IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Agalloch Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-08-2006 22:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Even voor Tekkie; welke hoes heb je?


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 18-08-2006 8:21 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

De oranje/rode hoes met een kartonnen grijze hoes er om heen. Besteld bij Displeased, Grau records versie.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-08-2006 8:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht


Oranje/rood? Kan dat ook als bruinig beschreven worden?


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 18-08-2006 8:32 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Echt interessant wil die nieuwe niet worden... Ik hoor niet veel meer dan wat superstandaard gitaarloopjes en een vervelende zang... Nergens wordt het spannend, jammer....


Dear dirty delightful old drunken old days


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 18-08-2006 8:42 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Nee, aardige tegenvaller. Dit hebben we allemaal wel eens eerder gehoord, en beter ook.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 18-08-2006 11:28 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Ondanks de wat zwaarder klinkende gitaren heb ik met de nieuwe plaat hetzelfde als met het oudere werk: opzich leuke riffs/motieven worden slaapverwekkend omdat ze veel te vaak herhaald worden, en als er iets nieuws opduikt wijkt dat meestal slechts in beperkte mate af van het voorgaande. Om nog maar te zwijgen van het feit dat ik nog nooit ergens in Agallochs muziek iets als een modulatie ben tegengekomen.

Gedeeltelijk een kwestie van smaak, maar toch...


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 18-08-2006 15:45 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2006 8:22 schreef Jenje het volgende:

Oranje/rood? Kan dat ook als bruinig beschreven worden?


Yup dat mag.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 20-08-2006 23:12 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Supervet album! All hail Agalloch! Ben erg benieuwd naar de sfeer als ze live spelen.


Shadows & Rain
Usericon van Shadows & Rain
Posted 21-08-2006 13:21 by Shadows & Rain Wijzig reactieProfiel van Shadows & RainQuote dit bericht

Lekker album op zich, maar ik vind het oudere werk toch mooier.

BTW, ze spelen binnenkort ergens in het zuiden des lands in het voorprogramma van Novembre's Doom.


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 21-08-2006 17:39 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Eigenlijk hoor ik niet veel verschil tussen het oude en nieuw werk.


herre
Usericon van herre
Posted 21-08-2006 19:26 by herre Wijzig reactieProfiel van herreQuote dit berichthttp://www.myspace.com/_herre

Ben benieuwd naar hun liveperformance in de biebob.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 21-08-2006 21:51 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2006 13:21 schreef Shadows & Rain het volgende:
Lekker album op zich, maar ik vind het oudere werk toch mooier.


Ik vind het allemaal wel wat hebben en zoals gezegd, zó ver ligt het nu ook weer niet uit elkaar. Het is geen Metallica...

quote:
BTW, ze spelen binnenkort ergens in het zuiden des lands in het voorprogramma van Novembre's Doom.


Kleine correctie, maar de laatste keer dat ik het checkte, heette die band nog Novembers Doom. Of heb ik wat gemist?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Shadows & Rain
Usericon van Shadows & Rain
Posted 21-08-2006 23:46 by Shadows & Rain Wijzig reactieProfiel van Shadows & RainQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2006 21:51 schreef altx het volgende:
Ik vind het allemaal wel wat hebben en zoals gezegd, zó ver ligt het nu ook weer niet uit elkaar. Het is geen Metallica...


hehe, natuurlijk. De composities en muziek zijn nog steeds erg Agalloch, maar ik vind The Mantle en Pale Folklore meer atmosfeer hebben.


quote:
Kleine correctie, maar de laatste keer dat ik het checkte, heette die band nog Novembers Doom. Of heb ik wat gemist?


De laatste keer dat ik het checkte heette dat miereneukerij

[Dit bericht is gewijzigd door Shadows & Rain op 21-08-2006 23:47]


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 01-04-2007 10:41 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Goeiendag zeg, op eBay is een speciale dubbel LP versie van Pale Folklore (zijn er maar 60 van) weggegaan voor $716,66...


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-04-2007 14:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Jaaaa dat zag ik .. nou dan ben je goed gek ...


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 01-04-2007 17:17 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Ach... als je de centen hebt.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 01-04-2007 17:28 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Pfff

En dat voor zo'n kutband...


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 02-04-2007 14:11 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Hahaha zag het ook ja. Echt een belachelijk bedrag.
Zelfs de wannabe blackies betalen nog niet zoveel voor hun satyricon lps


Zenial


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 16-04-2007 20:10 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2007 10:41 schreef Mark Z het volgende:
Goeiendag zeg, op eBay is een speciale dubbel LP versie van Pale Folklore (zijn er maar 60 van) weggegaan voor $716,66...


De bieder bleek dus een oplichter te zijn.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 16-04-2007 20:17 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

En nu ben je 700 dollar kwijt?


Zenial


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 16-04-2007 20:27 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2007 20:17 schreef Zenial het volgende:
En nu ben je 700 dollar kwijt?


De bieder, niet de aanbieder.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 03-12-2007 11:35 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Een tijd lang veel naar The Mantle geluisterd, maar ik ben die plaat nu zo spuugzat dat ik 'm uit ellende heb weggegeven.

Leuk voor even, maar heel vervelend op ten duur.

[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 03-12-2007 11:35]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-12-2007 11:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Laatste is beter te pruimen
Ik had dat ook namelijk


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 03-12-2007 12:44 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Ik niet, draai alle drie de platen nog regelmatig. Kijk ook alweer erg uit naar het optreden in maart 2008 met oa Mourning Beloveth.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 13-02-2008 19:06 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Displeased heeft het omtrent de cd 'Mantle' van 'Agalloch' over 'post-apocalyptic folk'. Dat trekt mijn interesse, zeker gezien ik Agalloch geen vervelende band vind; Maar slaat deze omschrijving ergens op?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen