IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Op welke schaal wordt onze privacy geschonden? [Privacy-topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 03-03-2006 20:13 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2006 20:11 schreef jbassist het volgende:
waar haal je dat vandaan?


Uit een van de weinig bewaarde verhalen van een Duitse hospitaalarts. Zoekt en zij gult vinden.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 03-03-2006 20:16 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

@JBassist; en als zo'n kamp 12.000 joden per dag zou moeten "verwerken", hoe hebben die mensen dan überhaupt de kans gekregen om uitgemergeld te raken? Volgens zo'n cijfers zouden de meesten de eerste overnachting niet eens hebben gehaald.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 03-03-2006 20:18 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2006 20:10 schreef Heiden het volgende:
Zelfs op die foto's die jij post zien de mensen er helemaal niet zo uitgehongerd uit als het beeld wat op onze netvliezen staat.

heb jij sowiso je basisschool wel afgerond? je hebt die geschiedenis boeken toch gezien neem ik aan? niet uitgehongerd? holocaust nooit gebeurd? ik weet echt even niet wat hier nou in godsnaam over moet zeggen


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 03-03-2006 20:19 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2006 20:18 schreef jbassist het volgende:
heb jij sowiso je basisschool wel afgerond? je hebt die geschiedenis boeken toch gezien neem ik aan? niet uitgehongerd? holocaust nooit gebeurd? ik weet echt even niet wat hier nou in godsnaam over moet zeggen


Hij heeft gezegd dat dat volgens hem allemaal niet waar is.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 03-03-2006 20:20 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2006 20:18 schreef jbassist het volgende:
heb jij sowiso je basisschool wel afgerond? je hebt die geschiedenis boeken toch gezien neem ik aan? niet uitgehongerd? holocaust nooit gebeurd? ik weet echt even niet wat hier nou in godsnaam over moet zeggen


Nee, en de rest van de wereld kan daar ook niets op zeggen, omdat het nooit bewezen is.
En geschiedenisboeken worden geschreven door overwinnaars.

[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 03-03-2006 20:23]


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 03-03-2006 20:20 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2006 20:05 schreef Heiden het volgende:
En ja, alles wat we leren, of liever gezegd onze strotten krijgen afgeduwd, is gebaseerd op onwaarheden.


Dat was het antwoord dat ik net kreeg.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 03-03-2006 20:21 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Niet gebeurt lijkt me overdreven. Dat er propaganda is geweest en dat dingen overdreven zijn (tijdens de oorlog door BEIDE kanten) lijkt me ook duidelijk.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 03-03-2006 20:28 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

idd, dat zeker. maar dat de totale holocaust nooit heeft plaats gevonden lijkt me ietwat stug bedacht

al die foto's en video's die geschoten binnen die kampen zijn ook in scene gezet btw?

[Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 03-03-2006 20:31]


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 03-03-2006 21:23 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Jij doet het er gewoon om He ?


Fuck the world and fuck you


Cryptogram
Usericon van Cryptogram
Posted 04-03-2006 20:35 by Cryptogram Wijzig reactieProfiel van CryptogramQuote dit bericht

Inderdaad, een simpele provocateur zonder weerwoord.


"And as things fell apart, nobody paid much attention"


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 04-03-2006 20:51 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

ik heb jou weerwoord nog niet gezien op mijn laatste post in het nieuwstopic sjappie vreemd ook dat het toen ineens stil viel...............


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Cryptogram
Usericon van Cryptogram
Posted 04-03-2006 21:23 by Cryptogram Wijzig reactieProfiel van CryptogramQuote dit bericht

Pias, je komt hier allereerst puur de zaak uitlokken door het posten van je ´holocaust´ plaatjes en als iemand dan uitlegt waarom hij denkt dat het holocaustTM verhaal niet waterdicht is, kom je er op terug met geblaat over wat er in de schoolboekjes te lezen valt+ een ontzettend sterk weerwoord.


"And as things fell apart, nobody paid much attention"


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 04-03-2006 21:47 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

op zulke absurde theorien hoef ik denk ik niet eens in tegaan (en ga het ook niet meer doen.)
ontzettend sterkweerwoord in het nieuwstopic trouwes en nu serieus!!


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 04-03-2006 23:34 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Zware Metalen is een Judeo-Christelijk complot.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 05-03-2006 9:49 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Keristus Die had ik nog niet gezien


spelfout weggehaald...


Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 07-03-2006 18:11 by Morghodius Wijzig reactieProfiel van MorghodiusQuote dit bericht

1. What is Carnivore?

een betere band dan type o negative



serieus, mensen willen nu sneller hun privacy opgeven om veiliger te zijn, nu kan links wel gaan huilen maar als hun het toegeven dat er in en rond de steden je je leven (vooral als blanke Nederlander)niet meer zeker ben kan er wat aan gedaan worden, maar nee, ze hebben zelf er voor gezorgd dat mensen privacy sneller opgeven, links heeft zelf het nieuwe rechts gemaakt door de problemen te negeren en rechts maakt daar mooi gebruik van, links kan er een einde aan maken maar dan moeten ze wel toegeven dat het de verkeerde kant uit is gegaan met Nederland (zie bepaalde steden), en dat willen ze niet, toegeven dat ze fout zaten kennen ze niet.

wil links dat er geen big brother komt ?

doe dan wat aan de verloedering/criminalisering in Nederland

niet toegeven dat dat bestaat ? dan je muil houwe en verder leven in je veilige rijke links blanke buurt


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-03-2006 18:22 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2006 20:13 schreef Argus het volgende:
Bijzonder is wel dat KPN rond 1995 stellig volhield dat dit niet kon.


Als dat niet kon dan zou je niet kunnen bellen. Als je de toestellen niet ka ntraceren kan je er ook geen verbinding mee leggen.....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 07-03-2006 18:23 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Misschien bedoelde KPN dat dat niet extern kan gebeuren.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 20-01-2010 19:07 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

http://www.privacybarometer.nl/
https://www.bof.nl/
http://www.privacyfirst.nl/

Bewaarplicht telecomgegevens, Vingerafdrukken in paspoort en centrale database, 26.000 telefoontaps, BSN op de OV chipkaart, Wijziging telecommunicatiewet en vergeet de kilometerheffing niet.


Maar ach, als je niks verkeert doet, wat heb je dan te verbergen.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 20-01-2010 19:10 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Ah, er was een topic over!

Nou, conspiracy-theory vind ik eigenlijk wel een rare titel, het is gewoon een feit dat de privacy van burgers steeds meer in het nauw komt, en ik vind dat geen goed iets, vooral omdát ik niets te verbergen heb.


Boeiender


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 01-02-2010 10:38 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2010 19:07 schreef Dentz het volgende:
http://www.privacybarometer.nl/
https://www.bof.nl/
http://www.privacyfirst.nl/

Bewaarplicht telecomgegevens, Vingerafdrukken in paspoort en centrale database, 26.000 telefoontaps, BSN op de OV chipkaart, Wijziging telecommunicatiewet en vergeet de kilometerheffing niet.


Maar ach, als je niks verkeert doet, wat heb je dan te verbergen.



En alles voor de veiligheid en tegen het terrorisme!

Voel jij je ook niet veel veiliger sinds we verplicht een ID bij ons moeten dragen?

Die vingerafdrukken en erbij en dan hebben we zo een 100% veilige samenleving waarin niets mis kan gaan, iedereen zich gedraagt zoals het hoort en er eindelijk geen terroristische aanslagen meer voorkomen.

Joechei!

[/sarcasme modus]




Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 01-02-2010 11:29 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Ik krijg een beetje jeuk van al dat gezeik over privacy. Vooral de paranoïde gedachte dat dadelijk 'iedereen zomaar je gegevens in kan zien!'. Oh boehoe. Zo interessant is de gemiddelde burger niet.
Persoonlijk zal het me dan ook worst wezen. Kom maar op met dat landelijk EPD, vingerafdrukken en OV-chipkaart.

Het enige spijtige aan deze voorbeelden is dat de technische realisatie van het idee vaak behoorlijk ruk is.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 01-02-2010 11:45 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ik ben enorm blij met mijn appie klantenkaart.



Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 01-02-2010 11:58 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2010 11:29 schreef Illusione het volgende:
Ik krijg een beetje jeuk van al dat gezeik over privacy. Vooral de paranoïde gedachte dat dadelijk 'iedereen zomaar je gegevens in kan zien!'. Oh boehoe. Zo interessant is de gemiddelde burger niet.
Persoonlijk zal het me dan ook worst wezen. Kom maar op met dat landelijk EPD, vingerafdrukken en OV-chipkaart.

Het enige spijtige aan deze voorbeelden is dat de technische realisatie van het idee vaak behoorlijk ruk is.


Ik sluit mij geheel aan bij deze spreker


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 01-02-2010 12:04 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

[quote]Op 1 februari 2010 11:29 schreef Illusione het volgende:
Ik krijg een beetje jeuk van al dat gezeik over privacy. Vooral de paranoïde gedachte dat dadelijk 'iedereen zomaar je gegevens in kan zien!'. Oh boehoe. Zo interessant is de gemiddelde burger niet.
quote]

Als de gemiddelde burger niet zo interessant is, waarom moet dan wel van iedereen zo veel informatie vastgelegd worden?

Ow ja, dat is om ons te beschermen tegen al die kwade terroristen die ons leven tot een hel maken.

Nee, ik geloof niet in een 100% veilige samenleving. Dat houdt mijns inziens in een samenleving waarin iedereen iedereen controleert of hij/zij niet iets doet wat niet hoort. En zo'n samenleving zou ik niet in willen leven.

Bij een beetje leuk leven horen wat risico's, simpel gezegd, maar zo ervaar ik het wel.

En kom nu maar door met dat ze je via je bonuskaart of GSM al kunnen volgen waar je bent of wat je doet. Maar dat zijn dingen waarvoor je kiest. Voor vingerafdrukken in je ID, EPD en kastje in je auto voor het rekeningrijden kun je straks niet kiezen, dat is dan verplicht inleveren van je privacy ten faveure van ........van.......van wat eigenlijk? Een leven waarin niemand iets verkeerd kan doen?




Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen