IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Turkije bij de Europese Unie?? Vorige pagina | Volgende pagina
Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 19-06-2003 8:53 by Mithrandir Wijzig reactieProfiel van MithrandirQuote dit berichthttp://www.headachemagazine.nl

[quote]Op 18 juni 2003 23:50 schreef ghoulliette het volgende:
wat info:
"De republiek Trukije werd in 1923 gesticht, als westers georiënteerde staat met een islamitisch imperiaal erfgoed... blablablabla....

Tjongejonge wat een lang verhaal. Boeien! Leuk dat Turken een erfgoed hebben, maar nederland erven ze niet. Er zitten hier al genoeg turken. En als ze al zoveel hebben daar qua Zwarte Zee en culturen (hebben we Nederland ook meer dan genoeg, zoveel dat ze onderling beginnen te bakkeleien en NL krijgt de schuld), dan waarom zouden ze bij de EU willen. Ze hebben toch al genoeg? Of willen ze openere grenzen zodat ze de overgebleven Koerden het land uit kunnen zetten (tja, ze konnen 'Koerdistan' niet binnenvallen tijdens Golfoorlog II)

Ten tweede het begint nu aardig te lopen met de Euro (1,16 dollar, ongeveer).



Arwen ná anvanya vendë ecénien


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 19-06-2003 8:57 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

Ben je nou Ghoulliette aan het aanvallen, Mithrandir ? Anders krijg je het met mij aan de stok hoor ! En daar kan Claw over meepraten..


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


campske666
Usericon van campske666
Posted 19-06-2003 8:59 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Ik moet ze niet, en ze komen d'r niet bij. <---Punt


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 19-06-2003 9:03 by Mithrandir Wijzig reactieProfiel van MithrandirQuote dit berichthttp://www.headachemagazine.nl

quote:
Op 19 juni 2003 8:57 schreef DMTR het volgende:
Ben je nou Ghoulliette aan het aanvallen, Mithrandir ? Anders krijg je het met mij aan de stok hoor ! En daar kan Claw over meepraten..


Ja, Claw kun je wel aan, das nie so moelijk. Iemant die sijn Nederlandsg so goed beheerscht...
Dus jij wil meer Turken in NL zodat je kunt slijmen met Ghoulliette. Tjonge, wat zielig. "Ik ben voor, anders kan ik geen vriendinnetje vinden" Pffff, Get a life!!


Arwen ná anvanya vendë ecénien


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 19-06-2003 9:04 by Mithrandir Wijzig reactieProfiel van MithrandirQuote dit berichthttp://www.headachemagazine.nl

quote:
Op 19 juni 2003 8:59 schreef campske666 het volgende:
Ik moet ze niet, en ze komen d'r niet bij. <---Punt




Arwen ná anvanya vendë ecénien


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 19-06-2003 9:05 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

Doe normaal Mithrandir !!!! Viel het zo op ??? Shit man...there on to me !

Maarreh, niks Turkije bij de EU...d'r zit hier al genoeg van dat addergebroedsel...


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 19-06-2003 9:13 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

al dat volk over de westgrens zeg ik


None of us are saints - Albert Fish


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-06-2003 9:51 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2003 0:06 schreef Marco_Filth het volgende:


Dan kan Frankrijk zich evengoed bij Duitsland aansluiten, want die zijn in 1940 door de nazi's ook onder de voet gelopen. Frankrijk heeft dus een hechte Duitse binding. Zelfde logica

dat hebben ze dan ook gedaan.

en oostenrijkhongarije en Rusland is niet heel europa btw


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-06-2003 9:52 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

echt niemand ziet dat de Turken als sinds 1964 door de EU aan het lijntje gehouden wordt en dat de EU het dus niet kan maken Turkije niet toe te laten, dat zou uitlopen tot een enorme politieke rel

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 19-06-2003 9:53]


campske666
Usericon van campske666
Posted 19-06-2003 9:53 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2003 9:51 schreef ghoulliette het volgende:
dat hebben ze dan ook gedaan.




Sinds wanneer zijn Frankrijk en Duitsland bij elkaar gegaan ? Welk jaar is het ? 2263 ? *springt paniekerig schreeuwend door het raam*


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-06-2003 9:55 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2003 9:53 schreef campske666 het volgende:
Sinds wanneer zijn Frankrijk en Duitsland bij elkaar gegaan ? Welk jaar is het ? 2263 ? *springt paniekerig schreeuwend door het raam*

zonder de intieme samenwerking van frankrijk en duitsland was er helemaal geen EU, en ze gaan nu met elkaar om alsof ze de beste vrienden zijn. ga maar eens wat memoires lezen van die lui.


campske666
Usericon van campske666
Posted 19-06-2003 9:57 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2003 9:52 schreef ghoulliette het volgende:
...en dat de EU het dus niet kan maken Turkije niet toe te laten, ...


Tuurlijk wel.



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-06-2003 9:59 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2003 9:57 schreef campske666 het volgende:
Tuurlijk wel.



dat zou wel onwijs stom zijn op de lange termijn


campske666
Usericon van campske666
Posted 19-06-2003 10:01 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Dat zien we dan wel.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-06-2003 10:04 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ach ja als het een niet fout gaat doet iets anders dat wel


campske666
Usericon van campske666
Posted 19-06-2003 10:05 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2003 10:04 schreef ghoulliette het volgende:
ach ja als het een niet fout gaat doet iets anders dat wel


"You know it's sad but true"


Marco_Filth
Usericon van Marco_Filth
Posted 19-06-2003 11:13 by Marco_Filth Wijzig reactieProfiel van Marco_FilthQuote dit berichthttp://www.geocities.com/marco_filth

quote:
Op 19 juni 2003 9:55 schreef ghoulliette het volgende:
zonder de intieme samenwerking van frankrijk en duitsland was er helemaal geen EU, en ze gaan nu met elkaar om alsof ze de beste vrienden zijn. ga maar eens wat memoires lezen van die lui.


Fransen en Duitsers moeten elkaar niet. Als er iets duidelijk is uit de geschiedenis, is het dat wel.

Europeanen moeten Turken niet. En als er iets duidelijk ZAL worden uit de toekomst, is het dat wel. Volgens mij leeft jij gewoon in een droomwereldje waar lieve bruine mannetjes rondhuppelen temidden van schattige roze konijntjes...


And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep


campske666
Usericon van campske666
Posted 19-06-2003 11:14 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2003 11:13 schreef Marco_Filth het volgende:
Volgens mij leeft jij gewoon in een droomwereldje waar lieve bruine mannetjes rondhuppelen temidden van schattige roze konijntjes...



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-06-2003 11:20 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2003 11:13 schreef Marco_Filth het volgende:
Fransen en Duitsers moeten elkaar niet. Als er iets duidelijk is uit de geschiedenis, is het dat wel.

Europeanen moeten Turken niet. En als er iets duidelijk ZAL worden uit de toekomst, is het dat wel. Volgens mij leeft jij gewoon in een droomwereldje waar lieve bruine mannetjes rondhuppelen temidden van schattige roze konijntjes...

dus jij dnekt dat mensen zoals jij iets te zeggen hebben in deze wereld.

jij hebt zeker nog nooit van Adenauer gehoord ofwel. ga eens naar school, nee wacht laat maar zonde van je geld.


Gwath
Usericon van Gwath
Posted 19-06-2003 11:33 by Gwath Wijzig reactieProfiel van GwathQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2003 11:20 schreef ghoulliette het volgende:
dus jij dnekt dat mensen zoals jij iets te zeggen hebben in deze wereld.

In een systeem met een parlementaire democratie wel, toch?

Dus ook totaal ongeinformeerde mensen zoals ik, en ik zeg nee! Geweldig systeem!


The only measure of reality is nature. When people defy nature, whether through technology, insane religions, or misguided ideologies, they only increase the eventual suffering that will inevitably result. - Jesus


Marco_Filth
Usericon van Marco_Filth
Posted 19-06-2003 11:36 by Marco_Filth Wijzig reactieProfiel van Marco_FilthQuote dit berichthttp://www.geocities.com/marco_filth

quote:
Op 19 juni 2003 11:20 schreef ghoulliette het volgende:
dus jij dnekt dat mensen zoals jij iets te zeggen hebben in deze wereld.

jij hebt zeker nog nooit van Adenauer gehoord ofwel. ga eens naar school, nee wacht laat maar zonde van je geld.


Adenauer was tot 1963 bondskanselier van Duitsland. Die zijn Hallstein Doctrine was vooral bedoeld om de BRD met de hulp van het Westen te versterken tegen de Sovjet Unie. Maar het feit dat Frankrijk en Duitsland dezelfde vijand, namelijk Stalin en het communisme hadden, betekent nog altijd niet dat Adenauer en De Gaulle samen gezellig op vakantie naar Kreta zouden gaan.

Ik ga trouwens morgen naar school, om mijn laatste examen af te leggen, toch wel toevallig nie 'Internationale Politiek sinds 1945' zeker.


And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep


campske666
Usericon van campske666
Posted 19-06-2003 11:40 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Kreta zuigt.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-06-2003 11:52 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2003 11:36 schreef Marco_Filth het volgende:
Adenauer was tot 1963 bondskanselier van Duitsland. Die zijn Hallstein Doctrine was vooral bedoeld om de BRD met de hulp van het Westen te versterken tegen de Sovjet Unie. Maar het feit dat Frankrijk en Duitsland dezelfde vijand, namelijk Stalin en het communisme hadden, betekent nog altijd niet dat Adenauer en De Gaulle samen gezellig op vakantie naar Kreta zouden gaan.

Ik ga trouwens morgen naar school, om mijn laatste examen af te leggen, toch wel toevallig nie 'Internationale Politiek sinds 1945' zeker.



je hebt er dus echt de ballen verstand van. Tip lees de memoires van Adenauer hint "rozentuin"


campske666
Usericon van campske666
Posted 19-06-2003 11:57 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Ik zal het nog één keer samenvatten voor iedereen:

Politiek zuigt, Turkije ook. Ze komen er niet bij, punt.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-06-2003 11:59 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik denk dat wanneer Turkije zijn menserechten zaakjes regelt en de modern wester gezinde regering die er sinds kort ziet aanblijft wij er weinig tegen kunen doen. mochten we dat willen.

En als er zoveel tegenstand tegen toetreding van turkije is, waar is die publieke discussie dan. het kan de meeste mensen echt geen hol schelen.


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen