IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Selbstmord service Vorige pagina
XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 22-06-2003 13:52 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

D'r word nog wel heel wat verwacht van Black metal artiesten zeg. Ze moeten het kwaad uitademen maar tegelijkertijd moeten ze ook klantvriendelijk en betrouwbaar zijn

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 22-06-2003 14:27 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

niklas meot gewoon proffesioneel handelen...

goed, als hij van mijn geld drugs wil kopen in plaats van mijn spullen op te sturen moet hij dat zelf weten, maar hij moet neit verwachten dat ik het prima vind..

hey..
laat shining nu net in de goudvishal spelen..

volgens mij moet ik was spulletjes van hem daar in beslag nemen om die vervolgens te gaan gebruiken voor drugs...

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 23-06-2003 11:15 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

Heb nog nooit problemen gehad met Selbstmord Services, integendeel.

Bestelde er ooit eens een MCD van Abigail en toen had 1 of andere zweedse postbediende het pakket opengemaakt, de CD verknipt (!) en er een artikel bijgevoegd (in het Zweeds) over de verloedering van de jeugd. Best wel maf maar CD was wel naar de kloten. Heb zonder probleem gewoon een nieuwe bekomen via Niklas. Idem ditto laatst voor Leviathan CD die onlangs zoek was geraakt, stuurde gewoon een nieuwe op. Je moet wel wat geduld hebben

[Dit bericht is gewijzigd door Wolveken op 23-06-2003 13:27]

'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 23-06-2003 11:35 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

tja, nieuwe dingen sturen kan ook wel met een pappie en mammie met veel geld.

Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 23-06-2003 11:46 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2003 11:35 schreef aerodis het volgende:
tja, nieuwe dingen sturen kan ook wel met een pappie en mammie met veel geld.

Zo valt er natuurlijk atijd wat te zeggen ...

'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 26-06-2003 0:32 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Poepoe, Ondskapt is fijn. Goede vocalen zeg.... dat vreselijke gehuil af en toe, brrrr... ik krijg het er koud van.

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 11-08-2003 21:34 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik zette net Livets andhallplats van Shining op. Daarvoor voelde ik me nog behoorlijk goed maar na het eerste nummer van die cd voel je je ook ineens een beetje neerslachtig worden. Ik blijf het enorm knap vinden als een band mijn gemoed weet te bespelen doormiddel van muziek.

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 11-08-2003 22:00 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

zozo:
quote:

Firstly, due to the recording of the forthcoming SHINING album, our activities within the label have been rather limited, as we haven’t been near the office for quite some time, merely checking in once every week answering e-mails and shipping orders. This have quite understandably caused some inefficiency, and better yet, we had to fire Phil A. Cirone due to him fucking up quite much amongst our customers by sending wrong stuff to wrong targets, forgetting orders etc. Well, honestly, the list could go on forever. However, it is now entirely up to myself turning the company on the right side again, something I have been working with twenty-four seven for a week now. SHINING IV "The Eerie Cold" will be released in December, and we have two new employees coming in this Autumn.

Sorting up the mess! ONDSKAPT are spreading their deadly venom across Europe now that we’ve finally managed to release the ever cursed full-length album "Draco Sit Mihi Dux", the reactions have been, as predicted, marvellous and if you by any chance haven’t purchased this milestone of evil yet, make sure to do so you ignorant worm! An exclusive vinyl edition to be issued by The Ajna Offensive later on this year… The also ever-cursed mini album, "Slave Under His Immortal Will", which was issued as a limited edition 10-inched vinyl release last year, was supposedly to be released in it’s CD-version at this present time as well, however, the entire product was misprinted and we have had to send off new films to our new printer to be able to release this monument once and for all.

All previous mistakes in the past and up till now, production wise, which have been the main core of disturbing the labels activities, have all been caused by a lousy factory located in Czech Republic, namely GZ Digital Media, whom have followed all but our instructions on how to press our CDs and vinyl’s, thus, delay after delay, however, we have now officially changed factory and are now printing all coming Selbstmord items via Sony Industries, so quite some of our past problems should be cleared up by this.

We have also finally managed to get all our past titles re-stocked and once again ready for shipment, CELLAR 001 - CELLAR 010, with exception of CELLAR 003 and CELLAR 004 shall now be purchased by you!

ZAVORASH are right now in the studio recording their debut album with the working-title "Nihilistic Ascension And Spiritual Death", while you are waiting for this grim assault against all good and evil, make sure to check out their debut release for our family "In Odium Veritas" to be issued next month featuring a summary of the bands career this far. Also, make sure to visit their new web-site to learn more of self-realisation and death at: www.zavorash.tk

September is closing in, and there are many Selbstmord activities during this period. Mainly, the release of BLOODLINE’s debut album "Werewolf Training" on the 11th. Make sure to reserve your copy of the limited vinyl edition which will be released a few weeks later containing a free poster and one obscure postcard! BLOODLINE are also on the 19th going to infect bigger parts of Europe as support-act to SHINING, on their Razors Across Europe tour, for more information, go to the booking section!

The NATTEFROST album, "Blood And Vomit", will, due to lack of time promotion-wise, not be released until in November. And the already infamous KROHM debut album, "A World Through Dead Eyes", will not be released until in December.

To sum up, we had in mind sharing a few rumours and truths with you: To begin with, Selbstmord Services have been accused for being a rip-off label because of the turbulence we’ve had within the company, well, this is certainly not the case as Selbstmord Services exist merely to spread propaganda, and does propaganda get around when not providing people it? Not really, so rethink! Secondly, because of this people believe that CRAFT and FORGOTTEN TOMB have left us in search for other labels, this is also not true, FORGOTTEN TOMB, was due to many factors all seriously involved individuals know off, a necessity for us to leave behind, and we did this by selling the rights for their second album to Adipocere Records of France. Concerning CRAFT, a personal agreement between the band and the label which was made when signing the contract had to separate the two of us from each other after the release of their second album, and of course the re-issue of their first. Selbstmord Services fully support the decision of CRAFT and hope they’ll bless our world with many years of unpleasant existence, Hail!

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 11-08-2003 22:04 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

HELL YEAH! Een nieuw Shining album. Dat is nog eens goed nieuws. Hopelijk blijft Craft ook nog even bestaan wat dat is ook een van mijn favouriete BM acts.

Hellcommander
Usericon van Hellcommander
Posted 11-08-2003 23:01 by Hellcommander Wijzig reactieProfiel van HellcommanderQuote dit bericht

Shining is echt super, komt hellhammer ook mee als ze in NL zijn?

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 11-08-2003 23:11 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

van doom-metal.com
quote:
Dutch ultradoom band Bunkur will be releasing their debut album by the end of this year. Selbstmord Service will release the effort which promises to contain some of the most extreme doom ever! For those not familiar with the band, Bunkur play doom in the vein of Winter, but no guitars are used at all! Just two bass guitars, synths and drums. The band also promises to be the big surprise at the upcoming Dutch Doom Day 2 festival.

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Kots
Usericon van Kots
Posted 11-08-2003 23:35 by Kots Wijzig reactieProfiel van KotsQuote dit bericht

Mooi zo...De 10"MLP van Ondskapt die vorig jaar nog makkelijk te krijgen was bij Soulseller records is nu opeens zo fel gewild,ik heb hem voor TRADE en het mag dan ook wel de moeite zijn: selfdestructive_kaos@hotmail.com

Ik zou best wel eens een interview lezen voor een conclusie te trekken van deze band en de teksten voorzichtig te bekijken.

JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 12-08-2003 3:42 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Dit label had Abyssic Hate - Suicidal Emotions moeten uitbrengen...

tja, is gewoon een feit ...

this user is dead

NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 12-08-2003 11:48 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

Craft schijnt binnenkort aan wat nieuwe opnamens te beginnen dat ik hoorde, voortbestaan zullen ze dus zeker wel.

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 24-10-2003 21:08 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik heb net voor het eerst een nummer van Bloodline gedownload. Dat klinkt ook enorm lekker zeg! Die moet ik ook maar eens bestellen.

NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 24-10-2003 21:50 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

Heel de cd is vet, alleen hij lijkt zo kort terwijl het best lange nummers zijn.

telluriet
Usericon van telluriet
Posted 24-10-2003 21:53 by telluriet Wijzig reactieProfiel van tellurietQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2003 11:15 schreef Wolveken het volgende:
Heb nog nooit problemen gehad met Selbstmord Services, integendeel.

Bestelde er ooit eens een MCD van Abigail en toen had 1 of andere zweedse postbediende het pakket opengemaakt, de CD verknipt (!) en er een artikel bijgevoegd (in het Zweeds) over de verloedering van de jeugd.

Hahaha geniaal! Lijkt me alleen wel kut als het zou gebeuren

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 26-10-2003 20:57 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 24 oktober 2003 21:08 schreef XnegativeX het volgende:
Ik heb net voor het eerst een nummer van Bloodline gedownload. Dat klinkt ook enorm lekker zeg! Die moet ik ook maar eens bestellen.

Ik heb hem vandaag gekocht en hij is inderdaad echt super! Doet af en toe iets denken aan Carpathian forest op Black shining leather. Wat ik hun beste cd vond. Heerlijke zieke slepende black metal.

Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 26-10-2003 22:01 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2003 20:57 schreef XnegativeX het volgende:
Ik heb hem vandaag gekocht en hij is inderdaad echt super! Doet af en toe iets denken aan Carpathian forest op Black shining leather. Wat ik hun beste cd vond. Heerlijke zieke slepende black metal.

Bevalt me erg goed die cd, ook verassend goed artwork.

Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 27-10-2003 12:28 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Ik heb Ondskapt- Draco Sit Mihi Dux nu een aantal keer beluisterd, en de plaat groeit met de luisterbeurt! Godverdomme, wat een onheilspellende sfeer, mede door de vocalen

Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 27-10-2003 12:31 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2003 12:28 schreef aerodis het volgende:
Ik heb Ondskapt- Draco Sit Mihi Dux nu een aantal keer beluisterd, en de plaat groeit met de luisterbeurt! Godverdomme, wat een onheilspellende sfeer, mede door de vocalen

Onheilspellend? Zo van: "U nadert nu de brandstapel"??

It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 27-10-2003 15:03 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Probeer het eens te luisteren zou ik zo zeggen. Dan wordt het vanzelf duidelijk.

Pyrexia
Usericon van Pyrexia
Posted 03-02-2004 19:27 by Pyrexia Wijzig reactieProfiel van PyrexiaQuote dit bericht

Gewoon ter info:
Ik heb 19-jan een betaling(cash) opgestuurd naar Selbstmord en 2-feb had ik het pakje aangekregen.

Ik wil maar zeggen, het was probleemloos en duurde helemaal niet lang (in tegenstelling tot wat ik allemaal elders gehoord en gelezen had).

A black heart can only find beauty in darkness.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com