IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Homo's roeien zichzelf uit Volgende pagina
Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 07-06-2003 15:03 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

(mja beetje beledigende topic. heb niets tegen homo's , zolang ze maar niet opdringerig naar mij doen, maar ik las dit:

'Russisch roulette' fenomeen in homoscene

Het is levensgevaarlijk, maar de zogeheten barebackingparty's worden nu ook in Nederland een fenomeen. Op deze feestjes vrijen mannen bewust met mannen die besmet zijn met HIV. De trend waait over uit de Verenigde Staten.

Het gaat om een kleine groep homosexuele mannen die het geil vinden om zonder condoom met HIV-positieve mannen te vrijen. De Schorerstichting probeert de deelnemers nu op te sporen en te wijzen op de gezondheidsrisico's. Deze moderne versie van Russisch roulette trekt in de Verenigde Staten al tientallen mannen aan. Zij zoeken de kick vaak in de kans om besmet te raken.

Hoeveel mannen hier georganiseerd onveilige seks hebben is niet bekend. "Het speelt zich hier af op huiskamerniveau waar hoogstens iedere keer enkele mensen op afkomen. De zwarte feesten worden georganiseerd via internet", aldus een medewerker van de Schorerstichting. Medewerkers zoeken websites af waarop de barebackingparty's - paardrijden zonder zadel - worden aangekondigd.


geript van ander forum, stond geen bron bij, maar het lijkt me wel echt. Sick!



Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 07-06-2003 15:11 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Ja.. dat is ziek.. wist niet dat het in Nederland ook op komt, maar zag laatst een docu over die barebacking feesten en de homoscene in Amerika.. ziek daar.. mensen zoeken op internet waar die barebacking feesten zijn...

de motivatie van die homo's die graag besmet willen worden bestaat uit meerdere elementen:

1. Het is in die scene (of bepaalde delen ervan) 'not done' om het met condoom te doen, en dit gebeurt dus ook nauwelijks.

2. HIV wordt daar min of meer verheerlijkt, velen hebben niet door dat het nog steeds ongeneeselijk is en dat het leven met die medicatie zeer zwaar is..

3. Die lui zijn het zat om alsmaar in onzekerheid te moeten zitten of ze wel of niet besmet zijn na elk sexueel contact.

Zodoende kiezen ze ervoor om zich te laten besmetten om zo van de onzekerheid af te zijn EN bij de groep te horen.. overigens waren er wel een aantal in die docu die achteraf ontzettend veel spijt hadden van hun beslissing..

Hoe ze het aanpakten was trouwens ook bizar: Een van die lui wilde dus besmet worden en zette een advertentie op internet: Mannen gezocht voor 'besmettingsfeest' (oid) , reageerden zo'n 15 mannen, die gingen allemaal over die gast heen en deze bleek vervolgens naar wens besmet te zijn enige tijd later .

NB: Het ging in Amerika geloof ik om zo'n 20.000 homo's die aan dit soort dingen deden.. relatief vrij weinig dus.

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 07-06-2003 15:11]


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 07-06-2003 15:12 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht



wladimir
Usericon van wladimir
Posted 07-06-2003 15:13 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Stelletje idioten


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 07-06-2003 15:14 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Ja.. het getuigt van weinig onafhankelijkheid en intelligentie


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 07-06-2003 15:18 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

anyway.. mocht er nog iemand geintereseerd zijn, google levert dit op:

barebacking parties
... Barebacking party (where & when), adresses and dates. Pictures of bareback
parties, Exclusive Pics. Pictures send by Email, Private Pics. Click here!
www.gaysexpoint.com/barebacking/

.. je hoeft als gay dus niet ver te zoeken als je besmet wil worden, ze staan voor je in de rij (letterlijk waarschijnlijk )



wladimir
Usericon van wladimir
Posted 07-06-2003 15:20 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Misschien hebben we over een lange tijd geen homo's meer. Ik hoop dan niet dat er biseksuelen tussen zitten.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 07-06-2003 15:33 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2003 15:20 schreef wladimir het volgende:
Misschien hebben we over een lange tijd geen homo's meer. Ik hoop dan niet dat er biseksuelen tussen zitten.


Eh//>? Zolang er gefokt wordt worden er homo's geboren dude.. hiv of geen hiv... tenzij er weer iemand opstaat die de boel genetisch denkt te kunnen veranderen..


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 07-06-2003 15:37 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Damn!

En ze hebben zelfs een motivatie hiervoor...

[edit] Valorian, groot icon weer .

[Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 07-06-2003 15:37]


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 07-06-2003 15:39 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2003 15:37 schreef TNightmare het volgende:
Damn!

En ze hebben zelfs een motivatie hiervoor...

[edit] Valorian, groot icon weer .


Ja... 145 kb ofzo?? Zal hem binnenkort iets kleiner maken (hij is nou 60 frames ofzo ! )


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 07-06-2003 15:45 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

wel een mooi icon


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 07-06-2003 16:43 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Misschien een idee voor meneer Krieg? Een ZM-barebacking-dag organiseren?


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 07-06-2003 16:51 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Ik heb zo'n idee dat ik daar dan niet aanwezig ben


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 07-06-2003 17:16 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

maar wat maakt het eigenlijk uit, niemand anders heeft er last van toch?


And my marlboro light


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 07-06-2003 17:22 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2003 17:16 schreef kleine Micha Banaan het volgende:
maar wat maakt het eigenlijk uit, niemand anders heeft er last van toch?


Precies, ze besmetten ZICHZELF bewust met HIV, moeten ze fijn zelf weten..


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 07-06-2003 17:23 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

zolang ze niet aan mij zitten interesseert het me echt helemaal niks


"This one is older than shit, heavier than time!"


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-06-2003 17:24 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

...en als ze dan aids hebben; willen ze dan ook die cocktail? (no pun intended; die pillen moeten natuurlijk vast weer vergoed worden)

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 07-06-2003 17:25]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 07-06-2003 17:27 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 7 juni 2003 17:22 schreef Snaack het volgende:
Precies, ze besmetten ZICHZELF bewust met HIV, moeten ze fijn zelf weten..


totdat ze daarna per ongeluk iemand anders er mee besmetten ...


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 07-06-2003 17:29 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2003 17:24 schreef Mutilator het volgende:
...en als ze dan aids hebben; willen ze dan ook die cocktail? (no pun intended; die pillen moeten natuurlijk vast weer vergoed worden)
Gewoon voor het vuurpeleton ermee...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 07-06-2003 17:57 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2003 17:22 schreef Snaack het volgende:
Precies, ze besmetten ZICHZELF bewust met HIV, moeten ze fijn zelf weten..


Fuck man, hoe naief zijn jullie nou???

1. - Er wordt erg veel geld gepomt in het bestrijden / voorkomen / zoeken naar geneesmiddelen tegen HIV + Aids.. wie denk je dat daar aan meebetaald?! Hoe eerder aids van de wereld is hoe beter!

2. - In Amerika is een groot deel misschien niet verzekerd maar in Nederland het grootste deel van de bevolking WEL,, medicijnen tegen HIV kosten tienduizenden guldens per jaar.... en dan maar klagen over de hoge premies...

3. - Die lui kunnen ook per ongeluk mensen besmetten, buiten sex om dus!


Ajakkes
Not a Metal-Head.
Usericon van Ajakkes
Posted 07-06-2003 18:35 by Ajakkes Wijzig reactieProfiel van AjakkesQuote dit berichthttp://Ajakkes.cu2.nl

Hmm, ik vind het indeed een zieke gedachte.

Ik wil niet leven met de onzekerheid besmet te zijn dus doe me dan maar een virusje.

Ik wil niet leven met de onzekerheid dat ik iedere dag dood kan gaan, dus hang ik me vandaag wel op??????

En het is niet eens een ziekelijke grap.

En ja wij betalen straks allemaal mee aan de Cocktails om ze langer in leven te houden.

Heel jammer.


TotZiens


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 07-06-2003 18:38 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

als ze aids willen krijgen, aat ze dan lekker, mij een zorg


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 07-06-2003 18:39 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2003 18:35 schreef Ajakkes het volgende:
Hmm, ik vind het indeed een zieke gedachte.

Ik wil niet leven met de onzekerheid besmet te zijn dus doe me dan maar een virusje.

Ik wil niet leven met de onzekerheid dat ik iedere dag dood kan gaan, dus hang ik me vandaag wel op??????



Het is inderdaad een ziek iets.. maar je moet het wel genuanceerder zien, in de juiste context:

Die lui die hebben veel (nagenoeg alleen maar) onbeschermd contact en kiezen hiervoor. Hierdoor zien die lui in die scene veel mensen om hun heen HIV krijgen. Ze willen hun leefpatroon (lees: sex zonder condoom met veel verschillende partners) niet aanpassen en weten dat het een kwestie van tijd is voordat ze zelf HIV krijgen.. Zij zien het dan zo 'als ik het toch krijg, doe het dan maar meteen dan zit ik niet in onzekerheid' ..


Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 07-06-2003 18:40 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

En dan vinden ze het gek dat ze gediscrimineerd worden....


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 07-06-2003 18:42 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ze worden dus niet geil van aids krijgen, maar ze houden gewoon niet van condooms?


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 07-06-2003 18:46 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2003 18:42 schreef ghoulliette het volgende:
ze worden dus niet geil van aids krijgen, maar ze houden gewoon niet van condooms?


Dat ze niet van condooms houden is in ieder geval een feit.. het gaat om bepaalde kringen (zo was teminste op te maken in die Docu over de situatie in Amerika (LA om precies te zijn) die dat een afknapper vinden.. als je het alleen met condoom wil doen als gay dan moeten die kringen je niet..


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen