IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Ministry Vorige pagina | Volgende pagina
Mies
...
Usericon van Mies
Posted 17-06-2003 23:36 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

Ik vond ze erg goed op Fields... Wat een strakke band zeg. Lekker die industrial muziek Ook leuk om te zien dat ze twee drummers hadden

[Dit bericht is gewijzigd door Mies op 17-06-2003 23:37]



Zenial
Usericon van Zenial
Posted 18-06-2003 10:20 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Poeh tijd geleden dat ik ze gezien heb... op Waldrock in 96. Best goed concert, al kan ik me er niet al te veel meer van herinneren dan een vrij brute pit hehe.
Ik vind (zoals iedereen geloof ik) The Mind.. en Psalm 69 wel tof, wat ik van het nieuwe werk ken vind ik niks, en het oudere werk is helemaal erg. Iemand voor de lol wel eens de Ministry CD "Work For Love" geluisterd?


Zenial


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 18-06-2003 13:18 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Oude werk is behoorlijk electro, niet?


Touché, pussycat!


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 18-06-2003 16:28 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Hmmm ik dacht meer aan het woord "GAY"


Zenial


-I-Evil-I-Eagle-I-
Usericon van -I-Evil-I-Eagle-I-
Posted 18-06-2003 18:37 by -I-Evil-I-Eagle-I- Wijzig reactieProfiel van -I-Evil-I-Eagle-I-Quote dit bericht

Jahaaaa... 96 waldrock.

Dat concert is misschien wel t beste f*kin optreden geweest wat ik ooit gezien heb. Mwja, ok, misschien iets overdreven, maar ik krijg nog spontaan last van me maag als ik daaraan denk

Daarna overleed ministry vrij snel wel... helaas.

Dat concert in paradiso was ik trouwens wél van ondersteboven, maar daar moet bij gezegd worden dat dat zaaltje toen wel voor een derde afgebroken was en er volgens mij niet minder kaarten voor verkocht zijn dan normaal. Oftewel: Bar-bier-hangen en ik heb niet echt kunnen zien of er idd geplaybacked werd. Dan doen ze dat wel gaaf trouwens


Def
Nu? Ja, NU!!
Usericon van Def
Posted 20-06-2003 15:22 by Def Wijzig reactieProfiel van DefQuote dit bericht

Da's waar. Playbacken, maar wel goed.



windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 09-07-2003 12:36 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

Ik vond ze super op graspop! Wie nog?!
Retestrakke cyberfliptrance-industrial. Zelf m'n beste goatrip kon hier niet aan tippen.


mvg wk10


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 09-07-2003 12:41 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

op cd vind ik het super bruut maar op graspop zakte echt mn broek er van af. Wat slecht


I can't shoot straight unless I've had a pint!


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 09-07-2003 12:47 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

Ik vond ze anders echt goed.
Mischien wat teveel gedronken en geblowt.


mvg wk10


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 09-07-2003 12:50 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Tja, ik snap het ook niet aangezien bijna iedereen er over te spreken was. Misschien lag het aan het geluid, ik vond bv het gitaar geluid lang ziet zo vet als op de cd. Het leek wel of ze het alleen van hun samples enzo moesten hebben.


I can't shoot straight unless I've had a pint!


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 09-07-2003 12:56 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

Ik stond helemaal vooraan en het enige wat ik niet kon horen waren de keybords! Enkel die retestrakke drum en die geflipt leuke gitaarrifjes.
Voor mij waren ze samen met TON het hoogtepunt van graspop.


mvg wk10


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 09-07-2003 13:00 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

op With Full Force speelden ze erg goed vond ik. Heerlijk geluid, lekker lang uitgerekte nummers... erg


Zenial


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 01-12-2003 18:19 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Al Jourgensen is een heerscher met name wat zijn side-projects als Pigface of Revolting Cocks betreft.

Ik kan zelf de meeste werk van Ministry zeker goed waarderen. Ja, zelfs de eerste (een beetje electropop op zijn tijd is nooit weg).

Ik heb:

With SYmpathy
Land of rape and honey
Mind is a terrible thing to taste
Psalm 69
Dark side of the spoon



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 01-12-2003 18:25 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Ik heb alleen Psalm69 geloof ik.. Wat een herrie.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 01-12-2003 19:22 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Hier staan in de kast:

- The mind is a terrible thing to taste
- Psalm 69
- Filthpig

Ik moet nog zoooo veel platen kopen.


Touché, pussycat!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 01-12-2003 20:33 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2003 19:22 schreef Sporty Voleg het volgende:

Ik moet nog zoooo veel platen kopen.


Join the club


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 01-12-2003 20:33 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2003 19:22 schreef Sporty Voleg het volgende:
Hier staan in de kast:

- The mind is a terrible thing to taste
- Psalm 69
- Filthpig

Ik moet nog zoooo veel platen kopen.


Ik kan Land Of Rape And Honey trouwens niet genoeg aanprijzen. Zieke, noisy soundscapes en een zeer aparte atmosfeer


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-12-2003 15:28 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Voleg! Niet treuzelen! Land of Rape and honey scoren!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 02-12-2003 16:50 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 2 december 2003 15:28 schreef Chelman het volgende:
Voleg! Niet treuzelen! Land of Rape and honey scoren!

Ik vind ministry erg tof maar deze cd vind ik toch zo walgelijk om te kotsen zo slecht. Gatverdegatver electronica liefdesliedjes


Zenial


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-12-2003 16:52 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2003 16:50 schreef Zenial het volgende:
Ik vind ministry erg tof maar deze cd vind ik toch zo walgelijk om te kotsen zo slecht. Gatverdegatver electronica liefdesliedjes




Dit is het ruwste wat ze opgenomen hebben. Jij bent volgens mij in de war met With Sympathy



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 02-12-2003 16:57 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 2 december 2003 16:52 schreef Chelman het volgende:


Dit is het ruwste wat ze opgenomen hebben. Jij bent volgens mij in de war met With Sympathy



Euhmmmmm.........
Ik ben volgens mij in de war met With Sympathy


nevermind


Zenial


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-12-2003 16:58 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Shit happens


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 07-12-2003 17:00 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2003 15:28 schreef Chelman het volgende:
Voleg! Niet treuzelen! Land of Rape and honey scoren!

Ow, sorry. Ik ben een paar dagen niet hier geweest. Ik zal eens op zoek gaan.


Touché, pussycat!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 26-05-2004 11:16 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Iemand het nieuwe album van Ministry, genaamd House of the Molé, al gehoord?

Heb hem net van het net geplukt en opgezet.. klinkt zeer vet.. Vooral erg aggressief en vol van geluid ten opzichte van eerder werk. Het monotone industrial geluid lijkt nog wat verder naar de achtergrond gezakt maar het is weer overduidelijk MINISTRY!


Nu nog een rondje NL graag.....

@Zenial: het héle oude werk van Ministry, zeg maar het jaren 80 gebeuren, is inderdaad zwaar GAY ..

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 26-05-2004 11:18]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-05-2004 11:17 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zie interview en cd-review op de frontpage!


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen