IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Wolf rukt op richting Nederland Vorige pagina | Volgende pagina
Macabre
Usericon van Macabre
Posted 16-06-2003 12:23 by Macabre Wijzig reactieProfiel van MacabreQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 12:22 schreef arrebar het volgende:
goed nieuws aangezien wolven true en evil zijn.
maar ook voor den natuur is het goed dat we zo wat evenwicht krijgen, hoeven die verdomde jagers niet meer te jagen


En daarom zullen wolven zo snel mogelijk worden afgeschoten. Jagers dulden geen concurrentie.


If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-06-2003 12:29 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 12:22 schreef Macabre het volgende:
Op 16 juni 2003 12:16 schreef attila_de_hun het volgende:
* tekst * quote]

Helaas voor de wolf heeft het nog steeds een slechte naam (onterecht zoals meesten zullen weten) en een mentaliteitsverandering zit er gewoon niet in bij ons stugge hollanders.

idd, eigenlijk raar aangezien veel nederlanders geld geven aan natuurmonumenten, regelmatig naar dierentuinen gaan enz. maar als er dan een kans komt zo een magnifiek dier in volle glorie in het wild te zien slaat iedereen op tilt. en komen alle roodkapje syndromen (kwade, boze wolf) opeens bovendrijven. jammer maar helaas.waarin een klein land toch nog kleiner kan zijn.
overigens, wat geeft ons dan het recht om van Indiërs te eisen dat ze tijgers beschermen??


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 16-06-2003 12:34 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 12:29 schreef attila_de_hun het volgende:
idd, eigenlijk raar aangezien veel nederlanders geld geven aan natuurmonumenten, regelmatig naar dierentuinen gaan enz. maar als er dan een kans komt zo een magnifiek dier in volle glorie in het wild te zien slaat iedereen op tilt. en komen alle roodkapje syndromen (kwade, boze wolf) opeens bovendrijven. jammer maar helaas.waarin een klein land toch nog kleiner kan zijn.
overigens, wat geeft ons dan het recht om van Indiërs te eisen dat ze tijgers beschermen??

Inderdaad. Van mij mogen die beesten hier rondlopen als er wat aan te verdienen valt. Mischien komen er wel negers of indiërs op safari om ze te zien. Zoniet, afschieten dat tuig.


mvg wk10


Macabre
Usericon van Macabre
Posted 16-06-2003 12:36 by Macabre Wijzig reactieProfiel van MacabreQuote dit bericht

Nederlanders zijn een stel hersenloze snikkelbijters met wie ik me niet wil indentificeren. En die tijgers? Het argument is natuurlijk: "als wij het niet doen, doet niemand het". Maar je krijgt geen Indier of Javaan of Chinees zo gek om zijn mentaliteit ten opzichten van een millenia-lange traditie te veranderen. People are a problem.


If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever!


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 16-06-2003 12:39 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

Iedereen gaat er ook zomaar vanuit dat iedereen op tilt slaat. Het is nog helemaal niet aan de orde en daar komt bij dat hoeveel jagers kent Nederland? Kom op zeg, er mag al nauwelijks meer gejaagd worden en de jacht op wolven zal ook zeker verboden worden. En de Nederlandse bevolking leeft ook al lang niet meer in de middeleeuwen en heeft daarnaast ook al jaren niet meer in contact gestaan met wolven.
Wacht het nou gewoon af wat er gebeurt.

't Lijkt me wel mooi trouwens, wolven weer in Nederland. Ik woon nog dicht bij de duitse grens ook.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 16-06-2003 12:39 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 12:36 schreef Macabre het volgende:
Nederlanders zijn een stel hersenloze snikkelbijters met wie ik me niet wil indentificeren. En die tijgers? Het argument is natuurlijk: "als wij het niet doen, doet niemand het". Maar je krijgt geen Indier of Javaan of Chinees zo gek om zijn mentaliteit ten opzichten van een millenia-lange traditie te veranderen. People are a problem.

Als je al genoeg op je bek hebt gekregen van marrokanen wil je ze toch ook buiten?
Als je genoeg kinderen verloren hebt aan die woudbeesten, dan schiet je ze toch af?


mvg wk10


Macabre
Usericon van Macabre
Posted 16-06-2003 12:42 by Macabre Wijzig reactieProfiel van MacabreQuote dit bericht

Er zijn HEEL VEEL jagers in Nederland, No Nonsense. Die allemaal heel graag een keer een wolf willen afschieten.


If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-06-2003 12:43 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 12:39 schreef No Nonsense het volgende:
Iedereen gaat er ook zomaar vanuit dat iedereen op tilt slaat. Het is nog helemaal niet aan de orde en daar komt bij dat hoeveel jagers kent Nederland? Kom op zeg, er mag al nauwelijks meer gejaagd worden en de jacht op wolven zal ook zeker verboden worden. En de Nederlandse bevolking leeft ook al lang niet meer in de middeleeuwen en heeft daarnaast ook al jaren niet meer in contact gestaan met wolven.
Wacht het nou gewoon af wat er gebeurt.

't Lijkt me wel mooi trouwens, wolven weer in Nederland. Ik woon nog dicht bij de duitse grens ook.


Ik baseer dat op de hysterie die onlangs ontstond in Vlaanderen met de "Waasland wolf". Ook in Noorwegen en Zweden slaat men nog op tilt als er "teveel" wolven zijn. ken je nagaan, in Zweden!!!!!! Hoe moet dat hier dan wel niet gaan?


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 16-06-2003 12:43 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Vet nieuws inderdaad! Hoewel ik wel zou schrikken als ik een wolf voor mijn mountainbike zou krijgen...


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 16-06-2003 12:44 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 12:43 schreef McDoom het volgende:
Vet nieuws inderdaad! Hoewel ik wel zou schrikken als ik een wolf voor mijn mountainbike zou krijgen...


Die wolf ook wel denk ik.

Oh fuck, een McDoom! AAAAHHH


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 16-06-2003 12:45 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 12:44 schreef No Nonsense het volgende:
Die wolf ook wel denk ik.

Oh fuck, een McDoom! AAAAHHH


Haha, wie zou er als eerste uitwijken?


Bazzio Attacks!!!


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 16-06-2003 12:45 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Ja, dan kan die wolf idd beter een jager tegenkomen...


Macabre
Usericon van Macabre
Posted 16-06-2003 12:46 by Macabre Wijzig reactieProfiel van MacabreQuote dit bericht

Die wolf krijg je niet te zien als je aan het fietsen bent. Je maakt toch te veel herrie en je ruikt als iets dat ontweken moet worden.


If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever!


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 16-06-2003 12:47 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

Maar goed jullie lopen iig geen nonsense te schreeuwen.

Maar toch heb ik zoiets van 'gewoon even afwachten'.
Zoiets als dit word van te voren ook wel landelijk bekent gemaakt en voor je goed en wel een keer kunt knipperen met je ogen stomen er de wereld aan groeperingen uit de grond die de belangen van de wolf behartigen.
(alsof de wolf hun verteld wat z'n belangen zijn.)


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 16-06-2003 12:47 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 12:46 schreef Macabre het volgende:
Die wolf krijg je niet te zien als je aan het fietsen bent. Je maakt toch te veel herrie en je ruikt als iets dat ontweken moet worden.


McDoom wel ja!


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-06-2003 12:48 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 12:45 schreef McDoom het volgende:
Ja, dan kan die wolf idd beter een jager tegenkomen...
JA dan krijgt ie alleen een schot hagel i zijn reet, bij jou heeel wat anders ...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-06-2003 12:49 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 12:46 schreef Macabre het volgende:
Die wolf krijg je niet te zien als je aan het fietsen bent. Je maakt toch te veel herrie en je ruikt als iets dat ontweken moet worden.


ja, inderdaad. waarschijnlijk zullen veel nederlanders denken dat de wolven hinderlagen gaan leggen om ze te vangen of dat wolven alleen maar mesnenvlees eten. als ze nou eerst eens een boek bij de bieb over die beesten gingen halen. (detail: en dat zijn die mensen die met een pitbull overstraat lopen. wolven zijn veganistische boedhhas's in vergelijking met de gemiddelde doorgefokte rashond!!)


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 16-06-2003 12:50 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

Spijtig dat de mammoet nooit meer zal terugkeren


mvg wk10


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 16-06-2003 12:51 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 12:48 schreef Jenje het volgende:
JA dan krijgt ie alleen een schot hagel i zijn reet, bij jou heeel wat anders ...


Gatverdamme Jenje.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 16-06-2003 12:51 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 12:50 schreef windkracht10 het volgende:
Spijtig dat de mammoet nooit meer zal terugkeren


Daar word nog aan gewerkt.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 16-06-2003 12:55 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

Alles wordt sowieso toch volgebouwd hier, er is weinig natuur over en het stukje natuur dát er over is in ons landje wordt ook al weer voorgebouwd of daar staan al plannen voor vast. Waar willen die beestjes dan gaan leven..?


Kankerlul


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 16-06-2003 12:56 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 12:46 schreef Macabre het volgende:
Die wolf krijg je niet te zien als je aan het fietsen bent. Je maakt toch te veel herrie en je ruikt als iets dat ontweken moet worden.
Hmmmm, dat zegt men ook van andere dieren die hier in de bossen leven, en ik heb toch echt zoiets meegemaakt met een hert en haar jong.


campske666
Usericon van campske666
Posted 16-06-2003 12:56 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 12:50 schreef windkracht10 het volgende:
Spijtig dat de mammoet nooit meer zal terugkeren


Ja, daar konden we anders wel wat lekkere biefstukjes uithalen.


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 16-06-2003 12:58 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 12:56 schreef McDoom het volgende:
Hmmmm, dat zegt men ook van andere dieren die hier in de bossen leven, en ik heb toch echt zoiets meegemaakt met een hert en haar jong.


Daar heb ik ook is bijna met m'n fiets opgezeten ja!


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 16-06-2003 12:59 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 12:56 schreef McDoom het volgende:
Hmmmm, dat zegt men ook van andere dieren die hier in de bossen leven, en ik heb toch echt zoiets meegemaakt met een hert en haar jong.

zal wel een REE geweest zijn


mvg wk10


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen