IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Metal beu?! Vorige pagina | Volgende pagina
Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 25-06-2004 17:59 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

Gheghe dat kan ook, de rest is nogal ouwe shit.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 25-06-2004 18:04 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2004 17:58 schreef Chelman het volgende:
Ik denk dat SinB bedoelde dat NERD in positieve zin buitenvalt.




webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 25-06-2004 18:07 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

N.E.R.D. is geweldig, heb zelf de cd ook.


Oud Vuil.


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 25-06-2004 19:11 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2004 18:07 schreef webblaster wim het volgende:
N.E.R.D. is geweldig, heb zelf de cd ook.


Kun je me daar mp3's van fixen?

Overigens zoek ik de nieuwe Anastacia nog, iemand?

[Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 25-06-2004 19:13]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-06-2004 19:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2004 19:11 schreef Shredhead het volgende:
Kun je me daar mp3's van fixen?

Overigens zoek ik de nieuwe Anastacia nog, iemand?
In de winkel?


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 25-06-2004 19:16 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2004 19:15 schreef Jenje het volgende:
In de winkel?


Ik doel meer op mp3's eigenlijk.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-06-2004 19:16 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2004 19:16 schreef Shredhead het volgende:
Ik doel meer op mp3's eigenlijk.
Pff cd's kopen jij!


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 25-06-2004 19:17 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Ik heb er al genoeg die ik nooit draai! Overigens koop ik altijd cd's die ik eerst via mp3 heb en die dan gaaf blijken te zijn


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-06-2004 19:18 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

SMOESJES!


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 25-06-2004 19:19 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Nee hoor. Ik wil je wel persoonlijk overtuigen


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-06-2004 19:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

JA EN DAN?


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 25-06-2004 19:22 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Dan niks


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-06-2004 19:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

.... jammer ...


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 25-06-2004 19:28 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Ik bedoel dan heb je je ogen dichtgekleefd zitten, dus dan zie je niks..


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 25-06-2004 19:29 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht



..."Hate can only create more hate"...


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 25-06-2004 19:30 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2004 19:29 schreef Immortella het volgende:



Persoonlijk houd ik meer van negroide types, maar aziaten kunnen ook erg fijn zijn! En Jenje's natuurlijk.


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 25-06-2004 19:32 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 25 juni 2004 17:47 schreef Sneeuwwitje het volgende:
I know!
Hoe dans je ook in godesnaam op 'Jeannie'?


erratic movements




of niet natuurlijk



webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 25-06-2004 19:56 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 25 juni 2004 19:11 schreef Shredhead het volgende:
Kun je me daar mp3's van fixen?

Overigens zoek ik de nieuwe Anastacia nog, iemand?


Opsturen via meel?


Oud Vuil.


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 25-06-2004 20:44 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2004 19:56 schreef webblaster wim het volgende:
Opsturen via meel?


hebbie msn ofzo?

ikke; superindo@hotmail.com


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 25-06-2004 20:53 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 25 juni 2004 20:44 schreef Shredhead het volgende:
hebbie msn ofzo?

ikke; superindo@hotmail.com


msn doe ik niet aan. Ik kan ook een cd'tje aan rajackar geven, misschien dat je die binnenkort ziet?

[Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 25-06-2004 20:53]


Oud Vuil.


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 27-06-2004 4:23 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 3 juni 2003 12:18 schreef Asherah het volgende:
Hebben jullie soms ook niet zo'n periode dat je heel dat metal gedoe kotsbeu bent? Dat je dus geen grunt of gitaar meer kan horen zonder dat je kotsneigingen krijgt, en de hele dag in hippiekleertjes rondloopt? Ik heb er voor het moment last van, probleem is dat ik n deadline heb ivm een paar interviews van echte METALbands, maar het lukt dus nieeeeeet Ik wilde dus gewoon even polsen of andere mensen soms ook zo'n 'overdosisgevoel' hebben, en dan maar ofwel naar wat klassieke muziek, ofwel naar de gezegende stilte gaan luisteren voor een paar dagen...
misshien een idee om naast die ene cd die je hebt ook nog een andere aan te schaffen?

heb zelf afwisseling qua bands genoeg, en heb buien dat ik liever motörhead/girlschool/plasmapool/rolling stones/manowar ff liever luister, maar of ik dan mijn eigen 99% smaak metal beu ben (want dat bedoel je denk ik... in geval van bijvoorbeeld een deathmetal fan die ineens zomaar queen wil luisteren, of iron maiden e.d.?)

nee, mijn eigen smaak kan ik altijd blijven luisteren, desnoods pak ik me basgitaar erbij


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 21-08-2004 12:23 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ik ben vooral even concertmoe en het even helemaal zat om nieuwe bands te leren kennen. Daarnaast bevalt de meeste moderne metal me totaal niet en wordt metal steeds meer een stervende uit de hand gelopen hobby voor me. Ik ga momenteel even back to basics zeg maar, draai vooral Metallica, Cradle of Filth, Exodus, Morbid Angel, al die bands die ik al flink lang echt goed vind. En ik heb al meerdere opruimsessies door mijn cd-collectie heen beleefd de afgelopen weken.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 21-08-2004 12:30 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Misschien moet je eens naar Engelse jankmuziek, vage ambient, ouwelullenprutsprog of negroïde triphop/dub gaan luisteren... en je kunt natuurlijk altijd Beethoven opzetten.

Metaalmoe zijn en CoF gaan draaien, dat gaat natuurlijk helemáál niet werken .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 21-08-2004 13:36 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2004 12:30 schreef M. het volgende:
Metaalmoe zijn en CoF gaan draaien, dat gaat natuurlijk helemáál niet werken .


Misschien helpt het om op nostalgische wijze "het gevoel van toen" weer op te wekken. Maar Metallica doet het idd een stuk beter momenteel .

Nee, ik ga het qua muziek op zich gewoon eens wat rustiger aan doen. Passief muziek luisteren in plaats van actief nieuwe cd's in me opnemen en nieuwe bands op koopwaardigheid keuren. There's more to life than music.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 21-08-2004 14:01 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Ik heb mijn smaak de laatste jaren (terug) uitgebreid en ook terug meer muziek gaan luisteren die ik vroeger(lang lang geleden toen de dieren nog spraken ) al goed vond.
Maar ook in metal zelf heb ik nog veel ontdekt. Daarom dat ik nogal eens graag knallers uit de jaren '80 opzet zoals oude W.A.S.P. (eigenlijk is alles van die gasten goed)of lekker thrashen met Onslaught, Slaughter ofzo...
Maar ja, smaak uitbreiden gaat is de laatste pakweg 3 jaar ook eenvoudiger wegens werk! Vroeger kon ik echt niet veel geld geven aan muziek en internet was toen nog te duur.
Maar dan ook zoals TM zegt af en toe wat dingen opzetten waarmee het begon.

En wat blijkt, als ik dan weer echt goede BM opzet, kan ik daar nog steeds volop van genieten. en ja, af en toe heb ik ook iets van: Weer een nieuwe band? Of erger: zijn die gasten nu weer daar met een nieuw album??

Och ja, metal ben ik dus lang niet beu!



[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 21-08-2004 14:02]


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen