IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Wordt ook anti-gangster Vorige pagina
Creepieboy
"Vrienden" betekenen NIETS!!!!!
Usericon van Creepieboy
Posted 22-09-2001 21:45 by Creepieboy Wijzig reactieProfiel van CreepieboyQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/creepieboy

ok, ik heb ook een GSM, en geen eminem erop, maar The Simpsons (kan het nog erger?? ) en ik laat 'm ook meestal op trilfunctie staan vanwege school...dus dat met GSM's vind ik een beetje onzin. de rest kan wel kloppen en er zit humor in ook


MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!!


Shisha
Fly on a rainbow dream...
Usericon van Shisha
Posted 23-09-2001 21:45 by Shisha Wijzig reactieProfiel van ShishaQuote dit bericht

Tjah, gsm's op zich zijn best handig, maar ze worden in veel gevallen gewoon misbruikt. Urenlang SMSMSMSMSsen bijvoorbeeld. Zonde van het geld als je het mij vraagt. Ze zouden in treinen wel-en niet-bellers coupés moeten maken : oD


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 24-09-2001 20:49 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Hey, dat is een idee shisha

Ik voorzie alleen een probleem:

2e klas:

Roken bellen
Roken niet bellen
Niet roken bellen
Niet roken niet bellen

1e Klas:

Roken bellen
Roken niet bellen
Niet roken bellen
Niet roken niet bellen

De NS zal niet meewerken vrees ik...


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 24-09-2001 20:58 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

ze hebben nu al niet genoeg treinstellen


Bazzio Attacks!!!


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 24-09-2001 21:00 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Hahaha, die tering NS ook!


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Shisha
Fly on a rainbow dream...
Usericon van Shisha
Posted 24-09-2001 21:02 by Shisha Wijzig reactieProfiel van ShishaQuote dit bericht

Jaaaaaaaaa fuck NS, sorry voor mijn taalgebruik, zo doe ik anders nooit hoor... Willen niet eens naar mijn belangrijke doch dringende wens luisteren!!!!


roodkapje
Usericon van roodkapje
Posted 24-09-2001 21:24 by roodkapje Wijzig reactieProfiel van roodkapjeQuote dit bericht


Vertel, ben toch enigzinds nieuwsgierig.


My shadow follows me everywhere I go. Please take it away, 'cause I wanna go Alone...


Shisha
Fly on a rainbow dream...
Usericon van Shisha
Posted 24-09-2001 21:37 by Shisha Wijzig reactieProfiel van ShishaQuote dit bericht

Nieuwsgierig waarnaar dan??


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 25-09-2001 20:35 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

De NS wordt veel teveel op gezeikt... Ja, je hebt vertragingen als je met de NS reist, LIVE WITH IT! Of ga met de auto en sta een half uur in de file ipv 5 minuten vertraging per trein...


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 25-09-2001 20:44 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Niet iedereen heeft een auto flappie


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 25-09-2001 21:46 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Ik sta liever met m'n bakkie in de file dan tussen een chagrijnige horde NS-reizigers in de trein. Om de zoveel minuten weer een GSM die afgaat, blerende kids, regenachtigheid in het algemeen... Nee, in je eigen bakkie kun je tenminste languit naar je eigen muziek luisteren zonder je te generen. En qua kosten... Die extra 2,50 per dag zou ik er graag voor over hebben. Maar ja, bij file krijg je geen boekenbon, bij vertraging wel... En lezen in de trein? Ooit geprobeerd in de spits? Succes... Kun je beter een krantje gaan lezen in de file.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 25-09-2001 22:18 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Dat neemt nog niet weg dat sommige mensen nouw eenmaal geen auto hebben of MOGEN hebben


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 25-09-2001 22:53 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Ik zou daar behoorlijk van balen, en leef vreselijk met je mee. Ben ook een tijd lang aangewezen geweest op het OV, en weet wat voor HEL dat is, zeg... Me pa is machinist (nee, die mensen kunnen en mogen niet sneller rijden, ook hier heerst het pak met de stropdas achter het bureau!) bij diezelfde NS en hij beweert ook dat het hard achteruit is gegaan sinds de NS is geprivatiseerd. En ja, het OV zuigt bakstenen, en ook de file is niet leuk. Maar als je moet kiezen...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 25-09-2001 23:38 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

dus dit topic moet worden veranderd in:
wordt ook anti-NS


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 26-09-2001 20:17 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

En als je geen auto hebt moet je gewoon niet huilen maar blij zijn dat je ergens KUNT komen!


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 26-09-2001 21:41 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Blij zijn? Die nichten die hebben niet eens een busverbinding vanaf de plaats waar ik woon. Dat is toch pure bagger, als het onweert moet ik nog op m'n fietsje 10km naar school fietsen!


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Errorx
paradoxaal individueel bekeken geheel
Usericon van Errorx
Posted 26-09-2001 22:05 by Errorx Wijzig reactieProfiel van ErrorxQuote dit berichthttp://www.madmacs.nl

je meot het gewoon eens van de andere kant bekijken.

ik heb een gsm (nokia zelfs) maar wel met de funarel mars er op. lekker doods dusss.

Nieuwe slogan ns:" voor het zelfde geld zit je tegen woordig langer in de trein, dat heet NS bonus tijd."

tja en al die scooter heb ik een oplossing voor. gewoon een 110 db claxon op je auto en flink toeteren als ze maar proberen voorang te nemen. ook ff terug schakelen en gas geven. dit werkt tot nu toe nog het beste. misschien flikkeren ze op hun muil (nou EN) moeten ze maar uit hun doppen kijken en zich ook aan de verkeersregels houden.

in gezeldschap heb ik overigens meestal me debieltje op tril functie staan dus geen hinderlijk getwidel of teut teut


"Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss."


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 26-09-2001 23:17 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

Ik schrik altijd van mijn GSM (Hall of the mountain king) en druk dan meestal het verkeerde knoppie in... *zucht*


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 15-10-2013 20:42 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2001 22:57 schreef Greycloak het volgende:
GSM's ZUIGEN. 't Is dat ik er ééntje nodig heb voor het werk, maar anders... Auto erop met z'n voorwielen en stil gaan staan, sturen maar! Grind that shit!


Greycloak was echt wel vet stoer vroeger.


... hoe de hazen lopen ...


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 15-10-2013 20:52 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Godver.

Grey stond in het pre-smartphone tijdperk juist bekend als degene die tijdens feestjes e.d. altijd met z'n foon zat te klooien.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 15-10-2013 20:55 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Wat een hypocriet figuur is het ook


... hoe de hazen lopen ...


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 15-10-2013 20:59 by Morridin Wijzig reactieProfiel van MorridinQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Oh ja, die dingen werden eens GSM's genoemd



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 15-10-2013 21:00 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Dat was overigens wel later dan de post die jij hierboven quote. Althans, toen kende ik hem nog niet echt.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 15-10-2013 21:13 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2013 20:52 schreef Onweerwolf het volgende:
Grey stond in het pre-smartphone tijdperk juist bekend als degene die tijdens feestjes e.d. altijd met z'n foon zat te klooien.


Logisch ook wel, wie wil er nou met hem praten tijdens een feestje.



... hoe de hazen lopen ...


Haeresiarch Sr.
Usericon van Haeresiarch Sr.
Posted 15-10-2013 21:29 by Haeresiarch Sr. Wijzig reactieProfiel van Haeresiarch Sr.Quote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2013 20:59 schreef Morridin het volgende:
Oh ja, die dingen werden eens GSM's genoemd

Was mij eigenlijk ook al ontschoten.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen