IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Metal beu?! Vorige pagina | Volgende pagina
Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 10-03-2004 0:07 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

quote:
Op 10 maart 2004 0:06 schreef Bodyrotdrummer het volgende:


Jaaaa als ik metal soms beu ben weet ik niet hoe snel de geheime zender aan moet!!!!
Word je weer lekker vrolijk en simpel van!!



Ik bedoel maar



antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 10-03-2004 0:31 by antipop Wijzig reactieProfiel van antipopQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2004 20:45 schreef Elfensteen het volgende:
Pink Floyd is a religion


ik haat religions


het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-03-2004 1:11 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 9 maart 2004 11:01 schreef Mutilator het volgende:
Metal blijft een passie en de muziek wordt ik nooit beu; toch heb ik tijden van metaalmoeheid, maar oude liefde roest niet zeg ik dan ; naast metal kan ik ook vele andere muziek waarderen maar dat blijft altijd ondergeschikt.

Het wereldje; de scene -afgezien van ZM-bemoei ik me weinig mee; teveel jonkies met een totaal andere instelling; wel click ik vaak het best met metal-gerelateerde mensen maar dat komt denk ik vrnl. door een diepe aversie tegen louter TMF/MTV muziekliefhebberij; met zo'n iemand zou het altijd botsen.

Verder doe ik nauwelijks concerten; vind de cd's interessanter omdat daar de muziek klinkt zoals het bedoeld is.
Verder verzamel ik bootlegs dus voor mijn gevoel mis ik het niet.

Ik heb zomers gehad dat ik mijn haar kort wou knippen, maar achteraf altijd blij dat ik het niet gedaan heb. Als het er eenmaal af gaat dan blijft het eraf, dat wel, maar ik zie het niet snel gebeuren.

Verder draag ik aan de ene kant bijna alleen maar effen kleding, maar aan de andere kant heb ik zo'n verzamelverslaving van oude shirts kopen en het downloaden van bootlegs en demo's; 99% van alle reguliere releases die me interesseren heb ik al jaren origineel binnen dus wat officiele muziek betreft alleen nieuw werk en maar kijken of het me grijpt.


quote:
Op 9 maart 2004 11: ?? schreef attila_de_hun het volgende:
nagenoeg geheel mee eens dus kopieer ik het maar overigens doet de haar lengte er enit toe. ik "kick" met mijn korte haar nog net zo hard op metal als toen ik lang haar had.


Gaaf dat het voor jou ook zo'n langdurende passie is!!!



Even een oproep aan iedereen die van z'n shirtjes afwil; ik zoek ze dus let me know!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 10-03-2004 1:18]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 10-03-2004 1:45 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Ik ben metal bepaald niet beu, wel ben ik wel 's beu van bepaalde stromingen binnen de metal. Op 't moment heb ik bijvoorbeeld totaal ff geen zin om black metal te luisteren, maar grijp ik eerder een heavy metal cd'tje uit m'n rek of een death schijfje.
Ook heb ik periodes dat ik opeens (relatief) veel power metal luister of heel erg richting oude rock neig. Heb dus binnen de metal een redelijk brede muzieksmaak, verder wissel ik de metal nog wel 's af met rustige (oude) rock, of dingen als (Tour of Duty-muziek ) Dusty Springfield, the Doors, Fleetwood Mac, The Who, Van Morisson en Melissa Etheridge..
Zo blijft mijn metaalmoeheid eigenlijk wel beperkt tot een wisseling tussen bepaalde stijlen/stromingen, maar ik ben er nooit echt zat van!


..."Hate can only create more hate"...


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 10-03-2004 1:47 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2004 0:06 schreef Bodyrotdrummer het volgende:


Jaaaa als ik metal soms beu ben weet ik niet hoe snel de geheime zender aan moet!!!!
Word je weer lekker vrolijk en simpel van!!



Rare Westerhaarder!


..."Hate can only create more hate"...


Nix
Usericon van Nix
Posted 10-03-2004 9:33 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2004 0:06 schreef Bodyrotdrummer het volgende:


Jaaaa als ik metal soms beu ben weet ik niet hoe snel de geheime zender aan moet!!!!
Word je weer lekker vrolijk en simpel van!!







Op zich best herkenbaar..


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Sauron
dood
Usericon van Sauron
Posted 10-03-2004 11:17 by Sauron Wijzig reactieProfiel van SauronQuote dit bericht

Ik ben nooit metal beu! Ik heb wel eens dat ik een bepaalde stroming zat ben zoals bijvoorbeeld black metal dus dan zet ik maar wat Thrash metal op.

[Dit bericht is gewijzigd door Sauron op 10-03-2004 11:18]


dood


Helheste
Hup Holland Hup
Usericon van Helheste
Posted 18-03-2004 11:47 by Helheste Wijzig reactieProfiel van HelhesteQuote dit bericht

Ik ben al de zever erond soms wel beu. Al dat elitair gedrag, en dan heb ik het vooral over de blackmetal scene. DAT ben ik beu!!!!!!! Metal zelf niet, er is genoeg afwisseling in te vinden.
Meestal hangt da beu gevoel bij mij bij een kater :-)
Als ik weer eens teveel nachten na elkaar zat ben geweest, heb ik der soms ook allemaal geen goesting meer in, ma dan zet ik ff wa dire straits ofzo op, enjah... na een dag kan er terug niks meer stuk


DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 18-03-2004 19:19 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Hmmm, ik ben af en toe wel eens een bepaalde metal stroming moe of zo, dan schakel ik gewoon over naar een andere, van Black naar Death of zo, of heb ik zin in iets dat "rocks & rolls" en dan zet ik Aerosmith of Led Zeppelin op. En af en toe, als ik wil "swingen" luister ik naar VNV Nation of Project Pitchfork e.d. Best divers dus... maar 90% van de tijd is het toch wel metal wat ik opzet.


"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."


testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 18-03-2004 19:45 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

Ben het nooit beu.
Het enige waar ik een beetje moe van wordt is idd dat image gezever.. zoals IG al zei op pagina 1.


zzz


campske666
Usericon van campske666
Posted 18-03-2004 19:49 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

POSERS !!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-03-2004 19:56 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

De muziek ben ik niet beu....aan de andere hand luister ik niet alleen naar metal en heb dat nooit gedaan.

De meeste metalheads vind ik echter onaangepast tuig dat geen visbestek van gewoon bestek weet te onderscheiden en dat denkt dat black tie een zwarte stropdas is.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


campske666
Usericon van campske666
Posted 18-03-2004 19:57 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Wat zou black tie dan zijn ?


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 18-03-2004 21:34 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2004 19:56 schreef Chelman het volgende:
De meeste metalheads vind ik echter onaangepast tuig dat geen visbestek van gewoon bestek weet te onderscheiden en dat denkt dat black tie een zwarte stropdas is.

Dat ligt echter niet zozeer aan hun metal-zijn, natuurlijk.

[Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 18-03-2004 21:34]


Touché, pussycat!


Rapture
Usericon van Rapture
Posted 18-03-2004 21:43 by Rapture Wijzig reactieProfiel van RaptureQuote dit berichthttp://www.deluzion.nl

Metal beu?! nog lang niet



Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 18-03-2004 22:04 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

Als ik geen zin heb in metal, dan draai ik (progressive) rock.


zo kan ie wel weer


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-03-2004 22:05 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hardcore baby!

Zorgt altijd dat ik zin blijf houden in extreme muziek


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 18-03-2004 23:30 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

ik draai hardcore trance voor de afwisseling en wat rustige pop. Dat maakt metal wat minder saai.




webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 18-03-2004 23:42 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

de laatste maanden luister ik eigenlijk qua metal alleen onze eigen nieuwe cd.

zelfbevlekking rules!

hehheh, spinvis is mijn laatste grote ontdekking. maar dat lijkt me een redelijk onbekende naam hier. en terecht.


Oud Vuil.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 18-03-2004 23:48 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ik draai af en toe Noise en Neo-folk. Paar dagen terug weer wat Golden Earring gedraaid, jeugdsentiment


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 18-03-2004 23:54 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2004 23:42 schreef webblaster wim het volgende:
de laatste maanden luister ik eigenlijk qua metal alleen onze eigen nieuwe cd.

zelfbevlekking rules!

hehheh, spinvis is mijn laatste grote ontdekking. maar dat lijkt me een redelijk onbekende naam hier. en terecht.

spinvis is wel cool, grappig, maar ik kan er niet lang naar luisteren


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 18-03-2004 23:58 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2004 23:42 schreef webblaster wim het volgende:
de laatste maanden luister ik eigenlijk qua metal alleen onze eigen nieuwe cd.

zelfbevlekking rules!

hehheh, spinvis is mijn laatste grote ontdekking. maar dat lijkt me een redelijk onbekende naam hier. en terecht.


Spinvis ken ik wel, dat was een poos geleden vaak op de radio. Maar het zou inderdaad wel terecht zijn als ik het niet zou kennen.

Ik luister nu naar Ed Rush, zaterdag is het zover!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-03-2004 0:10 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2004 19:57 schreef campske666 het volgende:
Wat zou black tie dan zijn ?



Dat bedoel ik dus he......


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 19-03-2004 0:23 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2004 19:57 schreef campske666 het volgende:
Wat zou black tie dan zijn ?




Bijvoorbeeld.


..."Hate can only create more hate"...


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 19-03-2004 0:25 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

geen tie te zien.


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen