IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Paranormaal, wie is het nog meer? Vorige pagina | Volgende pagina
B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 18-06-2003 1:24 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Dit zijn best enge dingen als je om half twee 's nachts alleen op je donkere zolder bent...


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 18-06-2003 1:24 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 1:24 schreef Blackjack het volgende:
Tegen gehouden? Door wie? (eens kijken of ik in de goeie richting zit te denken)
Dat weet ik niet... tis iig geen echt positieve kracht...


FREEZE


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 18-06-2003 1:25 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 1:24 schreef B6R6A6M het volgende:
Dit zijn best enge dingen als je om half twee 's nachts alleen op je donkere zolder bent...
Boeie... ik zit alleen in een donkere kamer waar geregeld lieve mensje komen... if you know what I mean


FREEZE


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 18-06-2003 1:27 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 1:25 schreef Phantom Lord het volgende:
Boeie... ik zit alleen in een donkere kamer waar geregeld lieve mensje komen... if you know what I mean


Wen je daaraan?


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 18-06-2003 1:29 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

Hmmm. Klinkt bekend. Dr zijn nog een paar lui waar ik dergelijke dingen van heb gehoord. Btw. als je dr behoefte aan hebt om 1-on-1 te praten , mn email staat in t profiel.


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


R.
Usericon van R.
Posted 18-06-2003 1:32 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Dit klinkt niet waar maar dat mag je zelf beslissen.

Me oma had tijdens de geboorte van mijn zus een BDE, En toen was ze volgenshaar in de hemel, en zag ze allenmaal mensen met witte gewaden waarvan ze het gezicht niet kon zien. Behalve die van haar moeder, en die zei iets van "jou tijd is nog niet ect ect" en toen werdt ze wakker uit een 3 weken lange coma. (volgens me oma)

Of ik het moet geloven...... weet ik niet.. maar 1 ding weet ik zeker.. ik zal die mensen in witte gewaden nooit tegen komen haha


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 18-06-2003 1:33 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 1:27 schreef B6R6A6M het volgende:
Wen je daaraan?
Ligt eraan hoe je ermee omgaat he?! Je kunt heel angstig worden en er nooit aan wennen, of je kunt ze hun gang laten gaan en proberen in contact met ze te komen om er aan te kunnen wennen


FREEZE


Egregius
Usericon van Egregius
Posted 18-06-2003 1:38 by Egregius Wijzig reactieProfiel van EgregiusQuote dit bericht

BTW m'n ex sprak vroeger met mensen die er niet waren. Had haar moeder schijnbaar ook, maar *haar* moeder was hier erg op tegen. Misschien had ze het zelf ook gehad.


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 18-06-2003 1:39 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

Of je geeft ze een enorm pak slaag. werkt ook: no bullshit.


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 18-06-2003 1:39 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 1:38 schreef Egregius het volgende:
BTW m'n ex sprak vroeger met mensen die er niet waren. Had haar moeder schijnbaar ook, maar *haar* moeder was hier erg op tegen. Misschien had ze het zelf ook gehad.
Kan best... maar dan vinden ze het eng of zijn ze bang niet geloofd te worden... en moffelen ze het weg... ach ja


FREEZE


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 18-06-2003 1:39 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 1:39 schreef Blackjack het volgende:
Of je geeft ze een enorm pak slaag. werkt ook: no bullshit.
Soms wel ja


FREEZE


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 18-06-2003 1:40 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 1:38 schreef Egregius het volgende:
BTW m'n ex sprak vroeger met mensen die er niet waren. Had haar moeder schijnbaar ook, maar *haar* moeder was hier erg op tegen. Misschien had ze het zelf ook gehad.



Ach ja, mn tante en mn oma voeren bijna dagelijks gesprekken over vanalles en nog wat.

Oh ja, mn oma is al 10 jaar dood.


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 18-06-2003 1:41 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 1:40 schreef Blackjack het volgende:
Ach ja, mn tante en mn oma voeren bijna dagelijks gesprekken over vanalles en nog wat.

Oh ja, mn oma is al 10 jaar dood.
Kan toch? Heb ik met de overleden opa van mn neefje gehad die ik nooit gekend heb...


FREEZE


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 18-06-2003 1:46 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 1:33 schreef Phantom Lord het volgende:
Ligt eraan hoe je ermee omgaat he?! Je kunt heel angstig worden en er nooit aan wennen, of je kunt ze hun gang laten gaan en proberen in contact met ze te komen om er aan te kunnen wennen


Wel interessant allemaal.

Mijn oma vertelde me ook dat ze in de hemel was geweest en dat het heel mooi was (zoiets als de lente maar dan nog mooier) en dat ze witte mensen zag. Of in ieder geval zoiets omdat ik het met haar over het geloof had. Maar toen zei ik dat ik net op televisie ook iemand had gezien die was ontvoerd door buitenaardse wezens...


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 18-06-2003 1:49 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 1:46 schreef B6R6A6M het volgende:
Wel interessant allemaal.

Mijn oma vertelde me ook dat ze in de hemel was geweest en dat het heel mooi was (zoiets als de lente maar dan nog mooier) en dat ze witte mensen zag. Of in ieder geval zoiets omdat ik het met haar over het geloof had. Maar toen zei ik dat ik net op televisie ook iemand had gezien die was ontvoerd door buitenaardse wezens...
Haha... stom joch was je dan zeg

Maar de "hemel" bestaat uit meerdere lagen... voor iedereen is er wel een andere had ik bijna gezegd... maar dat zou BS zijn, want er zijn er (geloof ik) maar 7


FREEZE


campske666
Usericon van campske666
Posted 18-06-2003 8:08 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Ik kan de toekomst voorspellen. Ik kan bijvoorbeeld nu al aanvoelen dat ik straks moet gaan schijten.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 18-06-2003 8:27 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 1:46 schreef B6R6A6M het volgende:
Mijn oma vertelde me ook dat ze in de hemel was geweest en dat het heel mooi was (zoiets als de lente maar dan nog mooier) en dat ze witte mensen zag. Of in ieder geval zoiets omdat ik het met haar over het geloof had. Maar toen zei ik dat ik net op televisie ook iemand had gezien die was ontvoerd door buitenaardse wezens...

Bullshit, allemaal projecties. Als mensen niet geheel wakker zijn geloven ze alles, en dat terwijl hun onderbewustzijn gewoon hun eigen scala aan verwachtingen en beelden tevoorschijn tovert voor hun geestesoog.

Al zou ik dat nooit zo brengen als een oud besje mij over haar hemel vertelt, WTF heeft die voor boodschap aan mijn jeugdige betweterigheid.

Enfin, ik geloof in heel veel, maar niet in die gedetailleerde luchtkastelen als 'zeven hemels' e.d. dat is allemaal veel te 'volmaakt' en 'kloppend' en bedacht. Cognitieve dissonantie en de wìl om het te geloven doen rare dingen met je realiteitszin. Ook is het zo dat als je van tevoren weet dat je op de plek bent van een slagveld/concentratiekamp/zelfmoordenaar/etc. en je gelooft in dit soort visioenen, dat je ze ook zult krijgen. Self-fulfilling prophecy.

Al ben ik natuurlijk veel te nuchter en moet ik eerst zelf maar eens al die martelbeelden ervaren, dan ben ik vast wel om .


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 18-06-2003 8:59 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

Heb ooit eens onder invloed van XTC een lichaamsuittreding gehad.


mvg wk10


campske666
Usericon van campske666
Posted 18-06-2003 9:01 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Dan moet je van die rotzooi afblijven.


Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 18-06-2003 9:03 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht



jullie moeten minder hersenvernietigende zaken consumeren


None of us are saints - Albert Fish


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 18-06-2003 9:03 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 9:01 schreef campske666 het volgende:
Dan moet je van die rotzooi afblijven.

Als ik teveel bier op heb zie ik ook dingen die andere niet zien. So what!


mvg wk10


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 18-06-2003 9:08 by Mithrandir Wijzig reactieProfiel van MithrandirQuote dit berichthttp://www.headachemagazine.nl

quote:
Op 18 juni 2003 8:59 schreef windkracht10 het volgende:
Heb ooit eens onder invloed van XTC een lichaamsuittreding gehad.


Ik vind een lichaams-intreding veel leuker. Vooral als zij erg op dreef is. Tjongejonge, dat is geen gewone sex meer, dát is paranormaal!


Arwen ná anvanya vendë ecénien


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 18-06-2003 9:09 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht



mvg wk10


pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 18-06-2003 12:29 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 1:14 schreef Phantom Lord het volgende:
Dat is cool soms... wel freaky hoor... ik had in Tjechie een "concentratiekamp" bezocht en daar kreeg ik de hele tijd de pijn, de angst en het verdriet dat die mensen daar hadden te voelen... en beelden van executies en martelingen zag ik... was behoorlijk eng... gelukkig wist ik dat ik zowiezo veilig was dus kon ik het allemaal rustig verwerken... Maar het was wel beangstigend
Ja, dat heb ik ook gehad..

Ik was es in een soort fort en in 1 bepaalde gang kreeg ik een ontzettende pijn in mijn armen en begon ik me duizelig te voelen, daarna zei die gids tegen ons dat er wel 50 mensen waren afgeslacht,....



true disco chick


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 18-06-2003 12:31 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 12:29 schreef pale enchantress het volgende:
Ja, dat heb ik ook gehad..

Ik was es in een soort fort en in 1 bepaalde gang kreeg ik een ontzettende pijn in mijn armen en begon ik me duizelig te voelen, daarna zei die gids tegen ons dat er wel 50 mensen waren afgeslacht,....


Is ook niet fijn... maar ja, ook wel weer fijn om te weten dat je een verbinding hebt met het verleden zo zie ik het tenminste


FREEZE


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen