IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Agalloch Vorige pagina | Volgende pagina
Gorath
Usericon van Gorath
Posted 31-10-2010 9:38 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2010 1:59 schreef Helvete het volgende:
De screams. Ik weet niet precies waarom.


Omdat ze als een flauwe rochel klinken. Jammer. Aan het luisteren nu.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 31-10-2010 9:44 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Volgens mij toch niet mijn band. Ooit Pale Folklore gebrobeert; wist mij niet te overtuigen. Toen, paar jaar later, na toch wel erg veel positieve posts hier 'Ashes Against the Grain' gekocht. En daar was ik toen toch wel positief door verrast. Leuk en onderhoudend schijfje. Nu, weer een paar maanden later, 'The Mantle', maar die vind ik toch weer niets.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 31-10-2010 10:22 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Ik heb het nieuwe nummer zelfs niet uitgeluisterd, terwijl AatG een van mijn fave platen is. Niet overtuigd. Later nog eens proberen.


Silence
Usericon van Silence
Posted 31-10-2010 10:23 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2010 1:59 schreef Helvete het volgende:
De screams. Ik weet niet precies waarom.
Ze lijken niet bij elk nummer te passen of zo. Ik erger me er soms ook een beetje aan.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 31-10-2010 10:25 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Zo lang het geen 'A Forest of Stars' is..


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Silence
Usericon van Silence
Posted 31-10-2010 10:30 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Daar kom ik steeds beter in. Alhoewel ik nog niet alle nummers geweldig vind. En die nieuwste heb ik nog niet geluisterd.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 31-10-2010 10:42 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Nieuwste bevalt mij beduidend beter, maar het zal nooit mijn band worden. En dat ligt aan de vocalen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 31-10-2010 11:02 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2010 10:22 schreef Gorath het volgende:
Ik heb het nieuwe nummer zelfs niet uitgeluisterd, terwijl AatG een van mijn fave platen is. Niet overtuigd. Later nog eens proberen.


Oei, dat baart me zorgen. Ik wacht wel tot ik de hele plaat beschikbaar is, dan luister ik m in zijn geheel.

AatG staat bij mij ook vrij hoog, hoewel de vocalen inderdaad niet altijd even goed bij de muziek passen.



Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 31-10-2010 14:01 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2010 9:44 schreef kwelgeest het volgende:
Volgens mij toch niet mijn band. Ooit Pale Folklore gebrobeert; wist mij niet te overtuigen. Toen, paar jaar later, na toch wel erg veel positieve posts hier 'Ashes Against the Grain' gekocht. En daar was ik toen toch wel positief door verrast. Leuk en onderhoudend schijfje. Nu, weer een paar maanden later, 'The Mantle', maar die vind ik toch weer niets.


Apart, "The Mantle" is echt een van mijn 'all time favourites', terwijl ik het andere werk van Agalloch, m.u.v. de geniale "Kneel to the Cross" cover, nooit meer luister.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 31-10-2010 15:00 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Wow, de zang op dat nummer dat nu online staat is echt enorm slecht.

[Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 31-10-2010 15:15]


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 31-10-2010 21:04 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Hmm ik ben er inderdaad ook niet echt over te spreken...



finsedrol
Usericon van finsedrol
Posted 01-11-2010 11:28 by finsedrol Wijzig reactieProfiel van finsedrolQuote dit bericht

Aardig nummer maar ik verwacht iets meer van ze.



LEchappee
Usericon van LEchappee
Posted 01-11-2010 16:17 by LEchappee Wijzig reactieProfiel van LEchappeeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/LEchappee

Ben toch wel benieuwd, ondanks dat het nieuwe nummer nog niet zo bijzonder is heb ik wel hoge verwachtingen.



Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 01-11-2010 16:50 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2010 15:00 schreef Onweerwolf het volgende:
Wow, de zang op dat nummer dat nu online staat is echt enorm slecht.


Hmmm, zal misschien wel aan mijn speakers liggen, maar het klinkt net als op vorige albums hoor.

Ik vind het een gaaf nummer in ieder geval!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Northward
Usericon van Northward
Posted 01-11-2010 20:56 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Nummer is zeker niet verkeerd maar toch wat tegenvallend.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 01-11-2010 21:03 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2010 16:50 schreef Mark Z het volgende:
Hmmm, zal misschien wel aan mijn speakers liggen, maar het klinkt net als op vorige albums hoor.


Nee.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 02-11-2010 8:34 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2010 21:03 schreef Onweerwolf het volgende:
Nee.


Goede onderbouwing!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 02-11-2010 8:50 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Maar ook ik zeg nee... Maar onderbouwen. sja. Het klinkt als een schorre geit. Maar misschien is het iets dat went of op de plaat zelf uiteindelijk meevalt. Ik hoop het in ieder geval.



Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 02-11-2010 9:06 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2010 8:50 schreef Dirge for november het volgende:
Maar ook ik zeg nee... Maar onderbouwen. sja. Het klinkt als een schorre geit. Maar misschien is het iets dat went of op de plaat zelf uiteindelijk meevalt. Ik hoop het in ieder geval.


Heb je geen livenummer van Opeth geluisterd?

Ik kan in ieder geval niets vreemds horen aan dat nummer.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 02-11-2010 9:28 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Got me.

Maar das t verschil tussen een schorre geit en een schorre oppergeit . En oppergeiten klinken zelfs schor nog best verdienstelijk!



Gorath
Usericon van Gorath
Posted 02-11-2010 9:40 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Ik vind de productie ook zwakjes. AatG klonk heel krachtig en vol. Plus ik mis de melancholie die voordien alom tegenwoordig was. Ze spelen zelfs een versnelling hoger later in dat nummer! Op Pale Folklore wist ik dat te appreciëren, maar voorlopig kan ik enkel van een teleurstelling spreken.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 02-11-2010 15:40 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2010 8:34 schreef Mark Z het volgende:
Goede onderbouwing!


Tsja, als jij het verschil niet kunt horen..

Dit klinkt alsof de zang opgenomen was tijdens de tweede keer oefenen terwijl meneer 48 uur niet geslapen heeft en ondertussen zijn neus aan het snuiten is.

Op de rest van de CD's klinkt de zang prima, wel fluisterende screams maar ze hebben scherpte ipv het sloppy geluid wat je hier hoort.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


finsedrol
Usericon van finsedrol
Posted 04-11-2010 14:24 by finsedrol Wijzig reactieProfiel van finsedrolQuote dit bericht

Ik luister nu het hele album, helaas is de kwaliteit niet zo goed (192), maar uiteindelijk zal er toch wel een betere versie verschijnen. Ik ben er op zich tevreden mee, ik heb nog niet het gevoel dat ik had bij de andere albums maar dat zegt bij een 1e luisterbeurt vrij weinig.



Gorath
Usericon van Gorath
Posted 04-11-2010 16:52 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Ik denk dat ik deze links ga laten liggen. Er komt nog veel moois uit deze periode. Dat zal voorrang krijgen (Svart Crown, Hate, DsO, Poison my Blood, 11 as in Adversaries,...).


anathema88
Usericon van anathema88
Posted 17-11-2010 20:21 by anathema88 Wijzig reactieProfiel van anathema88Quote dit berichthttp://www.chirolonderzeel.be

heb het album al enkele keren beluisterd (en ondertussen alvast besteld) en dit album is niet slecht, maar ook niet super, niets vernieuwend. het is agalloch op zen best, wat van alle vorige albums genomen en samen gevoegd. Maar in mijn ogen niets nieuw hier aan toegevoegt.

Maar sowieso één van mijn favorieten dit jaar.


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen