IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Machine Head.. Vorige pagina | Volgende pagina
altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 05-02-2004 22:48 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Ik heb Through The Ashes Of Empires nu een paar weken in mijn bezit en ik moet mijn mening toch een klein beetje bijstellen. Dat wil zeggen, hij is toch beter dan ik in eerste instantie dacht. Er zitten namelijk heel goede thrash-georiƫnteerde stukken in.
Ik heb net eerst Burn My Eyes geluisterd en daarna TtAoE en eigenlijk vind ik TtAoE persoonlijk bijna net zo goed.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 06-02-2004 0:00 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Komt niet eens in de buurt, het drumwerk op de eerste plaat is al ver boven de nieuwe. Tevens zijn de nummers ook erg voorspelbaar.


"This one is older than shit, heavier than time!"


-=SpIrIt=-
We come before Thee wearing serpent headed Masks..
Usericon van -=SpIrIt=-
Posted 06-02-2004 8:13 by -=SpIrIt=- Wijzig reactieProfiel van -=SpIrIt=-Quote dit bericht

Ik vind de drums zeker niet slecht (VIM) en voorspelbaar... ach... why change a good formula? Ik vind het iig een topplaat geworden, weer wat meer richting BME maar geen kopie ervan. MH roxx


It's Too Bad Stupidity Isn't Painfull


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 10-04-2004 15:55 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

ik heb de nieuwe inmiddels ook... het is geen Burn My Eyes (dat kan ook niet), maar toch zeker een erg lekkere metalplaat!


no text supplied


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-05-2004 19:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Heb de laatste laatst gekocht ..

Niet voorspelbaar, past mooi tussen BME en TmTc


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 11-05-2004 20:55 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

Moet die nieuwe ook maar eens gaan luisteren dan aangezien ik Burn my Eyes erg gaaf vind


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-05-2004 20:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hij is wel nog een stukkie melodieuzer dan Burn My Eyes, maar een fiks aantal van de stevige riffs hadden zo van Burn my eyes kunnen komen


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 11-05-2004 20:58 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

Hmm..toch kan ik Supercharger en The burning red ook waarderen, al blijven het natuurlijk de mindere platen van Machine head


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 11-05-2004 21:00 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Een kritische kanttekening die ik nog wel ff wil plaatsen, nu ik beide albums al wat langer heb: Waar Burn My Eyes van het begin tot het eind een steengoede plaat is, is bij TtAoE het eerste nummer gelijk het beste en worden de nummers naar het einde toe toch wel ietsjes zwakker. Maar je zou dit af kunnen doen als muggenziften, want op zichzelf staand is TtAoE gewoon een prima plaat.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 11-05-2004 21:04 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2004 20:58 schreef Borgia het volgende:
Hmm..toch kan ik Supercharger en The burning red ook waarderen, al blijven het natuurlijk de mindere platen van Machine head


The Burning Red vind ik wel aardig (was het eerste Machine Head album dat ik kocht, kwam door de clip van From This Day).
Supercharger vind ik daarentegen echt zwaar k-u-t. Da's op dit moment de enige die ik nog niet aangeschaft heb.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


codex4
Usericon van codex4
Posted 12-05-2004 11:14 by codex4 Wijzig reactieProfiel van codex4Quote dit berichthttp://www.gardenofexile.com

Als je Machine Head goed vind check dan eens het Nederlandse 37 STABWOUNDZ (ex-Born From Pain) Is een mix tussen Machine Head, Crowbar, beetje Pantera en wat Hardcore.

Nieuwe CD "Embrace Solitude" is net uit! check: http://www.37stabwoundz.com en mp3 vind je hier: http://www.hxcmp3.com/bands/3757/




Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-05-2004 11:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Inderdaad erg vette schijf!

Machine Head invloeden vind ik niet zo groot maar zit idd wel iets in ...


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 12-05-2004 19:09 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2004 20:55 schreef Vlkodlak het volgende:
Moet die nieuwe ook maar eens gaan luisteren dan aangezien ik Burn my Eyes erg gaaf vind


Imo komt het bij lange na niet aan deze plaat, te standaard geworden allemaal. Voor mij is MH al jaren dood


"This one is older than shit, heavier than time!"


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-05-2004 19:11 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 19:09 schreef 0Tolerence het volgende:
Imo komt het bij lange na niet aan deze plaat, te standaard geworden allemaal. Voor mij is MH al jaren dood

Voor mij zijn ze zelfs nooit geboren!

(en nu dank zij machinehead een vio-lence reunie bruusk is gestopt schijt ik alleen maar meer op dze band)


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 12-05-2004 19:23 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

ja inderdaad had zo graag VIO-LENCE gezien vele malen vetter dan dat hele machine head waarvan alleen de eerste plaat te pruimen is!




Botzwaard666
Holy-Deathcrush
Usericon van Botzwaard666
Posted 17-11-2004 17:26 by Botzwaard666 Wijzig reactieProfiel van Botzwaard666Quote dit bericht

Gaan er nog mensen naar de 013 morgen?


A sudden crack, as I crush your skull


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 17-11-2004 17:53 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl



"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 18-11-2004 16:00 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Ik ga zeker vanavond :D

backstage


Inter faeces et urinam nascimur


the-dude
Burn my Eyes
Usericon van the-dude
Posted 12-04-2005 15:17 by the-dude Wijzig reactieProfiel van the-dudeQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 11:14 schreef codex4 het volgende:
Als je Machine Head goed vind check dan eens het Nederlandse 37 STABWOUNDZ (ex-Born From Pain) Is een mix tussen Machine Head, Crowbar, beetje Pantera en wat Hardcore.



Erg vette band inderdaad, 37 stabwoundz...

En Machine head's laatste album is dan wel stukken beter dan supercharger, maar vind de eerste 2 nog steeds het lekkerst. Ze ware trouwens erg vet in de melkweg in november. Speelde lekker veel nummers van de eerste 2 cd's

[Dit bericht is gewijzigd door the-dude op 12-04-2005 15:18]


Need world-wide genocide, planetary suicide! When the whole worlds dead, there's your peace!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-12-2005 19:39 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Laatst wat nummers gehoord van de laatste cd en het viel me niet tegen


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-12-2005 20:07 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Laatste album is zelfs erg goed!


Razor Jack
Usericon van Razor Jack
Posted 16-12-2005 8:26 by Razor Jack Wijzig reactieProfiel van Razor JackQuote dit bericht

Met het laatste album kon ik ze het Supercharger-hoofdstuk wel weer vergeven.
Maar Burn my eyes blijft mijn favoriete MH-album!


~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 28-12-2005 18:38 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

*SCHOP*

Voor de Machine Head fans onder ons die nog niet in het bezit zijn van hun laatste dvd "Elegies", deze is zeer de moeite waard! Een erg kick concert, videoclips en een making off van (de geweldige) Through The Ashes Of Empires.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 27-01-2006 15:59 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Ik vond met eMule een video-opname van het MH-optreden in 013 van 18-11-2004. Het ding is nog niet gedownload, en wie weet is het nep of ultraslechte kwaliteit, dus mijn vraag is: is dit concert inderdaad 'officieel' opgenomen en/of heeft iemand deze opname gezien?


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 27-01-2006 16:30 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 28 december 2005 18:38 schreef Vintersorg het volgende:
*SCHOP*

Voor de Machine Head fans onder ons die nog niet in het bezit zijn van hun laatste dvd "Elegies", deze is zeer de moeite waard! Een erg kick concert, videoclips en een making off van (de geweldige) Through The Ashes Of Empires.
Ja maar daar heb je dan ook alles mee gezegd. Er staat geen materiaal van voor 2003 op en dat is een gemiste kans in mijn ogen. De clips van Old, Davidian, Ten Ton Hammer, etc zijn in geen velden of wegen te bekennen om maar eens wat te noemen.

Des al niet te min zal vanavond in Dynamo de live versie van Davidian wel weer van beeldscherm afspatten gok ik zo



Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen