IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Candlemass Vorige pagina | Volgende pagina
NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 25-06-2003 22:44 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2003 22:17 schreef Kristof het volgende:
hehe, jij ook hier?
ja onze thelema was aan het doomdancen op krukken
grom was in extase
en jah zelf ook liggen headbangen, vond het stiekem geweldig


Doomdancing inderdaad


vitus_frank
DOOM or be DOOMED
Usericon van vitus_frank
Posted 25-06-2003 23:14 by vitus_frank (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van vitus_frankQuote dit bericht

Candlemass???


NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 25-06-2003 23:16 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2003 23:14 schreef vitus_frank het volgende:
Candlemass???



dat klopt niet! je moet dit doen



het is doom remember


Thelema_6
Usericon van Thelema_6
Posted 26-06-2003 0:26 by Thelema_6 Wijzig reactieProfiel van Thelema_6Quote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2003 22:17 schreef Kristof het volgende:
hehe, jij ook hier?
ja onze thelema was aan het doomdancen op krukken
grom was in extase
en jah zelf ook liggen headbangen, vond het stiekem geweldig



jaja, kzit hier heel af en toe, als ik echt effe niks beters te doen heb, en ja, als je 3 weken thuis zit, heb je af en toe van die momenten. ziektewet rulezzz, maar het doomdancen gaat nu al stukken beter.

ich bin ein doomkopf


We would like to see most of the human race killed of, because it is unworthy, It is unworthy of the gift of life


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 15-07-2003 19:21 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik luister het net voor het eerst, en voroal de zanger heeft echt de stem als een klok!
Welke cd kunnen jullie me het best aanraden?


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 15-07-2003 19:41 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Epicus Doomicus Metallicus natuurlijk!


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-07-2003 20:11 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2003 19:21 schreef Tormented soul het volgende:
Ik luister het net voor het eerst, en voroal de zanger heeft echt de stem als een klok!
Welke cd kunnen jullie me het best aanraden?


"epicus..."en "nightfall"

beiden: +


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 15-07-2003 20:54 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

hehe die zet ik dan beide op mn "nog aan te schaffen" lijstje. Die is overigens zo lang dat ik die 2 cd's [pas over een half jaar kan kopen


invictis
Usericon van invictis
Posted 22-09-2003 10:45 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

morguh, ja ook een Candlemass junk hier. Mijn fav blijft toch "Epicus..." en dan zeker het nummer "a sorcerer's pledge" en "blackstone wielder" de elpee die ik ervan heb is daadwerkelijk grijsgedraaid, de pic disc moest ik op een gegeven moment wel draaien omdat die 1e verdomd lastig tot zelfs onmogelijk was om op cd te vinden(en natuurlijk was er geen cd speler in den beginne ). Natuurlijk heerst de zanger Messiah (doet het ook erg leuk in Memento Mori!). Maar toch vind ik die eerste zanger echt waanzinnig! Ik zou ook heel graag weten wat die zanger nog meer heeft gedaan (Ik had begrepen dat die radiocommercials inspreekt, maar dat weet ik niet zeker) wie weet hier meer over?
En dat van Candlemass in Hardenberg gaat dat nog door?!
greetz,




[Dit bericht is gewijzigd door invictis op 22-09-2003 10:46]


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


invictis
Usericon van invictis
Posted 22-09-2003 10:59 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

*grumble* ...geen Candlemass in Hardenberg dus...





Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 22-09-2003 16:24 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Als je Candlemass te gek vindt, moet je ook zeker een keer While Heaven Wept proberen. Da's super DOOM in het straatje van Candlemass.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


invictis
Usericon van invictis
Posted 22-09-2003 16:53 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

ben zeer benieuwd , thanks voor de tip





Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 22-09-2003 16:55 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Heb pas de dubbel live cd van Candlemass aangeschaft (Doomed for live)

[Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 22-09-2003 17:08]


..."Hate can only create more hate"...


invictis
Usericon van invictis
Posted 22-09-2003 17:30 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

DVD is ook absoluut de moeite waard


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 22-09-2003 19:13 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2003 16:24 schreef Staalman het volgende:
Als je Candlemass te gek vindt, moet je ook zeker een keer While Heaven Wept proberen. Da's super DOOM in het straatje van Candlemass.
WHW is inderdaad een geweldige band. Erg mooie muziek maken die lui.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Kristof
metalfan.nl
Usericon van Kristof
Posted 22-09-2003 20:22 by Kristof Wijzig reactieProfiel van KristofQuote dit berichthttp://www.metalfan.nl

net dvd bekeken; let's doomdance


Do androids dream of electric sheep?


invictis
Usericon van invictis
Posted 23-09-2003 0:03 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

doomdancende Messiah Heerst ...de clip van Bewitched is overgens echt superhilarisch op de cd van nightfall




Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Spearhead
the Nekromaniak
Usericon van Spearhead
Posted 05-02-2004 16:55 by Spearhead Wijzig reactieProfiel van SpearheadQuote dit berichthttp://www.xs4all.nl/~kmachine/

quote:
Op 22 september 2003 10:45 schreef invictis het volgende:
Maar toch vind ik die eerste zanger echt waanzinnig! Ik zou ook heel graag weten wat die zanger nog meer heeft gedaan


Voor Candlemass zong ie in een of ander vaag zweeds glamrock bandje (nee niet europe) oid - naam weet ik niet meer.

Aldus Leif (candelmass.net):"After his superjob Johan continued with his own more pop-oriented things, unaware of the global adoration of his performance on ”Epicus”. "

maaruh, Leif zelf was natuurlijk de eerste zanger - zie de bonusnrs op de Nemesis LP



Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 05-02-2004 19:42 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik heb alleen "Epicus doomicus metallicus" en dat is een erg vet album. Maar ik zoek wat nieuwer werk. Welke plaat raden jullie dan aan?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-02-2004 19:51 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2004 19:42 schreef Tormented soul het volgende:
Ik heb alleen "Epicus doomicus metallicus" en dat is een erg vet album. Maar ik zoek wat nieuwer werk. Welke plaat raden jullie dan aan?


Nightfall. En de Krux cd mag er ook zijn!


Spearhead
the Nekromaniak
Usericon van Spearhead
Posted 06-02-2004 9:57 by Spearhead Wijzig reactieProfiel van SpearheadQuote dit berichthttp://www.xs4all.nl/~kmachine/

quote:
Op 5 februari 2004 19:42 schreef Tormented soul het volgende:
Ik heb alleen "Epicus doomicus metallicus" en dat is een erg vet album. Maar ik zoek wat nieuwer werk. Welke plaat raden jullie dan aan?


Nightfall
Ancient Dreams
Tales of Creation

De live CDs zijn ook wel koel:
Doomed for Live - reunion 2002

ook in die volgorde. Chapter Iv is nog wel aardig, de rest van de albums kunnen me niet zo boeien.



Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 06-02-2004 10:10 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2004 19:51 schreef attila_de_hun het volgende:
Nightfall. En de Krux cd mag er ook zijn!



Is Nightfall dan zo recent


Spearhead
the Nekromaniak
Usericon van Spearhead
Posted 06-02-2004 10:14 by Spearhead Wijzig reactieProfiel van SpearheadQuote dit berichthttp://www.xs4all.nl/~kmachine/

quote:
Op 6 februari 2004 10:10 schreef Tormented soul het volgende:
Is Nightfall dan zo recent


nieuwer dan Epicus....



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-02-2004 10:18 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Muzikaal erg gaaf, maar ik hou gewoon niet van die stem, sowieso vind ik dat soort metalvocalen niet mooi ....

Als hij nou eens flink diep zou grunten ....


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-02-2004 12:42 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2004 10:10 schreef Tormented soul het volgende:
Is Nightfall dan zo recent

Nee, maar dat hoefde toch niet per se? Het is d tweede van Candlemass en die , tezamen met de eerste behoren tot hun beste werk (alhoewel de rest absoluut niet slecht is)


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen