IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Turkije bij de Europese Unie?? Vorige pagina | Volgende pagina
Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 03-09-2004 13:57 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2004 13:56 schreef attila_de_hun het volgende:
Als we nu eens van die laatste afkwamen..... Zouden de Belgen de Antillen niet willen hebben? (in ruil voor de ardennen of zo)
Persoonlijk vind ik het een mooie ruil, al zou ik liever Vlaanderen ervoor willen hebben.

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 03-09-2004 13:58]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


campske666
Usericon van campske666
Posted 03-09-2004 13:59 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 3 september 2004 13:57 schreef Misanthrope het volgende:
Persoonlijk vind ik het een mooie ruil, al zou ik liever Vlaanderen ervoor willen hebben.


Zal niet gaan...Vlaanderen wordt een onafhankelijke Republiek.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-09-2004 14:18 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Turkije vind ik wel bij de EU horen omdat het door de eeuwen heen, een land geweest is dat cultureel dicht verwant is met Europa, dichter in ieder geval dan met het Midden Oosten. Verder levert Turkije nu al een enorme bijdrage aan onze economie en vice versa. Dit zal in de toekomst alleen groeien.

Die twee redenen doen mij vinden dat Turkije er op termijn bijhoort. Brug tussen het Midden-Oosten en Europa vind ik in deze persoonlijk van mindere belang. De economische en culturele eenheid is voor mij de belangrijkste doel van de EU. Economisch staat Turkije (net als de recente O.Europese toetreders) er beter voor dan landen als Spanje, Portugal of Griekenland ten tijde van toetreding. Die landen hebben inmiddels wel een enorme bijdrage weten te leveren aan de Europese welvaart en ik zie niet in waarom Turkije dat ook niet zou kunnen.

Wel ben ik voorstander van toetreding op gelijke basis en niet zoals dat nu met een aantal O.Europese landen is gebeurd dat ze op ongelijke voet toegetreden zijn.



@Atilla: De VS kennen geen doodstraf. Bepaalde afzonderlijke staten die onderdeel van de federatie uitmaken kennen de doodstraf. Een wezenlijk verschil

@Kwelgeest: De O.Europese landen voldoen aan alle economische criteria. Voor zover ze bepaalde grenzen overschrijden (b.v. Polen die momenteel een begrotingstekort heeft, kut linkse regering ) gelden voor hun dezelfde regels als voor Frankrijk en Deutschland

@Lain: Neem EEN keer een tip van iemand aan i.p.v. de hele tijd de drama-queen op te hangen


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 03-09-2004 14:28 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2004 14:18 schreef Chelman het volgende:
Turkije vind ik wel bij de EU horen omdat het door de eeuwen heen, een land geweest is dat cultureel dicht verwant is met Europa, dichter in ieder geval dan met het Midden Oosten. Verder levert Turkije nu al een enorme bijdrage aan onze economie en vice versa. Dit zal in de toekomst alleen groeien.

Die twee redenen doen mij vinden dat Turkije er op termijn bijhoort. Brug tussen het Midden-Oosten en Europa vind ik in deze persoonlijk van mindere belang. De economische en culturele eenheid is voor mij de belangrijkste doel van de EU. Economisch staat Turkije (net als de recente O.Europese toetreders) er beter voor dan landen als Spanje, Portugal of Griekenland ten tijde van toetreding. Die landen hebben inmiddels wel een enorme bijdrage weten te leveren aan de Europese welvaart en ik zie niet in waarom Turkije dat ook niet zou kunnen.

Wel ben ik voorstander van toetreding op gelijke basis en niet zoals dat nu met een aantal O.Europese landen is gebeurd dat ze op ongelijke voet toegetreden zijn.

Cultureel zitten ze dus wel dichter bij het MO dan bij Europa. Het is een Islamitisch land, het leger is een hogere macht dan de regering en met de mensenrechten zit het er ook niet lekker.

Economisch gezien wil ik weer op een vrijhandels zone wijze ipv toetreding tot de EU. Gunstig voor de economie en nog gunstiger voor onze 'portemonnee'.
Dan nog denk ik dat economische afspraken met een land als China interessanter zijn (al zie ik liver niet dat China op welke manier dan ook nog verder groeit).


quote:
@Kwelgeest: De O.Europese landen voldoen aan alle economische criteria. Voor zover ze bepaalde grenzen overschrijden (b.v. Polen die momenteel een begrotingstekort heeft, kut linkse regering ) gelden voor hun dezelfde regels als voor Frankrijk en Deutschland


Ik ben dan ook totaal geen fan van een van die twee landen en hun opstelling in/tegenover de EU.
Maar ik blijf van mening dat het voor ons niet gunstig was om nu landen als Polen op te nemen in de EU. Ze zijn in mijn ogen te zwak om tijdens een wereldwijde recessie te gaan steunen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 03-09-2004 14:30 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

Turkije bij de EU is net zo'n goede combinatie als Wilders bij de VVD...


This is Zodiac speaking...


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 03-09-2004 15:15 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2004 14:30 schreef Zodiac het volgende:
Turkije bij de EU is net zo'n goede combinatie als Wilders bij de VVD...
Ha ha ha....


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 03-09-2004 15:41 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Turkije is er nu nog niet klaar voor, maar als de Stuwdam opgeknapt is, de problemen in het oosten van Turkije zijn opgelost en ze de Koerden meer autonomie geven. Is Turkije er klaar voor.

Dus nog minimaal 10 jaar voordat ze erbij kunnen.


F*ck hippies


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 03-09-2004 16:32 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

EU commissary Verheugen comes to Diyarbakir

Thursday, September 02 2004 @ 04:36 PM CDT

BRUSSELS, Sep 1 (DIHA) - While Turkey looks forward to report of EU
that will be revealed on October, a member of the European Commission
Responsible for Enlargement Verheugen will pay a visit to Diyarbakir
to see developments in their own places.

A member of the European Commission Responsible for Enlargement
Verheugen decided to visit Turkey to see developments. Explaining the
decision to the External Relations committee of European Parliament,
Verheugen stated he would visit Turkey for 4 days and he would set
aside 1 day to Diyarbakir while he spent 1 day to meet authorities in
Ankara.

'My observation gives shape to my opinions.'

Verheugen stated, "After 5 weeks, European Commission's report on
Turkey will be revealed. However, we do not completely know
developments of Turkey and the reason of my visit is to see these
developments. What I observe gives shape to my opinions. That is to
say, my opinions have not been shaped yet. We do not base our decision
on previous years' annual critics. On the contrary, we will evaluate
last 5-year and consider what were done and what were not."

Solution for Kurdish Question

Responding questions of parliamentarians of European Parliament,
Verheugen emphasized that minorities problem is an important political
criteria for Copenhagen referring to determination of EU Council;
"Turkey should solve Southeastern Anatolia question".

Verheugen pointed that respecting law and human rights were crucial
criteria for Turkey's position adding, "This problem and these duties
create obstacles for Turkish authorities.

If criteria are met...

Emphasizing that if the criteria were met, meeting would be started as
soon as possible, Verheugen explained that he hoped to see changes in
Turkish daily life that were signs of adaptation to EU criteria.

Verheugen stated they would treat Turkey just like they did other
members and added if conferences ended positively, this result would
mean annually 14 billion Euro cost for EU.

'We never accept Turkish Republic of Northern Cyprus'

Answering questions of parliamentarians about Cyprus problem,
Verheugen said, " We have never accepted and will accept Turkish
Republic of Northern Cyprus. However, we cannot ignore Turkish people
in there. For this reason, we will support them financially. According
to us, existing embargo should be lifted"

http://www.dozame.org/


F*ck hippies


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 17-12-2004 20:16 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Tegenwoordig weeer regelmatig in het nieuws; ik zag een Turk lachend verkondigen dat ie graag bij Europa wil omwille van het geld dat ze dan toe gaat komen; als dat de basis is mogen wat mij betreft buiten blijven.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 17-12-2004 20:21 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Ik vind al die 'ontwikkelingshulp' voor de pereferie vd EU zulke bull-shit. Als die regio's potentie hebben tot economische groei dan komt dan vazelf wel.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 19-12-2004 0:35 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2004 20:16 schreef Mutilator het volgende:
Tegenwoordig weeer regelmatig in het nieuws; ik zag een Turk lachend verkondigen dat ie graag bij Europa wil omwille van het geld dat ze dan toe gaat komen; als dat de basis is mogen wat mij betreft buiten blijven.

Als het nou eens andersom was geweest, zou je dan niet met grijns van oor tot oor exact hetzelfde hebben gezegd?


Touché, pussycat!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-12-2004 3:39 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 19 december 2004 0:35 schreef Sporty Voleg het volgende:
Als het nou eens andersom was geweest, zou je dan niet met grijns van oor tot oor exact hetzelfde hebben gezegd?


Het is mooi dat door wederzijdse belangen de economie opgekrikt wordt; hoe meer mensen aan het werk gezet worden, hoe beter natuurlijk, maar anderzijds merk ik weinig toegiften van de andere kant; daarentegen wel weerstand daarin; Cyprus niet erkennen, martelingen, religieuze onderdrukking, Koerden die onderdrukt worden....oftewel hervormingen die maar niet volledig doorgevoerd worden...ze streven er niet naar omdat ze er zelf mee eens zijn, maar omdat het nodig is om die zelfverrijking te verkrijgen; de kern van de motivatie is dan verrot en dat egoïstische verschil vind ik een breekpunt.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Legion of Satan
Usericon van Legion of Satan
Posted 06-01-2005 0:24 by Legion of Satan Wijzig reactieProfiel van Legion of SatanQuote dit bericht

Mensenrechten in Turkije? Haha, Oost-Europa. Hoezo schenden mensenrechten, dat gebeurd niet in Roemenie, iedereen wordt daar gelijk behandeld. In Zuidoost-Europa is iedereen geljk>Kroaat, Servier.

Sommigen vinden het Midden-Oosten niks gemeen hebben met 'Europa':
-Koffie
-Sluik haar
-Zwart haar , Zuid-Europa
-Bruine ogen
(-Lichte huid, sommigen zijn blanker dan Nederlanders )
-Wiskunde
-Sterrenkunde
-Vooral niet uit de mensen uit het Midden-Oosten gingen naar Centraal-Azie, vanuit daar stroomden ze niet naar de rest van Europa
Daaruit zijn geen Europese volken ontstaan.

Christenen stimuleerden de Islam in het Midden-Oosten. Kruistochten: Mensen vermoorden, plunderen. Rara, waarom zijn ze GEEN christen geworden?


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 06-01-2005 12:25 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Zo, jij snapt precies wat het begrip ´cultuur´ inhoudt!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 15-06-2006 14:09 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Steeds minder Turken willen bij de EU

De wens van de Turkse regering om zich bij de Europese Unie aan te sluiten, wordt door steeds minder Turken gedeeld. Uit een enquête van de universiteiten Isik en Sabanci uit Istanboel blijkt dat 57% van de Turken er nog voorstander van is. Vorig jaar was dat 65% en twee jaar terug nog ruim 80%.

Een meerderheid van de ondervraagden vond het in orde als de politieke vrijheid wordt ingeperkt als het landsbelang dat vereist. Een meerderheid is ook voorstander van afschaffing van het verbod op hoofddoekjes in universiteiten en openbare gebouwen. De huidige islamitisch getinte regeringspartij AKP wil dat ook, maar botst daarbij op weerstand van seculiere Turken uit onder meer het leger. Overigens ziet 40% van de Turken liever dat het land door een regering van militairen wordt bestuurd.

Van de ondervraagden zegt 60% dat het gebrek aan geloof een van de oorzaken van de problemen in Turkije is. De meesten hebben er moeite mee als hun dochter met een niet-moslim zou trouwen.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


chaoss
UNITY!
Usericon van chaoss
Posted 19-06-2006 14:38 by chaoss Wijzig reactieProfiel van chaossQuote dit bericht

De reden waarom Turkije bij de EU wilt en andersom is alleen maar economisch. Er wordt verder niet gekeken naar de sociale voordelen. Die zijn er niet voor de EU, maar vooral niet voor de Turken zelf. Hun leefomstandigheden worden er niet beter op, want dat staat niet inbegrepen bij de eis. Beter gezegd: de enige groep die echt voordeel heeft bij de intreding van Turkije bij de EU is West-Europa. Daarom moet Turkije niet bij de EU.


don't fuck the system, change it


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 30-06-2006 13:23 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Hehehe, soms vraag ik me af wat die turken zich wel wanen. Pfff, talk about shooting yourself in the foot.

quote:
Croatia leaves Turkey behind in EU talks
29.06.2006 - 10:02 CET | By Lucia Kubosova
Turkey and Croatia's path to joining the EU was split on Wednesday, after member states blocked Ankara's progress on the customs chapter of membership talks, while giving the green light for Croatia to proceed.

Zagreb has been invited by the Austrian EU presidency to send its position on two areas of the bloc's legislation - market competition and customs union.


Concerning the market competition chapter, Croatia can only start talks in the field once it meets benchmarks on state support for steel industry and ship building.

Turkey has however only seen progress in the market competition chapter, getting stuck on the customs chapter due to its stance on Cyprus' access to its ports and airspace, which violates a customs agreement Ankara signed with all 25-member states.

Turkey has said it will only change its position if Brussels also fulfills its political commitment to push through a trade arrangement for the northern province of Cyprus, inhabited by Turkish Cypriots.


Northern Cypriot citizens in 2004 voted in favor of the UN-proposed peace plan, just months before Cyprus joined the EU while the Greek Cypriots rejected it.

Meanwhile, the UN announced on Wednesday (28 June) that its high representative Ibrahim Gambari, the under-secretary general for political affairs, would carry out a diplomatic mission to Greece, Turkey, and Cyprus early next month, in a bid to see the prospects of resuming peace talks in the region.

Train crash scenario
But the EU has signaled that it will not wait until a final peace settlement of the dispute before Turkey implements its obligations on Cypriot shipping.

The European Commission is set to publish a report this autumn evaluating Ankara's progress, with several EU officials and politicians suggesting the talks could be frozen unless Turkey changes its attitude on Cyprus.

EU enlargement commissioner Olli Rehn warned earlier this month of a possible "train crash" on the country's path to EU membership if nothing changes.

The dispute is set to be one of the hottest issues on the table for the incoming Finnish EU presidency, with one Finnish diplomat saying this week "Turkey has some obligations it has to fulfill. But I don't hope there will be a train crash."

Kosovo looming
Another problematic subject for Helsinki will be the projected final phase of international talks on the status of Kosovo, a Serbian province currently under UN mandate of which the ethnic Albanian majority seeks independence.

But Serbian prime minister Vojislav Kostunica on Wednesday joined his fellow nationals in the town of Gracanica, in a Serb enclave of Kosovo, to celebrate the commemoration of the Serbs' lost battle with the Ottoman empire over 600 years ago.

He used the speech to a crowd of around 1,000 people to reiterate "Kosovo has always been and always will be part of Serbia," UK daily Telegraph reported.

But he also emphasized his "willingness to talk, to negotiate and to compromise".

Earlier this week during his visit to London, Mr Kostunica warned the EU and the west against imposing its favoured solution on the status of Kosovo upon Belgrade.

He argued that such an "imposed solution" would certainly be rejected by the Serbian parliament and eventually seriously harm the country's relations with the rest of the world.


http://euobserver.com/9/21981/?rk=1



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 01-07-2006 12:47 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Hoogmoed komt ten val.



[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 01-07-2006 13:03]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 01-07-2006 13:01 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Turkije martelt nog steeds gevangenen

Uitgegeven: 6 september 2006 10:53

STRAATSBURG/ANKARA - Turkije martelt nog steeds gevangenen. Het aantal mishandelingen neemt wel af, maar er is geen reden om gerust te zijn. Dat meldde de mensenrechtenorganisatie Raad van Europa woensdag in een rapport.

Een onderzoeksdelegatie van de raad ontmoette meerdere personen die vanuit een cel naar een bos waren meegevoerd. Daar zette de politie hen bijvoorbeeld een pistool tegen het hoofd. Sommige onderzoekers zien een toename van dit soort martelingen buiten de gevangenissen.


Martelen van gevangenen is verboden volgens het Verdrag voor de Rechten van de Mens. Turkije heeft dat verdrag ondertekend. Het rapport zegt erop "te vertrouwen dat de Turkse autoriteiten krachtig doorgaan met hun strijd tegen mishandelingen door de politie".


[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 06-09-2006 11:39]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 06-09-2006 12:53 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

En dan hebben ze het lef ook nog:

Turkije boos over kritisch EU-rapport

woensdag 6 september 2006 @ 11:52

Turkije is op zijn zachtst gezegd niet te spreken over een kritisch rapport van de commissie Buitenlandse Zaken van het Europese Parlement. In het rapport, dat geschreven is met het oog op de door Turkije gewenste toetreding tot de EU, staat onder meer dat de Turkse hervormingen veel te traag verlopen maar ook de Turkije de Armeense volkenmoord ten tijde van de Eerste Wereldoorlog moet erkennen.

Het Turkse ministerie van Buitenlandse Zaken stelt dat bepaalde passages van het rapport slechts op grond van ''bepaalde politieke beweegredenen'' zijn opgesteld. ''Het tast de geloofwaardigheid van het europarlement aan. Wij menen dat sommige elementen in het rapport zijn geschreven met politieke motieven in het achterhoofd en niet realistisch zijn. Het Europarlement probeert dubieuze voorwaarden vooraf te stellen aan het Turkse lidmaatschap van de EU'', aldus een Turkse verklaring.

Wat betreft de vermeende genocide op de Armeniërs zal Turkije zijn standpunt niet veranderen, zo liet premier Tayyip Erdogan weten. Turkije betwist namelijk dat in de nadagen van het Ottomaanse Rijk het grootste deel van de Armeense bevolking in dat rijk systematisch is uitgemoord. Het gaat daarbij om volkerenmoord op zo'n 75% van de Armeense bevolking, volgens Armeense tellingen circa 1,5 miljoen mensen. Turkije bestrijdt dat al meer dan 80 jaar.

Het Europese Parlement eist verder van Turkije een normalisering van de relaties met Cyprus en dat het voor eind 2007 echt resultaat heeft geboekt bij het verbeteren van de rechten van minderheden. Ook moet de positie van het leger ten opzichte van de civiele autoriteiten wordt verzwakt. Ten slotte moet de vrijheid van meningsuiting ''echt'' worden versterkt in Turkije.



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 06-09-2006 12:56 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

De enige instelling/autoriteit die er in Turkije voor zorgt dat Turkije niet vervalt tot een conservatieve, fundamentalistische islamitische staat is het leger. De macht van het leger van Turkije dient niet ingeperkt te worden.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 06-09-2006 13:17 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Als ik teruglees, zie ik dat ik pleitte voor de toetreding van Turkije.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 06-09-2006 13:17 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2006 13:17 schreef Misanthrope het volgende:
Als ik teruglees, zie ik dat ik pleitte voor de toetreding van Turkije.
Pwn3d!!!!111114


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 06-09-2006 13:18 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht



Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 06-09-2006 13:18 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht



Het was 2004, ik was nog jong, onbezonnen en onstuimig.

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 06-09-2006 13:19]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen