IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : Het vlees wat ik eet is biologisch. Vorige pagina | Volgende pagina
campske666
Usericon van campske666
Posted 23-01-2004 16:09 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2004 16:08 schreef helmet het volgende:
Ja, onder "vrij rondlopen" verstaan ze dus dat ze niet in hokjes zitten. In principe kunnen ze dus door de hele loods lopen.. dan moet er alleen wel 'toevallig' net een pad tussen alle andere kippen door ontstaan.




Net zoals op een festival dus.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 23-01-2004 16:10 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2004 16:08 schreef helmet het volgende:
Serieus, zoek maar eens wat beelden op van scharrelkippen dan zie je wat ik bedoel. Enige kippen die echt ruimte krijgen zijn biologische kippen / graskippen.
Godver, dat zou dus betekenen dat ik nu een industrie steun die eigenlijk niet veel beters doet ..maar overstappen op ECHT biologisch voedsel wordt mij denk ik iets te duur!


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 23-01-2004 16:11 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 23 januari 2004 16:09 schreef campske666 het volgende:
Net zoals op een festival dus.
1) Gelukkig voor jou zit je niet je hele leven in zo'n mensenmassa
2) Je kiest er zelf voor

( 3) Wat een onzin, ik kan altijd gewoon doorlopen; mensen gaan gewoon voor me opzij )

quote:
Op 23 januari 2004 16:10 schreef Elfensteen het volgende:
Godver, dat zou dus betekenen dat ik nu een industrie steun die eigenlijk niet veel beters doet ..maar overstappen op ECHT biologisch voedsel wordt mij denk ik iets te duur!
Ja, ellende he? Ik probeer zo vaak als m'n beurs het toelaat maar wat bewuster te eten wat dat betreft, maar het valt niet mee; het blijft duur

[Dit bericht is gewijzigd door helmet op 23-01-2004 16:12]


I'm not being rude. You're just insignificant.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 23-01-2004 16:12 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2004 16:11 schreef helmet het volgende:
( 3) Wat een onzin, ik kan altijd gewoon doorlopen; mensen gaan gewoon voor me opzij )
Zouden die kippen ook doen ... voor een walrus (just teasing )

Maar scheelt dat erg veel kwa geld? Overstappen op biologisch voedsel?


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 23-01-2004 16:13 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 23 januari 2004 16:12 schreef Elfensteen het volgende:
Maar scheelt dat erg veel kwa geld? Overstappen op biologisch voedsel?
Tja, je merkt het wel als je het over een jaar uitrekent. Op zich valt het wel mee, want vlees is zowieso duur. Het verschil in prijs vind ik vooral bij de groente erg terugkomen


I'm not being rude. You're just insignificant.


campske666
Usericon van campske666
Posted 23-01-2004 16:14 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2004 16:11 schreef helmet het volgende:
1) Gelukkig voor jou zit je niet je hele leven in zo'n mensenmassa
2) Je kiest er zelf voor

( 3) Wat een onzin, ik kan altijd gewoon doorlopen; mensen gaan gewoon voor me opzij )




Het was maar een (flauw) mopje kerel.
Ik ga volledig akkoord, de manier waarop vlees gekweekt wordt is schandalig. Maar volgens mij ligt het probleem bij de overbevolking hier. Dus de enige echte oplossingen zijn grootschalig vegetarisme, of een grootschalig holocaust. Het eerste gaat niet gebeuren, het tweede waarsch wel, in de komende jaren, maar dan is de vraag noch maar of we het gaan overleven.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 23-01-2004 16:14 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

zelf kippen houden is nog het beste


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-01-2004 16:15 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2004 16:10 schreef Elfensteen het volgende:
Godver, dat zou dus betekenen dat ik nu een industrie steun die eigenlijk niet veel beters doet ..maar overstappen op ECHT biologisch voedsel wordt mij denk ik iets te duur!


Kijk dat vind ik dus slecht. Als je echt principeel tegen de omstandigheden bent waarin de kippen gehouden worden moet je eigenlijk op biologisch overstappen en desnoods minder vleesch eten.

Mij persoonlijk kunnen de beesten niet echt boeien maar ik koop vaak biologisch omwille van het feit dat er minder troep in zit. Ook haal/krijg ik veel vleesch bij wat familie van mij die het niet professioneel kweken maar juist volgens 'puur natuur' principes voor eigen gebruik doen. Een grote vrieskist is echter noodzakelijk.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 23-01-2004 16:15 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2004 16:13 schreef helmet het volgende:
Tja, je merkt het wel als je het over een jaar uitrekent. Op zich valt het wel mee, want vlees is zowieso duur. Het verschil in prijs vind ik vooral bij de groente erg terugkomen
Ja, dat is me wel opgevallen bij groentes ja...zogenaamd "onbewerkt" (right, net alsof ze er niets meer opspuiten!)


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 23-01-2004 16:16 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 23 januari 2004 16:14 schreef campske666 het volgende:
Het was maar een (flauw) mopje kerel.
Ik ga volledig akkoord, de manier waarop vlees gekweekt wordt is schandalig. Maar volgens mij ligt het probleem bij de overbevolking hier. Dus de enige echte oplossingen zijn grootschalig vegetarisme, of een grootschalig holocaust. Het eerste gaat niet gebeuren, het tweede waarsch wel, in de komende jaren, maar dan is de vraag noch maar of we het gaan overleven.

of we worden kanibalen
en dan sterven de kanibalen weer aan BSE en uiteindelijk gaan we allemaal dood


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 23-01-2004 16:18 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2004 16:15 schreef Chelman het volgende:
Kijk dat vind ik dus slecht. Als je echt principeel tegen de omstandigheden bent waarin de kippen gehouden worden moet je eigenlijk op biologisch overstappen en desnoods minder vleesch eten.
Kijk, het zit zo: Ik betaal kost en inwoning, dat WAS 100 euro in de maand, mocht ik dus scharrelvlees eten dan ging het twee tientjes omhoog, en ZOVEEL geld heb ik nu ook weer niet te besteden. Dan is het toch niet zo vreemd? Ik bedoel, ik probeer het zoveel mogelijk te steunen dat die beesten niet in hokjes gepropt hoeven te worden, maar ik wil zelf ook nog van m'n geld genieten. capiche?


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 23-01-2004 16:20 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

"Het vlees wat ik eet is biologisch"??

ROT OP !!! ooit een synthetische karbonade gevreten dan?



Een kleine snol zit zo vol.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-01-2004 16:20 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2004 16:18 schreef Elfensteen het volgende:
Kijk, het zit zo: Ik betaal kost en inwoning, dat WAS 100 euro in de maand, mocht ik dus scharrelvlees eten dan ging het twee tientjes omhoog, en ZOVEEL geld heb ik nu ook weer niet te besteden. Dan is het toch niet zo vreemd? Ik bedoel, ik probeer het zoveel mogelijk te steunen dat die beesten niet in hokjes gepropt hoeven te worden, maar ik wil zelf ook nog van m'n geld genieten. capiche?


Dan moet je minder vleesch eten. Of je houdt je aan je eigen principes of het zijn geen principes. NOgmaals, mij maakt het weinig uit maar ik vind dat je moeilijk over de bio-industrie kan klagen als je er zelf gebruik van maakt....capiche?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


campske666
Usericon van campske666
Posted 23-01-2004 16:21 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2004 16:20 schreef SkinPeeleR het volgende:
"Het vlees wat ik eet is biologisch"??

ROT OP !!! ooit een synthetische karbonade gevreten dan?




Wel al ooit biefstuk die naar rubber smaakte...


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 23-01-2004 16:21 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 23 januari 2004 16:20 schreef SkinPeeleR het volgende:
"Het vlees wat ik eet is biologisch"??
ROT OP !!! ooit een synthetische karbonade gevreten dan?
Goh, die 'grap' is het hele topic nog niet gemaakt!


I'm not being rude. You're just insignificant.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 23-01-2004 16:21 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2004 16:20 schreef Chelman het volgende:
Dan moet je minder vleesch eten. Of je houdt je aan je eigen principes of het zijn geen principes. NOgmaals, mij maakt het weinig uit maar ik vind dat je moeilijk over de bio-industrie kan klagen als je er zelf gebruik van maakt....capiche?
Je verdraaid het! Ik wil die beesten zoveel mogelijk helpen, maar ik wil niet zelf blut zijn. Zo capiche?


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 23-01-2004 16:22 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Ik geloof het echt niet als er op de verpakking staat dat het biologisch is ofzo.
Maar ik eet gewoon bioindustrie vleesch.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 23-01-2004 16:23 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 23 januari 2004 16:21 schreef Elfensteen het volgende:
Je verdraaid het! Ik wil die beesten zoveel mogelijk helpen, maar ik wil niet zelf blut zijn. Zo capiche?
Nou ja, Chelman heeft zeker wel een punt. Het ligt een beetje aan je prioriteiten natuurlijk, maar je kunt er ook voor kiezen om af en toe geen of minder vlees te eten.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-01-2004 16:24 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2004 16:23 schreef helmet het volgende:
Nou ja, Chelman heeft zeker wel een punt. Het ligt een beetje aan je prioriteiten natuurlijk, maar je kunt er ook voor kiezen om af en toe geen of minder vlees te eten.


Dat zeg ik! Gamma!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 23-01-2004 16:25 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 23 januari 2004 16:23 schreef helmet het volgende:
Nou ja, Chelman heeft zeker wel een punt. Het ligt een beetje aan je prioriteiten natuurlijk, maar je kunt er ook voor kiezen om af en toe geen of minder vlees te eten.


cultuur barbaar
bij de boerenkool hoort een stukje worscht

maar het is beter om de bevolking van Nederland uit te dunnen


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 23-01-2004 16:26 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2004 16:23 schreef helmet het volgende:
Nou ja, Chelman heeft zeker wel een punt. Het ligt een beetje aan je prioriteiten natuurlijk,
Bingo, en ik wil het nog wel een BEETJE normaal houden
quote:
maar je kunt er ook voor kiezen om af en toe geen of minder vlees te eten.
Ha...hahaha...WHAHAHAHAAAAA! *sorry, maar ik eet ontzettend veel vlees!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 23-01-2004 16:28 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 23 januari 2004 16:26 schreef Elfensteen het volgende:
Ha...hahaha...WHAHAHAHAAAAA! *sorry, maar ik eet ontzettend veel vlees!

Volgens mij zijn schapen veel vrijer, dus begin eens aan je vaderlandsche haggis


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


campske666
Usericon van campske666
Posted 23-01-2004 16:30 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2004 16:28 schreef ElitE het volgende:
Volgens mij zijn schapen veel vrijer, dus begin eens aan je vaderlandsche haggis


Schapen krijgen teveel arabisch zaad opgespoten, dat vreet toch niemand


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 23-01-2004 16:32 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 23 januari 2004 16:30 schreef campske666 het volgende:
Schapen krijgen teveel arabisch zaad opgespoten, dat vreet toch niemand

dan moet je ook een blauw texels schaap hebben
mja die arabieren moesten ze eerst eens slachten


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Skull
Usericon van Skull
Posted 23-01-2004 16:34 by Skull Wijzig reactieProfiel van SkullQuote dit berichthttp://www.sammath.nl

En dan opeten


- Mutatis mutandis -


Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen