IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Paranormaal, wie is het nog meer? Vorige pagina | Volgende pagina
mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 23-06-2003 13:53 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 23 juni 2003 13:46 schreef Fire het volgende:
Morke het terug zetten van een post is (nog) niet mogelijk. Maar de reden van het aanpassen is dat er te veel off topic berichten stonden en als er dan een vage reactie tussen staat dan wordt er ongetwijfeld wel eens iets te veel weggehaald.


Dankjewel, maar ik had dit eigenlijk van Helmet moeten horen, vind ik.


Dit slaat nergens op.


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 23-06-2003 14:04 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

quote:
Op 23 juni 2003 13:53 schreef mörke het volgende:
Dankjewel, maar ik had dit eigenlijk van Helmet moeten horen, vind ik.
je kan niet alles hebben .

Offtopic --> mijn banaan is veel toffer dan die van jou


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 23-06-2003 16:12 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

Hey Helmet, Phantom, Midnight en Snaack (en wie er verder een beetje serieus in geinteresseerd is), bestaat er bij jullie behoefte om eens of IRL of op MSN over te praten? Schiet wat sneller op denk ik. Reacties of opmerkingen over tijd/plaats: je hebt mn emailadres (zie anders profiel)


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


Egregius
Usericon van Egregius
Posted 23-06-2003 16:20 by Egregius Wijzig reactieProfiel van EgregiusQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2003 10:12 schreef Jenje het volgende:
Laat ik nou van de week een goed gesprek hebben gehad met zo'n beestje. Die zei ook dat al dat die new age hippies nog dommer lulden dan zijn necrofiele half afgestorven oma.


"Verschil is dat nog niemand die niet in verregaande staat van intoxicatie was ooit zo'n roze pony gezien heeft"


WinterQueen
HEUJ
Usericon van WinterQueen
Posted 23-06-2003 16:20 by WinterQueen Wijzig reactieProfiel van WinterQueenQuote dit bericht

hahahah , wat een zielig geouwehoer allemaal


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 23-06-2003 17:09 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2003 16:12 schreef Blackjack het volgende:
Hey Helmet, Phantom, Midnight en Snaack (en wie er verder een beetje serieus in geinteresseerd is), bestaat er bij jullie behoefte om eens of IRL of op MSN over te praten? Schiet wat sneller op denk ik. Reacties of opmerkingen over tijd/plaats: je hebt mn emailadres (zie anders profiel)
Moet je wel een keer online zijn


FREEZE


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 23-06-2003 17:47 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

Nou, ik ben wel online... afgelopen weekend niet: heb op mn kamer geen internet en de Uni was dicht.
In elk geval: eentje doet mee:


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 23-06-2003 18:00 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2003 19:12 schreef Phantom Lord het volgende:
Waarom?

Weet iemand trouwens heeel toevallig hoe ik mezelf tegen zwarte magie kan beschermen?


Afschermen. Bepaalde eenvoudige technieken, die je aangeleerd krijgt bij gevallen als empathie bijvoorbeeld (ik dus). Mail maar effe en ik stuur je d'r een paar.
Zwarte magie is volgens mij niet veel anders als het zenden van (negatieve) energie, met het doel om iets gedaan te krijgen zonder bij de consequenties stil te staan. Andere ideeen hierover? Serieus graag.


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 23-06-2003 18:02 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Heb een keer een soort voorspellende droom gehad.. Ik droomde dat mijn vriend stierf en 't voelde echt superecht. Twee dagen later krijgen we te horen dat zijn beste vriend ongeveer op dat moment door een auto geschept werd en hersendood was.. Beetje vaag verhaal misschien, maar ik voelde me echt enorm grellig toen..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 23-06-2003 18:03 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 23 juni 2003 18:00 schreef Blackjack het volgende:
Zwarte magie is volgens mij niet veel anders als het zenden van (negatieve) energie, met het doel om iets gedaan te krijgen zonder bij de consequenties stil te staan. Andere ideeen hierover? Serieus graag.
Ik denk dat het in het oog houden van de consequenties niet kenmerkend is voor de verschillen. Volgens mij wordt met zwarte magie voornamelijk het aanwenden van negatieve energie (woede, wraak, verval, verderf etc) om je doel te bereiken bedoelt.

Ik zal eens zoeken of ik ergens een definitie in de boekenkast heb staan.

Over het praten met een selecteren, wel serieuze, groep.. dat lijkt me wel een leuk idee, ik weet alleen nog niet zeker in hoeverre ik alles wat ik meegemaakt wil delen met mensen die ik niet ken. En om technische redenen niet via MSN graag


I'm not being rude. You're just insignificant.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 23-06-2003 18:06 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Hoe denken jullie over voorspellende dromen? Deze heb ik namelijk erg vaak, ik droom 's nachts iets en een paar dagen/weken/maanden gebeurt dit gewoon echt... Soms is de situatie ietsje anders etc. maar de gebeurtenis is hetzelfde...

Ook zijn er nog een aantal andere dingen die ik heb meegemaakt, waarvan ik niet weet of ze nu met het paranormale te maken hebben of dat het met gevoelens te maken heeft...


..."Hate can only create more hate"...


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 23-06-2003 18:14 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

Helmet: je zegt gewoon wat je kwijt wilt: geen punt als je niks wilt vertellen. ikzelf ben dr altijd redelijk open over geweest, voorzover t natuurlijk om mensen ging die zich er in ieder geval neutraal voor konden opstellen.

En Immortella:
Wat betreft die dromen: komt veel vaker voor dan je denkt. De rest, heb ik te weinig info voor om dr wat zinnigs over te zeggen. Ook hier geldt: je zegt wat je wilt zeggen.


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 23-06-2003 18:16 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Dan zal ik even zeggen wat ik vind:

Jullie moeten je leven maar eens gaan vullen met iets zinnnigs. Nadenken over hoe dom het is om in dit soort crap te geloven.

"Mommy! The dog exploded!"


Dit slaat nergens op.


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 23-06-2003 18:20 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

?
What fucking dog?

Mörke, als je er niets van wilt weten, reageer dan niet. Hoeft niet. Laat t over aan wie er wel in is geinteresseert. Lukt je dat denk je?


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 23-06-2003 18:21 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
[
En Immortella:
Wat betreft die dromen: komt veel vaker voor dan je denkt. De rest, heb ik te weinig info voor om dr wat zinnigs over te zeggen. Ook hier geldt: je zegt wat je wilt zeggen.


M'n opa is twee jaar geleden ziek geworden, om een lang verhaal kort te maken; hij had nog minstens drie maanden te leven volgens de dokter... Ik hield zielsveel van m'n opa en het was echt een tweede vader... (Hij woonde ook naast ons). Tien dagen nadat we het vreselijke nieuws te horen kregen, kreeg ik 's avonds voordat ik weg wilde gaan (was op zaterdagavond) enorme buikpijn. Ik moest constant aan m'n opa denken en moest naar hem toe. Ik ben naar hem toegegaan en heb lang met hem over zijn dood gepraat. Dit durfde ik nooit, maar ik moest het die avond gewoon doen. Heel opgelucht kwam ik bij mijn opa vandaan, ik wist dat het een afscheid was, al had hij volgens de dokter dus nog minstens tweeënhalve maand te leven (vanaf toen).
's Nachts toen ik thuiskwam ben ik naar bed gegaan, een half uurtje later werd ik er uitgehaald door mijn vader die vertelde dat m'n opa overleden was... Nu wil ik niet gelijk zeggen dat dit met het paranormale te maken heeft, maar zeker met voorgevoelens en het onderbewuste lijkt me...


..."Hate can only create more hate"...


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 23-06-2003 18:28 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

Intense ervaring lijkt me. Gelukkig voor jou heb je nog goed met m kunnen praten. Alleen knudde dat t de laatste keer was (klinkt misschien rottiger als t bedoeld is).

Zulke waarschuwingssignalen komen wat dat betreft behoorlijk vaak voor: mensen en dieren voelen vaak dingen aan voordat ze gebeurd zijn (aardbevingen, vliegtuigongelukken, overlijden van familie of vrienden).
Waarschijnlijk (maar pin me dr niet op vast) kreeg je, net vanwege die goeie relatie met je opa, zo'n signaal. Dan bne je al redelijk op zijn "signaal" ingesteld en hij op dat van jou. Dan zijn zulke dingen makkelijker mogelijk dan bij wildvreemden.
Bedankt voor t vertellen.


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 23-06-2003 18:47 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

sorry, dat was 2x

[Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 23-06-2003 18:49]


..."Hate can only create more hate"...


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 23-06-2003 18:48 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2003 18:28 schreef Blackjack het volgende:
Intense ervaring lijkt me. Gelukkig voor jou heb je nog goed met m kunnen praten. Alleen knudde dat t de laatste keer was (klinkt misschien rottiger als t bedoeld is).

Zulke waarschuwingssignalen komen wat dat betreft behoorlijk vaak voor: mensen en dieren voelen vaak dingen aan voordat ze gebeurd zijn (aardbevingen, vliegtuigongelukken, overlijden van familie of vrienden).
Waarschijnlijk (maar pin me dr niet op vast) kreeg je, net vanwege die goeie relatie met je opa, zo'n signaal. Dan bne je al redelijk op zijn "signaal" ingesteld en hij op dat van jou. Dan zijn zulke dingen makkelijker mogelijk dan bij wildvreemden.
Bedankt voor t vertellen.


Jij bedankt voor je uitleg! Weinig mensen weten dit en ik heb ook niet de behoefte om dit met iedereen te delen, maar ik vind dit topic onwijs interessant omdat ik ook één van de mensen ben die hier volledig voor open staat en die ook daadwerkelijk gelooft dat er meer is 'than meets the eye'...

Mijn opa wist overigens zelf naar mijn idee ook dat hij ging overlijden. Hij sliep namelijk al maanden op de bank omdat hij niet vlak kon liggen. Hij had namelijk longkanker (al een poos bleek achteraf), in een erg agressieve vorm waardoor hij niet kon ademhalen als hij lag. Ook kon hij nauwelijks nog bewegen of van de bank af komen en lang hij 24/7 aan de beademing.
De nacht dat hij is overleden heeft hij zijn beademing afgedaan, heeft z'n deken netjes van zich af op de bank gelegd en is vredig naast mijn oma gaan slapen, hij is dus zonder beademing naar de slaamkamer gewandeld, terwijl hij met beademing de laatste tijd al niet meer kon lopen en al maanden niet meer in bed naast m'n oma had geslapen.
Hij is dus naast m'n oma overleden, dit heeft hij zelf zo gewild denk ik. Voor mijn oma was het wel schrikken, zij werd de volgende ochtend wakker met m'n opa naast zich. Dat op zich was al schrikken voor haar, maar toen ze aan hem voelde was hij dus overleden.
Hij lag er vredig bij dus veel pijn/benauwdheid heeft hij waarschijnlijk opeens niet gehad... Dit is dus een voorbeeld van hoe mooi het ook kan zijn om iets aan te voelen vantevoren...


..."Hate can only create more hate"...


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 23-06-2003 23:39 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2003 11:41 schreef helmet het volgende:
Dat kan ik me goed voorstellen, veel van dergelijke ervaringen zijn toch behoorlijk persoonlijk en dat zijn niet de dingen die je zomaar op een forum wilt plaatsen. Maar ik spreek jou vast nog wel IRL


We hebben er het inderdaad binnenkort wel over irl...

BlackJack, msn vind ik zelf ook een beetje klote om over dit soort dingen te praten maar ik msn je misschien wel.


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 24-06-2003 2:51 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 23 juni 2003 18:20 schreef Blackjack het volgende:
?
What fucking dog?

Mörke, als je er niets van wilt weten, reageer dan niet. Hoeft niet. Laat t over aan wie er wel in is geinteresseert. Lukt je dat denk je?


No asshole, I can't fucking make that.

Die.


Dit slaat nergens op.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 24-06-2003 10:19 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

quote:
Op 23 juni 2003 16:12 schreef Blackjack het volgende:
Hey Helmet, Phantom, Midnight en Snaack (en wie er verder een beetje serieus in geinteresseerd is), bestaat er bij jullie behoefte om eens of IRL of op MSN over te praten? Schiet wat sneller op denk ik. Reacties of opmerkingen over tijd/plaats: je hebt mn emailadres (zie anders profiel)


you are hereby added, zie je wel eens op msn misschien...


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 24-06-2003 23:46 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2003 18:48 schreef Immortella het volgende:
Jij bedankt voor je uitleg! Weinig mensen weten dit en ik heb ook niet de behoefte om dit met iedereen te delen, maar ik vind dit topic onwijs interessant omdat ik ook één van de mensen ben die hier volledig voor open staat en die ook daadwerkelijk gelooft dat er meer is 'than meets the eye'...
=======================================

Graag gedaan. Ik ken t gevoel, daarom vind ik t zelf prettig om er met anderen over te kunnen praten.

========================================
Mijn opa wist overigens zelf naar mijn idee ook dat hij ging overlijden. Hij sliep namelijk al maanden op de bank omdat hij niet vlak kon liggen. Hij had namelijk longkanker (al een poos bleek achteraf), in een erg agressieve vorm waardoor hij niet kon ademhalen als hij lag. Ook kon hij nauwelijks nog bewegen of van de bank af komen en lang hij 24/7 aan de beademing.
De nacht dat hij is overleden heeft hij zijn beademing afgedaan, heeft z'n deken netjes van zich af op de bank gelegd en is vredig naast mijn oma gaan slapen, hij is dus zonder beademing naar de slaamkamer gewandeld, terwijl hij met beademing de laatste tijd al niet meer kon lopen en al maanden niet meer in bed naast m'n oma had geslapen.
Hij is dus naast m'n oma overleden, dit heeft hij zelf zo gewild denk ik. Voor mijn oma was het wel schrikken, zij werd de volgende ochtend wakker met m'n opa naast zich. Dat op zich was al schrikken voor haar, maar toen ze aan hem voelde was hij dus overleden.
Hij lag er vredig bij dus veel pijn/benauwdheid heeft hij waarschijnlijk opeens niet gehad... Dit is dus een voorbeeld van hoe mooi het ook kan zijn om iets aan te voelen vantevoren...

========================================

Mazzel voor hem en je oma (niet heel veel lijden, vredig inslapen enzo). T is wel een manier waarop je dr vrede mee kunt hebben.
Als je nog vragen ofzo hebt, je weet waar je me kunt bereiken.


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 25-06-2003 0:09 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 23 juni 2003 10:11 schreef Jenje het volgende:
Drugs are bad mkay ...


hej, dat schreef claw laatst ook al. een quote van iemand?

btw, ik wil liever niet meediscussiëren op msn, ik lees hier al genoeg.


Oud Vuil.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 25-06-2003 0:36 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 25 juni 2003 0:09 schreef webblaster wim het volgende:
hej, dat schreef claw laatst ook al. een quote van iemand?


Southpark heiden, Southpark!


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 25-06-2003 0:40 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

ah, daar hou ik echt niet van, vandaar.

blije heiden, zo voel ik me nu!


Oud Vuil.


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen