IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Ministry Vorige pagina | Volgende pagina
Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 26-05-2004 11:18 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2004 11:16 schreef Valorian het volgende:
Iemand het nieuwe album van Ministry, genaamd House of the Molé, al gehoord?

Heb hem net van het net geplukt en opgezet.. klinkt zeer vet.. Vooral erg aggressief en vol van geluid ten opzichte van eerder werk. Het monotone industrial geluid lijkt nog wat verder naar de achtergrond gezakt maar het is weer overduidelijk MINISTRY!


Nu nog een rondje NL graag.....



Yep heb hier een promo liggen van House of the mole..echt een knaller van een plaat


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 26-05-2004 11:18 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2004 11:17 schreef Jenje het volgende:
Zie interview en cd-review op de frontpage!


Aha.. cd-review maar eens spotten dan..(interview al gelezen, goed) ..

WIJZIG:

Heeft trouwens veel weg van Psalm 69, maar vergeleken daarmee is dit echt een muur van geluid die op je af komt

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 26-05-2004 11:21]


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 26-05-2004 11:21 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2004 11:18 schreef Valorian het volgende:
Aha.. cd-review maar eens spotten dan..(interview al gelezen, goed)


Misschien moet ik toch es wat fanatieker m'n eigen stukken gaan promoten


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 26-05-2004 11:24 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2004 11:21 schreef Borgia het volgende:
Misschien moet ik toch es wat fanatieker m'n eigen stukken gaan promoten


Hehehe.. ik ben uitzondering op de regel denk ik.. kom niet zo veel op de frontpage van zm, het interview kwam ik tegen nadat het genoemd werd in een topic ergens.. Overigens valt het me nu ook op hoe véél cd's er geresenceerd worden op zm (ga zo door)


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 26-05-2004 11:30 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2004 11:24 schreef Valorian het volgende:
Hehehe.. ik ben uitzondering op de regel denk ik.. kom niet zo veel op de frontpage van zm, het interview kwam ik tegen nadat het genoemd werd in een topic ergens.. Overigens valt het me nu ook op hoe véél cd's er geresenceerd worden op zm (ga zo door)


Er komen inderdaad steeds meer cd's en interviews met grotere bands..we zijn inderdaad bezig om flink te groeien


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 26-05-2004 11:31 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 26 mei 2004 11:18 schreef Valorian het volgende:
Heeft trouwens veel weg van Psalm 69, maar vergeleken daarmee is dit echt een muur van geluid die op je af komt
Ik heb 'm nu ook op staan.. heb 'm nog niet helemaal gehoord, maar ik ben er nu al enorm over te spreken inderdaad! Dit is echt weer een flink hoogstandje van de heren.. en na hun vorige (ditmaal geslaagde) tour kan ik niet wachten tot ze weer een rondje komen maken!


I'm not being rude. You're just insignificant.


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 26-05-2004 11:33 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2004 11:31 schreef helmet het volgende:
Ik heb 'm nu ook op staan.. heb 'm nog niet helemaal gehoord, maar ik ben er nu al enorm over te spreken inderdaad! Dit is echt weer een flink hoogstandje van de heren.. en na hun vorige (ditmaal geslaagde) tour kan ik niet wachten tot ze weer een rondje komen maken!


Na het interview wist de manager mij te vertellend dat de band in november naar Europa komt..als ze in Nederland gaan spelen, ben ik erbij

Welke cd's van Ministry zijn verder aan te raden?


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 26-05-2004 11:35 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2004 11:31 schreef helmet het volgende:
Ik heb 'm nu ook op staan.. heb 'm nog niet helemaal gehoord, maar ik ben er nu al enorm over te spreken inderdaad! Dit is echt weer een flink hoogstandje van de heren.. en na hun vorige (ditmaal geslaagde) tour kan ik niet wachten tot ze weer een rondje komen maken!


Het enige werk van Ministry wat ik redelijk vond tegenvallen was Filthpig. Heb net even gezocht en tot nu toe staan er drie optredens in Europa, in juni, maar niets in NL .. wie weet komt er nog iets.. naar europa voor 3 optredens is wel karig.. (maar aan de andere kant, Obituary kwam vorige week ook voor één optreden naar europa) ..


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 26-05-2004 11:37 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2004 11:33 schreef Borgia het volgende:
Welke cd's van Ministry zijn verder aan te raden?



Land of rape and honey

Mind is a terrible thing to taste



dit zijn de beste.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 26-05-2004 11:40 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2004 11:37 schreef Chelman het volgende:
Land of rape and honey

Mind is a terrible thing to taste



dit zijn de beste.


En Psalm 69?


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 26-05-2004 11:43 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 26 mei 2004 11:40 schreef Borgia het volgende:
En Psalm 69?
Ja, die vind ik daar ook wel bij horen. Die drie.. en mogelijk (maar dat laat ik nog even beklijven) de nieuwe dus ook.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 26-05-2004 11:52 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

Hmm vreemd genoeg vond Al Jourgensen tijdens het interview Filth Pig nog steeds zijn beste cd..


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 26-05-2004 11:53 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Revolting Cocks heerscht trouwens ook...en Pigface.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


zombie
Usericon van zombie
Posted 26-05-2004 11:56 by zombie Wijzig reactieProfiel van zombieQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2004 11:33 schreef Borgia het volgende:
Welke cd's van Ministry zijn verder aan te raden?



- Land of rape and honey.
Klassiek!
- Just in case you didn't feel like showing up.
Staan vette 'live' versies op van "The missing", "Diety" en "So what". Indien mogelijk, ga voor de VHS i.p.v de CD.
- Filthpig.
Wat nou minder album? Nummers als "The fall", "Crumbs", "Filthpig", "Re-load" en de Bob Dylan cover behoren tot de meest ranzige en intense nummers die Ministry ooit heeft gemaakt. Schrijf dit album dus niet af omdat de halve wereld erover zit te zeiken, het is zeker langzamer en minder catchy dan een gemiddeld Ministry album. Het kostte mijzelf ook een goed jaar voordat ik dit album echt kon waarderen voor wat het was.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 26-05-2004 11:57 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Mijn favo's:

- Psalm 69
- The mind is a terrible thing to taste
- Land of rape and honey

Filthpig (was toch de eerste na Psalm 69?) vond ik erg tegenvallen eerlijk gezegd. Dark Side of the Spoon vond ik alweer een stuk gaver maar nog geen topalbum. Ook Animositisomina heerscht.

Helaas heb ik ze moeten missen op Graspop vorig jaar, ik vond de line-up teveel overlappen met Waldrock waar ik al kaartjes voor had.. Achteraf had ik nog liever alléén Ministry gezien dan alles wat op waldrock speelde want dat was echt bagger naar mijn idee..





[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 26-05-2004 11:57]


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 26-05-2004 11:59 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Heeft iemand trouwens de dvd Sphinctour gezien?


zombie
Usericon van zombie
Posted 26-05-2004 12:02 by zombie Wijzig reactieProfiel van zombieQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2004 11:59 schreef Valorian het volgende:
Heeft iemand trouwens de dvd Sphinctour gezien?


Nee nog niet, ik heb wel de CD gekocht. Aardig, maar niet meer dan dat. Staan wat leuke versies op van 'The fall', 'N.W.O' (met wat nieuwe samples) en 'Thieves'. Voornamelijk nummers van Psalm 69 en Filthpig, met een uitzondering voor 'Thieves'. Het geluid is wel OK, maar persoonlijk vond ik het maar een tamme bedoeling vergeleken met "Just in case you didn't feel like showing up" en verscheidene bootleg opnames die je via Soulseek kan krijgen.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 26-05-2004 12:05 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2004 12:02 schreef zombie het volgende:
Nee nog niet, ik heb wel de CD gekocht. Aardig, maar niet meer dan dat. Staan wat leuke versies op van 'The fall', 'N.W.O' (met wat nieuwe samples) en 'Thieves'. Voornamelijk nummers van Psalm 69 en Filthpig, met een uitzondering voor 'Thieves'. Het geluid is wel OK, maar persoonlijk vond ik het maar een tamme bedoeling vergeleken met "Just in case you didn't feel like showing up" en verscheidene bootleg opnames die je via Soulseek kan krijgen.


Videoclips van Ministry zijn ook erg gaaf..

Heb zelf:

- N.W.O.
- Just one Fix (starring William S. Burroughs!)
- Stigmata
- Burning Inside
- What about us
- Jesus Build My Hotrod


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-06-2004 12:17 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2003 18:19 schreef Chelman het volgende:
Al Jourgensen is een heerscher met name wat zijn side-projects als Pigface of Revolting Cocks betreft.

Ik kan zelf de meeste werk van Ministry zeker goed waarderen. Ja, zelfs de eerste (een beetje electropop op zijn tijd is nooit weg).

Ik heb:

With SYmpathy
Land of rape and honey
Mind is a terrible thing to taste
Psalm 69
Dark side of the spoon




je vergeet z'n beste side-project namelijk Lard.

Overigens deed ik toen ik las dat jij Ministry waardeerde aangezien de teksten zo ongeveer alles bekritiseren (om het maar mild uit te drukken, zie ook het interview) waar jij voor staat. ik vind het overigens alleen maar goed als mensen echt naar muziek voor de muziek luisteren.


UberHeerscher
Usericon van UberHeerscher
Posted 02-06-2004 14:01 by UberHeerscher Wijzig reactieProfiel van UberHeerscherQuote dit berichthttp://www.jostiband.nl/

quote:
Op 2 juni 2004 12:17 schreef attila_de_hun het volgende:
je vergeet z'n beste side-project namelijk Lard.

Overigens deed ik toen ik las dat jij Ministry waardeerde aangezien de teksten zo ongeveer alles bekritiseren (om het maar mild uit te drukken, zie ook het interview) waar jij voor staat. ik vind het overigens alleen maar goed als mensen echt naar muziek voor de muziek luisteren.


Ik vond Ministry nooit TE drammerig. Ik moet zeggen dat die laatste plaat op eerste gezicht wel iets te veel van het goede is. Het is gewoon een beetje zinloos schoppen en zijn stelling dat 'I'm second on the blacklist' getuigt van weinig realisme....hij schrijft zichzelf iets te veel krediet toe.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-07-2004 21:43 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

man, man, man wat is die nieuwe Ministry een ongelooflijk vette cd. harder dan hard. de nieuwe ministry blaast echt 99 % van die moderne thrash- en deathmetalbands van het podium af als het op hardheid en intensiteit neerkomt(en natuurlijk ook wat de kwaliteit van de riffs betreft). Slayer zou eens heel erg goed naar het eerste nummer van de nieuwe cd mogen luisteren en dan nieuw materiaal voor hun nieuwe cd moeten gaan schrijven. dan hebbe we eindelijk "Reign in blood II" te pakken.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-07-2004 21:45 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2004 21:43 schreef attila_de_hun het volgende:
dan hebbe we eindelijk "Reign in blood II" te pakken.



De vraag is...willen we dat? Ik hoor liever iets nieuws.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 08-07-2004 21:51 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2004 21:45 schreef Chelman het volgende:
De vraag is...willen we dat?



ja, dat willen we!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-07-2004 21:52 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2004 21:51 schreef Spirit In Black het volgende:
ja, dat willen we!


Godver! Ik hoor de betweter te zijn..niet jij!

South of Heaven vind ik toch de betere plaat.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-07-2004 21:53 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2004 21:45 schreef Chelman het volgende:
De vraag is...willen we dat? Ik hoor liever iets nieuws.


van jou en de anderen weet ik het niet maar ik wil het dus wel. wat moet slayer dan doen? gaan funken ofzo? een band moet gewoon doen wat ze het beste kunnen en voor slayer, gezien hun muzikale beperkingen, is dat gewoon genadeloze thrash spelen. en dan herhalen ze zich maar een keer. niks mis mee. ik hou ook van ac/dc en de ramones dus...


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen