IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Op welke krant heeft u een abonnement? Vorige pagina | Volgende pagina
Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 06-02-2004 21:20 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2004 21:19 schreef testement het volgende:
de volkskrant natuurlijk
Ben jij ruud die ik ken? En waarom lees je dan de Volkskrant?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-02-2004 22:12 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2004 21:19 schreef testement het volgende:
de volkskrant natuurlijk


Wij hebben daar ook een abonnement op maar ik vind die krant met de dag slechter worden. Ik koop sporadisch een los exemplaar van het NRC en die krant is deuidelijk beter. Ik lees daar zelfs het economische deel in. En hun wetenschapbijlage is om te zoenen (een van de weinige punten die in de Volkskrant ook okee is)


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 06-02-2004 22:13 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik vind de NRC-Wetenschapsbijlage stukken beter dan die van de Volkskrant. Eigenlijk is de NRC met alles stukken beter, behalve het bezorgingstijdstip. Ik vind het echt heel jammer dat het geen ochtendkrant is, anders had ik hem zonder aarzelen in huis genomen.

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 06-02-2004 22:13]


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 06-02-2004 22:15 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Verder vind ik het ook fijn dat het NRC, zonder er enige vergoeding voor te vragen, al zijn krantenartikelen op internet zet. Ik heb geen geld voor een abonnement, maar ben er zeker wel in geinteresseerd om er in de toekomst een abonnement op te nemen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-02-2004 22:15 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2004 22:13 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik vind de NRC-Wetenschapsbijlage stukken beter dan die van de Volkskrant. Eigenlijk is de NRC met alles stukken beter, behalve het bezorgingstijdstip. Ik vind het echt heel jammer dat het geen ochtendkrant is, anders had ik hem zonder aarzelen in huis genomen.


Gewoon zoals ik: FD voor 's ochtends....NRC voor 's avonds....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Orion
Usericon van Orion
Posted 06-02-2004 22:17 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2004 12:34 schreef BARABAS het volgende:
Leeuwarder Krant


liwwader courant


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 06-02-2004 22:17 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2004 22:15 schreef Chelman het volgende:
Gewoon zoals ik: FD voor 's ochtends....NRC voor 's avonds....

's Avonds heb ik geen tijd en geen zin (dikke overlap tussen die twee) om een krant te lezen. Hier in huis (studentenhuis nog steeds) hebben we de Volkskrant, en die pak je onwillekeurig altijd erbij. Dan kom ik met nóg een krant nóg later op m'n werk. Maar het is zeker een optie om te doen als ik helemaal op mezelf ben.

Is-ie een beetje te doen in het Frans?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-02-2004 22:18 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2004 22:15 schreef Chelman het volgende:
Gewoon zoals ik: FD voor 's ochtends....NRC voor 's avonds....


Ik denk niet dat mijn ochtend humeur met het FD er sterk op zal vooruitgaan(zeer taaie kost denk ik; en besteden ze wel eesn aandacht aan onbelangrijke punten zoals het mileu?). Was het NRC maar een ochtend krant.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-02-2004 22:18 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2004 22:17 schreef Dwaallicht het volgende:

Is-ie een beetje te doen in het Frans?


Fils de la putain!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-02-2004 22:20 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2004 22:18 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik denk niet dat mijn ochtend humeur met het FD er sterk op zal vooruitgaan(zeer taaie kost denk ik; en besteden ze wel eesn aandacht aan onbelangrijke punten zoals het mileu?). Was het NRC maar een ochtend krant.


Het is wel wat taaier en zeker geen krant voor achtergronden bij algemene nieuws, wel de achtergronden bij fin.economisch nieuws.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 06-02-2004 22:20 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

We kregen een paar maanden per ongeluk de Volkskrant bezorgd... veel te saai, geef mij maar de Haagsche Courant!


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


TyrWulf
Wulf
Usericon van TyrWulf
Posted 06-02-2004 22:22 by TyrWulf Wijzig reactieProfiel van TyrWulfQuote dit bericht

de spits zo af en toe


Intolerance And W.A.R Against The Modern World.


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 06-02-2004 23:28 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Volkskrant en voor de studie drie per week Aftenposten.


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 06-02-2004 23:36 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

tot mijn grote scha ende schande...geen enkele.ik lees de metro


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 06-02-2004 23:40 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl



is alleen niet zo héél aktueel.


Oud Vuil.


AESUNT
Uul
Usericon van AESUNT
Posted 07-02-2004 15:45 by AESUNT Wijzig reactieProfiel van AESUNTQuote dit bericht

Nrc, beetje links hier en daar, dat wel.


Crapuul


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 07-02-2004 15:48 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Zelfs geen abonnement, mijn ouders hebben de telegraaf (ja linkse activisten!)
Prima krant verder, goed verzorgd. Inderdaad wat sensatie nieuws en nutteloos nieuws hier en daar, verder wel goede sport/economie sectie


"This one is older than shit, heavier than time!"


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 07-02-2004 15:57 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Wij ook de Telegraaf en dagblad van het noorden das dom.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 07-02-2004 16:20 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

NRC, Trouw en de Gelderlander.



Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 07-02-2004 16:33 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

We krijgen 2x per week de NoordOostpolder en 1 x per week de flevopost (3 kranten per week dus) en ik lees elke dag de Metro of de spits dus geld verspilling om te abonneren op een krant.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 07-02-2004 16:48 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

spits en metro


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-02-2004 16:56 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 7 februari 2004 16:48 schreef she_devil het volgende:
spits en metro


quote:
Op 4 februari 2004 23:30 schreef Chelman het volgende:
Over kwaliteitskrant Metro gesproken....

Ze hadden laatst een 'recensie' van een concert van de Sugababes gedrukt. Op zich niks mis mee ware het niet dat ze 2 dingen over het hoofd gezien hebben:

1.Om 12 uur 's nachts op de bewuste dag moest de kopij binnen zijn....en het concert zou pas om 12 uur beginnen.

2.Het concert ging niet door.....


Dusssss....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 07-02-2004 17:31 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

HEt gaat met echt niet om de kwaliteit van een krant. Ik wil globaal weten wat er gister gebeurd is. En de brieven rubriek bij de metro is altijd wel lachen.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 07-02-2004 18:00 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Volkskrant hiero. Ik baal alleen nogal van de relatief matige hoeveelheid sport. Maar ja, om nou de Telegraaf ernaast te gaan lezen...


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 07-02-2004 18:09 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Zwolsche courant, of naja, Stentor heet het nu geloof ik.


Life doesn't get much better than this!


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen