je dat ergens downen?


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen