IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Machine Head.. Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-01-2007 8:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

zo .. lelijk ..


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 15-01-2007 12:20 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2007 21:17 schreef Stoerbaard het volgende:



Dat moet toch een top 10 plekje worden


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 15-01-2007 20:39 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Als het weer eens gaat beuken en geen numetal wordt, dan misschien wel ja


"This one is older than shit, heavier than time!"


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 15-01-2007 20:42 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Through The Ashes Of Empires was een prima album toch?



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 15-01-2007 20:46 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2007 20:42 schreef Tenderstrike het volgende:
Through The Ashes Of Empires was een prima album toch?


Ja, alhoewel Burn My Eyes en The More Things Change... wel ietsjes beter zijn, maar op zichzelf staand is Through The Ashes Of Empires inderdaad een prima album.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 15-01-2007 20:53 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

NSBM demo cover idd


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 15-01-2007 20:56 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2007 20:42 schreef Tenderstrike het volgende:
Through The Ashes Of Empires was een prima album toch?


Ik wil net zeggen.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 16-01-2007 8:38 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2007 20:42 schreef Tenderstrike het volgende:
Through The Ashes Of Empires was een prima album toch?


Voor mij persoonlijk na 'Burn my eyes' zelfs het beste MH album!


Member of the iso-betawuste crew!!


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 16-01-2007 8:40 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2007 8:38 schreef Snoodaerdt het volgende:
Voor mij persoonlijk na 'Burn my eyes' zelfs het beste MH album!


+1


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-01-2007 9:55 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2007 8:38 schreef Snoodaerdt het volgende:
Voor mij persoonlijk na 'Burn my eyes' zelfs het beste MH album!


+2

En OTolerance moet hier idd lekker opflikkeren. Als het geen Cryptopsy heet, is het ineens nu-metal, Flo's zaakslikkende anaalhoer die je der bent!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-01-2007 9:56 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

The More things .. vind ik tikkie beter, maar die laatste is absoluut goed. 0tolerance moet volgende keer mp3's van betere kwaliteit downloaden.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 16-01-2007 10:08 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 16 januari 2007 8:40 schreef Count Usher het volgende:
+1
+3 inmiddels. Een onverwachte uiterst sterke comeback na die bagger van Supercharger



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 16-01-2007 10:09 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

+4!!!!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 16-01-2007 11:10 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2007 9:55 schreef Snaack het volgende:
+2

En OTolerance moet hier idd lekker opflikkeren. Als het geen Cryptopsy heet, is het ineens nu-metal, Flo's zaakslikkende anaalhoer die je der bent!


Ja homeaux, die grap herhaal je al de laatste 3 jaar.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Gnosis
With Furious Intent
Usericon van Gnosis
Posted 16-01-2007 11:28 by Gnosis Wijzig reactieProfiel van GnosisQuote dit berichthttp://www.erebus.nl

Ik ben zeer benieuwd, vooral omdat er veel meer bands zijn die de laatste tijd met de tijd meegaan, lomper zijn geworden, of in ieder geval wat meer metalcore. Ik ben heel benieuwd of Machinehead nog gewoon Machinehead is gebleven... Ik verwacht het haas wel. Ach ja, de nieuwe cd wordt sowiezo wel kontschoppend, dat kan bijna niet anders.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-01-2007 11:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2007 11:10 schreef 0Tolerence het volgende:
Ja homeaux, die grap herhaal je al de laatste 3 jaar.
Tja en dat terwijl de laatste Cryptopsy toch een aardige tegenvaller was


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 16-01-2007 11:41 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2007 11:32 schreef Jenje het volgende:
Tja en dat terwijl de laatste Cryptopsy toch een aardige tegenvaller was


Het was idd geen Blasphemy of Whisper Supremacy nee


"This one is older than shit, heavier than time!"


metallica92
Usericon van metallica92
Posted 31-01-2007 20:08 by metallica92 Wijzig reactieProfiel van metallica92Quote dit bericht

Luister nu de nieuwe cd!


Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 31-01-2007 21:35 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

waar? waar? waar?


Inter faeces et urinam nascimur


metallica92
Usericon van metallica92
Posted 31-01-2007 22:16 by metallica92 Wijzig reactieProfiel van metallica92Quote dit bericht

Ik mag hier denk ik geen link plaatsen..


Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 31-01-2007 22:26 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Wel een hint geven


Inter faeces et urinam nascimur


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 31-01-2007 22:59 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

t'is een transcode die gelekt is, ik moet zeggen er zitten wat meer stevigere nummers tussen die neigen naar Thrash. Er zitten ook aardig wat behoorlijke solo's in verwerkt. Al met al is dit denk ik hun beste plaat sinds hun eerste CD.


"This one is older than shit, heavier than time!"


metallica92
Usericon van metallica92
Posted 02-02-2007 15:44 by metallica92 Wijzig reactieProfiel van metallica92Quote dit bericht

Meesterlijke plaat gewoon!


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 04-02-2007 9:41 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Damn, wat heerscht die nieuwe zeg!!! Fantastische nummers, en wat een heerlijk gitaarwerk, en Rob zingt ook niet zo geforceerd... Dit is (nu al) zeker een top 15 plaat!!! En nu er maar vanuit gaan dat ze alle festivals komen platspelen.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 04-02-2007 17:19 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

lange nummers ook...10, 9, 6,5 minuten


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen