IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Belachelijke Metal teksten / lyrics Vorige pagina | Volgende pagina
wouter023
Usericon van wouter023
Posted 03-12-2013 13:08 by wouter023 (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van wouter023Quote dit bericht

quote:
Op 3 december 2013 12:56 schreef Marcel H. het volgende:
Daar krijg ik volgende week donderdag al 90 minuten lang mee te maken tijdens Sabaton op EMM. Dan zingen ze wel over historische dingen. Maar dat gebeurt zo ontzettend blij en dartel dat ik me het liefste meteen verhang

Dat is dus de reden dat ik niet tegen folkmetal kan.


wouter023


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 03-12-2013 13:12 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2013 12:20 schreef Marcel H. het volgende:
Precies. Valt totaal niet te rijmen DsO en lieflijke teksten. Net zomin als Funeral Mist en lieflijke teksten of Clandestine Blaze. Ach ik kan nog wel even doorgaan zo

Andersom net zo min eigenlijk. Sabaton met duistere teksten? Stratovarius, Sonata Arctica, Rhapsody? Moet er niet aan denken.

Nu je dat zo op een rijtje zet... Hmmm... Ruwe inschatting hoor, maar ik realiseer me nu dat de meeste metalluisteraars misschien juist blije metal luisteren. Met als ruime koploper Duitsland


Quis moderabat ipsos moderatores?


wouter023
Usericon van wouter023
Posted 03-12-2013 13:26 by wouter023 (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van wouter023Quote dit bericht

quote:
Op 3 december 2013 13:12 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Nu je dat zo op een rijtje zet... Hmmm... Ruwe inschatting hoor, maar ik realiseer me nu dat de meeste metalluisteraars misschien juist blije metal luisteren. Met als ruime koploper Duitsland

Dus eigenlijk was de discussie voor niks??


wouter023


wouter023
Usericon van wouter023
Posted 03-12-2013 13:27 by wouter023 (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van wouter023Quote dit bericht

quote:
Op 3 december 2013 12:53 schreef De Tegenpartij het volgende:
NOS journaal?




Daar valt de muzikale omlijsting mij altijd zo tegen.


wouter023


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 03-12-2013 13:28 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2013 13:26 schreef wouter023 het volgende:
Dus eigenlijk was de discussie voor niks??

Dat sowieso!

Maar de onderdelen van de discussie zijn hoe dan ook interessant eigenlijk


Quis moderabat ipsos moderatores?


wouter023
Usericon van wouter023
Posted 03-12-2013 13:35 by wouter023 (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van wouter023Quote dit bericht

quote:
Op 3 december 2013 13:28 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Dat sowieso!

Maar de onderdelen van de discussie zijn hoe dan ook interessant eigenlijk

Bepaalde onderdelen wel, en nee ik ga geen quotes geven van die stukken. En speciaal voor Fusion: waarom ga je zelf geen death metal spelen met teksten die over onderwerpen gaan die jou aanspreken? Je bent vast niet de enige met deze mening.


wouter023


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 03-12-2013 13:46 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 3 december 2013 13:12 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Nu je dat zo op een rijtje zet... Hmmm... Ruwe inschatting hoor, maar ik realiseer me nu dat de meeste metalluisteraars misschien juist blije metal luisteren. Met als ruime koploper Duitsland


Funeral doom, of wat voor doom dan ook met superblije teksten wat een gruwel zal dat zijn

Maar jou hypthese dat de meeste metalluisteraars juist blije metal beluisteren wordt wel door het bezoekersaantal bij doomconcerten ondersteund. Als je op een dag van Dutch Doom Days meer dan 200 mensen aanwezig hebt, is dat veel


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-12-2013 13:56 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

I'm happy with my misery
wii wii wiiiii



signature


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 03-12-2013 13:58 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 3 december 2013 13:08 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Nee hoor, kort is prima. Je krijgt wel de wind van voren omdat je niet echt ingaat op wat ik zeg Sisyphos heeft ook gewoon gelijk, je staat niet zuiver in de discussie.
Want? Jij gaat toch ook niet op iedere zin in die ik post? Ik hoor (serieus) graag van je waarom jij zegt dat ik 'niet echt inga op wat je zegt'.

quote:
Op 3 december 2013 13:08 schreef Ascendant Grotesque het volgende:Je verwees voor deze post weer lekker tof naar die link alsof het jouw gelijk aantoont, maar negeert totaal wat ik over die link gezegd heb. Gezien die link volgens jou de waarheid herbergt: My best guess is that death metal bands use Death Metal English because it’s innately awesome.. Ofwel, men gebruikt het gewoon omdat het tof is. Niet omdat men denkt ermee intelligenter/beter te lijken dan de rest. Het is dus niet pretentieus.
'Lekker tof', toe maar. Zal ik ook de zaken aanhalen die *wel* in mijn straatje (lees: mening) passen? Over niet zuiver gesproken.

Big, polysyllabic words: You don’t have to use them correctly; you just have to use them.Let wel, hij schrijft 'big', niet 'long'.

Grandiloquent metaphor: This is death metal. Make whatever you’re talking about sound really big and important.

Illogical or meaningless sentences: This one certainly isn’t unique to Death Metal English, but it’s popular in the realm. Writing lyrics that make grammatical and substantive sense is not sufficiently off-putting and obscurantist for some bands,

Elitair dus.

quote:
Op 3 december 2013 13:08 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
In death en mindere mate black komen relatief veel niet-alledaagse woorden voor, ja. In metal als geheel niet zo. En zelfs de lastige teksten zijn grotendeels niet zo moeilijk.
Noem eens een ander groot genre waar dit soort teksten met archaische en niet-ganbare woorden invoorkomen? Naast death en black hebben we ook nog prog en djent, die kunnen er ook wat van anders hoor. En je scrhjft 'niet moeilijk'. Jij wist wat "quotidian" betekende? Jij kan de gemiddelde death metal tekst lezen zonder woordenboek erbij?

quote:
Op 3 december 2013 13:08 schreef Ascendant Grotesque het volgende:Dit is hoe je je argument (wederom) opzet:

Premisse: metalheads vinden alles kut behalve metal en zijn pretentieus en elitair.
Conclusie: metalteksten met niet-alledaagse woorden zijn pretentieus en elitair.

Dat argument klopt gewoon niet. Het is een non-sequitur. En daarbij maakt het niet eens uit dat het om meningen gaat. Ik zie geen duidelijk zichtbare logische verbinding tussen deze twee uitspraken, dus ik kan je argument niet onderschrijven/
Uiteraard maakt het WEL uit dat het om een mening gaat. Waarom mag ik geen link zien tussen in-crowd gebruik van moelijke woorden enerzijds en 'anekdotisch bewijs' inzaken metalheads die vaak (in dit topic nog meerdere keren voorgevallen) metal beter noemen dan andere muzieksoorten, hun kledingstijl veel beter vinden dan andere meer gangbare mode, zichzelf vaak intelligenter vinden dan bijv christenen (zal ik de talloze quotes in die richting op ZM erbij pakken? Dat wordt een pagina of wat vol) etc anderzijds? Waarom niet? Waarom zou ik die mening niet mogen hebben?

quote:
Op 3 december 2013 13:08 schreef Ascendant Grotesque het volgende:Hier heb ik je al op gewezen, en ik had je gevraagd de gevolgtrekking alsnog uit de doeken te doen en dat is nog steeds niet gebeurd.
Ik snap niet precies wat je van me verwacht hier.

quote:
Op 3 december 2013 13:08 schreef Ascendant Grotesque het volgende:Zoals het er nu voorstaat doe je dus twee losse uitspraken, waarbij de ene géén onderbouwing van de andere is.
Ik spreek dan ook over een link. Het één is niet per se de conclusie van het ander.

quote:
Op 3 december 2013 13:08 schreef Ascendant Grotesque het volgende:Naast mij eigen theorie heb ik heel wat meer dingen genoemd die verklaren waarom men die woorden gebruikt. Lees het nog eens zou ik zeggen.
Daar ben ik dan ook op ingegaan (je verhaal over alledaagse connotaties bijvoorbeeld). Je zou eens wat minder snel moet wijzen met je pedan... met je vingertje als iemand niet op alles ingaat, daar je dat zelf ook niet doet Zo gaat dat nou eenmaal met ellenlange internet-discussies die nergens over gaan Verder, en dat heb ik je ook al gezegd ("lees het nog eens zou ik zeggen") vind ik je theorie best interessant en aannemelijk, maar vind ik mijn eigen mening verdedigen in dit topic nu even belangrijker.

Verder heb ik
quote:
Op 3 december 2013 13:08 schreef Ascendant Grotesque het volgende: inderdaad gezegd dat death metal afwijkt van de normale muzikale taal. Onder "de normale muzikale taal" versta ik wat wat de meeste mensen 'begrijpen' (prettig vinden, muziek noemen) als ze het horen. In dit geval, heb ik het dan natuurlijk over Westerse muziek. Daar binnen doet death metal namelijk expres dingen die niet normaal zijn. Daar was het niet de eerste, noch de laatste in en zeker niet de enige in, maar het doet het wel. Veel gebruik van mineur en atonaliteit is het duidelijkste aspect waarin (bepaalde) death metal van de muzikale norm afwijkt. Zowel qua muziek, als qua zang. En dan komt er nog een pak luidheid, vervorming, snelheid etc. bij. De meeste mensen vinden het door dat totaalpakket onprettig om death metal te horen, het hoort niet bij hun muzikale taal, en sommigen zullen het zelfs geen muziek noemen. Zolang het gros van de mensen het niet uit kan staan, wijkt het af van de normale muzikale taal. Punt.
Onzin. Punt. Echt dikke onzin. En het is n beetje jammer dat je je nu opeens 'indekt' door je te beperken tot Westerse muziek. Weet je hoeveel mensen er naar diverse vormen van Aziatische traditionele muziek luisteren? Of naar de diverse soorten Latin muziek? Of Balkan (waar 4/4 eerder de uitzondering dan de regel zijn?) Als je al die muzieksoorten van de hele wereld bij elkaar neemt, is death metal zo uniek noemen een onhoudbare stelling. Zelfs als je t vergelijkt met Westerse muziek; luister maar naar fusion met zijn oversturing, intens snelle stukken, atonale passages, polymeters en polyritmen etc. Luister maar naar Balkan met zijn ongelooflijke snelheid en moeilijke maatsoorten. Luister maar eens naar moderne microtonal klassieke composities, naar free jazz etc etc.

quote:
Op 3 december 2013 13:08 schreef Ascendant Grotesque het volgende:En ook zijn er duidelijk andere dingen binnen bijvoorbeeld Westerse (klassieke) muziek tot aan totaal abstracte muziek die nog veel meer van die Westerse norm afwijken. En zijn er dingen uit andere delen van de wereld die de meeste westerlingen ook niet tot de "normale muzikale taal" rekenen. Daar ben ik me prima van bewust, en ik waardeer je eerdere opmerking over mijn vermeende "persoonlijke onbekendheid met de vele genres muziek die er zijn" dan ook totaal niet.
Dat spijt me (oprecht), maar dan moet je (juist jij die zo snel roept dat de ander zorgvuldig moet zijn) maar zorgvuldiger zijn. Je geeft geen context en nu pas geef je opeens zaken als 'Westers' en 'iedereen begrijpen' erbij.

quote:
Op 3 december 2013 13:08 schreef Ascendant Grotesque het volgende:Zeer waarschijnlijk op nummer 1, ja. Maar ik denk dat de meerderheid van de huidige metalteksten niet anti-christelijk zijn.
Gezien mijn re-defenitie van mijn stelling 3 (?) pagina's geleden heeft dit dus geen zin meer Ik spreek ook over metal in vergelijking met andere muzieksoorten.

quote:
Op 3 december 2013 13:08 schreef Ascendant Grotesque het volgende:Er zit iets in de muziek wat wij als westerlingen als duister ervaren, ja.
Een mening die ik slechts ten dele deel. Ik zie muziek gewoon als muziek. Maar goed, het gaat me dan ook niet erom dat het wel/niet duister zou zijn. Het gaat me erom dat ik t cliché vind om je te conformeren aan 'duistere teksten' omdat 'dat zo hoort'. Ik dacht dat ik daarin duidelijk was.

quote:
Op 3 december 2013 13:08 schreef Ascendant Grotesque het volgende:Nu nog steeds wordt in metal ontzettend veel met tritone, andersoortige dissonantie of in ieder geval ontwijking van consonantie, en niet te vergeten mineur gespeeld. Zaken die duidelijk een duister effect op de luisteraar hebben. Logischerwijs past daar een duistere tekst bij. Extreme distortion draagt daar ook aan bij.
Ja, het past er wellicht bij. Nogmaals, dat ontken ik toch ook nergens? Ik vind het alleen jammer en belachelijk (misschien een beetje sterk uitgedrukt) dat men zich daar continu aan conformeert.

quote:
Op 3 december 2013 13:08 schreef Ascendant Grotesque het volgende:OK. Ga maar maken dan
Ik weet niet of dit een soort argument is, of slechts een oprechte aansporing, maar dat deed ik al zo'n 20 jaar geleden, metal teksten over aliens, liefde en andere niet per se duistere zaken. Verder maakte ik me ook wel degelijk schuldig aan 'moeilijke' woorden en relatief duistere zaken hoor I plead guilty.

quote:
Op 3 december 2013 13:08 schreef Ascendant Grotesque het volgende:Deze nog even los. Ik had al gezegd dat je misvattingen hebt over mijn meningen over muziek, en toch ga je er hier weer over door.
Staat daar een verbod over? Het is lastig discussieren als jij continue lijkt te willen bepalen waar wel en waar niet op gereageerd mag worden. Maar goed, dat gezegd hebbende, je schreef:

"Ik mag hopen dat mensen die veel naar metal luisteren metal inderdaad beter vinden dan andere genres Anders zouden ze wat anders moeten gaan luisteren."

en daar refereerde ik aan door te schrijven

"je refereerde zelf ook al aan iets dergelijk, namelijk dat metal beter is oid)"

Dus ik vind dat je niet zulke lange tenen moet hebben. Ik zeg duidelijk NIET dat jij zegt dat andere muziek k*t is, maar dat je refereert aan iets dergelijks (je mag immers hopen dat men metal beter vindt dan andere stijlen).

quote:
Op 3 december 2013 13:08 schreef Ascendant Grotesque het volgende:Ik heb nergens gezegd dat metal beter is, en al helemaal niet dat alle andere muziek kut is. Die twee uitspraken zijn ook helemaal niet gelijkwaardig, dus dat "iets dergelijks" is totaal ongepast. Dat alles bij elkaar maakt deze uitspraak van jou best een vooringenomen kutopmerking.
Mijn excuses dan, was niet zo bedoelt. En als ik lees wat ik schrijf vind ik dat nog steeds niet zo. Ik spreek over refereren aan iets in hetzelfde straatje en dat is 'A is kut' en 'B is beter dan A' natuurlijk wel. Als ik wist dat je er zo gevoelig op zou reageren zou ik me anders uitgedrukt hebben/

quote:
Op 3 december 2013 13:08 schreef Ascendant Grotesque het volgende:Als een muziekluisteraar voor 80% naar metal luistert is het toch logisch om te concluderen dat deze persoon metal beter vindt dan de andere soorten?
Waarom? Misschien kent ie de andere soorten niet? Grote kans dat ie nog nooit Gamelan, Balkan, Karnatka oid heeft gehoord laat staan heef leren waarderen?

quote:
Op 3 december 2013 13:08 schreef Ascendant Grotesque het volgende:Anders was het luistergedrag wel netter verdeeld over alle genres. Dan hou ik het op de simpele definitie van 'muziek beter vinden', namelijk 'ik luister dat liever'.
Ook nu wederom de reactie mijnerzijds dat voor iemand die zo snel de ander van onzurgvuldigheid beticht dit dan redelijk onzorgvulgig was van je We spreken over "pretentieus" en "elitair", en dan gebruik jij het woord "beter"


[Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 03-12-2013 14:01]


When your people matter, menstrual health matters


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 03-12-2013 14:04 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Sjips, volgens mij mis ik een aantal stukken


When your people matter, menstrual health matters


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 03-12-2013 14:04 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Ja, en er klopt sowieso geen hout van wat je allemaal zegt.


Quis moderabat ipsos moderatores?


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 03-12-2013 14:15 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Verkeerde been uit bed gestapt vandaag ofzo? Je komt n beetje elitair over


When your people matter, menstrual health matters


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 03-12-2013 14:29 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2013 14:15 schreef Fusion het volgende:
Verkeerde been uit bed gestapt vandaag ofzo? Je komt n beetje elitair over

Nee, totaal niet. Dit vat goed samen waarom ik chagrijnig van je word:
quote:
Op 3 december 2013 13:58 schreef Fusion het volgende:
Verder, en dat heb ik je ook al gezegd ("lees het nog eens zou ik zeggen") vind ik je theorie best interessant en aannemelijk, maar vind ik mijn eigen mening verdedigen in dit topic nu even belangrijker.

Je wil geen discussie voeren, maar gewoon je mening uitdragen en tegenargumenten negeren. Dat is prima natuurlijk, maar ik heb er geen zin in om zo te praten. Zo komen we niks verder namelijk.

Doei!

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 03-12-2013 14:31]


Quis moderabat ipsos moderatores?


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 03-12-2013 14:40 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Nee, ik typ zulke ellenlange berichten omdat ik geen discussie wil voeren Je moet niet zo snel lopen huilen als de discussie anders loopt dan jij wenst. Je beticht me van van alles maar maakt je zelf ook regelmatig schuldig aan van alles, dat geeft op zich niets, maar jammer is het wel dat je dan nu opeens de discussie afkapt.


When your people matter, menstrual health matters


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 03-12-2013 15:00 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

STRYPER

"Soldiers Under Command"


[Verse 1]
We are the soldiers under God's command
We hold His two-edged sword within our hands
We're not ashamed to stand up for what's right
We win without sin, it's not by our might
And we're fighting all the sin
And the good book -- it says we'll win!

[Chorus]
Soldiers, Soldiers, under command
Soldiers, Soldiers, fighting the Lords battle plan

[Verse 2]
Are you a soldier under God's command
Help fight the good fight, join us while you can
The battle that's waiting is fought so easily
Through Him, without sin there is victory
And were fighting all the sin
And the good book -- it says we'll win!

[Repeat Chorus]


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 03-12-2013 16:22 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2013 14:40 schreef Fusion het volgende:
Nee, ik typ zulke ellenlange berichten omdat ik geen discussie wil voeren Je moet niet zo snel lopen huilen als de discussie anders loopt dan jij wenst. Je beticht me van van alles maar maakt je zelf ook regelmatig schuldig aan van alles, dat geeft op zich niets, maar jammer is het wel dat je dan nu opeens de discussie afkapt.

De discussie loopt in ieder geval niet lekker zo, en met nu nog vingerwijzen komen we ook niet verder. Dus ik hoop gewoon dat het de volgende keer beter gaat, en ik zal m'n best doen




Wat ik qua metalteksten zeer slecht trek is zaken als Ayreon. In mijn herinnering had ik er vooral bij 01011001 last van. Tot op het niveau dat ik nummers afzette omdat ik stoorde aan de teksten :') Ik vind het belachelijke teksten omdat het mij wat te new-age stylo inzetten van wetenschap e.d. is. Waarbij het dus de wetenschap niet echt serieus neemt, maar slechts als middel een beetje half op het toneel zet. En wat er overblijft is dan al met al te theatraal geneuzel

http://www.darklyrics.com/lyrics/ayreon/01011001.html

Wat als kleiner punt ook niet hielp was net in de tijd dat dat album uitkwam ik Bender's Big Score had gezien. Het "Zero (one) one (zero) one (zero) zero (zero)"-stuk van Ayreon deed me telkens aan dit denken:





Op zich heb ik dan weer niets tegen zulke (grootse) concepten voor een dergelijk album. En dan mag er ook best met wetenschap gespeeld worden, het hoeft (en kan) natuurlijk niet helemaal correct zijn. spectre postte het al zelf, het album The Prime Mover van Control Human Delete is dan qua lyrics een voorbeeld van hoe zoiets wél moet.


Quis moderabat ipsos moderatores?


Woutjinho
Usericon van Woutjinho
Posted 03-12-2013 16:38 by Woutjinho Wijzig reactieProfiel van WoutjinhoQuote dit berichthttp://https://rateyourmusic.com/~Woutjinho

quote:
Op 3 december 2013 15:00 schreef nark het volgende:
STRYPER

"Soldiers Under Command"


Ouch, meteen een rede om zo'n cd weg te gooien als er zo'n propaganda in zit.


Atomization: Bandcamp - Spotify


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 03-12-2013 16:41 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 3 december 2013 16:22 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
De discussie loopt in ieder geval niet lekker zo, en met nu nog vingerwijzen komen we ook niet verder. Dus ik hoop gewoon dat het de volgende keer beter gaat, en ik zal m'n best doen

Waar twee vech... ehm klooien hebben twee schuld. Ik geef toe (en gaf ook aan) dat ik me meer bezig wou houden met het verdedigen van mijn stelling dan een bredere discussie over het waarom achter het 'death metal English'. Mijn oprechte excuses voor mijn onzorgvuldigheid, onwil de discussie breder te trekken en algehele irritiatiefactor. Ik heb voor de onzorgvuldigheid als flauw excuus de combinatie dat ik aan t werk ben en eigenlijk geen discussie wou. Ik hoop ook dat jij wat minder snel anderen verwijt dat ze onzorgvuldig zijn want je maakt zelf ook vaak genoeg missers op dat gebied. Maar goed, ik waardeer je streven naar secuur zijn en ook je sportieve reactie hier.




When your people matter, menstrual health matters


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 03-12-2013 16:45 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 3 december 2013 16:38 schreef Woutjinho het volgende:
Ouch, meteen een rede om zo'n cd weg te gooien als er zo'n propaganda in zit.
Waarom vind je dit propaganda? En waarom zulke propaganda niet en andere propaganda wel? Of selecteer je al je teksten op wel/niet propagandistisch karakter?


When your people matter, menstrual health matters


wouter023
Usericon van wouter023
Posted 03-12-2013 18:23 by wouter023 (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van wouter023Quote dit bericht

quote:
Op 3 december 2013 16:38 schreef Woutjinho het volgende:
Ouch, meteen een rede om zo'n cd weg te gooien als er zo'n propaganda in zit.

Op zeker, de deur uit ermee.


wouter023


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 03-12-2013 19:27 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2013 18:23 schreef wouter023 het volgende:
Op zeker, de deur uit ermee.

Maar dan wel luisteren naar Peste Noire Kom, ik had beter verwacht.

*luistert nog wat naar Verse*


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


wouter023
Usericon van wouter023
Posted 03-12-2013 19:29 by wouter023 (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van wouter023Quote dit bericht

quote:
Op 3 december 2013 19:27 schreef BenKnuckles het volgende:
Maar dan wel luisteren naar Peste Noire Kom, ik had beter verwacht.

*luistert nog wat naar Verse*

Andere soort propaganda. Check die van stryper nog maar eens.

[Dit bericht is gewijzigd door wouter023 op 03-12-2013 19:30]


wouter023


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 03-12-2013 19:40 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2013 19:29 schreef wouter023 het volgende:
Andere soort propaganda. Check die van stryper nog maar eens.

Weet ik, maar dat boeit me niet zo. Blijf het leuk vinden als metalfans christelijke bands afschieten omwille van het christelijk zijn. Is dat niet wat té jaren 90?


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 03-12-2013 19:53 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Vette verse van Method Man op de eerste pagina van dit topic, trouwens.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 03-12-2013 20:04 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Geen metal, maar de meeste teksten van de Heideroosjes zijn vrij ergerlijk na een paar keer luisteren.


Boeiender


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen