IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Geef water Vorige pagina
Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 02-06-2003 17:29 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 2 juni 2003 17:23 schreef Phaestus het volgende:
punt, maar wie heeft een groot aantal gebieden laten verwoestijnen?




nou? wie?


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-06-2003 17:29 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh, ik weet niet wat ik bij zulke dingen moet doen. in derde wereldlanden is de bevolkingsdruk al zo gruwelijk hoog. nadeel van zulke acties is het kortemijn denken, het effe weer in leven houden van die mensen en het levert geen structurele verbeteringen. maar ik gun die mensen ook wel een goed leven en wil niet dat ze sterven dus ik ga toch maar klikken. maar was het maar dat ze bij ieder glas water gelijk een stel condooms kregen. of onderwijs voor de vrouwen


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 02-06-2003 17:31 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

elke keer als ik weer op tv die supermagere verhongerde kindertjes van 3 jaar zie denk ik weer "en maar doorneuken he..."


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Arachnia
"de hippie"
Usericon van Arachnia
Posted 02-06-2003 17:31 by Arachnia Wijzig reactieProfiel van ArachniaQuote dit bericht

oh well...
Totale kliks tot nu toe:313.530


HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip


campske666
Usericon van campske666
Posted 02-06-2003 17:35 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2003 17:29 schreef attila_de_hun het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh, ik weet niet wat ik bij zulke dingen moet doen. in derde wereldlanden is de bevolkingsdruk al zo gruwelijk hoog. nadeel van zulke acties is het kortemijn denken, het effe weer in leven houden van die mensen en het levert geen structurele verbeteringen. maar ik gun die mensen ook wel een goed leven en wil niet dat ze sterven dus ik ga toch maar klikken. maar was het maar dat ze bij ieder glas water gelijk een stel condooms kregen. of onderwijs voor de vrouwen



Dat is mijn dilemma ook altijd. Ik vind het jammer voor die mensen, maar die korte termijn oplossingen doen niets af.
De oplossing voor dat probleem moet van hogerhand komen, en niet van (goedbedoelde) individuele acties.
Maar ja, zolang als het kapitalisme de wereld stuurt gaat er toch geen beterschap komen.


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 02-06-2003 17:39 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 2 juni 2003 17:29 schreef attila_de_hun het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh, ik weet niet wat ik bij zulke dingen moet doen. in derde wereldlanden is de bevolkingsdruk al zo gruwelijk hoog. nadeel van zulke acties is het kortemijn denken, het effe weer in leven houden van die mensen en het levert geen structurele verbeteringen. maar ik gun die mensen ook wel een goed leven en wil niet dat ze sterven dus ik ga toch maar klikken. maar was het maar dat ze bij ieder glas water gelijk een stel condooms kregen. of onderwijs voor de vrouwen



Ja de mannen hebben dat daar niet nodig, onderwijs..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 02-06-2003 17:48 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2003 17:29 schreef Claw het volgende:
nou? wie?


Hopeloze negers op zoek naar brandhout..

Maar of dat nu een antwoord geeft op de vraag of we moeten helpen of niet.
Er zitten inderdaad veel haken en ogen aan dergelijke acties, want lange termijnoplossingen zijn inderdaad niet voor handen.



"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-06-2003 18:07 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Water sturen heeft 0,0 zin, je stelt de dood van duizenden alleen 3 dagen uit, 3 dagen meer lijden.

Als die duizenden 3 dagen eerder doodgaan is er meer eten voor de overgeblevenen.



wladimir
Usericon van wladimir
Posted 02-06-2003 18:16 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Er zijn al teveel mensen op aarde jammer genoeg, daarom klik ik niet.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 02-06-2003 18:16 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 2 juni 2003 18:07 schreef Jenje het volgende:
Water sturen heeft 0,0 zin, je stelt de dood van duizenden alleen 3 dagen uit, 3 dagen meer lijden.

Als die duizenden 3 dagen eerder doodgaan is er meer eten voor de overgeblevenen.




Mee eens.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 02-06-2003 18:18 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

stelletje belgen, jullie geloven ook alles

[Dit bericht is gewijzigd door Dunne_Hein op 02-06-2003 18:19]


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 02-06-2003 18:49 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 2 juni 2003 18:18 schreef Dunne_Hein het volgende:
stelletje belgen, jullie geloven ook alles


maar zelfs belgen zijn zo slim om niet in een woestijn te gaan wonen ...


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 02-06-2003 18:57 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2003 18:49 schreef Claw het volgende:
maar zelfs belgen zijn zo slim om niet in een woestijn te gaan wonen ...


Wat hadden ze dan in Congo te zoeken dan?


I can't shoot straight unless I've had a pint!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-06-2003 20:18 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2003 17:39 schreef Sharteel het volgende:
Ja de mannen hebben dat daar niet nodig, onderwijs..


ik denk dat jij mij verkeerd opvat. ik bedoel het niet als "O, wat zijn die wijven stom en de mannen slim" maar net andersom. ik heb het idee dat bij zuilke culturen de vrouwen geen enkele mogelijkheid hebben op zelfontwikkeling.in tegenstelling tot de mannen (relatief gezien dan)maar die hebben het iha vooral te druk hebben met macho gedrag en vriendinnen neuken. ik wil net dat de vrouwen zich daar aan het juk van de man ontrukken. ik meende toch redelijk vaak gelezen te hebben dat dit de beste methode is om de bevolkingsgroei in te perken.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 02-06-2003 20:22]


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 02-06-2003 20:18 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2003 17:39 schreef Sharteel het volgende:
Ja de mannen hebben dat daar niet nodig, onderwijs..

Is het niet zo dat veel vrouwen daar niet eens naar school gaan?

Volgens mij is dat waar attila in ieder geval op doelde.


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 02-06-2003 20:21 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

Totale kliks tot nu toe:314.877

Nou dat was mijn goede daad van vandaag wel weer.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-06-2003 20:24 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2003 20:18 schreef Dwaallicht het volgende:
Is het niet zo dat veel vrouwen daar niet eens naar school gaan?

Volgens mij is dat waar attila in ieder geval op doelde.


ja precies, die worden met hun 15e al uitgehuwelijkt en veranderen dan in een kinderproduceer automaat. ook hebben ze bij mijn weten niet bijster veel in te brengen. en ze weten vaak niet beter helaas. die cirkel moet doorbroken worden.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen