IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Op welke schaal wordt onze privacy geschonden? [Privacy-topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 18-11-2003 20:32 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2003 20:22 schreef attila_de_hun het volgende:
Maar die groepen bestaan dus eigenlijk uit "westerse"mensen. dus geen communisten of arabieren bijv. en hoe zit het met de aziaten waar toch ook enkele rijke zeer machtige personen zitten?
Ik kan me wel voorstellen dat het een groep van invloedrijke industrieëlen zijn die gewoon de lijnen van ideaal beleid uitzetten, net zoals ieder bedrijf waarschijnlijk doet. maar of ze echt supermachtig zijn? (Hun naam valt overigens ook altijd in UFO-kringen , samenhangend met samenzweringtheoriën)


De theorie is dat Europa en Amerika een wereld-regering willen vormen. Maar het zijn niet alleen industriëlen, maar ook media-magnaten, koningen, koninginnen en politici. Dus je ziet dat al deze mensen samenspannen. Als het alleen industriëlen zouden zijn zou het ook lang niet zo duister overkomen.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-11-2003 20:35 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

....die groepen zijn vaak juist tegen de New World Order toch? In ieder geval 'officieel'.

Die zijn juist tegen een supranationale overheid. Ik weet alleen niet of dit ook voor Bilderberg en Illuminati geldt.


De vrijmetselaars bijvoorbeeld organiseren zich juist om invloeden van de overheid op hun dagelijkse leven te minimaliseren. Dit is ook een reden waarom veel loges inmiddels tot filantropische instellingen verworden zijn volgens goede libertarische principes.


[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 18-11-2003 20:40]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-11-2003 20:40 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2003 20:25 schreef Chelman het volgende:
Dat is dus wat ik inderdaad denk.


ook een reactie op heiden:

maar de relatie VS-Europa is toch minder sterk geworden. Dus een VS-Europese werelddominatie is niet echt aan de orde denk ik. Dan is het waarschijnlijk alleen de VS want die zijn veel machtiger als Europa. En zo een machtgreep gaat ook niet met zwaar geweld denk ik maar sluipenderwijs. en dat schiet ook al goed op ("Macdonald"izering).

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 18-11-2003 20:41]


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 18-11-2003 20:41 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Officieel misschien wel, maar waarom gaan ze 3 dagen om de tafel zitten en mogen ze niet praten over wat er is besproken en zelfs niet noemen wie de aanwezigen waren? Maar ik geloof dat die wereldregering er al is, daar zijn dit soort activiteiten wel het bewijs van IMHO.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-11-2003 20:44 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2003 20:41 schreef Heiden het volgende:
Maar ik geloof dat die wereldregering er al is, daar zijn dit soort activiteiten wel het bewijs van IMHO.


Stel dat het er is.

Hoe verklaren we dan het feit dat er echt weinig uniformiteit in beleid is, als je bijvoorbeeld naar Europa en de VS kijkt? Zelfs binnen de EU is die uniformiteit ver te zoeken.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 18-11-2003 20:44 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Daar zit ook weer wat in Atilla, de Europees/Amerikaanse verhooudingen verslechteren. Hoewel Amerika en Engeland wel érg goede vriendjes zijn en Nederland er ook nog steeds achteraan huppelt.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-11-2003 20:45 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

danzou ik niet zozeer iets van landen noemen maar meer van een select groepje mensen die verder geen klap geven om de normale stervelingen. Ook niet om de burgers in de VS en Europa. Die dienen alleen maar om te comsumeren en om geld aan te verdienen, op te draven als stemvee of als soldaat in een "broodnodige" (olie?)oorlog.
maar ze zijn wel zo slim om niet een totale dictatuur in te stellen(dat eindigt ten slote altiojd in een opstand) maar een soort van schijndemocratie zodat het "gepeupel" toch tevreden blijft.



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-11-2003 20:46 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2003 20:40 schreef attila_de_hun het volgende:
ook een reactie op heiden:

maar de relatie VS-Europa is toch minder sterk geworden. Dus een VS-Europese werelddominatie is niet echt aan de orde denk ik. Dan is het waarschijnlijk alleen de VS want die zijn veel machtiger als Europa. En zo een machtgreep gaat ook niet met zwaar geweld denk ik maar sluipenderwijs. en dat schiet ook al goed op ("Macdonald"izering).


Is de VS daadwerkelijk machtiger dan Europa? Militair wellicht wel maar economisch gezien kan Amerika simpelweg NIET zonder Europa (en wederzijds).

Een gewelddadige ingreep zal niet gebeuren aangezien het rationeel gezien bijzonder inefficient is en tot massale kapitaalvernietiging leidt (ethische en morele bezwaren buiten beschouwing gelaten)


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 18-11-2003 20:48 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2003 20:45 schreef attila_de_hun het volgende:
danzou ik niet zozeer iets van landen noemen maar meer van een select groepje mensen die verder geen klap geven om de normale stervelingen. Ook niet om de burgers in de VS en Europa. Die dienen alleen maar om te comsumeren en om geld aan te verdienen, op te draven als stemvee of als soldaat in een "broodnodige" (olie?)oorlog.
maar ze zijn wel zo slim om niet een totale dictatuur in te stellen(dat eindigt ten slote altiojd in een opstand) maar een soort van schijndemocratie zodat het "gepeupel" toch tevreden blijft.




Ik denk dat je hier verdomd dicht bij de waarheid zit.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-11-2003 20:48 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2003 20:45 schreef attila_de_hun het volgende:
maar ze zijn wel zo slim om niet een totale dictatuur in te stellen(dat eindigt ten slote altiojd in een opstand) maar een soort van schijndemocratie zodat het "gepeupel" toch tevreden blijft.




Ezel en de wortel....

Dat is idd eerder aanneembaar. Toch kleven hier haken een ogen aan. Ten eerste kunnen zelfs zeer veel zeer rijke en machtige mensen een beperkte invloed uitoefenen. Ten tweede komt er de factor: India en China oftewel ongeveer 50% van de wereldbevolking. Hoe willen ze die dan controleren?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 18-11-2003 20:53 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2003 20:48 schreef Chelman het volgende:
Ezel en de wortel....

Dat is idd eerder aanneembaar. Toch kleven hier haken een ogen aan. Ten eerste kunnen zelfs zeer veel zeer rijke en machtige mensen een beperkte invloed uitoefenen. Ten tweede komt er de factor: India en China oftewel ongeveer 50% van de wereldbevolking. Hoe willen ze die dan controleren?


We worden ook lid van Bilderberg en dan dragen we dat aan als punt op de volgende bijeenkomst.
Maar ik denk gewoon dat de scheiding tussen het westen en dat deel van de wereld gewoon steeds groter word. Ik weet het ook allemaal niet. Ik weet alleen dat er vreemde dingen aan de hand zijn op deze bol.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-11-2003 21:02 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2003 20:46 schreef Chelman het volgende:
Is de VS daadwerkelijk machtiger dan Europa? Militair wellicht wel maar economisch gezien kan Amerika simpelweg NIET zonder Europa (en wederzijds).




wel als er afzetmarkten in azie aangeboord kunnen worden vrees ik.denk eens aan al die potentieel consumerende chinezen, indiers etc. daar zijn wij europeanen niks bij(qua aantallen). alleen jammer dat de regering in china niet echt meewerkt maar dat komt mogelijk wel.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-11-2003 21:05 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2003 20:48 schreef Chelman het volgende:
Ezel en de wortel....

Dat is idd eerder aanneembaar. Toch kleven hier haken een ogen aan. Ten eerste kunnen zelfs zeer veel zeer rijke en machtige mensen een beperkte invloed uitoefenen. Ten tweede komt er de factor: India en China oftewel ongeveer 50% van de wereldbevolking. Hoe willen ze die dan controleren?


Dat zou heel simpel kunnen. maak de invloedrijkste/rijkste Chinezen en Indiers lid van die club.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-11-2003 21:06 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2003 21:02 schreef attila_de_hun het volgende:
wel als er afzetmarkten in azie aangeboord kunnen worden vrees ik.denk eens aan al die potentieel consumerende chinezen, indiers etc. daar zijn wij europeanen niks bij(qua aantallen). alleen jammer dat de regering in china niet echt meewerkt maar dat komt mogelijk wel.


Ja maar dit geldt voor zowel de VS als Europa natuurlijk. Ik bedoel: WIJ kunnen ook daar gaan handelen...

Het is juist in belang van de VS en Europa om op dat gebied samen te werken of anders toekijken hoe we over 50 jaar een secundaire rol gaan spelen....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-11-2003 21:08 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2003 20:53 schreef Heiden het volgende:
We worden ook lid van Bilderberg en dan dragen we dat aan als punt op de volgende bijeenkomst.


Ik heb net Dubya gebeld, hij gaat het voordragen

quote:

Maar ik denk gewoon dat de scheiding tussen het westen en dat deel van de wereld gewoon steeds groter word. Ik weet het ook allemaal niet. Ik weet alleen dat er vreemde dingen aan de hand zijn op deze bol.


Dat klopt.

Dat illustreert echter des te meer dat een groepje machtige mensen niet zomaar 6 miljard mensen naar hun pijpen kan laten dansen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-11-2003 21:14 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2003 21:06 schreef Chelman het volgende:
Ja maar dit geldt voor zowel de VS als Europa natuurlijk. Ik bedoel: WIJ kunnen ook daar gaan handelen...

Het is juist in belang van de VS en Europa om op dat gebied samen te werken of anders toekijken hoe we over 50 jaar een secundaire rol gaan spelen....


ja, eigenlijk zag je dat dus "in het klein" in Irak. Eerst VS versus Europa maar ze hebben elkaar toch een beetje nodig en groeiden dus naar elkaar toe.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-11-2003 21:15 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ik ga mijn wereldheerschappijplannen alvast op kleine schaal uitvoeren d.m.v. een spelletje Age Of Mythology.

Ik zie de input van de heren tegemoet en zal ook nog pogen om het een en ander toe te voegen op een later tijdstip


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-11-2003 19:39 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Over conspiracy theorieën gesproken....

Op zaterdag is het precies 40 jaar geleden dat JFK doodgeknald is. Dat is pas een onderwerp waar er 1000en verschillende conspiracy theories over zijn.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 23-01-2004 18:32 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2003 20:45 schreef attila_de_hun het volgende:
danzou ik niet zozeer iets van landen noemen maar meer van een select groepje mensen die verder geen klap geven om de normale stervelingen. Ook niet om de burgers in de VS en Europa. Die dienen alleen maar om te comsumeren en om geld aan te verdienen, op te draven als stemvee of als soldaat in een "broodnodige" (olie?)oorlog.
maar ze zijn wel zo slim om niet een totale dictatuur in te stellen(dat eindigt ten slote altiojd in een opstand) maar een soort van schijndemocratie zodat het "gepeupel" toch tevreden blijft.





Goed, stel t zou zo zijn, wat zou dat selecte groepje dan hebben aan een wereldoorlog (al dan niet met nucleaire wapens)?
Waarom zouden ze willen blijven produceren en produceren en daarmee de wereld binnen 50 jaar naar de duivel helpen? Dan hebben zij er toch ook niks meer aan?

@wie dan ook begon over die wereld-regering: wie heeft er gehoord over die Illuminati?


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 25-01-2004 4:30 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 13 juni 2003 8:58 schreef campske666 het volgende:
idd, zolang als je geen plannen maakt om Bush te analen laten ze je toch met rust.

Shit straks wordt ik nog gepakt
altijd leuk om de echelon zoek lijsten door te sturen naar mensen
Explosives, guns, assassination, conspiracy, primers, detonators,Kakadan, initiators, main charge, nuclear charges, ambush, sniping, motorcade, IRS,
ETA, FARC, Cuba, Castro, Che Guevara, revolution, ATTAC, BATF, jtf-6, mjtf, hrt, srt, hostages, munitions, weapons, TNT, rdx, amfo, love, peace, hmtd, picric acid, silver itrite, mercury fulminate, presidential motorcade, Greenpeace, Chirac, salt peter, charcoal, sulfur, c4, composition b, petn, lead azide, lead styphante, ddnp, tetryl, nitrocellulose, nitrostarch, mines, grenades, rockets, fuses, delay mechanism, mortars, rpg7, propellants, incendiaries, incendiary device, thermite, security forces, intelligence, agencies, hrt, resistance, psyops, infiltration, assault team, defensive elements, evasion, detection, mission, communications, the football, platter charge, shaped charges, m118, claymore, body armor, charges, shrapnel.....
[url]
http://student.gelso.unitn.it/~eruditio/Echelon.htm[/url]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 29-03-2004 11:58 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Bibliotheekboeken krijgen een RFID-chip

Bij Emerce lezen we dat Nederlands grootste distributeur van bibliotheekboeken, NBD/Biblion, aan de 2,7 miljoen boeken die zij op jaarbasis uitlevert een RFID-chip gaat toevoegen. De streepjescode die op dit moment gebruikt wordt zal nog niet verdwijnen; bibliotheken kunnen zelf bepalen of, en op welke termijn, zij willen overstappen. Aan de chip zijn voor de bibliotheken geen extra kosten verbonden; het meevoeren van de chip levert NBD/Biblion namelijk ook voordelen op. Zo kan voortaan met één scan worden bepaald hoeveel, en welke, boeken er in bepaalde zendingen zitten.

Als een bibliotheek wil overstappen op RFID zal zij nog wel eerst zelf de benodigde apparatuur moeten aanschaffen. Twee bibliotheken, die van Doetinchem en Heiloo, hebben al aangegeven over de zullen gaan op RFID. Zoals bekend zijn er wel de nodige privacy-bezwaren te bedenken bij het toepassen van RFID in consumententoepassingen. Het idee dat iedereen met een scanner kan bekijken welk boek je bij je draagt kan er daar een van zijn.

Bron: Tweakers

Grmblml... dat wordt binnenkort voor m'n biebboeken ook een retourtje magnetron voor ik ze terugbreng


I'm not being rude. You're just insignificant.


Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 29-03-2004 12:03 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

Er stond laatst ook een stuk over privacy-schending in de National Geographic, waarbij aangetoont werd hoe (bijvoorbeeld) illegale vluchtelingen in vrachtwagens werden vervoerd, erg interessant.


Like Some Snow-white Marble Eyes


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 29-03-2004 12:19 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2004 11:58 schreef helmet het volgende:
Bibliotheekboeken krijgen een RFID-chip

Grmblml... dat wordt binnenkort voor m'n biebboeken ook een retourtje magnetron voor ik ze terugbreng


Inderdaad. Eerst het anarchistisch handboek in de magnetron, voordat je een vliegreis gaat maken.

't is toc hte gek voor woorden. Straks zit overal een chip in: schoenen, kleding, boeken en alle electonische apparatuur. Big brother is really watching you.


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 06-04-2004 21:22 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 29 maart 2004 12:19 schreef Phaestus het volgende:
't is toc hte gek voor woorden. Straks zit overal een chip in: schoenen, kleding, boeken en alle electonische apparatuur. Big brother is really watching you.
*wapper* In dit briefje van 5 zit nu in ieder geval GEEN chip meer. Wel een mooi zwart gaatje


I'm not being rude. You're just insignificant.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-04-2004 21:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

dus is ie wardeloos, en jij strafbaar voor vervalsing


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen