IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Eels Vorige pagina | Volgende pagina
Silence
Usericon van Silence
Posted 15-01-2010 18:31 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Wist niet eens dat hier een topic van was! Zelf erg gek van deze band, met name Electro Shock Blues & Daisies of the Galaxy draaien nog vaak rondjes. Hebben ook een hoop mindere nummers, maar de tekst en het figuur Mr. E. spreken mij erg aan.

Het boek "Things The Grandchildren Should Know" is trouwens ook een aanrader voor mensen die de muziek & teksten kunnen waarderen


Silence
Usericon van Silence
Posted 15-01-2010 18:33 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2010 18:28 schreef Hypnos het volgende:
www.myspace.com/EELS


de nieuwe is te beluisteren!
Nieuw nummer gehoord, klinkt nu al beter/sfeervoller dan dat vorige album. Daar had ik dus echt niks mee.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-01-2010 19:17 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

voor de vredige momenten


signature


Silence
Usericon van Silence
Posted 08-02-2010 20:08 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Behoorlijk.

Onderwerp ligt er wel erg dik bovenop dit keer, en het is weer te horen dat meneer vanuit zijn hart speelt. Het klinkt vertrouwd, bijna alsof ik de nummers al kende voor ik ze eerder gehoord had. (Misschien mede door deuntjes die ik herken van de vorige albums). Al met al, fijn plaatje, paar erg mooie nummers. Fijn.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-02-2010 20:13 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

TIP


signature


peinzend
Usericon van peinzend
Posted 08-02-2010 20:43 by peinzend Wijzig reactieProfiel van peinzendQuote dit berichthttp://www.amigosdemusica.nl

Ik heb alles, maar was hard afgehaakt na de laatste keer live in Groningen 'an evening with eels'. Dat was echt verschrikkelijk!! Die vorige ook niet meer gekocht, uit protest. Maar de nieuwe is weer beter? Misschien toch maar weer oppakken...


Silence
Usericon van Silence
Posted 08-02-2010 22:01 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Nieuwe is stuk beter dan de vorige, dat is de enige eels-cd die ik niet heb. Sowieso is Eels érg wisselend live. Maar zeker als je van Electro-Shock Blues & Daisies of the Galaxy hield, is het een aanrader hoor.


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 08-02-2010 22:34 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

Ook maar eens wat van luisteren. Ken de band verder niet, maar enkele reacties maken me wel nieuwsgierig!


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 09-02-2010 20:05 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

Gisteren en vandaag wat nummers geluisterd van electroshock en daisies, beiden erg gave platen, op een aantal nummers na waar ik zenuwachtig wordt van de muziek.
Lekker rustgevend, doet me soms denken aan Moby gemixt met een tikje blues/country.


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Silence
Usericon van Silence
Posted 02-06-2010 22:02 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Er komt in augustus alweer een nieuw album.


Tomorrow Morning gaat deze heten. Ook geven ze 2 shows in Paradiso.

Ik ben wel weer benieuwd naar de cd.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-09-2010 14:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht




van de nieuwe vind ik het titelnummer het best, zelfs zonder tracklisting gluren

Crazy guy with a matted beard
Standing on the corner
Shouting out "end times are near"
And nobody noticed him
But I can hear him loud and clear
She is gone now, and nowhere near
Seems like end times are here

I walk around a puddle in the street
And head on home
Outside my window there's a cat in heat
Shut up, cat, and leave me alone
There ain't no heat on round here
I don't feel nothing now
Not even fear
Now that end times are here

Now everyone's crazy, they've lost their minds
Just look at the world
It could all be over at any old time
And I can hear it loud and clear
The world is ending, and what do I care?
She's gone, end times are here



dat stukje met de kat is hilarisch

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 18-09-2010 14:10]


signature


Silence
Usericon van Silence
Posted 18-09-2010 14:22 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Ze hebben wel mooiere/grappigere teksten hoor.

Edit: nieuwe nog steeds niet gehoord.

[Dit bericht is gewijzigd door Silence op 18-09-2010 14:23]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-09-2010 16:18 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

klopt,

al traantjes gelaten bij sommige nummers


signature


Silence
Usericon van Silence
Posted 18-09-2010 17:18 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-09-2010 17:38 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht




slik


moet het overdekken met Afroman


signature


Silence
Usericon van Silence
Posted 18-09-2010 19:47 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Heb jij de nieuwste al gehoord, Hyp? Ik ga hem van de week maar halen, denk ik.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-09-2010 20:33 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

End Times? ja,

hij is ontroerend goed


signature


Silence
Usericon van Silence
Posted 18-09-2010 20:51 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2010 20:33 schreef Hypnos het volgende:
End Times? ja,

hij is ontroerend goed
Nee, alweer een nieuwe, Tomorrow Morning. Is pas net een week uit. End Times is mooi. Ik ben benieuwd naar die nieuwste.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-09-2010 21:11 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

n,og een nieuwe??!


signature


Silence
Usericon van Silence
Posted 18-09-2010 21:38 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2010 21:11 schreef Hypnos het volgende:
n,og een nieuwe??!
Twee in één jaar.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 18-09-2010 21:42 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Is dit met die enge ogen?



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 18-09-2010 21:44 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2010 21:42 schreef Vargen666 het volgende:
Is dit met die enge ogen?


Nee, het is die gast met die vreselijk irritante stem en het totale gebrek aan talent.

Ontzettend overschat.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 18-09-2010 21:45 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Wat was dat met die enge ogen dan?



Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 18-09-2010 21:46 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Jezus, wel man, man!




Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 18-09-2010 21:46 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2010 21:45 schreef Vargen666 het volgende:
Wat was dat met die enge ogen dan?


Dat is Burzum.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen