IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Metal beu?! Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-10-2004 0:39 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

NP: Madonna - Music


Heerschplaat


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 03-10-2004 14:12 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Geef mij maar ray of light.


Oud Vuil.


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 03-10-2004 19:41 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Nee man, die nieuwste.

American Life.


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 04-10-2004 10:50 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Met ray of light heeft madonna eens en voor altijd bewezen dat ze niet zingen kan


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 05-10-2004 20:31 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

heb eergisteren twee (electronische) muziek cdtjes gemaakt, vol met feindflug, prodigy, grendel, saint germain en einsturz

+ volledige standupshow van dennis leary


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 05-10-2004 21:59 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2004 0:28 schreef bazzio het volgende:
Dus Aerodis (Schrijf je dat zo?) speelt nu in een BZN coverband?


ja man. kom je een keer naar de oefenruimte?


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 05-10-2004 22:06 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Lijkt me enig.


Bazzio Attacks!!!


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 05-10-2004 22:08 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

kicke, als je een Tiroler Lederhose anzieht, komt het helemaal goed


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 28-10-2004 19:50 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 5 oktober 2004 21:59 schreef aerodis het volgende:
ja man. kom je een keer naar de oefenruimte?
Ik wacht wel tot jullie in de arena staan...


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-10-2004 10:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Kwam er gisteren achter dat ik concerten een beetje beu ben ....



Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 31-10-2004 10:36 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2004 10:31 schreef Jenje het volgende:
Kwam er gisteren achter dat ik concerten een beetje beu ben ....




Ik heb dat vooral met festivalletjes etc. Vroeger vond ik het geweldig om de hele dag rond te hangen enzo. Nu wil ik de 2 van de 10 bands zien waar ik voor kom en dan wil ik weg. Dat gehang en gewacht ben ik beu..


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-10-2004 12:01 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2004 10:36 schreef Shredhead het volgende:
Ik heb dat vooral met festivalletjes etc. Vroeger vond ik het geweldig om de hele dag rond te hangen enzo. Nu wil ik de 2 van de 10 bands zien waar ik voor kom en dan wil ik weg. Dat gehang en gewacht ben ik beu..
Dat hebben wij nu ook precies .. gisteravond hadden we drie bands gezien en toen hadden we beide zoiets van .. ja .. naar huis ... toen nog ff caedere zien en toen weggegaan ...


We worden oud Shreddie


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 31-10-2004 12:02 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Dat zal het zijn vrees ik


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-10-2004 12:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hehehe

Binnekort eens concert organiseren met slaappauze


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 31-10-2004 13:16 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2004 12:01 schreef Jenje het volgende:



We worden oud Shreddie



Bullshit Ligt echt niet aan je leeftijd. Ikzelf ben 34, en ben nog steeds als een kind zo blij als er weer es wat interessante bands in de buurt komen spelen. Heb gisteren alles dan ook uitgekeken daar. Eenmaal thuis meteen SUFFOCATION in de stereo gedrukt, en doorgepilst tot half 4. Heeft dus niks met leeftijd uit te staan Jenje!!


spelfout weggehaald...


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 31-10-2004 13:18 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2004 13:16 schreef varanus het volgende:
Bullshit Ligt echt niet aan je leeftijd. Ikzelf ben 34, en ben nog steeds als een kind zo blij als er weer es wat interessante bands in de buurt komen spelen. Heb gisteren alles dan ook uitgekeken daar. Eenmaal thuis meteen SUFFOCATION in de stereo gedrukt, en doorgepilst tot half 4. Heeft dus niks met leeftijd uit te staan Jenje!!
Jij hebt een kind, dat houdt je jong.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 31-10-2004 13:19 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2004 13:18 schreef Greycloak het volgende:
Jij hebt een kind, dat houdt je jong.




Dát zal het zijn ja
En Jenje was het gisteren gewoon zat omdat er geen chocomel was


spelfout weggehaald...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-10-2004 14:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2004 13:16 schreef varanus het volgende:
Bullshit Ligt echt niet aan je leeftijd. Ikzelf ben 34, en ben nog steeds als een kind zo blij als er weer es wat interessante bands in de buurt komen spelen. Heb gisteren alles dan ook uitgekeken daar. Eenmaal thuis meteen SUFFOCATION in de stereo gedrukt, en doorgepilst tot half 4. Heeft dus niks met leeftijd uit te staan Jenje!!


Hehehe dat "oud" was ook maar een semi-serieuze poging tot excuus.

Ik denk dat het bij mezelf komt omdat ik teveel met metal als "werk" bezig ben geweest de laatste paar jaar ...

Teveel bands gehoord en gezien en shit ... ben laatste tijd ook wat meer aan het zoeken naar nieuwe dingen die me nog wel iets nieuws bieden, en dat valt zwaar tegen ..


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 31-10-2004 14:31 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2004 14:28 schreef Jenje het volgende:
Hehehe dat "oud" was ook maar een semi-serieuze poging tot excuus.

Ik denk dat het bij mezelf komt omdat ik teveel met metal als "werk" bezig ben geweest de laatste paar jaar ...

Teveel bands gehoord en gezien en shit ... ben laatste tijd ook wat meer aan het zoeken naar nieuwe dingen die me nog wel iets nieuws bieden, en dat valt zwaar tegen ..


Ik begrijp wel wat je bedoelt hoor Heb er gelukkig totaal geen last van. Ik ben niet zo iemand die alleen vernieuwende dingen wil horen. Superclichématige death metal die je al een miljoen maal hebt gehoord vind ik nog steeds geweldig als het goed gespeeld is. En teveel bands horen heb ik gelukkig ook nog geen moeite en problemen mee


spelfout weggehaald...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-10-2004 14:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wat me opvalt is dat het mij live niet zo boeit of het technische of vernieuwend is .. maar meer of het boeit.

Bijv gisteren Putrfied en Caedere waren geweldig, Putrefied door gewoon een retetsrakke set met ommeunige humor erin en een frontman waar TMDC jaloers op mag zijn, en met de zanger die volgens mij een oude rioolpijp in zijn keel heb zitten, en Caedere doorgewoon geweldige muziek en actieve performance!

Brutus viel me tegen voornamelijk door een baggergeluid ...
Stoma is gewoon standaard goed maar viel me nu wat tegen (ook slecht geluid)


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 31-10-2004 14:37 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Daarom vind ik concertem over het algemeen niet meer zo boeiend. Het is haast onmogeljk voor een band, om live hetzelfde neer te zetten als op CD, qua geluid dus.

Tis dat het altijd zo gezellie is, anders zou ik helemaal niet meer naar concerten gaan.


Oud Vuil.


Tormentor_horst.
Usericon van Tormentor_horst.
Posted 31-10-2004 14:51 by Tormentor_horst. Wijzig reactieProfiel van Tormentor_horst.Quote dit bericht

Metal beu,soms als er een halve line up is die me niet aanspreekt


Or you children of today are Children of the Grave.


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 31-10-2004 19:04 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

Hmn, metal echt beu zijn heb ik niet, maar ik wissel metal gewoon met andere stijlen af VOORDAT ik het beu word


FREEZE


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 31-10-2004 23:42 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 31 oktober 2004 14:37 schreef webblaster wim het volgende:
Het is haast onmogeljk voor een band, om live hetzelfde neer te zetten als op CD, qua geluid dus.

Als je dat als band niet (meer) lukt, dan ben je fout bezig en kan je beter stoppen...



granko
ik sti(n)k
Usericon van granko
Posted 01-11-2004 15:41 by granko Wijzig reactieProfiel van grankoQuote dit bericht

ik heb er op t moment ook wel last van dat ik de metal even beu ben. Ik luister op t moment naar rise against en dat toch meer de richting van punk/hardcore. Maar dat wil niet zeggen dat ik helemaal geen metal meer luister, ik stond gister ook te bangen in de jonosh


schoppen aas in je hol klootzak!


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen