IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Wandelen in Jotunheimen Volgende pagina
rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 18-06-2003 10:23 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Ja goeiendag! ik ga deze zomer zo omstreeks half juli voor 2 weken naar Noorwegen om daar Jotunheimen onveilig te maken.

iemand nog tips voor mooie wandeltochtjes met tent en rugzak?

Heb iemand de Kalthöpingen (hoogste berg van Noorwegen) beklommen?? zo ja is dat te doen?

khoor het wel!


I Find That I Am Not There...


campske666
Usericon van campske666
Posted 18-06-2003 10:28 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Als ik jou was zou ik een Mjollnir rond je nek hangen, als de Jotuns dat zien laten ze je wel met rust.


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 18-06-2003 10:30 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 10:28 schreef campske666 het volgende:
Als ik jou was zou ik een Mjollnir rond je nek hangen, als de Jotuns dat zien laten ze je wel met rust.


Thanks for the tip, Dude!!!


I Find That I Am Not There...


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 18-06-2003 12:55 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Lol, in ieder geval veel plezier


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 18-06-2003 14:23 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 12:55 schreef wladimir het volgende:
Lol, in ieder geval veel plezier

Dat zal wel lukken denk ik! met 2 andere metalaars door de ruige natuur van noorwegen rossen!! eens kijken of ik kleine lichte boxjes ken vinden die ik op mijn discman ken aansluiten en bovenop de Kalthöpingen us effe lekker black metal draaien!!!



I Find That I Am Not There...


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 18-06-2003 19:17 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ben wel wezen wandelen in Hardangervidda(iets zuidelijker dan Jotunheimen).Machtig mooie natuur daar


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 18-06-2003 19:19 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Hub jij en wandelen?

Dat had ik nou nooit achter jou gezocht.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 18-06-2003 19:34 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 19:19 schreef Frietbal het volgende:
Hub jij en wandelen?

Dat had ik nou nooit achter jou gezocht.

Haha,ik doe heel veel dingen welke mensen niet achter mij zoeken hehe.Maar inderdaad,ik doe graag in de natuur wandelen en ik ben nu 13 keer naar Noorwegen geweest en daar is de natuur nog echt mooi en wild.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 18-06-2003 19:36 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Ik moet er ook eens heen.
Niet voor te wandelen.
Maar voor en whisky te zuipen. (feest vieren dus)
En daar nieuwe mensen te leren kennen.


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 18-06-2003 20:25 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 19:36 schreef Frietbal het volgende:
Ik moet er ook eens heen.
Niet voor te wandelen.
Maar voor en whisky te zuipen. (feest vieren dus)
En daar nieuwe mensen te leren kennen.

neem je geld mee dan!!!!!


I Find That I Am Not There...


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 18-06-2003 20:30 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 20:25 schreef rvanderholst het volgende:
neem je geld mee dan!!!!!


Is mijn pinpasje ook goed?


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 18-06-2003 20:34 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Wat is Jotunheimen (vast een domme vraag)? Ik dacht dat dat de wereld was waar de reuzen rondliepen in de noorse mythologie. Net als Midgard het mensenrijk was en Whalhalla het godenrijk.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 18-06-2003 20:36 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Jotunheimen is een gebied in Noorwegen(in de buurt ten westen van Lillehammer).


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 18-06-2003 20:37 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 20:34 schreef XnegativeX het volgende:
Wat is Jotunheimen (vast een domme vraag)? Ik dacht dat dat de wereld was waar de reuzen rondliepen in de noorse mythologie. Net als Midgard het mensenrijk was en Whalhalla het godenrijk.


Klopt, hub is ook 13 cm gegroeit sinds de 1e keer dat ie naar noorwegen ging.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 18-06-2003 20:42 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 20:37 schreef Frietbal het volgende:
Klopt, hub is ook 13 cm gegroeit sinds de 1e keer dat ie naar noorwegen ging.
In de breedte ja,van al het bier wat ik daar gezopen heb.
Hansa rules supreme

Maar ontopic,in de buurt van Gudvangen is het ook heel mooi wandelen


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 18-06-2003 21:10 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 14:23 schreef rvanderholst het volgende:
Dat zal wel lukken denk ik! met 2 andere metalaars door de ruige natuur van noorwegen rossen!! eens kijken of ik kleine lichte boxjes ken vinden die ik op mijn discman ken aansluiten en bovenop de Kalthöpingen us effe lekker black metal draaien!!!


Zo hoort het!
heb ik zelf ook in Nederland gedaan.
Gewoon wachten totdat het regent.
Naar het natuur gebied gaan en als het opgehouden is met regenen is het prachtig en rustig


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 19-06-2003 10:21 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

alleen de kans dat je een verloren ziel tegenkomt in nederland is toch wel wat groter dan op Jotunheimen! he he!

ik ben van plan dus eerst een week te wandelen in Jotunheimen en daarna af te riezen naar Bergen om wat op de Harddangervidda rond te stampen! is ook mooi!

het leven is zo slecht nog niet!

check dit uit: http://www.traildatabase.org/jotunheimen2001/


I Find That I Am Not There...


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 19-06-2003 10:25 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

effe om de smaak te pakken te krijgen:



shit het plaatje werkt niet!


[Dit bericht is gewijzigd door rvanderholst op 19-06-2003 14:14]


I Find That I Am Not There...


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 19-06-2003 10:54 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 18 juni 2003 19:36 schreef Frietbal het volgende:
Ik moet er ook eens heen.
Niet voor te wandelen.
Maar voor en whisky te zuipen. (feest vieren dus)
En daar nieuwe mensen te leren kennen.



Moet je daarvoor naar Noorwegen?


Je kan me de bout hachelen!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 19-06-2003 17:32 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2003 10:21 schreef rvanderholst het volgende:
alleen de kans dat je een verloren ziel tegenkomt in nederland is toch wel wat groter dan op Jotunheimen! he he!

ik ben van plan dus eerst een week te wandelen in Jotunheimen en daarna af te riezen naar Bergen om wat op de Harddangervidda rond te stampen! is ook mooi!

het leven is zo slecht nog niet!

check dit uit: http://www.traildatabase.org/jotunheimen2001/
Bergen is een geweldige stad


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 19-06-2003 21:01 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2003 10:21 schreef rvanderholst het volgende:
alleen de kans dat je een verloren ziel tegenkomt in nederland is toch wel wat groter dan op Jotunheimen! he he!

ik ben van plan dus eerst een week te wandelen in Jotunheimen en daarna af te riezen naar Bergen om wat op de Harddangervidda rond te stampen! is ook mooi!

het leven is zo slecht nog niet!

check dit uit: http://www.traildatabase.org/jotunheimen2001/
Vet heerschend landschap


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 19-06-2003 21:04 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 19 juni 2003 21:01 schreef Iskariot het volgende:
Vet heerschend landschap

idd


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 19-06-2003 21:08 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Glittertind de hoogste top is ook een project van iemand, die gek is op dat deel van Noorwegen dus.
Mooi landschap


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 19-06-2003 21:16 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2003 21:08 schreef wladimir het volgende:
Glittertind de hoogste top is ook een project van iemand, die gek is op dat deel van Noorwegen dus.
Mooi landschap
Wat voor een project?


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 22-06-2003 16:47 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Ik heb 10 jaar geleden eens zo'n 5-daagse huttentrektocht gedaan in Jotunheimen. Geweldige natuur daar.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 22-06-2003 17:12 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Jaaah!! Ik heb daar vorig jaar een gletsjerwandeling gedaan (op de 2de hoogste berg geloof ik). De hoogste berg beklimmen is een tocht van 16u, dacht ik..

http://home.no/mislyd/norge/jotunkikut.jpg
http://home.no/mislyd/norge/brevandring.jpg

Veel plezier daar! Het is echt wel een van de mooiste gebieden in Noorwegen imo.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen