IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Metal beu?! Vorige pagina | Volgende pagina
campske666
Usericon van campske666
Posted 17-06-2003 15:47 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Dit topic zit vol met posers! Hoe kan je metal nu moe worden als er zoveel genres zijn ?


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 17-06-2003 15:51 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Ik luister voornamelijk ook genres die ook met metal te maken hebben.
Klassiek, folk.. dus geen poser.

Poser is zowieso een idioot begrip.
Manowar gebruikt het .

Ik ben wel true naar mezelf toe.

[Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 17-06-2003 15:52]


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 17-06-2003 15:53 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Dwaallicht! Dwaallicht!


Dit slaat nergens op.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 17-06-2003 15:56 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Metal beu? Nooit!

Als ik een week weg ben zonder mijn cd's mee te nemen, dan krijg ik gewoon ontwenningsverschijnselen... Het eerste wat ik dan doe als ik weer thuis ben, is een cd de cd-speler in schuiven om weer ff toe te geven aan mijn muziekverslaving.

Verder luister ik zo veel verschillende soorten metal, dat ik daarmee al voldoende afwisseling heb (en dan luister ik daarnaast ook nog wel wat andere soorten muziek).

De ene dag heb ik een gothic/black metal dag, een andere dag bijv. een Gothenburg-dag en weer een andere dag bijv. een NWOBHM- of speed metal-dag. Zo kom je de week wel door.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 17-06-2003 16:02 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

hoe kun je metal nou beu worden


None of us are saints - Albert Fish


campske666
Usericon van campske666
Posted 17-06-2003 16:03 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 15:51 schreef wladimir het volgende:
Ik luister voornamelijk ook genres die ook met metal te maken hebben.
Klassiek, folk.. dus geen poser.

Poser is zowieso een idioot begrip.
Manowar gebruikt het .

Ik ben wel true naar mezelf toe.


Jij bent een poser ! Manowar is true !


Marco_Filth
Usericon van Marco_Filth
Posted 17-06-2003 16:04 by Marco_Filth Wijzig reactieProfiel van Marco_FilthQuote dit berichthttp://www.geocities.com/marco_filth

nope, not me


And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 17-06-2003 16:04 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Niet permanent natuurlijk, maar er zijn zo dagen, of uren, dat ik geen gitaar meer kan horen.. En dan speel ik apocalyptica... cello :D


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 17-06-2003 16:04 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 16:02 schreef Arson het volgende:
hoe kun je metal nou beu worden


Bijvoorbeeld als je n paar echt rotslechte promo's in je handen krijgt om te reviewen... gemakkelijk hoor...


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 17-06-2003 16:07 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 16:04 schreef Asherah het volgende:
Bijvoorbeeld als je n paar echt rotslechte promo's in je handen krijgt om te reviewen... gemakkelijk hoor...

Boor die dan ook heel hard de grond in, moet toch opluchten
En zet dan iets op dat je echt te gek vind.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 17-06-2003 16:08 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 16:07 schreef Gunman het volgende:
Boor die dan ook heel hard de grond in, moet toch opluchten


Dat gaat niet altijd zomaar...


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 17-06-2003 16:09 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 17 juni 2003 16:08 schreef Asherah het volgende:
Dat gaat niet altijd zomaar...


Dat gaat heel goed. Als je positief gaat reviewen omdat het moet van de platenmaatschappij waar je die promo van krijgt ben je geen haar beter dan alle andere commerciele gelduitzuigende instanties/personen.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 17-06-2003 16:11 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 17 juni 2003 16:09 schreef Claw het volgende:
Dat gaat heel goed. Als je positief gaat reviewen omdat het moet van de platenmaatschappij waar je die promo van krijgt ben je geen haar beter dan alle andere commerciele gelduitzuigende instanties/personen.
Je hebt niet altijd evenveel keuze over wat je als redactielid aan CDs te reviewen krijgt. Soms zit er iets tussen dat misschien op veel vlakken uitstekend is, maar waar je zelf gewoon niets mee kunt. Maak daar maar eens een recensie van dan, want dat kun je met geen mogelijkheid de grond in boren.

Ik zeg niet dat het niet kan hoor, maar het vergt wel wat energie van de recensist.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 17-06-2003 16:12 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 16:08 schreef Asherah het volgende:
Dat gaat niet altijd zomaar...

Ik zou dan ook een rotslecht zijn in reviews schrijven, dat weerhoudt me er toch een beetje van om de stap naar de metal/rock-pers nu eens eindelijk te zetten.
Ik bedoel: als ik het rot vind, wil ik dat ook héél goed laten merken,maar t is MAAR mijn mening erover hé, ...er worden immers genoeg albums gekelderd die ik wel goed vind.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 17-06-2003 16:14 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 17 juni 2003 16:11 schreef helmet het volgende:
Je hebt niet altijd evenveel keuze over wat je als redactielid aan CDs te reviewen krijgt. Soms zit er iets tussen dat misschien op veel vlakken uitstekend is, maar waar je zelf gewoon niets mee kunt. Maak daar maar eens een recensie van dan, want dat kun je met geen mogelijkheid de grond in boren.

Ik zeg niet dat het niet kan hoor, maar het vergt wel wat energie van de recensist.


Recenseer het dan niet. Je zegt het zelf "soms zit er iets tussen...waar je...niets mee kunt". Geef die promo dan aan iemand die er wel wat mee kan


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 17-06-2003 16:14 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 16:09 schreef Claw het volgende:
Dat gaat heel goed. Als je positief gaat reviewen omdat het moet van de platenmaatschappij waar je die promo van krijgt ben je geen haar beter dan alle andere commerciele gelduitzuigende instanties/personen.


DAT bedoelde ik niet .

Ik bedoelde dus dat elke band, hoe onwaarschijnlijk het soms ook lijkt, tijd en moeite in haar 'brouwsel' heeft gestoken, de meeste mensen gaan namelijk met hart en ziel voor de muziek die ze maken en het bandje waar ze in spelen. Daar hou ik dus OOK rekening mee, en ik probeer ook steeds, hoe slecht de promo ook is, er de goeie punten van te vermelden.





Asherah
Usericon van Asherah
Posted 17-06-2003 16:15 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 16:14 schreef Claw het volgende:
Recenseer het dan niet. Je zegt het zelf "soms zit er iets tussen...waar je...niets mee kunt". Geef die promo dan aan iemand die er wel wat mee kan


Dat gaat OOK NIET zomaar kerel, bemoei je es niet steeds met zaken waar je geen verstand van hebt


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 17-06-2003 16:15 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 17 juni 2003 16:14 schreef Asherah het volgende:
DAT bedoelde ik niet .

Ik bedoelde dus dat elke band, hoe onwaarschijnlijk het soms ook lijkt, tijd en moeite in haar 'brouwsel' heeft gestoken, de meeste mensen gaan namelijk met hart en ziel voor de muziek die ze maken en het bandje waar ze in spelen. Daar hou ik dus OOK rekening mee, en ik probeer ook steeds, hoe slecht de promo ook is, er de goeie punten van te vermelden.






Pfff ... wat krijg je dan? "Ja het is een erg slechte cd, maar ze hebben zo hun hart en ziel erin gestoken dat ik ze een 8 geef"


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 17-06-2003 16:16 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 17 juni 2003 16:14 schreef Claw het volgende:
Recenseer het dan niet. Je zegt het zelf "soms zit er iets tussen...waar je...niets mee kunt". Geef die promo dan aan iemand die er wel wat mee kan
Als het niet anders kan is dat een goeie optie ja. MAar dat is echt een laatste redmiddel, daarvoor moet je het toch echt wel goed geprobeerd hebben. Je moet als recensist objectief kunnen recenseren, dus ook dit soort dingen aan kunnen. Als je dat dan direct maar weer aan iemand anders geeft kom je er nooit.

Bovendien levert dat allemaal extra kosten, risico tot kwijtraken en langere wachttijd op.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 17-06-2003 16:16 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 16:15 schreef Claw het volgende:
Pfff ... wat krijg je dan? "Ja het is een erg slechte cd, maar ze hebben zo hun hart en ziel erin gestoken dat ik ze een 8 geef"


NEE dus, ze krijgen punten naargelang hun CD die waard is....


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 17-06-2003 16:18 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 17 juni 2003 16:15 schreef Asherah het volgende:
Dat gaat OOK NIET zomaar kerel, bemoei je es niet steeds met zaken waar je geen verstand van hebt


Slap kut-argument "bemoei je niet met zaken waar je geen verstand van hebt". Tering. Wat heb ik nou aan recensies van iemand die "niets met de desbetreffende cd kan".

Het is al moeilijk genoeg om een goeie recensie te schrijven over een cd van een band die je al tijden volgt, en waar je zelf wel wat over te zeggen hebt.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 17-06-2003 16:18 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 16:16 schreef helmet het volgende:
Als het niet anders kan is dat een goeie optie ja. MAar dat is echt een laatste redmiddel, daarvoor moet je het toch echt wel goed geprobeerd hebben. Je moet als recensist objectief kunnen recenseren, dus ook dit soort dingen aan kunnen. Als je dat dan direct maar weer aan iemand anders geeft kom je er nooit.

Bovendien levert dat allemaal extra kosten, risico tot kwijtraken en langere wachttijd op.


Je moet alles kunnen reviewen op een objectieve manier, ook al is het de nieuwste van K13.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 17-06-2003 16:21 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 16:18 schreef Claw het volgende:
Slap kut-argument "bemoei je niet met zaken waar je geen verstand van hebt". Tering. Wat heb ik nou aan recensies van iemand die "niets met de desbetreffende cd kan".

Het is al moeilijk genoeg om een goeie recensie te schrijven over een cd van een band die je al tijden volgt, en waar je zelf wel wat over te zeggen hebt.


Een goeie recensie schrijven over een band die je allang volgt en zelf erg goed vind is net een stuk moeilijker... wie geeft er nu om al die triviale achtergrond informatie, het is simpelweg de CD doe voor je ligt die ertoe doet...

Als je niet alles kan reviewen, schrijf dan gewoon géén recensies hé.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 17-06-2003 16:22 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 17 juni 2003 16:18 schreef Asherah het volgende:
Je moet alles kunnen reviewen op een objectieve manier, ook al is het de nieuwste van K13.
Precies, dat zeg ik min of meer.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 17-06-2003 16:23 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

*zucht* Asherah, je maakt weer eens geen punt. Je lult maar wat onduidelijk.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen