IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Homo's roeien zichzelf uit Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-09-2003 18:35 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Ik snap die homo haat echt niet. Dat hele gelul over aids ook! ze zijn toch homo dat betekend dat ze het alleen onder andere homosexuele mannen verspreiden (als ze dat al doen). Dus als ubertruë hetero heb je er dan toch juist helemaal geen last van. En je hebt ook geen concurrentie wat de vrouwtje betreft.
Eigenlijk zouden juist de hetero mannen erg blij moeten zijn met homo's. Ze hebben er alleen maar voordelen van.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 05-09-2003 18:37 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Homo's zijn geen probleem, maar ze moeten niet provoceren, niet te koop lopen met het feit dat het nichten zijn. Ik bedoel Gayparade is een grote provocatie, en dan vinden ze het raar dat een groep daarnaartoe stampt en die flikkers bij bosjes inmekaar gaan slaan.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-09-2003 18:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Daarom maak ik voor mezelf altijd een verschil tussen homosexuelen en nichten.

Nichten vallen wat mij betreft in de zelfde groep als de 'swingers', 'parenclubbezoekers' en 'bisexuelen'.

Oftewel een stelletje sick bastards die alleen maar aan hun gerief willen komen zonder daarbij geïnteresseerd te zijn in de gevolgen of de gevoelens van een ander.

oftewel: in de gaskamers daarmee.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-09-2003 18:42 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2003 18:41 schreef Jenje het volgende:
Daarom maak ik voor mezelf altijd een verschil tussen homosexuelen en nichten.



dat doen homo's lesbi's zelf ook trouwens.

maar als die mensen nou zo zijn, bedoel er zijn vast mensen die zich storen aan de profileringsdrang van metalheads en goth's. laat ze lekker hun gang gaan.


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 15-09-2003 21:53 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

ik word ook niet geil van condooms maar jezelf expres besmetten getuigd niet echt van hoge intelligentie


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 16-09-2003 9:53 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

quote:
Op 5 september 2003 18:35 schreef ghoulliette het volgende:
Ik snap die homo haat echt niet. Dat hele gelul over aids ook! ze zijn toch homo dat betekend dat ze het alleen onder andere homosexuele mannen verspreiden (als ze dat al doen). Dus als ubertruë hetero heb je er dan toch juist helemaal geen last van. En je hebt ook geen concurrentie wat de vrouwtje betreft.
Eigenlijk zouden juist de hetero mannen erg blij moeten zijn met homo's. Ze hebben er alleen maar voordelen van.


Wat mij betreft heb je gelijk.

Hoe meer homo's hoe beter, krijgen de wat minder attractieve hetero 's (such as myself) tenminste ook nog eens een kans (want best vaak schijnen vrouwen homo 's te beschouwen als mooie mannen qua uiterlijk zeg maar).

Ik geef toe dat ik ook altijd een beetje ongemakkelijk wordt als mannen echt overdreven nichterig doen, maar ik wordt zowiezo ongemakkelijk van overdreven gedrag in het algemeen dus dat is geen uitzondering.

En nee, omdat de homo 's een Gay Pride parade hebben hoeven ze nog niet in elkaar geslagen te worden, maar dan mogen wij ook een hetero pride parade houden



"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 16-09-2003 10:10 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 16 september 2003 9:53 schreef Phriar het volgende:
(want best vaak schijnen vrouwen homo 's te beschouwen als mooie mannen qua uiterlijk zeg maar).

Mja daarvoor hoef je maar een blik te werpen in het mooie-mannen-topic. Een en al homo en babyface wat je daar ziet


Zenial


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 24-09-2003 23:37 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 16 september 2003 9:53 schreef Phriar het volgende:
En nee, omdat de homo 's een Gay Pride parade hebben hoeven ze nog niet in elkaar geslagen te worden, maar dan mogen wij ook een hetero pride parade houden




en hun mogen hem 1 weekend in het jaar en wij de overige


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 24-09-2003 23:53 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

"ik roei mijzelf ook uit, ben ik dan homo"

Zegt de ene dodo tegen de andere.




Dit slaat nergens op.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 28-09-2003 14:43 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2003 21:02 schreef attila_de_hun het volgende:
hahaha. die religieuzen hebben toch altijd weer een aparte kijk op de wereld. Net zoals die anti-abortusknakkers in de VS die doden omdat ze het leven willen beschermen.


opzich is dat weer iets heel anders natuurlijk


Subtiel kamerolifantje


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 28-09-2003 14:45 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2003 21:53 schreef Brujeria het volgende:
ik word ook niet geil van condooms maar jezelf expres besmetten getuigd niet echt van hoge intelligentie


nee dat vind ik ook niet. maar die mening zal wel in de familie zitten... HOI BROERTJE!!!
(ik ook van jou )

[Dit bericht is gewijzigd door stigma op 28-09-2003 14:45]


Subtiel kamerolifantje


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 28-09-2003 14:46 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2003 23:53 schreef mörke het volgende:
"ik roei mijzelf ook uit, ben ik dan homo"

Zegt de ene dodo tegen de andere.






eindelijk iets goeds gemeld


Subtiel kamerolifantje


metal blade
Usericon van metal blade
Posted 28-09-2003 14:55 by metal blade Wijzig reactieProfiel van metal bladeQuote dit bericht

Die fags zijn niet goed wijs.


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 28-09-2003 15:07 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

quote:
Op 28 september 2003 14:55 schreef metal blade het volgende:
Die fags zijn niet goed wijs.



nee we kiezen er ook zelf voor enzo.



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 28-09-2003 16:55 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2003 15:07 schreef ZwaarMetaal het volgende:
nee we kiezen er ook zelf voor enzo.
Echt waar? Waarom heb je er dan voor gekozen?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


campske666
Usericon van campske666
Posted 28-09-2003 17:23 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 15 september 2003 21:53 schreef Brujeria het volgende:
ik word ook niet geil van condooms maar jezelf expres besmetten getuigd niet echt van hoge intelligentie


T is al erg genoeg dat je een condoom moet gebruiken om het er gezond vanaf te brengen (wat een kut-dingen toch eigenlijk ), zitten die idoten express ziektes te verspreiden.


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 28-09-2003 18:07 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

@ camske666



respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-02-2010 0:43 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik weet niet hoe het gebeurd is,
maar plots zit ik naar Dimmu Borgir te luisteren


signature


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 20-02-2010 0:57 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2010 0:43 schreef Hypnos het volgende:
ik weet niet hoe het gebeurd is,
maar plots zit ik naar Dimmu Borgir te luisteren


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-02-2010 1:06 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

eg waor

en nu ga ik Moulin Rouge kijken


signature


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 20-02-2010 1:06 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2010 1:06 schreef Hypnos het volgende:
en nu ga ik Moulin Rouge kijken
Veel plezier.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-02-2010 1:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

dankje

nee, Feast 3


signature


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 20-02-2010 1:12 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2010 1:10 schreef Hypnos het volgende:
nee, Feast 3
Vast even slecht.


pitboss
Ouwe pijp
Usericon van pitboss
Posted 20-02-2010 1:12 by pitboss Wijzig reactieProfiel van pitbossQuote dit bericht

Heb net the Birdcage aangezet... Film met een 'open einde'


Por Vida


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 20-02-2010 1:16 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Het zou hier Mongol worden, maar de computer heeft blijkbaar geen zin.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen