IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Paranormaal, wie is het nog meer? Vorige pagina | Volgende pagina
windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 18-06-2003 16:38 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 16:32 schreef Blackjack het volgende:
Weet ik maar ik ben al zo'n hopeloos geval met computers...

Ik heb ervaring met astraal reizen, net als met telepathie, genezen, empathie (uiteraard), geesten, helderziendheid en energie-werken. Telekinese ben ik aan t oefenen.

Ik kom klaar op commando. da's ook astraal.


mvg wk10


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 18-06-2003 16:41 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

nee knurft, da's goeie timing

[Dit bericht is gewijzigd door Blackjack op 18-06-2003 16:41]


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 18-06-2003 16:45 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 18 juni 2003 16:32 schreef Blackjack het volgende:
Ik heb ervaring met astraal reizen, net als met telepathie, genezen, empathie (uiteraard), geesten, helderziendheid en energie-werken. Telekinese ben ik aan t oefenen.
Ah hee.. heb jij nog handige gedachtentrucs om uittreding makkelijker te maken? Ik weet van een methode met een brandende kaars die uitgeblazen moet worden en van het visualiseren van een touw waar je jezelf aan moet optrekken. Die laatste krijg ik vooralsnog niet voor elkaar, en die eerste moet ik nog een keer goed proberen (eerste experiment ooit was erg veelbelovend wel).


I'm not being rude. You're just insignificant.


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 18-06-2003 17:01 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

ja, heb ik wel: verschillende technieken zelfs. Ik stuur ze je wel effe door, ok?


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 18-06-2003 17:13 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

*steekt zijn vinger op*

meel naar: mijn nickname at chello punt nl

thnx


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-06-2003 17:24 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 17:01 schreef Blackjack het volgende:
ja, heb ik wel: verschillende technieken zelfs. Ik stuur ze je wel effe door, ok?


maar als je uittreed, hoe kom je dan weer terug? ik moet eerlijk zijn, ik heb er verder weinig vertrouwen in dat zoiets kan. Ik zou het wel eens willen testen of iemand dat echt kan. Dat kan heel makkelijk, ik leg een papiertje met een getal boven op een kast. dat zou de uitgetredene moeten kunnen lezen toch?


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 18-06-2003 17:26 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 17:13 schreef Snaack het volgende:
*steekt zijn vinger op*

meel naar: mijn nickname at chello punt nl

thnx



Aaah crap! Net te laat.
Helmet, kun jij dat bericht doorsturen naar Snaack?


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 18-06-2003 17:30 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 18 juni 2003 17:26 schreef Blackjack het volgende:
Helmet, kun jij dat bericht doorsturen naar Snaack?
Done


I'm not being rude. You're just insignificant.


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 18-06-2003 17:35 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Nou Helmet? Zou je het terug willen zetten?


Dit slaat nergens op.


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 18-06-2003 17:50 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 17:24 schreef attila_de_hun het volgende:
maar als je uittreed, hoe kom je dan weer terug? ik moet eerlijk zijn, ik heb er verder weinig vertrouwen in dat zoiets kan. Ik zou het wel eens willen testen of iemand dat echt kan. Dat kan heel makkelijk, ik leg een papiertje met een getal boven op een kast. dat zou de uitgetredene moeten kunnen lezen toch?



Staat in mn mail. Ik zou Helmet of Snaack effe lief aankijken voor de hele post , maar gewoon het terugkomen is simpel: gewoon jezelf voorstellen dat je je lichaam weer in glijdt. Zorg er wel voor dat je je lichaam tijdens de uittreding laat beschermen, door hetzij je begeleider of (als je er in gelooft) God/Goden, of stel je een grote lichtbron voor die je lichaam beschijnt.

Wat betreft dat kaartje lezen: ja, dat is heel goed mogelijk. nadeel is alleen dat je enorm goed moet zijn om het bij een wildvreemde zó te kunnen lezen. Bij vrienden of bekenden weet je hoe ze zijn, hoe het huis eruit ziet, waar ze zitten etc. etc.


[Dit bericht is gewijzigd door Blackjack op 18-06-2003 18:00]


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 18-06-2003 18:31 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

Meneer Helmet, zou u ook zo vriendelijk willen zijn dat mailtje van Blackjack door naar deze persoon te willen sturen? BVD


FREEZE


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 18-06-2003 19:22 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Idem... bitte?

PMeis@hotmail.com

b.v.d.


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 18-06-2003 22:03 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 14:37 schreef Snaack het volgende:
Dat ontkennen zou pas naïef/ arrogant zijn.. Sommige mensen denken schijnbaar dat de mens op dit moment alles al weet

Dat klopt, maar helaas is maar al te vaak de wens de vader van de gedachte en wordt er de grootste validiteit aan de persoonlijkste (en onzinnigste) zaken verleend.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 18-06-2003 22:04 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Ik kreeg vandaag de rillingen op een niet-nader-te-noemen kerkhof, heel vreemd heb ik wel vaker last van, maar ik weet niet waar het vandaan komt


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 18-06-2003 22:08 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

Ik zie mensen die gaan sterven!


mvg wk10


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 18-06-2003 22:35 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 18 juni 2003 22:04 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
Ik kreeg vandaag de rillingen op een niet-nader-te-noemen kerkhof, heel vreemd heb ik wel vaker last van, maar ik weet niet waar het vandaan komt



Doe warmere kledij aan...


Je kan me de bout hachelen!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-06-2003 8:50 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 22:04 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
Ik kreeg vandaag de rillingen op een niet-nader-te-noemen kerkhof, heel vreemd heb ik wel vaker last van, maar ik weet niet waar het vandaan komt


Warmer kleden????


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


campske666
Usericon van campske666
Posted 19-06-2003 8:57 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht




Snaack
Usericon van Snaack
Posted 19-06-2003 11:10 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 18:31 schreef Phantom Lord het volgende:
Meneer Helmet, zou u ook zo vriendelijk willen zijn dat mailtje van Blackjack door naar deze persoon te willen sturen? BVD


quote:
Op 18 juni 2003 19:22 schreef Phriar het volgende:
Idem... bitte?

PMeis@hotmail.com

b.v.d.


Zoals jullie vast al gemerkt hebben heb ik het meeltje doorgestuurd


quote:
Op 18 juni 2003 22:03 schreef Dwaallicht het volgende:
Dat klopt, maar helaas is maar al te vaak de wens de vader van de gedachte en wordt er de grootste validiteit aan de persoonlijkste (en onzinnigste) zaken verleend.


Dat klopt

Ik ben behoorlijk nuchter en probeer altijd zo neutraal mogelijk te blijven maar toch heb ik op basis van ervaringen die ik gehad heb mijn blikveld moeten verruimen..

Zeker de bijna-uittredingen die ik heb gehad waren een behoorlijke 'mindfuck'. Dat paste helemaal niet in de wereld zoals die volgens mijn regels bestond!

Ik begrijp dat sommige dingen die hier geplaatst worden behoorlijk 'zweverig' klinken maar zeker in mijn geval (ik kan niet voor de anderen spreken) zijn ze gebaseerd op échte ervaringen die ik heb gehad.

Dus -- het is makkelijk oordelen over zaken waar je zelf geen ervaring mee hebt, maar probeer je blikveld niet te beperken, hoe zweverig bepaalde dingen ook mogen klinken. 1 kleine ervaring kan je wereldbeeld radicaal veranderen (mits je ervoor openstaat).


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 19-06-2003 12:39 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 19 juni 2003 11:10 schreef Snaack het volgende:
Zoals jullie vast al gemerkt hebben heb ik het meeltje doorgestuurd
Ah, dan hoef ik dat niet meer te doen

quote:
Ik ben behoorlijk nuchter en probeer altijd zo neutraal mogelijk te blijven maar toch heb ik op basis van ervaringen die ik gehad heb mijn blikveld moeten verruimen..
Zeker de bijna-uittredingen die ik heb gehad waren een behoorlijke 'mindfuck'. Dat paste helemaal niet in de wereld zoals die volgens mijn regels bestond!
Hier kan ik me helemaal bij aansluiten. Ik ben altijd erg nuchter en met een behoorlijke critische blik opgevoed. Ik ben ook een typisch beta-persoon (wiskunde, scheikunde, natuurkunde etc.) en zal niet zomaar iets aannemen zonder daar bewijs voor te zien.

En toch hebben mijn ervaringen me verder doen kijken.

quote:
Dus -- het is makkelijk oordelen over zaken waar je zelf geen ervaring mee hebt, maar probeer je blikveld niet te beperken, hoe zweverig bepaalde dingen ook mogen klinken. 1 kleine ervaring kan je wereldbeeld radicaal veranderen (mits je ervoor openstaat).


I'm not being rude. You're just insignificant.


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 19-06-2003 12:46 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2003 11:10 schreef Snaack het volgende:
Zoals jullie vast al gemerkt hebben heb ik het meeltje doorgestuurd

Dank u wel heer Snaack en ja dat had ik al gemerkt


quote:


Dat klopt

Ik ben behoorlijk nuchter en probeer altijd zo neutraal mogelijk te blijven maar toch heb ik op basis van ervaringen die ik gehad heb mijn blikveld moeten verruimen..

Zeker de bijna-uittredingen die ik heb gehad waren een behoorlijke 'mindfuck'. Dat paste helemaal niet in de wereld zoals die volgens mijn regels bestond!

Ik begrijp dat sommige dingen die hier geplaatst worden behoorlijk 'zweverig' klinken maar zeker in mijn geval (ik kan niet voor de anderen spreken) zijn ze gebaseerd op échte ervaringen die ik heb gehad.
Ja alles wat ik in dit topic post zijn ervaringen die ik gehad heb... stuk voor stuk allemaal dingen die ik zelf heb meegemaakt

quote:
Dus -- het is makkelijk oordelen over zaken waar je zelf geen ervaring mee hebt, maar probeer je blikveld niet te beperken, hoe zweverig bepaalde dingen ook mogen klinken. 1 kleine ervaring kan je wereldbeeld radicaal veranderen (mits je ervoor openstaat).
klopt, want mn moeder geloofde er ook nooit in, totdat iemand tegen haar en mn vader een verhaal vertelde wat alleen mn moeder kende... en mn moeder is helemaal gaan geloven sinds we op een verjaardag een uitdrijving hebben meegemaakt... Wat behoorlijk freaky was kan ik jullie zeggen


FREEZE


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 19-06-2003 12:49 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:
klopt, want mn moeder geloofde er ook nooit in, totdat iemand tegen haar en mn vader een verhaal vertelde wat alleen mn moeder kende...

Moet ze het maar niet met de hond doen in de veranda.


mvg wk10


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 19-06-2003 12:54 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2003 12:49 schreef windkracht10 het volgende:
Moet ze het maar niet met de hond doen in de veranda.
*zucht* kijk dat jij nou beesten neukt kan ik niets aan doen... Dat je zo graag mij in zeik wil nemen... ga je gang, maar doe dat dan in het lultopic of in het flametopic en niet in de serieuze topics...


FREEZE


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 19-06-2003 12:57 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2003 12:54 schreef Phantom Lord het volgende:
*zucht* kijk dat jij nou beesten neukt kan ik niets aan doen... Dat je zo graag mij in zeik wil nemen... ga je gang, maar doe dat dan in het lultopic of in het flametopic en niet in de serieuze topics...

Sorry, echt, ik kon het niet laten. Verveel me een beetje, vandaar. Zal het niet meer doen. En ik mag je best wel hoor.


mvg wk10


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-06-2003 13:08 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2003 12:54 schreef Phantom Lord het volgende:
*zucht* kijk dat jij nou beesten neukt kan ik niets aan doen... Dat je zo graag mij in zeik wil nemen... ga je gang, maar doe dat dan in het lultopic of in het flametopic en niet in de serieuze topics...


Eigenlijk hoort deze hele thread in onzin. Paranormaal en serieus in een zin is eigenlijk een soort pleonasme.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen