IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Dead Kennedys Volgende pagina
McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 21-09-2001 21:07 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Zijn er hier ook nog mensen(of andere wezens) die naar de almachtige Dead Kennedys luisteren? Die lui heerschen!!

[Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 21-09-2001 21:07]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-09-2001 21:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

.. too drunk to fuck


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 21-09-2001 21:14 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Ja hehe


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 21-09-2001 21:17 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

dat wordt weer ff audio galaxy raadplegen


Bazzio Attacks!!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-09-2001 21:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Dan moet je zeker de volgende nummers hebben:
- Nazi punks fuck off
- Dog bite
- Too drunk to fuck
- Buzzbomb to pasadena
Dat zijn volgens mij de betere nummers


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 21-09-2001 21:22 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

En:

* Religious Vomit
* Hyperactive Child
* Bleed For Me
* Government Flu
* Forest Fire


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-09-2001 21:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2001 21:22 schreef McDoom het volgende:
* Religious Vomit
* Hyperactive Child


Och hoe kan ik die nu vergeten ......


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 21-09-2001 21:57 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

They rule!!!Ben niet zo'n punkliefhebber,maar voor DK maak ik een uitzondering...
Intelligente lyrics,uitstekend zang-en gitaarwerk...

Btw,ooit gehoord van "Frank and Christ?"Nee?
Dringend iets aan doen!!!

Heb een liedje van Jello Biafra op cd dat echt de moeite is: "Forkboy."

[Dit bericht is gewijzigd door madeline usher op 21-09-2001 22:01]


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 21-09-2001 22:06 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

grappige teksten, maar niet echt mijn muziek

(sorry)


Bazzio Attacks!!!


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 22-09-2001 10:57 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2001 21:57 schreef madeline usher het volgende:

Btw,ooit gehoord van "Frank and Christ?"Nee?
Dringend iets aan doen!!!


Of bedoel je Frankenchrist? Die heb ik namelijk wel!


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 22-09-2001 14:01 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2001 10:57 schreef McDoom het volgende:
Of bedoel je Frankenchrist? Die heb ik namelijk wel!


Fuck-wist ni meer hoe ik 't moest schrijven...damn


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


zombie
Usericon van zombie
Posted 24-09-2001 12:05 by zombie Wijzig reactieProfiel van zombieQuote dit bericht

quote:
Heb een liedje van Jello Biafra op cd dat echt de moeite is: "Forkboy."


Dat nummer is van de band Lard, dat is een project van ome Jello samen met dat uitschot van Ministry Zeker de moeite van het aanstippen waard als je audiogalaxy weer eens bezoekt.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-12-2003 19:58 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2001 21:07 schreef McDoom het volgende:
Zijn er hier ook nog mensen(of andere wezens) die naar de almachtige Dead Kennedys luisteren? Die lui heerschen!!


jazeker!! ik heb vandaag de cd "fresh fruit..." aangeschaft. briljant cd. verder heb ik ook "plastic surgery..."ook al zo goed, maar het beste is toch die ep "in god we trust"die gelukkig ook op "Plastic surgery.." staat. hoe zijn de overige cd's van de dead kennedy's?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-12-2003 20:01 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

*zoekt naar dynamiet en bindt zich in*


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 08-12-2003 20:17 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2003 19:58 schreef attila_de_hun het volgende:
jazeker!! ik heb vandaag de cd "fresh fruit..." aangeschaft. briljant cd. verder heb ik ook "plastic surgery..."ook al zo goed, maar het beste is toch die ep "in god we trust"die gelukkig ook op "Plastic surgery.." staat. hoe zijn de overige cd's van de dead kennedy's?


Persoonlijk vind ik
Fresh Fruit For Rotten Vegatables
Plastic Surgery Disasters
In God We Trust, Inc.
hun beste werk.
Het latere werk Frankenchrist en Bedtime for Democracy vind ik stukken minder...


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 08-12-2003 20:38 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

Stealing other peoples mail


And my marlboro light


Muilkorfje
Usericon van Muilkorfje
Posted 08-12-2003 20:57 by Muilkorfje Wijzig reactieProfiel van MuilkorfjeQuote dit bericht

D.K


GRAFTAK
ZesVoetenOnder
Usericon van GRAFTAK
Posted 08-12-2003 21:00 by GRAFTAK Wijzig reactieProfiel van GRAFTAKQuote dit berichthttp://www.scrotum.tk      \m/    http://www.judgementday.nl

Lekker zenuwachtig, DK. trouwens



BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 08-12-2003 22:36 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Trieste lui hoor, the dead kennedys...wat ze tegenwoordig Jello Biafra aandoen is niet cool Laat die lui een voorbeeld nemen aan the dead bolkesteins.


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Prime Evil
Usericon van Prime Evil
Posted 08-12-2003 23:24 by Prime Evil Wijzig reactieProfiel van Prime EvilQuote dit berichthttp://www.forcefield.tmfweb.nl/

Ik heb nog een live-video van The Dead Kennedys. De teksten vind ik vooral erg goed.


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 08-12-2003 23:32 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

huh, topic is al zo oud en heb 'm nog nooit gezien.. heh, anyway DKs zijn zeker een van m'n favorite punkbands

ik heb zelf de cds 'Bedtime for democracy', 'Frankenchrist' en de 'Plastic Surgery Disasters' / 'In God We Trust Inc.', allemaal geweldig.

quote:
Op 8 december 2003 22:36 schreef BARABAS het volgende:
Trieste lui hoor, the dead kennedys...wat ze tegenwoordig Jello Biafra aandoen is niet cool


ja precies, da's allemaal fucked!
die zanger die ze voor die zogenaamde reunie tour (vorig jaar ofzo) hadden gestrikt schijnt er nu ook alweer bij weg te zijn...


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 09-12-2003 10:53 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

Was meneer Biafra in eerste instantie wel gevraagd voor die reunie tour?


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 09-12-2003 19:06 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2003 10:53 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Was meneer Biafra in eerste instantie wel gevraagd voor die reunie tour?


Nou, ik hoorde dat ze 'm via gerechtelijke stappen wilden dwingen tot deelname.

Biafra kan het niet meer zo goed vinden met zijn oude bandmaatjes. En dat is een understatement.

Onder het motto 'de eerste, de beste' heb ik alleen 'Fresh Fruit For Rotting Vegetables.'

Wie Lard tof vind moet 't nummer '70's Rock Must Die eens downloaden. Geniaal!!!


We don't take it, we just fake it...


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 09-12-2003 19:15 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2003 19:06 schreef VivaHate het volgende:
Nou, ik hoorde dat ze 'm via gerechtelijke stappen wilden dwingen tot deelname.

Gezellige boel als het op zo'n manier moet gaan!
quote:
Op 9 december 2003 19:06 schreef VivaHate het volgende:
Wie Lard tof vind moet 't nummer '70's Rock Must Die eens downloaden. Geniaal!!!

Dat vind ik de minste van Lard. Ik ga voor The Last Temptation of Reid (het hele album).
En Prairie Home Invasion (Jello Biafra & Mojo Nixon) draai ik ook vaak...


Innerlogic
Usericon van Innerlogic
Posted 09-12-2003 19:23 by Innerlogic Wijzig reactieProfiel van InnerlogicQuote dit berichthttp://www.innerlogicmusic.com

En wat dacht u allen van de platen die Jello met NoMeansNo en DOA heeft opgenomen?

"Power is boring" van JB met DOA is een wereldnummer, en wat te denken van een titel als "jesus was a terrorist (enemy of the state)", te vinden op de LP The sky is falling and I want my mommy ( ) van JB met NoMeansNo. Meesterlijke platen.



RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 09-12-2003 19:26 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

Ik vind die met DOA beter dan met NMN. Maar NMN is sowieso al niet mijn smaak.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen